Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u

26 mei 2023 20:39
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #61

SintServaos schreef : Nao de wedstrijd in Breda waor de conclusie tot Koen es aonspeulpunt gemis woort, missjien zow Remans centraal kinne speule met Ruben daor um heen


Dit gaat het zeer waarschijnlijk ook worden. Remans vult het beter in dan Livramento en Ruben in een vrije rol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 22:40
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #62
Scenario Almere zou exact het ideale scenario kunnen zijn voor morgen!
Je ziet wel dat zo’n ploeg nog wissels heeft die het verschil kunnen maken. Die luxe hebben wij helaas niet; sterker nog: bij de eerste de beste blessure schieten we al redelijk snel in de stress!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mei 2023 23:14
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 300
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #63
Stadion volle bak. Nu op het veld nog.
Als we het redden zou het fantastisch zijn. En als ze het niet redden dan hebben we een prima seizoen gehad. Gewoon alles geven, dan kun je MVV niks verwijten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 06:26
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #64
Vandaag is het zover WINNEN of Staken (Grapje voordat ik iemand over me heen ga krijgen)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 07:26 27 mei 2023 07:28 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #65

SintServaos schreef : Nao de wedstrijd in Breda waor de conclusie tot Koen es aonspeulpunt gemis woort, missjien zow Remans centraal kinne speule met Ruben daor um heen


Ik ben nog altijd van mening dat Mvv de eerste helft van het seizoen heel veel punten heeft verzamelt door het autimatisme kwa speelwijze.
Het liep perfect en grote clubs werden over lopen door het verrassende snelle combi spel van MVV.
Als er dan schakels gaan wegvallen zoals souren of nu dus Kostons blijkt dat snelle aanvallende te stokken.
Wij hebben nu eenmaal een smalle selectie,wel genoeg spelers maar geen waardige vervangers om de rol van souren en kostons over te nemen.
Livramento en remans kunnen die rol ook niet overnemen omdat ze niet dat hebben wat Koen en Souren wel bezitten!
Ruben had nooit dit bereikt zonder Koen en zonder een paar anderen,en nu Koen weg gevallen is is het rendement van Ruben ook stukken minder omdat de assisist er niet meer zijn.
We hebben gewoon een beperkte selectie die buitensporig goed gepresteerd heeft,en laten we heel blij zijn dat we vanavond deze bijzondere wedstrijd mogen mee maken met een waarschijnlijk uitverkochte Geusselt.
Ik ben supertrots op mijn MVV en in wat ze gepresteerd hebben,en ga ervan uit dat ze er vanavond een feest van gaan maken hopenlijk met een driepunter zo niet petje af over afgelopen seizoen en een staande ovatie na de wedstrijd,dit hebben ze verdiend…Mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, CatenaccioMestreech, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 07:58
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #66

opadiehard schreef :

SintServaos schreef : Nao de wedstrijd in Breda waor de conclusie tot Koen es aonspeulpunt gemis woort, missjien zow Remans centraal kinne speule met Ruben daor um heen


Ruben had nooit dit bereikt zonder Koen en zonder een paar anderen,en nu Koen weg gevallen is is het rendement van Ruben ook stukken minder omdat de assisist er niet meer zijn.


Dat was precies wat ik bedoelde toen ik hier ergens schreef dat Ruben hoofdzakelijk 'intikkers' maakte.
Dat was niet verkeerd bedoeld, maar puur een constatering die jij hier ook nu eigenlijk ook doet.
Ik hoop dat vanavond het tegendeel wordt bewezen, maar we hebben nou eenmaal geen spitsen die zelf een kans kunnen creëeren en die kunnen afmaken. Zoals bijvoorbeeld een Dallinga waarmee Ruben hier elders vergeleken werd. Dat is niet goed of slecht, dat is gewoon een constatering.
Ook Remans en Livramento komen daarin tekort.

De kracht van dit MVV zit en zat juist in het collectief en de puzzelstukjes (en dus het knappe werk van Maurice en zijn staf) die vaak in elkaar vielen. Voorin waren dat de loopacties van Koen en Sven, de passing van Jarne en het slim op tijd op de juiste plek zijn van Ruben.

Laten we hopen dat het collectief vanavond nóg een keer boven zichzelf kan uitstijgen!
Maar ook als dat niet lukt, hebben we een machtig mooi jaar gezien!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, ASR, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 12:22 27 mei 2023 12:23 door MVV_Mestreech.
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #67
Gamintribune nog 11 tickets dus zo goed als uitverkocht

Hoofdtribune nog 750
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 13:49 27 mei 2023 13:53 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Onderwerp Auteur
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #68
Gamin-tribune nu ook uitverkocht! Drie tribunes zijn dus uitverkocht! Heerlijk!

Hoofdtribune Vak B is ook uitverkocht. Online zijn er nu alleen nog kaartjes beschikbaar voor Hoofdtribune Vak A (nog 148 tickets beschikbaar), Hoofdtribune Vak F (nog 152 tickets) en Hoofdtribune Vak G (nog 397 tickets). Opgeteld resteren dus nu nog 697 kaartjes die online kunnen worden gekocht.

De kassa's bij het stadion zijn open, zo meldde MVV, maar ik vraag me af of er nog kaartjes voor die kassa's over zijn. Of heeft MVV misschien kaartjes achtergehouden voor de kassa-verkoop?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 15:55
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #69
Nog zo,n 500 kaartjes .........met nog 4 uur te gaan .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 16:34
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 99
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #70
Nog 571 ja

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 18:32 27 mei 2023 18:38 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Onderwerp Auteur
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #71
Stand van zaken, anderhalf uur voor het begin van de wedstrijd MVV - NAC:

- Hoofdtribune: Vak A nog 72 tickets; Vak B uitverkocht; Vak F nog 39 tickets; vak G nog 92 tickets; dus in totaal nog slechts 203 tickets beschikbaar op de Hoofdtribune.
- Overige drie tribunes (Angelside, Gamin, Boschpoort): uitverkocht.
- Zou het Geusseltstadion voor het eerst sinds vele jaren weer eens helemaal uitverkocht raken? Het lijkt er wel op... In elk geval nu al een historische wedstrijd!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 19:34
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #72
Omarsson doet weer mee bij NAC. Ik had al zoiets in de gaten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 19:55
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 582
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #73

Mosae schreef : Omarsson doet weer mee bij NAC. Ik had al zoiets in de gaten.


Who gives a F-beep-k ?

macht kein flaus aus...mos altied vertrowwe in d'n eigge matadoore höbbe en neet nao de teegestender kieke..B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 19:56
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #74
Remans centraal, dat is ouch zien plaots, hopelijk liet heer vandaog ziene beste wedstrijd zien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 20:24
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #75
Merci stomme Belsj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden