Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u

04 nov 2024 21:58
since1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #31
Hermans out

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2024 21:59
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #32
Was ik toch maar met de hond gaan wandelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

04 nov 2024 21:59 04 nov 2024 22:01 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #33
Braken denkt laat ik lekker eens afwachten en niet aanzetten naar de scorende man, foei foei foei. Lekker ontwikkelclub blijven. Hermans is niet de juiste man, of assistent worden of lekker naar de amateurs. OUT!

04 nov 2024 22:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #34
Hoe is dit mogelijk?
Een ploeg die nog geen wedstrijd heeft gewonnen dit seizoen doet het wel tegen MVV. En voor de zoveelste keer in de blessuretijd! En drie gele kaarten in de laatste tien minuten. Morgen straf training? Voor de coach in elk geval mag ik hopen. Beschamend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ASR

04 nov 2024 22:02
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #35
Hatsjie! Heeft iemand een wit zakdoekje voor me? Blamage! Afgang! Schande!

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Brncic

04 nov 2024 22:03
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #36
Wat een blamage. Tweede helft op vechtlust terug naar 2-3 en dan opnieuw weggeven. Het spijt me maar Librici, Francis, Djairo, Zeegers, Kleinen, Mmaee, Penders, Slegers, Esajas, het is allemaal te licht. En als dan de ‘sterkhouders’ ook niks laten zien krijg je dit. Dit wordt een heel lang seizoen…
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

04 nov 2024 22:03
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #37

Boschpoort schreef : Hoe is dit mogelijk?
Een ploeg die nog geen wedstrijd heeft gewonnen dit seizoen doet het wel tegen MVV. En voor de zoveelste keer in de blessuretijd! En drie gele kaarten in de laatste tien minuten. Morgen straf training? Voor de coach in elk geval mag ik hopen. Beschamend.

Ze kunnen geen wedstrijd killen. Na de 2-3 denk je dat ze het over de streep trekken. Krijg je wéér het Excelsior- scenario. Niet te geloven dit. De welbekende nachtkaars komt vroeg dit seizoen of er moet rigoureus worden ingegrepen.

04 nov 2024 22:04
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #38
Beginnen met Hermans eruit. Geld voor goede spelers hebben we niet, maar er moet wel met passie en inzet worden gespeeld. Dat doen ze absoluut niet. Hermans is een prima trainer voor een 3e klasse team ofzo

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

04 nov 2024 22:05
RoedWitHart
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #39
Ik heb al veel meegemaakt bij MVV, maar in tien wedstrijden een stuk of vier keer verliezen in de laatste minuut heb ik nog nooit meegemaakt. Smeets, het werd al geschreven, is de enige echt goede voetballer bij MVV. Als die ontbreekt is er geen enkele lijn in het spel. Tweede helft werd wel geknokt, maar zonder echt te overtuigen. Ze laten Jong FC Utrecht simpel op 3-3 en 4-3 komen. Wanneer komt er een einde aan deze misère? Maar die eerste helft, die sloeg alles. Onthutsend slecht. De naam MVV Maastricht wordt te grabbel gegooid. Om je dood te schamen.

04 nov 2024 22:08 04 nov 2024 22:13 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #40

RoedWitHart schreef : Ik heb al veel meegemaakt bij MVV, maar in tien wedstrijden een stuk of vier keer verliezen in de laatste minuut heb ik nog nooit meegemaakt.

Oh ja, ga dit maar eens na. Dit is al jáaren aan de gang. Eigenlijk weet ik niet beter. Zelden andersom. Maar eindelijk. Het is ontdekt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

04 nov 2024 22:12 04 nov 2024 22:13 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #41
Je kunt hier Louis van Gaal voorzetten, maar dan eindig je nog onderaan. Er is gewoon te weinig kwaliteit in deze selectie en dat was al duidelijk voor de start van het seizoen. De enige die iedere wedstrijd een voldoende haalt is Aktas. (Kleinen en Smeets meestal maar niet altijd). Dat is allemaal te weinig om wedstrijden te winnen. De rest is gewoon onderkant KKD niveau, de plek waar we nu staan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

04 nov 2024 22:28
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #42
Sorry iech val in hehaoling mer Hermans heet ut neet, kin miech geine wiesmaake tot eedere wedstrijd slap beginne neet aon d'n trainer ligk, stap achteroet en assistent trainer weure en unne trainer dee ze uns flink aonpak en dee un idee heet wie de ploog moot speule, Hermans oprotte

04 nov 2024 22:32
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #43
Dat is ook weer onzin. Anders win je niet van periodekampioen in beker en moet je uit winnen van Excelsior, Roda enz.. het is vooral tactische keuzes en focus ofzo. Alleen Telstar uit word je weggespeeld!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

04 nov 2024 22:37 04 nov 2024 22:38 door Pierrot.
Pierrot
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #44
Onthutsend zwakke pot en je kan dit niet maken naar de meegereisde supporters die hun hele maandag hebben opgegeven hiervoor. Het spel wat dit brandhout (zo doet de trainer het iig ogen) op de mat legt is echt het analyseren niet waard.

Geen samenhang, geen idee, en géén enkele coaching op het veld ook. Er is echt niemand die de leiding neemt. Smeets werd gemist. Sturing vanaf de kant werd ook amper gegeven. De coach zat lekker op zijn stoel. (Ja, ik was bij de wedstrijd, omdat ik praktisch om de hoek woon).

In de rust kon hij het behoorlijk repareren, maar dat had hij al na een kwartier moeten doen. Ferre Slegers is er nog niet klaar voor en Buifrahi moet een basisplek gaan opeisen, want dit heeft niets meer met tactiek of iets te maken. Hier zitten persoonlijke overwegingen achter. Iets anders kan ik niet bedenken.

Dan nog maar te zwijgen over het drama dat zich iedere keer in de laatste minuut voltrekt. Het is voer voor een psycholoog, psychiater, of gewoon een trainer die weet hoe een wedstrijd te killen. Ik laat de beslissing om Hermans aan te houden aan de leiding. Maar aan hen het verzoek om IETS te doen.

04 nov 2024 22:37
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #45
Voor de locale ondernemers was winnen heel belangrijk en de Amerikanen met diepe zakken vond men onverstandig Ik hoop dat er heel snel kwalitatief goede spelers bijkomen want de euforie en positieve vibe rondom het voortbestaan van Mvv en de betrokkenheid van invloedrijke locals smelt als sneeuw voor de zon met dit spelers materiaal. Wat een contrast frustratie en enorme teleurstelling

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden