Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u

27 mei 2023 20:38
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #76
Nog un jaor kkd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 20:47
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #77

SintServaos schreef : Merci stomme Belsj

Rustig rustig. Drie tegendoelpunten allemaal door blunderen bij MVV. Eerste door de doelman, tweede Zeegers? en derde Dzepar. Enorm zonde want MVV doet eigenlijk al twee wedstrijden niet onder voor NAC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 20:49 27 mei 2023 20:51 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #78

LRB schreef :

Mosae schreef : Omarsson doet weer mee bij NAC. Ik had al zoiets in de gaten.


Who gives a F-beep-k ?

macht kein flaus aus...mos altied vertrowwe in d'n eigge matadoore höbbe en neet nao de teegestender kieke..B)

Nee, ik kijk áltijd naar de vijand, en houd die heel kortbij om ze te begrijpen. 0-1Omarsson en 0-2 ook dóór Omarsson. En aan de blik van hem op de tribune bij Nac-MVV zag ik dat hij vandaag zou meedoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 20:50
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #79
Eeders kier es ut drop aonkump geeve ze neet thoes, dat moot uns gedoon zien, iech hoop dat Laura groete sponsors kin hoole
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, peeke, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 22:08
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #80
MVV kan zich niks verwijten. We komen gewoon kwaliteit te kort. Op de bank had je verder niks meer zitten om dit te fixen. Het budget moet omhoog. Dat is de klus. En dan komt de rest vanzelf in de Geusselt. Want de wil is er. Tot volgend seizoen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 23:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #81
Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Brncic, ASR, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 23:09
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #82

Boschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!


En die dj voor de wedstrijd niet te vergeten. Wat een takkeherrie!
Verder was MVV eigenlijk gewoon kansloos. De koek was op, wat zich uitte in persoonlijke fouten. Maat er werden ook veel te veel duels verloren, slordige ballen ingespeeld enzovoorts. Tweede helft ietsje beter, maar geen moment NAC echt in de problemen gebracht. Heerlijke sfeer met prachtige steun na afloop. Op naar volgend seizoen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 23:33
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #83
MVV wilde heel graag en dan maak je blunders ,dat kun je niemand kwalijk nemen ........ je kunt een of 2 maal van een club winnen met 14000 thuis toeschouwers maar over een heel seizoen leg je het loodje met maar gemiddeld zo,n 4800 toeschouwers .

Almere thuis tegen VVV 3200 toeschouwers die kunnen het ook vergeten ....

Overgens het was een prachtig seizoen MVV proficiat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2023 23:38
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #84

Boschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!

Die nieuwe stadion DJ is zeer ergerlijk inderdaad, al het hele seizoen. Kent alleen maar nummers uit de Woonwagen top 100 of het nummer Sweet Caroline. Always look on the bright side of life was wel het toppunt.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 00:47
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #85

bokkesprongen schreef : MVV wilde heel graag en dan maak je blunders ,dat kun je niemand kwalijk nemen ........ je kunt een of 2 maal van een club winnen met 14000 thuis toeschouwers maar over een heel seizoen leg je het loodje met maar gemiddeld zo,n 4800 toeschouwers .

Almere thuis tegen VVV 3200 toeschouwers die kunnen het ook vergeten ....

Overgens het was een prachtig seizoen MVV proficiat


Jongen ik moet je eigenlijk niet eens de eer geven om op deze onzin te reageren. Maar wat lul je nu? Mvv heeft dit seizoen in de reguliere competitie bijna 6.000 man gemiddeld gehad. Ook het promotiegeschiktheid puur baseren op de gemiddelde toeschouwersaantallen is krom. De slapende reus is wakker. Hopelijk kan dit in het volgende seizoen hervat worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 03:28
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #86

Boschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!


Hoorde dit ook.
Welke mafkees dit op zet mag ook heel gauw opflikkeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 08:04
Loyaal
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #87
We mogen terugkijken op een uitstekend seizoen! Wie had dit gedacht?! Vooral na de eerste nederlaag tegen Jong AZ. We mochten zelfs even tweede staan en dromen van promotie. Met als toetje de play-offs in een nagenoeg uitverkochte Geusselt.

Stiekem hoopte ik dat het in ieder geval het eerste uur spannend zou blijven. Met een kolkende Geusselt weet je dan nooit wat er kan gebeuren… Helaas werden we op alle fronten overklast, dat zagen we in Breda en gisteren ook weer in Mestreech. Niet gek als je bedenkt dat we drie belangrijke spelers moesten missen door blessures: Kostons, Essers en Kleinen. Dat is gelijk een groot verschil met onze concurrenten in de play-offs: die kunnen spelers inbrengen, zonder dat de kwaliteit minder wordt.

Dan wordt het nu tijd om door te selecteren. Wie gaat er vertrekken? Wie komt erbij? Dit soort duels zijn wel een goede graadmeter en dan zijn er duidelijk spelers door het ijs gezakt: Rico Zeegers speelde niet goed in Breda en was gisteren wederom ongelukkig. Daarnaast blessuregevoelig. Waem rustig aan de bal, opbouwend prima. Maar laat defensief toch geregeld steekjes vallen. Dzepar (Kleinen minstens zo goed en lijkt mij goedkoper), Blummel, Livramento, Remans…Het was allemaal niet goed genoeg. Lijkt mij dat Blummel genoeg betaald krijgt, dus prima als MVV niet met hem doorgaat. Ook Steuckers en R. Van Bommel konden het verschil niet maken en zijn uiteraard afhankelijk van hun medespelers.
Souren was voor mij de MOTM. Wat draait die jongen zich makkelijk vrij op het middenveldd en zoekt de combinatie op.

Op nao volgend seizoen! Veer zien us!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 08:07
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #88
Maar Ruben speelt volgend naar eredivisie..
Waar was ie gisteren en dinsdag eigenlijk?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 08:14 28 mei 2023 08:15 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #89

Hill28 schreef : Maar Ruben speelt volgend naar eredivisie..
Waar was ie gisteren en dinsdag eigenlijk?

Waar hij was?? Hij was de transfersom naar beneden halen (drukken)....áls die er nog komt nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2023 08:32 28 mei 2023 08:34 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Play-offs: MVV Maastricht-NAC, za 26-5-23, 20:00u #90

Mosae schreef :

LRB schreef :

Mosae schreef : Omarsson doet weer mee bij NAC. Ik had al zoiets in de gaten.


Who gives a F-beep-k ?

macht kein flaus aus...mos altied vertrowwe in d'n eigge matadoore höbbe en neet nao de teegestender kieke..B)

Nee, ik kijk áltijd naar de vijand, en houd die heel kortbij om ze te begrijpen. 0-1Omarsson en 0-2 ook dóór Omarsson. En aan de blik van hem op de tribune bij Nac-MVV zag ik dat hij vandaag zou meedoen.


Voetbal is geen hogere wiskunde en zeker niet1+1=2

Je kunt ook tegen op papier betere of sterkere tegenstanders goed presteren of zelfs winnen.
Zo heb ik in het verleden Ajax, Feyenoord en PSV wel eens hier met nul punten of een gelijkspel ( nadat ze met 0:3 voorstonden) naar huis zien gaan !

Zo ook dit seizoen waar we met een redelijk team, gebaseerd op het budget, minimaal 5 plaatsten hoger staan dan dat we op dat 1+1=2 zouden moeten staan.
Ik denk dat met een goed gemotiveerd team je ver kunt komen.
Natuurlijk moet je niet blind zijn voor je tegenstander, maar thuis in de Geusselt moet je een uitstraling hebben van hier valt niets te halen en je visitiekaartje bij hun zgn topspelers binnen 5 minuten afgeven…

In ieder geval genoten van dit seizoen; spelers, staf, club en fans !

Veer zien us !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden