>
Ontvangen bedankjes 50
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
kyleman333 schreef : 4 nederlagen op rij is natuurlijk dramatisch, daar kan niemand omheen. Ik blijf me echter hard maken voor de verdediging van Verberne. Nu lees ik ineens dat iemand anders het met het materiaal van vorig jaar nog beter had gedaan en dat zijn positie niet meer houdbaar is. We zijn Chelsea niet waar we het gewoon met iemand anders proberen na 6 wedstrijden. Wat een onzin zeg. Tuurlijk zie ik ook dat wissels anders kunnen en dat er best wel eens andere jongens een kans mogen krijgen als het, eigenlijk sinds VVV, al niet lekker loopt maar dat Verberne gebash kan ik totaal niet begrijpen. Ik vind dat gewoon een prima uithangbord voor MVV maar schijnbaar moet je 12 plekken op de ranglijst overpresteren en anders kan je beter vertrekken. Ik zag het hierboven al ergens. Realisme. Dat ontbreekt hier en daar nogal. Teleurstelling hebben we allemaal denk ik maar proberen het gewoon eens.
Roed en Wit 70 schreef : Er wordt gesproken over de mooie support op de Aside. Jammer wel dat een aantal zich dan verlagen met spreekkoren richting Waem. Als er een z'n been mag breken is het Noor ! Uiteindelijk was hij en daarboven Jöris verantwoordelijk voor het feit dat het binnen mvv een zooitje was zodat Waem hiervan gebruik kon maken en goedkoop is weggegaan. En zelfs tonnen schuld opgebouwd. Maandag opnieuw en dan het elftal op sleeptouw nemen.