Voorbereiding Seizoen 2024-2025

17 juli 2024 14:10
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1011
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #61

Mie leef Mestreech schreef : Kapitaalvernietiging die Mmaee. Dan had je meteen die Braem moeten halen.
Ja, ook ik heb geroepen dat Livramento het niet zou gaan redden, maar het tegendeel is bewezen. Livramento bracht wel iets als invaller, maar een basisspeler en zo'n goalgetter had ik niet verwacht. Het klopt dat Livramento de afgelopen twee voorbereidingen aan de lopende band scoorde, dit doet Mmaee helemaal niet.

Dit is echt weer terug naar het niveau van spitsen als Boateng, Calicchio en Aelbrecht, om even wat te noemen.

Ik heb altijd en nog steeds veel vertrouwen in het scouten, het zoeken van spelers met talent door van Geneugden. Maar dit is een misser. En die heb je helaas er ook wel eens bijzitten. Op ieder niveau.


Ah, we hebben een gevalletje ''we schakelen over naar de deskundige''.

Waar baseer jij op dat het gaat om kapitaalvernietiging? Jij bent op de hoogte van alle in-and-outs van het contract van Mmaae. Jij bent op alle trainingen en wedstrijden van de O21 aanwezig geweest om een feitelijk oordeel te kunnen geven? Een jongen na een half seizoen waarvoor hij volgens mij lang niet veel heeft gespeeld en enkele wedstrijden tegen nietszeggende amateurs af te stempel als kapitaalvernietiging...

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2024 14:22
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #62

since1902 schreef : Ik zou als ik MVV was overwegen om het contract af te kopen. Mmae kan er in mijn ogen helemaal niks van, ik begrijp het punt van positief blijven maar ik zie het totaal niet.


Een kwestie van vertrouwen. Standard is geen middelmatige club. Ook Bologna staat bekend om hun uitstekende scouting. En nee, ik ben ook geen fan. Echter, een contract ontbinden is geen oplossing. Laat hem een jaartje meedraaien met de U21. Wie weet geef hem dit vertrouwen en ontwikkeld die zich enorm.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 juli 2024 16:05 17 juli 2024 16:06 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2452
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #63

Lijnsje@tappunt schreef :

Mie leef Mestreech schreef : Kapitaalvernietiging die Mmaee. Dan had je meteen die Braem moeten halen.
Ja, ook ik heb geroepen dat Livramento het niet zou gaan redden, maar het tegendeel is bewezen. Livramento bracht wel iets als invaller, maar een basisspeler en zo'n goalgetter had ik niet verwacht. Het klopt dat Livramento de afgelopen twee voorbereidingen aan de lopende band scoorde, dit doet Mmaee helemaal niet.

Dit is echt weer terug naar het niveau van spitsen als Boateng, Calicchio en Aelbrecht, om even wat te noemen.

Ik heb altijd en nog steeds veel vertrouwen in het scouten, het zoeken van spelers met talent door van Geneugden. Maar dit is een misser. En die heb je helaas er ook wel eens bijzitten. Op ieder niveau.


Ah, we hebben een gevalletje ''we schakelen over naar de deskundige''.

Waar baseer jij op dat het gaat om kapitaalvernietiging? Jij bent op de hoogte van alle in-and-outs van het contract van Mmaae. Jij bent op alle trainingen en wedstrijden van de O21 aanwezig geweest om een feitelijk oordeel te kunnen geven? Een jongen na een half seizoen waarvoor hij volgens mij lang niet veel heeft gespeeld en enkele wedstrijden tegen nietszeggende amateurs af te stempel als kapitaalvernietiging...


Lijnsje ik vind het prachtig hoe jij het allemaal verwoord,we zitten heel vaak op een lijn nu ook weer.
Ik ben vaak te ongeduldig en wil sneller resultaat,maar ook nu ga ik weer in je verhaal mee Ron zal het beter weten als de gemiddelde supporter en heus wel weten wat hij beslist en aantrekt!
Livramento werd hier ook vaak belachelijk gemaakt en nu is hij de King,ik vond zijn interview bij DDL een verademing om te lezen ik ben heel eerlijk dacht echt dat hij het net niet had laat hem de komende jaren het tegendeel bewijzen…..Mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 09:41
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 106
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #64
Weet iemand of er ook rekening is gehouden met eventueel slecht weer met de fandag aankomend weekend?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 12:35
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1011
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #65

Vriethof18 schreef : Weet iemand of er ook rekening is gehouden met eventueel slecht weer met de fandag aankomend weekend?


Ja, ze doen het dak van het stadion dicht!

Zonder gekheid; waar moet MVV rekening mee houden? Binnen het stadion kun je overdekt zitten op de tribunes. Meer mogelijkheden hebben ze niet. Een fandag uitstellen i.v.m. slecht weer zal niet lukken omdat ook het e.e.a. rondom de dag geregeld moet worden.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 12:42
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 106
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #66

Lijnsje@tappunt schreef :

Vriethof18 schreef : Weet iemand of er ook rekening is gehouden met eventueel slecht weer met de fandag aankomend weekend?


Ja, ze doen het dak van het stadion dicht!

Zonder gekheid; waar moet MVV rekening mee houden? Binnen het stadion kun je overdekt zitten op de tribunes. Meer mogelijkheden hebben ze niet. Een fandag uitstellen i.v.m. slecht weer zal niet lukken omdat ook het e.e.a. rondom de dag geregeld moet worden.


Hahaha, die is goed!
Ik weet nog dat het een keer in het Mecc is gehouden. Maar je hebt tegenwoordig ook van die hele grote tenten wat ze op festivals gebruiken. De supporters van MVV hebben al niet veel tegenwoordig, als je ze dan ook nog in de regen laat staan met een fandag die 1x per jaar wordt gehouden is ook een beetje lullig, vind je niet?

Achjah misschien aan de andere kant ook weer blij zijn dat we na jaren weer een fandag hebben. Ik ben er in ieder geval bij, weer of gein weer!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 18:19
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 925
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #67
Mvv- RFC Seraing 2-0

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 18:29
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #68
Ben eens gaan kijken in Lanaken en het viel me niet tegen. Seraing was een stugge, fysieke en defensieve ploeg, MVV kwam verdedigend dan ook nauwelijks in de problemen. Alleen na de wissels in de 60e minuut kreeg Seraing iets meer ruimte. Daarvoor dicteerde MVV het spel, met name Kassimi maakte op mij een sterke indruk. Heeft een goeie actie binnendoor en buitenom. Esajas was vandaag wat onwennig, maar is denk ik ook een aanwinst. Verder speelde het team van vorig seizoen met Penders, Smeets en Slegers op het middenveld. Achterin Zeegers, Aktas, Coomans en Schenk en voorin Kassimi, Livramento en Esajas. Coomans beviel me ook, net als Schenk. Alleen Livramento was wat minder, miste een 200 procent kans. Van de wissels denk ik dat Simon Francis echt een aanwinst is, was ook aanvoerder. Mmaee heeft het niet, ondanks zijn goal, Buifrahi was bedrijvig maar ongelukkig en de eigen jeugd Tebuhijuluw, Sangen en Hofland is leuk voor de breedte, maar geen basismateriaal. Al met al een nuttige oefenpot! Goals van Kassimi en Mmaee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, ouwe rot, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2024 18:29
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #69
Prima pot gezien van MVV. Wat mij vooral opviel was dat we door het vele wisselen niet echt zwakker werden. De jonge spelers stonden hun mannetje tegen de fysiek sterke tegenstander. Die verder trouwens niet heel veel voorstelde. Al met al toch een knappe prestatie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2024 10:13
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #70

Brncic schreef : Ben eens gaan kijken in Lanaken en het viel me niet tegen. Seraing was een stugge, fysieke en defensieve ploeg, MVV kwam verdedigend dan ook nauwelijks in de problemen. Alleen na de wissels in de 60e minuut kreeg Seraing iets meer ruimte. Daarvoor dicteerde MVV het spel, met name Kassimi maakte op mij een sterke indruk. Heeft een goeie actie binnendoor en buitenom. Esajas was vandaag wat onwennig, maar is denk ik ook een aanwinst. Verder speelde het team van vorig seizoen met Penders, Smeets en Slegers op het middenveld. Achterin Zeegers, Aktas, Coomans en Schenk en voorin Kassimi, Livramento en Esajas. Coomans beviel me ook, net als Schenk. Alleen Livramento was wat minder, miste een 200 procent kans. Van de wissels denk ik dat Simon Francis echt een aanwinst is, was ook aanvoerder. Mmaee heeft het niet, ondanks zijn goal, Buifrahi was bedrijvig maar ongelukkig en de eigen jeugd Tebuhijuluw, Sangen en Hofland is leuk voor de breedte, maar geen basismateriaal. Al met al een nuttige oefenpot! Goals van Kassimi en Mmaee.


Heeft Ilano Silva Timas ook nog meegespeeld? Heeft het in andere oefenwedstrijden naar behoren gedaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2024 10:59
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #71
Die deed niet mee om wat voor reden dan ook.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2024 17:09
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 208
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #72
Die wat is loos dwaas was al niet serieus te nemen, maar als je de helft van de namen niet eens kunt uitspreken tijdens de presentatie moet je je toch diep schamen en snel van het podium verdwijnen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2024 17:15
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 668
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #73

Buurke76 schreef : Die wat is loos dwaas was al niet serieus te nemen, maar als je de helft van de namen niet eens kunt uitspreken tijdens de presentatie moet je je toch diep schamen en snel van het podium verdwijnen.


Jeffrey doet veel voor MVV en dat waardeer ik verder aan hem.
Wel is het vaak echt de grote Jeffrey de Vries show zonder enkele voorbereiding of know-how.
Ik vind het ook echt tenenkrommend hoe bepaalde spelers hun naam word uitgesproken etc..
Maar goed, al met al volgens mij een erg geslaagde open dag voor wat ik gezien heb via de livestream.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2024 17:22
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 329
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #74

Buurke76 schreef : Die wat is loos dwaas was al niet serieus te nemen, maar als je de helft van de namen niet eens kunt uitspreken tijdens de presentatie moet je je toch diep schamen en snel van het podium verdwijnen.


Als je Jeffrey al iets laat doen, laat hem dan absoluut niet presenteren of zingen, want dat kan ie niet. (al denkt ie zelf natuurlijk van wel)
Dat zie je al aan de interviews wat ie afneemt bij wat is loos.
Meestal zonder enige kennis van zaken of inlezing.
Hij krijgt niet eens twee zinnen achter elkaar gezegd zonder een fout.
Er zijn toch zeker mensen wat dat beter kunnen ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2024 17:34
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 208
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #75
Ja lijkt me ook, meisje wat speaker is kan dit toch ook. Maar inderdaad, het is vooral de Jeffrey show maar het is echt tenenkrommend.

Al met al leuk dat er weer eens iets was, ik begreep georganiseerd door de fanclubs en niet door mvv zelf.

Nieuwe shirt zag er mooi uit, de ster erin verwerkt en tekst van het volkslied.
Benieuwd naar uitshirt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden