Voorbereiding Seizoen 2024-2025

08 aug 2024 08:14
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 160
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #121
Wat jammer dat bijna alle nieuwe spelers (op Braken en Esajas na) geblesseerd zijn bij aanvang van het seizoen. Maar daar heeft MVV patent op. Waarom overkomt MVV dat elk jaar weer? Maar goed, daar kan niemand iets aan doen denk ik. Wat ik van de nieuwe selectie vind is dat we op het middenveld en voorin aardige spelers hebben (alhoewel een extra spits niet verkeerd zou zijn) maar dat met we name achterin niets zijn opgeschoten. Zolang Zeegers en Coomans in de basis staan blijft de verdediging erg kwetsbaar. Aktas speelde een geweldig seizoen en is veruit de belangrijkste man van MVV. Schenk werd gedurende het seizoen steeds sterker en hem zie ik nog wel verder groeien. Coomans daarentegen was erg wisselvallig en ook vaak onwennig en maakte veel fouten. Over Zeegers heb ik het vaak genoeg gehad, die heeft gewoon het niveau niet. Ik begrijp echt niet dat hij nog steeds bij MVV speelt. We ergeren ons massaal aan hem op de tribune bij het zoveelste balverlies of als hij zich weer eenvoudig laat passeren, maar de trainers (zowel Verberne als Hermans) zien het niet. Met deze kwetsbare achterhoede vrees ik toch voor te veel tegengoals. Hopelijk kan Aktas dit compenseren achterin en Braken aan de andere kant!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 09:38
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1378
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #122
Is Kassimi geblesseerd?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 09:39
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 106
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #123

Hill28 schreef : Is Kassimi geblesseerd?


Ja...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 10:26
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #124
El Hari en Foubert waren niet fit toen de voorbereiding startte, die laatste traint nu wel volop mee. Van Dessel en Kassimi zijn geblesseerd geraakt op training. Begrijp dat Kassimi er ook enkele weken uit is met een spierscheuring. Wellicht toch de overstap naar kunstgras? Hopelijk kan Esajas spelen morgen want die viel tegen Patro geblesseerd uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 11:07 08 aug 2024 11:08 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1378
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #125
He wat jammer Kassimi vond ik de beste nieuweling. Kunstgras blijft inderdaad killing. En ik hoorde dat de nieuwe trainer ook veel meer druk zet op de selectie tijdens trainingen. Wellicht wat teveel van t goede als spelers van rond de 20 ervan geblesseerd raken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 14:45
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #126
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.284 seconden