MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u

29 sept 2023 16:29
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #16

MF schreef :

Sjarelke schreef : ...en dus beginnen we gewoon weer met Zeegers en Schenk. Ongelofelijk!


Onbegrijpelijk. Anderzijds, Roteren. Twee wedstrijden in 3 dagen zal niet makkelijk worden voor deze selectie.


Gelukkig blijft Maurice rustig als een trainer. Heerlijk hoe hij alles verwoordt. En ik vind het logisch en prima dat Zeegers en Schenk het vertrouwen krijgen. Maar gelukkig luistert Maurice niet naar mij of andere fans op dit forum :lol:
We hadden het kleinste budget vorig jaar en Maurice heeft hiermee de Play Offs gehaald, een super prestatie en blijkbaar heeft de trainer er kijk op. In tegestelling tot een Klaas Wels of zo. En na een topseizoen zijn de toppers in de selectie vertrokken. Steuckers, Helden, Van Bommel. En we hebben toch nog één van de kleinste budgetten en we zien 1 helft leuk voetbal en we staan 14e... Maar sommigen vergeten dat de trainer en organisatie het met een klein budget moeten doen. Vergeten dat vorig seizoen een uitschieter was, een topprestatie.
Tsja Tim Zeegers en Schenk hebben al laten zien dat ze het vertrouwen waard zijn van de trainer en past binnen de filosofie, jongens uit de regio en van de club. En niet iedereen is negatief... Zeegers kreeg ook positief commentaar op de telvisie bij bepaalde acties. Maar belangrijk is dat Maurice vasthoudt aan zijn visie en bij de jonge gasten vastigheid in probeert te bouwen en niet gaat panikeren of goochelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 19:14
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #17
Maar je kunt ook te lang wachten. Van Bommel werd m.i. vorig jaar ook te laat gebracht. En zeker Zeegers, maar ook Schenk, hebben al behoorlijk veel speeltijd gekregen.ik zou het eens met andere backs proberen. Met jongens die ook speelminuten verdienen te krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 21:27
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #18
Wat een superslechte eerste helft... 2e niet meer gezien, zat ik lekker thuis.
Smeets mag je eruit halen, want die kan t aanvallend niet belopen. Backs zijn te slecht voor woorden en vraag me af of labylle echt slechter is.
Kleinen loopt door smeets te zwemmen, waardoor je een lang middenveld krijgt en souren verstopt zich.
Kortom ergeren daar heb ik geen zin in en dan zit ik liever thuis iets anders te doen...
Angel side was weer eredisie waardig vanavond, dat was ook t enige plus punt...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 22:33 29 sept 2023 22:38 door ASR.
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #19
Jammer van de nederlaag, maar de realiteitszin overheerst bij mij, deze selectie is gewoon weer ( ouderwets) rechterrijtjesmateriaal. De backs zijn echt betreurenswaardig en het middenveld draait voor geen meter. Voorin moet alles van Koen komen...kansloos dus.
Hopelijk maandag een leuke wedstrijd.
De dollars moeten snel gaan rollen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 22:54
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #20
Vandaag voor het eerst in lange tijd eens geen voorsprong weg gegeven !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:02
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #21
Het wordt weer het zoveelste kutseizoen. Berusting! We zijn het gewend.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:04
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #22
Nu wil ik het gebrek aan kwaliteit niet toedichten aan Verberne, maar ik begin me wel steeds meer vragen te stellen. Waarom staat Labylle niet in de basis? Zelfs een langzame Labylle heeft meer kwaliteit dan beide huidige backs bij elkaar. Daarnaast onbegrijpelijk dat Livramento en Remans nog mogen invallen. Laat desnoods jeugdspelers maar invallen. En dan ook nog Tasci eruit halen en geen Buifrahi erin....

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:05
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #23
Man man man wat ben ik teleurgesteld zeg! Die play offs worden nog heel heel lastig denk ik zo. Meer verwacht na vorig seizoen. No muney…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:11 29 sept 2023 23:16 door Brncic.
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #24
Oude tijden herleven in de Geusselt…..
Zwakke wedstrijd, ploeg is alle vertrouwen kwijt. Opnieuw een corner binnen het bereik van de keeper die vrij kan worden ingekopt. Romain is totaal uit vorm en is in niks meer de keeper van vorig seizoen. Onze backs zijn gewoon niet bovenkant-KKD-waardig. Omdat Coomans geblesseerd moest afhaken moest ook nog het centrale duo op de schop en dan zie je dat Kleinen geen echte verdediger is, al was hij lang niet de minste.
Op het middenveld hebben we met Souren en Smeets twee dezelfde types die ook nog eens totaal uit vorm zijn. Voorin hebben we geen echte spits (Koen is echt meer een 10) en moet alle creativiteit van Tasci komen, die vreemd genoeg in de rust werd geslachtofferd.
Met 0-2 achter heeft de wedstrijd een vuurtje nodig. Dat had die afgekeurde treffer kunnen zijn (geen idee of die terecht werd afgekeurd) maar dat kan ook een keer een goeie tackle zijn, maar dat zit gewoon niet in deze ploeg.
Ik zet wel opnieuw vraagtekens bij de wissels. Bij 0-3 zou ik zeggen: back eruit, aanvaller erin en overal 1-1 duels. MVV bleef net 4 man achterin spelen. Livramento komt echt te kort voor betaald voetbal, Remans bracht een beetje gif maar maakt ook het verschil niet. Wat zou Buifrahi misdaan hebben??
En dan helemaal onbegrijpelijk: een back voor een back en een middenvelder voor een middenvelder een kwartier voor tijd.
Aan de andere kant: als je het elftal van ADO ziet met Waem, Sürmeli, Van Mieghem, Veerman, Van de Sande dan is dat echt twee klassen beter dan wij nu hebben. We hebben met het vertrek van Steuckers en Van Bommel toch echt een jas uitgedaan. Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen…

Oh ja: hele grote complimenten voor de Angel-Side. 90
Minuten volle steun. Eredivisiewaardig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:11
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #25
Je geeft het in de eerste 10 minuten op kinderlijke wijze weg. Wedstrijd gespeeld. ADO begon gewoon heel sterk, MVV heel zwak. Na de afgekeurde goal kwam er wel een opleving en in de tweede helft hadden we best een goal verdiend, maar het was niet genoeg. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Livramento mag blijven invallen. Die laat he-le-maal niks zien. Remans idem dito. Geef Buifrahi dan toch de kans. Die zit weg te kwijnen op de bank, maar heeft meer voetbal in zijn kleine teen dan Livramento en Remans samen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:15 29 sept 2023 23:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #26

Brncic schreef : Oude tijden herleven in de Geusselt…..
Zwakke wedstrijd, ploeg is alle vertrouwen kwijt. Opnieuw een corner binnen het bereik van de keeper die vrij kan worden ingekopt. Romain is totaal uit vorm en is in niks meer de keeper van vorig seizoen. Onze backs zijn gewoon niet bovenkant-KKD-waardig. Omdat Coomans geblesseerd moest afhaken moest ook nog het centrale duo op de schop en dan zie je dat Kleinen geen echte verdediger is, al was hij lang niet de minste.
Op het middenveld hebben we met Souren en Smeets twee dezelfde types die ook nog eens totaal uit vorm zijn. Voorin hebben we geen echte spits (Koen is echt meer een 10) en moet alle creativiteit van Tasci komen, die vreemd genoeg in de rust werd geslachtofferd.
Met 0-2 achter heeft de wedstrijd een vuurtje nodig. Dat had die afgekeurde treffer kunnen zijn (geen idee of die terecht werd afgekeurd) maar dat kan ook een keer een goeie tackle zijn, maar dat zit gewoon niet in deze ploeg.
Ik zet wel opnieuw vraagtekens bij de wissels. Bij 0-3 zou ik zeggen: back eruit, aanvaller erin en overal 1-1 duels. MVV bleef net 4 man achterin spelen. Livramento komt echt te kort voor betaald voetbal, Remans bracht een beetje gif maar maakt ook het verschil niet. Wat zou Buifrahi misdaan hebben??
En dan helemaal onbegrijpelijk: een back voor een back en een middenvelder voor een middenvelder een kwartier voor tijd.
Aan de andere kant: als je het elftal van ADO ziet met Waem, Sürmeli, Van Mieghem, Veerman, Van de Sande dan is dat echt twee klassen beter dan wij nu hebben. We hebben met het vertrek van Steuckers en Van Bommel toch echt een jas uitgedaan. Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen…


Ik ben bang om een heel negatieve reactie af te geven dus reageer beter niet, maar Brncic goed verwoord…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:21
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #27

Jim Cemint schreef : Je geeft het in de eerste 10 minuten op kinderlijke wijze weg. Wedstrijd gespeeld. ADO begon gewoon heel sterk, MVV heel zwak. Na de afgekeurde goal kwam er wel een opleving en in de tweede helft hadden we best een goal verdiend, maar het was niet genoeg. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Livramento mag blijven invallen. Die laat he-le-maal niks zien. Remans idem dito. Geef Buifrahi dan toch de kans. Die zit weg te kwijnen op de bank, maar heeft meer voetbal in zijn kleine teen dan Livramento en Remans samen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk




Wedstrijd was een copy van de playoffs wedstrijd thuis tegen NAC .
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:21
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 463
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #28
Wat kun je doen na 4x verlies is 4x achter elkaar winnen. Om te beginnen maandag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:24
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #29

Jim Cemint schreef : Je geeft het in de eerste 10 minuten op kinderlijke wijze weg. Wedstrijd gespeeld. ADO begon gewoon heel sterk, MVV heel zwak. Na de afgekeurde goal kwam er wel een opleving en in de tweede helft hadden we best een goal verdiend, maar het was niet genoeg. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Livramento mag blijven invallen. Die laat he-le-maal niks zien. Remans idem dito. Geef Buifrahi dan toch de kans. Die zit weg te kwijnen op de bank, maar heeft meer voetbal in zijn kleine teen dan Livramento en Remans samen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Buifrahi doet me denken aan El Azrak vorig seizoen. Viel geweldig in (winnende goal), kwam gevaar van uit maar kreeg vervolgens geen enkele kans meer omdat hij een lastige jongen zou zijn. Nou het lijkt er op dat Maurice niet zo goed overweg kan met lastige jongens,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 23:32 29 sept 2023 23:34 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #30
Laten we eerlijk zijn , MVV heeft dit seizoen geen een wedstrijd meer dan 30 minuten goed gespeeld . Dat is gewoon niet genoeg .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden