>
Ontvangen bedankjes 206
Rustig rustig. Drie tegendoelpunten allemaal door blunderen bij MVV. Eerste door de doelman, tweede Zeegers? en derde Dzepar. Enorm zonde want MVV doet eigenlijk al twee wedstrijden niet onder voor NAC.SintServaos schreef : Merci stomme Belsj
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Nee, ik kijk áltijd naar de vijand, en houd die heel kortbij om ze te begrijpen. 0-1Omarsson en 0-2 ook dóór Omarsson. En aan de blik van hem op de tribune bij Nac-MVV zag ik dat hij vandaag zou meedoen.LRB schreef :
Mosae schreef : Omarsson doet weer mee bij NAC. Ik had al zoiets in de gaten.
Who gives a F-beep-k ?
macht kein flaus aus...mos altied vertrowwe in d'n eigge matadoore höbbe en neet nao de teegestender kieke..
Boschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!
Die nieuwe stadion DJ is zeer ergerlijk inderdaad, al het hele seizoen. Kent alleen maar nummers uit de Woonwagen top 100 of het nummer Sweet Caroline. Always look on the bright side of life was wel het toppunt.Boschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Heeft me meer gestoord dan de blunders die tot de 0-3 leidden. En die wàren ergerlijk!
bokkesprongen schreef : MVV wilde heel graag en dan maak je blunders ,dat kun je niemand kwalijk nemen ........ je kunt een of 2 maal van een club winnen met 14000 thuis toeschouwers maar over een heel seizoen leg je het loodje met maar gemiddeld zo,n 4800 toeschouwers .
Almere thuis tegen VVV 3200 toeschouwers die kunnen het ook vergeten ....
Overgens het was een prachtig seizoen MVV proficiat
Boschpoort schreef : Welke wereldvreemde idioot zet ‘always look on the bright side of life” op als je net met een 1-4 thuisnederlaag de hoop op promotie ziet vervliegen.
Waar hij was?? Hij was de transfersom naar beneden halen (drukken)....áls die er nog komt nu.Hill28 schreef : Maar Ruben speelt volgend naar eredivisie..
Waar was ie gisteren en dinsdag eigenlijk?
Mosae schreef :
Nee, ik kijk áltijd naar de vijand, en houd die heel kortbij om ze te begrijpen. 0-1Omarsson en 0-2 ook dóór Omarsson. En aan de blik van hem op de tribune bij Nac-MVV zag ik dat hij vandaag zou meedoen.LRB schreef :
Mosae schreef : Omarsson doet weer mee bij NAC. Ik had al zoiets in de gaten.
Who gives a F-beep-k ?
macht kein flaus aus...mos altied vertrowwe in d'n eigge matadoore höbbe en neet nao de teegestender kieke..