Voorbereiding Seizoen 2024-2025

21 juli 2024 17:57
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 388
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #76
In namen onthouden is Jeffrey nooit sterk in geweest maar hij brengt Mvv steeds positief in de picture en op een leuke manier.
De open dag werd goed bezocht, Livramento was de populairste speler bij de handtekeningjagers, iedereen wilde met hem op de foto.
Alle spelers waren zeer toegankelijk en hadden er wel zin in.


Ik zou op de open dag graag nog iets meer variatie zien, in een strakker programma.

1. Spelers presenteren
2. Hoofdtribune open gooien, op het veld spelers leuke oefeningen laten demonstreren, zoals schieten op de goal, snel combinatiespel etc
3. Gelegenheid om met de spelers/trainer op foto te gaan en handtekeningsessie,
4. Kinderen actief laten mee doen met voetbalspelletjes
5. Wedstrijdje in de Geusselt spelen tegen bv Fc Luik 2x 20 minuten.
6. Optredens

De gehele "open dag" kraampjes opstellen met Mvv attributen, gelegenheid bieden om een seizoenkaart te bestellen of kopen tickets, kraampjes met sponsors die zich presenteren met acties, Mvv bus tonen etc etc
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2024 19:31
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #77
Hele leuke fandag, vooral voor de kinderen! Ook de merchandise liep als een trein volgens mij, net als de tap. Prima geregeld! Spelerspresentatie was de slechtste ooit, maar dat weet je vantevoren met Jeffrey.
Chapeau voor de organisatoren én de selectie van MVV, die overal lachend aan mee deed.
Artiesten hoeven van mij niet per sé, maar zorgden overall voor een gezellige ( braderie-)sfeer.
Hopelijk volgend jaar een vervolg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 01:20
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 860
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #78

Buurke76 schreef : Ja lijkt me ook, meisje wat speaker is kan dit toch ook. Maar inderdaad, het is vooral de Jeffrey show maar het is echt tenenkrommend.

Al met al leuk dat er weer eens iets was, ik begreep georganiseerd door de fanclubs en niet door mvv zelf.

Nieuwe shirt zag er mooi uit, de ster erin verwerkt en tekst van het volkslied.
Benieuwd naar uitshirt



Plaats eens de namen van de spelers op de achterkant van het Shirt ...... doet ook bv een topclub als Feyenoord ... mensen willen graag weten met wie ze te doen hebben ....... en past ook bij klanten service .......en klantvriendelijkheid ........

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 09:21
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #79
Was zeker een leuke opendag.
Zeker voor de kids .

Jammer genoeg alleen geïrriteerd aan het bekend maken van de selectie.Laat dat een volgende keer aub door iemand anders doen en niet meer door Jeffrey,alles werd vlot afgeraffeld en sommige spelers werden zelfs niet benoemd.
Neem de tijd hier voor en lees je fatsoenlijk in, Zelfs de spelers waren er niet over te spreken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 09:41 22 juli 2024 09:41 door Vriethof18.
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 106
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #80
Het was inderdaad een hele leuke dag voor de kinderen. Maar wat was die jeffrey inderdaad slecht... we hebben zoveel mensen in onze stad wat goed kunnen presenteren en dat laten ze het deze man doen..
Verder was het geluid ook niet echt top, leer voor de volgende keer.

Voor de rest denk ik dat de club kan spreken over een geslaagde dag. De merchandise kraam was op het laatste bijna uitverkocht en bijna alle kinderen liepen rond in het nieuwe shirt, goed en leuk om te zien!

Volgend jaar hopelijk weer een open dag, maar wel met een andere presentator natuurlijk!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 14:17 22 juli 2024 14:18 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1378
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #81
Even een compliment voor de geweldige open dag en zeker ook voor alle vrijwilligers. Ik vond het eigenlijk juist heel goed opgezet allemaal. Exact om 2 uur werd het nieuwe thuis-shirt gepresenteerd door de hele selectie. De spelers kwamen in trainingspak het podium op en showden het tenue door allemaal tegelijk trainingsjas uit te doen. En toen was het ook direct te koop. Dat zorgde voor enorme hype bij de verkoopbalie die bemand was met dappere vrijwilligers. Het leek wel alsof er kaartjes verkocht werden voor de laatste wedstrijd van Lionel Messi zo heftig ging het eraan toe bij de merchendise-stand op het moment dst de shirtjes in de verkoop gingen. Jammer dat MVV naar verluid door de deal van Noor maar iets van 10/11 euro per shirt ontvangt? Maar veel complimenten voor de vrijwilligers en om dit zo op te zetten dat er een hype gecreëerd werd.

Verder ook leuk dat selectiespelers ruim de tijd namen voor iedereen, top! En ook kon je het stadion in, was er iets van activiteiten op het veld voor de jeugd aan het begin (kon inderdaad ms nog wat meer). Er was eten, drinken, leuke artiesten. Geluid was toch ok hoor! En Jeffrey deed wat die moest doen. Ok wat beter voorbereiden qua namen enzo dat kan natuurlijk, maar het is toch ook een soort même geworden;) De shirtjes presentatie deed ie toch ook goed hoor gezien de run die er ontstond. En het was een entertainend geheel samen met Frans en de andere artiesten. Leuk gedaan en goeie opzet wat mij betreft. Hopelijk volgend jaar weer!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 juli 2024 18:15
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #82
Welke testspelers trainen nu nog mee?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2024 10:30
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #83
Het was leuk weer eens een fandag te hebben. Natuurlijk zijn er wat verbeterpunten te bedenken, maar de open dag of fandag vind ik altijd een traditioneel begin van het seizoen. Weer even een lekker pilsje drinken in het stadion en dan begint het toch weer te kriebelen. Dan krijg je zin in het nieuwe seizoen.

Dank aan de organisatie en alle vrijwilligers die dit mogelijk gemaakt hebben! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVgirl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2024 19:46
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 255
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #84
Rust in Wijlre

1-0 Smeets (eigenlijk voorzet)
2-0 Buifrahi
3-0 Mmaee
4-0 Buifrahi
5-0 Mmaee
6-0 Schenk
7-0 Smeets
8-0 Mmaee
9-0 Buifrahi
10-0 Mmaee
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Jim Cemint, M.V.V. 1902, bokkesprongen, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 11:10
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #85
Na rust blijkbaar Ayman Kassimi, de 15-jarige Amine Amgar, Wout Coomans en Ilano Silva Timas elk twee, Saul Penders een.

Timas heeft er al acht inliggen. Dat is toch veel meer dan de andere middenvelders. Ondanks dat het Geuldal was, hoe speelde hij ? Lijkt toch een buitenkansje.
En Amgar ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 12:41
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 842
Meer
Onderwerp Auteur
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #86
Ilano komt eraan als ik de foto op Trepke B mag geloven ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 16:41 24 juli 2024 16:42 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1378
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #87
Kassimi had goeie actie in huis vanaf rechts. Amine moest nog wat wennen maar kon op zich mee (al een prestatie op je 15e) en roste een van die doelpunten keihard binnen. Ondanks doelpunten van Mmaee moet er wel echt nog een eerste spits bij.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 16:45
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #88
Is dat een aanvallende middenvelder?
Want ik dacht dat Kassimi op rechts terecht zou komen en Slegers dan op 10 terecht zou komen.

Wordt dringen op het middenveld met Al Basri, Smeets, Silva en Slegers

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 16:48
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 340
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #89

Duin schreef : Is dat een aanvallende middenvelder?
Want ik dacht dat Kassimi op rechts terecht zou komen en Slegers dan op 10 terecht zou komen.

Wordt dringen op het middenveld met Al Basri, Smeets, Silva en Slegers


We spelen 1-4-5-1

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2024 16:56
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
Voorbereiding Seizoen 2024-2025 #90

jasonke7 schreef :

Duin schreef : Is dat een aanvallende middenvelder?
Want ik dacht dat Kassimi op rechts terecht zou komen en Slegers dan op 10 terecht zou komen.

Wordt dringen op het middenveld met Al Basri, Smeets, Silva en Slegers


We spelen 1-4-5-1



Ja, maar als je van die '5' de 2 buitenspelers afhaalt, hou je er nog steeds maar 3 over op het middenveld he?
Waarvan er 2 defensief spelen (vorig jaar Souren en Kleinen) en 1 aanvallend...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.017 seconden