>
Ontvangen bedankjes 1561
Brncic schreef :
Boschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!
En die dj voor de wedstrijd niet te vergeten. Wat een takkeherrie!
Verder was MVV eigenlijk gewoon kansloos. De koek was op, wat zich uitte in persoonlijke fouten. Maat er werden ook veel te veel duels verloren, slordige ballen ingespeeld enzovoorts. Tweede helft ietsje beter, maar geen moment NAC echt in de problemen gebracht. Heerlijke sfeer met prachtige steun na afloop. Op naar volgend seizoen !!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef :
Die nieuwe stadion DJ is zeer ergerlijk inderdaad, al het hele seizoen. Kent alleen maar nummers uit de Woonwagen top 100 of het nummer Sweet Caroline. Always look on the bright side of life was wel het toppunt.[/quoteBoschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!
Ik denk dat Brabantse nummer bedoeld is voor de angelside het gaat nl over de engelbewaarder! Mvrgr Ampa.
Ik denk dat MVV met de kaartenverkoop, van de thuiswedstrijd al 1,5 ton heeft binnengehaald i.p.v. Souren verkopen. Hem zijn contract opwaarderen is een veel beter idee.Roed en Wit 70 schreef : Met het salaris/geld van vertrekkende spelers wellicht Souren z'n contract opwaarderen, aan de andere kant als je 1.5 ton kunt krijgen is dat veel geld. Zonde dat nu het erom ging, je de PO niet met een ronde verlengt, zeker voor de inkomsten. Het was 'n leuk seizoen!