MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u

01 okt 2023 10:19 01 okt 2023 10:32 door Sander70.
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #46
Als ik dat interview hoor met zeegers weet ik toch niet wat ik hoor?!
“Ja volgens mij is ado wel goed met corners van wat ik zo hoorde. Misschien hebben we daar te weinig op getraind, alleen gister een heel klein beetje. Dat was misschien te weinig.”
We krijgen al te veel tegen uit corners met die zonedekking van verberne wat nergens op slaat en dan trainen ze er niet of nauwelijks op… man man man
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, FatyPapy1990

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2023 15:43
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 181
Meer
MVV - ADO Den Haag, vr 29-9-23, 20:00u #47
Lachen dit.
Ik zou zeggen tegen de spelers: bij een corner spring je aan tegen je tegenstander om hem zoveel mogelijk uit balance te brengen
(trekken en duwen zoals italianen dat doen, maar net wat geoorloofd is), evtl zelfs wegkoppen voordat hij aan de bal komt.
Verder zou ik altijd een man (Kostons of die behendige jongen van FSC) voorin houden (die trekt 2 verdedigers naar zich toe) en ook een speler op de hoek van het strafschopgebied zetten (ruimte dekking en voor een evtl counter)…. lijkt me allemaal niet zo moeilijk (op papier) ?
Je hoeft maar naar de goede clubs te kijken hoe die dat doen (op school noemden ze dat vroeger: spieken :-) ....maar daarvoor heb je ook al een bepaalde intelligentie nodig). Ook om te wisselen en zinvol te wisselen.

Morgen en overmorgen is vrij in Duitsland (reunification day), misschien komen wat Duitsers kijken of studenten?
Ik vind het heel interresant wat morgen veranderd wordt (maar ik heb geen hoge verwachtingen).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sander70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.210 seconden