MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u

30 sept 2023 01:44
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #31
ADO had 19 nieuwe spelers tov vorig seizoen hoorde ik op de radio. Heb alleen de 2e helft gezien, was te laat (verdomme 3 goals gemist).
Wat zijn die backs slecht zeg…. Leroy (die kan voetballen) moest van achteruit in het centrum gaan opbouwen waardoor Kleinen weer naar het middenveld kon. Sy mocht zelfs de laatste 10 min meedoen (wat was die Zeegers slecht ik zat nu op de hoofdtribune, daar kon ik naar binnen).
Hoe lang loopt het contract nog van Maurice nog. Nee deze man is te licht voor deze functie maar mvv zal wel geen geld hebben voor een nieuwe trainer (een type Kalezic). Wie zit dan naast hem op de bank ?
Kan me iemand zeggen welke jonge speler hij heeft opgeleid of heeft beter gemaakt?
Vorige jaar had hij een goede selectie tot zijn beschikking waar een ander trainer 3e mee was geworden. Toen de PO begon hadden we een uitgeblust team omdat hij vasthoud aan zijn vaste basis 11, waarvan hij denkt dat zijn ze.
Wisselen en de wedstrijd lezen kan hij ook al niet.
En wat was dat belachelijk gedoe na de wedstrijd in een circel rond de middenstip gaan staan. Team building doe je voor de wedstrijd, lijkt me?
De formule Maurice is naar bijna 1,5 jaar uitgewerkt.
Trainers die het niet echt kunnen zakken naar 1 jaar door het ijs, (Ten Hag is een ander voorbeeld, die stond ooit met 3 goals voor tijdens de pause, halve finale champions league…word ook opgehemeld, en ).
Maandag wordt natuurlijk weer verloren, sowieso als hij zijn team niet wijzigt zoals de meeste hier aangeven, daar hoef je geen profeet voor te zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 07:57
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #32
Een van de laagste budgetten van de KKD.
Wat mag je verwachten?
Realisme graag.
Vorig seizoen was top , ver boven verwachting. Verwacht niet te veel!
Nogmaals realisme !
De volgende gebruiker (s) zei dank u kyleman333, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 08:43
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #33
Man off the Match:

De supporters met de Angel-Side voorop. Chapeau.

Dan de wedstrijd. Binnen 15 minuten waren wij klaar, op zeer kinderlijke wijze gaven wij twee goals. Daarna proberen wij het wel maar dan ontbreekt de scherpte bij een aantal. Deze ploeg mist een flinke dosis agressiviteit, scherpte en conditie. Dit is te trainen en mag je dan ook de technische staf aanrekenen. De gedane wissels laten zien dat Maurice een zeer zwakke trainer is. Een vleugel arm MVV in de tweede helft. Drie centrale spitsen (twee daarvan mogen bij Heer of Geusselt Sport niet meedoen) en geen vleugelspelers meer.

Vorig seizoen hadden wij met met van Bommel en Jarne Steuckers goud op het veld staan. Daarnaast had Verberne de beschikking over van Marwijk in de voorbereiding (heeft samen met de technische staf de strategie bepaald op het veld) en strateeg Luypers. Deze ingrediënten missen wij dit seizoen.

Ben benieuwd als wij maandag wederom verliezen of de positie van Verberne nog houdbaar is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 09:19
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #34
Ja de backs zijn slecht en het is raar dat Livramento nog wordt ingezet. Maar het was al met al ook wel slecht in zn totaliteit. Jammer dat de 1-2 wordt afgekeurd, dan kun je de wedstrijd misschien nog kantelen. Maar wat vallen sommige tegengoals makkelijk..mag er gewoon worden doorgelopen zonder dat iemand eens een sliding inzet.
Tja en wat doe je dan normaal..in de rust de ster in. Maar dat kan dus ook niet meer. Zelfs de stadion speakster is niiet best.
Wat een verschil met vorig seizoen. Zie je toch wat zo n Van bommel en Steuckers voor verschil maakten op t veld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 09:28 30 sept 2023 09:30 door kyleman333.
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #35
4 nederlagen op rij is natuurlijk dramatisch, daar kan niemand omheen. Ik blijf me echter hard maken voor de verdediging van Verberne. Nu lees ik ineens dat iemand anders het met het materiaal van vorig jaar nog beter had gedaan en dat zijn positie niet meer houdbaar is. We zijn Chelsea niet waar we het gewoon met iemand anders proberen na 6 wedstrijden. Wat een onzin zeg. Tuurlijk zie ik ook dat wissels anders kunnen en dat er best wel eens andere jongens een kans mogen krijgen als het, eigenlijk sinds VVV, al niet lekker loopt maar dat Verberne gebash kan ik totaal niet begrijpen. Ik vind dat gewoon een prima uithangbord voor MVV maar schijnbaar moet je 12 plekken op de ranglijst overpresteren en anders kan je beter vertrekken. Ik zag het hierboven al ergens. Realisme. Dat ontbreekt hier en daar nogal. Teleurstelling hebben we allemaal denk ik maar proberen het gewoon eens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjappie, Brncic, TPC, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 09:46
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #36

kyleman333 schreef : 4 nederlagen op rij is natuurlijk dramatisch, daar kan niemand omheen. Ik blijf me echter hard maken voor de verdediging van Verberne. Nu lees ik ineens dat iemand anders het met het materiaal van vorig jaar nog beter had gedaan en dat zijn positie niet meer houdbaar is. We zijn Chelsea niet waar we het gewoon met iemand anders proberen na 6 wedstrijden. Wat een onzin zeg. Tuurlijk zie ik ook dat wissels anders kunnen en dat er best wel eens andere jongens een kans mogen krijgen als het, eigenlijk sinds VVV, al niet lekker loopt maar dat Verberne gebash kan ik totaal niet begrijpen. Ik vind dat gewoon een prima uithangbord voor MVV maar schijnbaar moet je 12 plekken op de ranglijst overpresteren en anders kan je beter vertrekken. Ik zag het hierboven al ergens. Realisme. Dat ontbreekt hier en daar nogal. Teleurstelling hebben we allemaal denk ik maar proberen het gewoon eens.


En daarbij: Maurice is een beginnend trainer die voor
De eerste keer echt te maken krijgt met tegenslag. Plus wat iemand hierboven al aanhaalde: ik denk dat de invloed van Luijpers groter was dan gedacht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 09:47
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #37
Accepteren dat vorig jaar n uitzondering was en van nagenieten en dit jaar weer op de plaats waar we horen.. dit was mannen tegen jongetjes.. Door Smeets wordt souren niet meer in z’n kracht gebruikt en Mathys lijkt er ook geen zin meer in te hebben .. voorin kom je gewoon kwaliteit te kort. Als je iedere keer remans en lavrimento laat invallen wat hebben de andere dan misdaan …. En maak bij die derde goal gewoon n overtreding ipv vrij door te laten lopen.. zo moeilijk is dat toch niet…..,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 11:26 30 sept 2023 11:32 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #38
Het vertoonde spel is niet enkel iets van dit seizoen, dat speelde behoorlijk wat wedstrijden na de winterstop vorig seizoen ook al en er is daarna behoorlijk wat kwaliteit weggegaan. Denk dat er bewust is gekozen om over de gehele linie op jeugd in te zetten. Tis wel triest om de supporters daarbij een worst voor de neus te houden dat de flink gestegen prijzen van tickets/sks ook in het budget terug zou komen, dit is nu gewoon in de schuld gegaan, net als de bedragen van Bommel-Waem. Dzepar en Essers niet verlengd. Ik plaats ook wat vraagtekens bij andere technische zaken. Bijv de eerdere verlenging van een Tim terwijl ze nu een Rico hebben laten gaan. Bij het halen van Smeets, hier door velen toegejuicht. En die een behoorlijk deel vh budget heeft opgeslokt. Persoonlijk had ik daar een andere kwaliteitsimpuls gezien. Hij is nog geen match. Komt ook naar voren met minder kwaliteit om hem heen dat wel. Hij heeft slimme balletjes, maar te weinig snelheid en diepgang die nu juist nodig is. Moet je dus afvragen of je hem moet gaan handhaven op diezelfde plek. Souren heeft een dip, ligt dat aan Smeets of aan hem persoonlijk. Op de backplaatsen en gebrekkige kwaliteit voorin heerst een frustratiepunt, maar zeker ook bij wissels. Na uitval van Coomans niet Nieling die linker cv is opstellen, maar twee plekken wijzigen met Kleinen als linker cv. Tasci er in de rust uit terwijl dat nog de enige was die wat met de bal probeerde en dan Livramento en Remans erin, we hebben het gezien. Sleegers eruit was wel terecht. Maar dan Buifrahi op de bank latend. Labylle die later in de wedstrijd wordt misbruikt om de opbouw te doen van achteruit. Kleinen wisselen terwijl die op dat moment juist het spel probeerde te verdelen. Hoorde het velen dezelfde dingen aanhalen gisteren. Vraag me af of dit op korte termijn zo makkelijk om te draaien is. Het zit gewoon niet goed. Je kunt jezelf als elftal en het vertrouwen een groot plezier doen als je van Eindhoven wint. Maar dan moet je er wel mannen voetbal tegenover zetten en leren van eerder gemaakte fouten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 13:54
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #39
Heeft Matthys een tweelingbroer die dit seizoen bij ons onder de lat staat? Die is echt geen schim meer van vorig seizoen. Met name 2e doelpunt mag ie zich aanrekenen. Vooral omdat ie paar minuten eerder op precies dezelfde wijze werd geklopt (back schoot hem korte hoek binnen, maar was al gefloten voor een overtreding).
Daarnaast is het een wekelijkse herhaling: beide backs zijn heel aardige jongens, uit de regio en eigen jeugd, maar zijn niet geschikt voor profvoetbal. In ieder geval niet voor de basis. Sy en Labille erin svp.
En dan Livramento en Remans brengen…tsja…
Slegers is geen buitenspeler, daar heb je 0 rendement mee. We hebben (volgens alle berichten) een heel goede buitenspeler waar alle topclubs achteraan zaten (….) op de bank zitten. Waarom mag die nooit minuten maken? What the hell is daar gebeurd?
Op zich vond ik ons, op de eerste 10minuten na, niet heel slecht spelen. Maar je zag aan de wedstrijd dat we niet gingen scoren. De 1-2 ging in de lucht toen FCDH met een scherpe counter de 0-3 maakte.
Den Haag heeft een aardig en goed ingespeeld team.
Maandag komt Eindhoven, geen makkelijke tegenstander, maar die moet je winnen, anders heb je gewoon een slechte start van de competitie.
Vorig seizoen zat vrijwel alles mee, dit seizoen zit veel tegen.

Grootste winnaar van de avond: het fantastische publiek op de Angel side tribune. Wat een sfeer 90 minuten lang! Genoten! Jullie verdienen zoveel meer dan jullie momenteel krijgen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 14:30 30 sept 2023 14:34 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 742
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #40
Er wordt gesproken over de mooie support op de Aside. Jammer wel dat een aantal zich dan verlagen met spreekkoren richting Waem. Als er een z'n been mag breken is het Noor ! Uiteindelijk was hij en daarboven Jöris verantwoordelijk voor het feit dat het binnen mvv een zooitje was zodat Waem hiervan gebruik kon maken en goedkoop is weggegaan. En zelfs tonnen schuld opgebouwd. Maandag opnieuw en dan het elftal op sleeptouw nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 15:07
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #41
Laten we even vooropstellen dat als je binnen 9 minuten met 0-2 achter staat dat dit niet eens te maken heeft met kwaliteit. Maar met scherpte.
Dit mag nooit gebeuren!

Dat je verliest van ADO dat kan en dat is ook geen ramp tegen een aanval met Veerman, Van Mieghem en Vd Sande. Maar de manier waarop...
Echt een poeslief zooitje die niet eens een overtreding durven te maken of eentje onder het veld durft te schoffelen als het even niet lekker gaat.
De inzet valt me ook echt een beetje tegen.
Smeets loopt op één tempo en levert bal na bal in bij de tegenstander. Backs Schenk en Zeegers een repeterend geval, zouden bij Meerssen of een andere amateurclub niet opvallen. We missen een spits als Braken die de ballen af maakt want Kostons is een 10 en geen echte afmaker.

Vind Verberne ook echt rare keuzes maken.
Tasci bij rust er af halen? Je beste man by far momenteel.
Remans en Livramento... Moet ik dat nog aanhalen? Zet Buifrahi en Bouchentouf er in? Jonge gasten met perspectief, want dat perspectief hebben Remans en Livramento al meermaals bewezen niet te hebben.
Smeets misschien wel de slechtste gister en die wissel je niet?

Vond de sfeer echt geweldig op de Angelside! 90 minuten volle gas zingen terwijl het na 10 minuten al klaar was.
Ook niet eens gestaakt geweest door een bekertje of wat dan ook.

Ik hoop dat Verberne echt wat gaat omzetten of anders gaat spelen. Want anders verwacht ik maandag niet veel anders..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 20:33 30 sept 2023 20:36 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #42
Ik heb even gewacht met reageren. Maar ook 24 uur later begrijp ik een aantal zaken niet.

- Laat ik beginnen met de opstelling. Ik zie Kleinen graag spelen, maar niet als centrale verdediger. Op het middenveld komt hij veel beter tot zijn recht en dat zag je ook in de tweede helft. Ik weet niet waarom Coomans niet speelde, maar zet daar dan Nieling neer. Dat ís een centrale verdediger met lengte en body. Kleinen kan dan gewoon op het middenveld spelen en qua loopvermogen Smeets compenseren die het op zijn beurt weer meer van zijn passing moet hebben.
- De wissels. Veel mensen hebben het al aangehaald: onlogische wissels. Althans, in mijn ogen en in die van een hoop anderen als ik dat zo lees en hoor. Ik ben echt wel benieuwd naar de redenatie van Verberne, want ik kan er momenteel weinig logica in ontdekken. Vooralsnog presteren de backs Schenk en Zeegers niet naar behoren. Ik ben tegen het afbranden van jonge gasten, ze moeten nou eenmaal ervaring opdoen en kunnen leren. Maar je kunt wel steeds eerder een vervanger brengen als ze niet voldoende presteren. Labylle als linksback en Sy als rechtsback. Labylle is niet snel, maar heeft bewezen (technische) kwaliteiten en ervaring. Sy zal niet voor niets zijn geselecteerd voor België O19. Liet in de voorbereiding leuke dingen zien. Is wel nog wat druistig, maar heeft enorme drive naar voren. Als de huidige backs onvoldoende presteren, kun je hun vaste vervangers steeds eerder brengen en als de huidige backs het wel goed doen kun je ze weer wat langer laten staan. Wat is er aan de hand met Boufrahi? Waarom komt die niet aan spelen toe? MVV heeft geïnvesteerd in die jongen (legt hem voor langere tijd vast), maar hij zit op de bank. Remans (met aflopend contract) mag wel invallen. En waarom werd Tasci er uit gehaald? Was veruit de meest creatieve speler. Dan Livramento: dat vind ik meer een soort pinchhitter. Die zou ik de laatste 20 minuten laten invallen. Kan met zijn opportunisme wel wat forceren. Zeker als de verdedigers van de tegenstander al wat vermoeid zijn.
- De spelopvatting. Het werd al aangehaald: binnen 10 minuten 2 goals tegenkrijgen heeft ook met scherpte te maken. Ik heb vuur, overtuiging en durf gemist. Ik vond het erg statisch. Een voorbeeld: Den Haag kon bij inworpen vaak een vrije man vinden. Was er een inworp voor MVV dan stond alles 'vast'.

Pluspunt vond ik de sfeer en de opkomst. Toch weer 5.659 toeschouwers terwijl het niet echt lekker loopt. Om er maar een cliché tegenaan te gooien: hopelijk tapt MVV maandag tegen Eindhoven uit een ander vaatje. Beter gezegd (of gezongen): ...vaan de klub oet Mestreech, die al gong 't ins neet, noets de mood verlore heet...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, MF

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 21:25
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #43
Coomans was geblesseerd, Nieling geschorst na een rode kaart bij de U21. Dus Verberne had achterin weinig keus gister.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 22:04
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #44
Helder. Dank voor je reactie. Dan neem ik mijn opmerking over de basisopstelling terug.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2023 22:38
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #45

Roed en Wit 70 schreef : Er wordt gesproken over de mooie support op de Aside. Jammer wel dat een aantal zich dan verlagen met spreekkoren richting Waem. Als er een z'n been mag breken is het Noor ! Uiteindelijk was hij en daarboven Jöris verantwoordelijk voor het feit dat het binnen mvv een zooitje was zodat Waem hiervan gebruik kon maken en goedkoop is weggegaan. En zelfs tonnen schuld opgebouwd. Maandag opnieuw en dan het elftal op sleeptouw nemen.



In mijn ogen is in deze situatie nog altijd Waem (inclusief zaakwaarnemer) de achterbakse verrader, die moedwillig onze club heeft 'bedrogen' voor zijn eigen belang. Klinkt logisch objectief gezien, in een situatie als werknemer, maar ik bekijk het vanuit mijn rood-witte bril. Voetbal is nou eenmaal emotie.

Dat MVV even fout en zo amateuristisch is om dit te laten gebeuren, is weer een ander verhaal.
Ook hier ben ik kwaad om, maar MVV heeft dit nooit moedwillig laten gebeuren, in tegenstelling tot Waem.

Beetje spot en vijandigheid mag wel. Er is niemand fysiek belaagd, er is niet met ernstige ziektes gescholden en hij is niet thuis opgewacht (al is het lastig met meerdere adressen om de juiste te vinden). Zoals Waem zelf al in het interview achteraf zegt (volgens mij bij TV West), hoort dit er ook gewoon bij.

Prima dus dat hij vocaal wordt wat aangepakt, net als in de afgelopen jaren bijv. spelers als Okita, Klaas Wels, telstar-keeper Koeman (die Kostons blesseerde waardoor wij niet zijn gepromoveerd afgelopen seizoen), en (flink wat gradaties erger) de overstappers naar de buren zoals Schreurs, Rutjes, Croux, Van Hyfte, etc. Wat dat betreft mag die Robbie Servais ook aangepakt worden bij de komende onderlinge confrontaties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, manmetpet, FatyPapy1990

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden