Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u

28 mei 2023 08:34
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #91

Brncic schreef :

Boschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!


En die dj voor de wedstrijd niet te vergeten. Wat een takkeherrie!
Verder was MVV eigenlijk gewoon kansloos. De koek was op, wat zich uitte in persoonlijke fouten. Maat er werden ook veel te veel duels verloren, slordige ballen ingespeeld enzovoorts. Tweede helft ietsje beter, maar geen moment NAC echt in de problemen gebracht. Heerlijke sfeer met prachtige steun na afloop. Op naar volgend seizoen !!


Had nog contact met de stadionspeaker die wist dat ook niet van die DJ,hij zei anders was ik ook niet zo vroeg gekomen.
Bahbah wat een kolere herrie en niemand doet er iets aan! Mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 08:35
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #92

Sjotelsplak schreef :

Boschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!

Die nieuwe stadion DJ is zeer ergerlijk inderdaad, al het hele seizoen. Kent alleen maar nummers uit de Woonwagen top 100 of het nummer Sweet Caroline. Always look on the bright side of life was wel het toppunt.[/quote

Ik denk dat Brabantse nummer bedoeld is voor de angelside het gaat nl over de engelbewaarder! Mvrgr Ampa.


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 09:00
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #93
Geflatteerde en ook wel onnodige nederlaag. NAC is niet door omdat het zelf zo goed voetbalde, NAC is door omdat MVV hen 3 doelpunten cadeau gaf (die dan wel koelbloedig werden afgemaakt door NAC).
MVV verloor gisteren van zichzelf.
Duidelijk was het missen van Kostons. Dan moet je aanspraak maken op de bank en val je (in vrijwel alle posities overigens) heel ver terug naar een bedenkelijk niveau. En uiteraard is dat het gevolg van ons kleine budget.
Gisteren naar het team gekeken: zou zomaar kunnen dat hele team volgend jaar elders speelt. Ofwel transfervrij vertrek, ofwel verkoop.
Nu moet je dan ook misschien maar gewoon gaan cashen bij een Souren, Kostons, Matthys en Waem (afhankelijk van wel/niet contract).
Eerlijk is eerlijk: zo'n seizoen maken we vrees ik niet snel meer mee.
Ik heb enorm genoten van dit seizoen, van dit team, de speelwijze en de sfeer op de tribunes.
Gisteren uitverkocht huis. Ben benieuwd hoeveel er daar van over blijven als we ergens in augustus weer beginnen en misschien wel thuis tegen een Oss, jong AZ of Telstar spelen...
MVV BEDAAAAAAAAANK!

P.S.: MVV, svp ook een wissel voor de stadionDJ...drama. Heeft maar 3 platen in z'n arrangement. Sweet Caroline voor de wedstrijd én in de rust... En na afloop "always look on the bright sight of life" spelen, dan snap je er werkelijk helemaal niets van. Sowieso heel storend om muziek te draaien als fans het team massaal aan het toezingen zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Vak G

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 09:35
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #94
Toch nog ff over onze keep,we weten dat hij vaak een enorm risico in zijn spel legt.
En dat dit zou gebeuren zoals gister zag je wel ergens een keer aan komen.
Maar dat staat los van het feit wat hij al aan super reddingen heeft gedaan….romain trek het je niet aan je bent een supersup en we houden van je…we zien je terug in de geusselt of ergens bij een andere club het is je gegund.
Nogmaals jammer dat we zo snel uit de wedstrijd waren door twee blunders dit hadden we niet verdiend…publiek en spelers.
Angelside bedankt voor dit seizoen en super dat jullie gister dit mooie seizoen zo hebben afgesloten,op naar seizoen 23/24…mvrgr Ampa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vak G

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 10:41 28 mei 2023 11:04 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #95
Voordat de goal viel, was er geen over mijn lijk mentaliteit, daarna overigens ook niet. Nauwelijks een noemenswaardige overtreding gezien. Als je weet dat een Omarsson geblesseerd was, laat je 't 'm meteen voelen. Ook zijn over twee wedstrijden een aantal door de mand gevallen... Wat van Bommel gisteren ah doen was...spek en bonen, ipv diepte continue middenveld terug inlopen, op z'n gemakkie. Vond Labylle (hem 'm nog vaak te langzaam genoemd), Dzepar (2x1 helft) , Souren de betere spelers over twee wedstrijden. Zoals hier is gezegd, proberen te cashen, doorselecteren en van een Technisch Manager mag je verwachten dat hij hier al 2 maanden mee bezig is en met nieuwe spelers. Met het salaris/geld van vertrekkende spelers wellicht Souren z'n contract opwaarderen, aan de andere kant als je 1.5 ton kunt krijgen is dat veel geld. Zonde dat nu het erom ging, je de PO niet met een ronde verlengt, zeker voor de inkomsten. Het was 'n leuk seizoen!
Toen ik het liedje hoorde Always look on the bright side hoorde, keek ik ook meteen naar dat hok ...heeft die gast zelf ooit gevoetbald...wat 'n blunder. Dan nog een puntje...diegene die zgn over veiligheid gaat bij MVV...wordt er wel eens geëvalueerd? Mensen in uitvak op hekken, te weinig stewards in de gracht bij F, hoop mensen langs de gracht boarding, op AS mensen die de ijzeren trappen blokkeren.

Tot volgende seizoen. Benieuwd wat er met de selectie gaat gebeuren. Met de faciliteiten zowel voor spelers (zie interview Dzepar) als in het stadion (wc's AS /supporterscafe) , wie blijven over van de 5500 mensen. De andere 3000 van gisteren zijn sowieso pure Suc6 supporters. Kijk eens naar nac, 12000 siezoenskaarten nu al.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 11:00
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 432
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #96

Roed en Wit 70 schreef : Met het salaris/geld van vertrekkende spelers wellicht Souren z'n contract opwaarderen, aan de andere kant als je 1.5 ton kunt krijgen is dat veel geld. Zonde dat nu het erom ging, je de PO niet met een ronde verlengt, zeker voor de inkomsten. Het was 'n leuk seizoen!

Ik denk dat MVV met de kaartenverkoop, van de thuiswedstrijd al 1,5 ton heeft binnengehaald i.p.v. Souren verkopen. Hem zijn contract opwaarderen is een veel beter idee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 11:21
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #97
Dit seizoen zijn we echt ontzettend verwend met vooral in de 1e seizoenshelft memorabele wedstrijd waar mij Willem2 thuis nog het meeste van bij blijft.
Enorm trots op de jongens (en meiden) zowel op als naast het veld. Zo zaten we nog niet zo lang geleden met 2500 toeschouwers in de kou naar een dramatische pot te kijken.
Zoveel anders wat het dit jaar. De slapende reus lijkt te ontwaken. Jammer van de 1e ronde, maar met zo'n smalle selectie was het op voorhand al lastig.
Seizoenkaart is wederom verlengd en kijk nu al uit naar transfer(geruchten) en hoe Laura hopelijk onze mooie club een volgende stap laat maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Vak G

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 15:25
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #98
Dat was het dan.
Een van de mooiste jaren die ik met MVV heb mogen meemaken.
Zo mooi als het voetballend dit seizoen was, zo slecht was het helaas gister.
Maar wat een geweldige ambiance!
Qua support zijn we 100 procent Eredivisie waardig.
Ik hoop vooral dat de mensen ook blijven komen als het volgend jaar ook niet geweldig gaat.

Aan mevrouw van Leeuwen heel veel succes.
Zij zal gister ook wel met grote ogen hebben gekeken hoe mooi het kan zijn in onze Geusselt.

Allemaal tot volgend jaar.
Ik kijk nu al uit naar de transfergeruchten en de oefenpotjes.
Op naar 2023/24
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, ASR, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2023 05:02 29 mei 2023 05:28 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Onderwerp Auteur
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #99
Ik schreef al eerder over het stilleggen van de wedstrijd De Graafschap – MVV in mvvfans.nl/forum/2-nieuws-en-geruchten/2...-onrechte-stil#94806 . Dat stilleggen van die wedstrijd was niet strikt conform de regels van de KNVB! Tja, dan moet de KNVB de regels maar beter of exacter formuleren…

Bij de nacompetitie-wedstijd MVV – NAC van afgelopen zaterdag gebeurde opnieuw hetzelfde. Er belandde precies één plastic bierglas, waarschijnlijk of misschien per ongeluk, naast het veld bij een vreugde-uitbarsting van de NAC-supporters bij het doelpunt dat NAC op een voorsprong bracht van 0-3. De scheidsrechter besloot toen de wedstrijd stil te leggen vanwege dat ene gegooide plastic bierglas. Dit was, opnieuw, om twee los van elkaar staande redenen, een incorrecte beslissing van de scheidsrechter, die waarschijnlijk, zoals zo veel scheidsrechters, een wit voetje bij de KNVB wilde halen. Ten eerste werd er bij het incident niet met twee of meer voorwerpen door de NAC-supporter(s) gegooid (zoals aangeduid in de maatregel van de KNVB), maar met slechts één voorwerp. Ten tweede belandde dat ene voorwerp niet op het veld (eveneens aangeduid in de maatregel van de KNVB), maar naast het veld. Dat zijn maar liefst twee formele redenen om de wedstrijd niet stil te leggen.

Sorry voor de herhaling van mijn argumenten. Het stoort mij gewoon dat de KNVB een bepaalde regel voor het stilleggen van een wedstrijd formuleert, die volkomen anders door scheidsrechters wordt geïnterpreteerd.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, jovkle, Sjarelke, ASR, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2023 09:22
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #100
Ben ik heb je een pb gestuurd graag even lezen belangrijk….Gr peter

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2023 11:29
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 144
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #101
En dat ook nog los van het feit dat de boxen in dit stadion van een bedroevende kwaliteit zijn. Als je in de gracht staat versta je niet wat er gezegd wordt. Hier is echt weet het goedkoopste van het goedkoopste gebruikt. Dat alles dus nog los van de vreselijke muziekkeuze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2023 12:54 29 mei 2023 12:55 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #102
Die boxen zijn door een bedrijf gesponsord en geïnstalleerd agv een partnerdeal ? Eerste wedstrijd ging het nog, nu weer even bedroevend als voorheen. Nog erger is echter het feit dat de versterker er telkens uitknalt waardoor het erg amateuristisch overkomt, zeker als er op dat moment op het veld afscheid wordt genomen van mensen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 juni 2023 22:21
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 432
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #103
Het plezier bij NAC was van korte duur. NAC is geknak tegen Emmen, dus die komen we weer opneuw tegen. Maar ik denk beter NAC dan op reis naar Cambuur, Groningen, Emmen en Almere (dit had gekunt bij finale NAC- Almere). Nu worden het 3 verre reisjes i.p.v. 4.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2023 17:01
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #104
Dat vermoedden ze waarschijnlijk al want ze zongen ‘Auf Wiedersehen’ toen ze in de Geusselt gewonnen hadden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden