Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u

04 nov 2024 22:44
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #46

Brncic schreef : Wat een blamage. Tweede helft op vechtlust terug naar 2-3 en dan opnieuw weggeven. Het spijt me maar Librici, Francis, Djairo, Zeegers, Kleinen, Mmaee, Penders, Slegers, Esajas, het is allemaal te licht. En als dan de ‘sterkhouders’ ook niks laten zien krijg je dit. Dit wordt een heel lang seizoen…

Liebriekieee

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2024 23:36
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #47
Ik verwacht morgen niets anders dan een ontslag van onze trainer. Anders kan ik Ronny ook niet meer serieus nemen.

HERMANS OUT

05 nov 2024 00:00 05 nov 2024 00:24 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #48
Goed, in 30+ jaar MVV wel wat dieptepunten gezien, maar dit is wel eentje voor de top 5. Volledig en totaal afgetroefd door Jong Utrecht. Een elftal dat al maanden niet gewonnen had. Dat puur voor spek en bonen meedoet. En wij laten ze lijken alsof het FC Barcelona is.

Na 2,5 minuten had Jong Utrecht al 3 corners en 2 aardige kansen gehad. Wij waren nog niet eens over de middellijn geweest. Ik kan me geen enkele geslaagde combinatie herinneren de eerste helft. MVV voetbalde slap, inspiratieloos en bij vlagen ook gewoon arrogant. Dat je zo begint tegen deze tegenstander, in een wedstrijd die je moet winnen zegt veel over zowel spelers als technische staf.

In de tweede helft viel dan snel de 2-1, en daarna de 2-2 en 2-3, maar het eerlijke verhaal is dat de beste kansen voor Jong Utrecht waren. MVV speelde in de tweede helft gewoon iets feller en opportunistischer en een paar ballen vielen goed, niks meer en niks minder. Plus, Jong Utrecht is gewoon een heel matige ploeg waar de kopjes na de 2-2 meteen gingen hangen. En die jongens waren na de 2-3 al helemaal geknakt. Hier was echt geen sprake van een tactische meesterzet van de trainer of een MVV dat opeens de geest kreeg en Jong Utrecht van de mat speelde. Het was voor een groot deel gewoon mazzel en te danken aan de kwaliteit van de tegenstander dat we voor kwamen. Kijk de statistieken er maar eens op na. Jong Utrecht heeft 23x richting doel geschoten. 23x. Wij 6x. Tegen elke andere ploeg waren we er met 6-, 7-0 afgegaan. En tegelijkertijd, geen enkele andere ploeg zou zo'n 2-3 voorsprong tegen dit kwalitatief enorm zwakke, en op dat moment mentaal compleet gebroken Jong Utrecht nog uit handen hebben gegeven, sterker nog die hadden er met gemak 2-4 of meer van gemaakt. Behalve wij. Het is diep- en dieptriest.

Trainer en spelersgroep, iedereen zakt door het ijs vandaag. Het is duidelijk dat de meeste spelers in principe beter kunnen, maar we zitten op meer dan 1/3e van de competitie, en staan 17e. En dus is de voorlopige conclusie dat op een enkeling na deze spelersgroep zowel voetbaltechnisch, fysiek als mentaal te zwak is. Het feit dat het voor de zoveelste keer gebeurt dat een wedstrijd in blessuretijd verloren wordt zegt eigenlijk alles. Er zitten best wat spelers met potentie in de selectie, en Smeets en Aktas voldoen prima, en deze selectie kan zo nu en dan best leuke dingen voor elkaar krijgen, dat hebben ze ook wel laten zien, maar alles bij elkaar opgeteld is het gewoon te zwak en vooral ook te wisselvallig, met name voorin. En dus staan we waar we budget technisch gezien volgens mij wel zo'n beetje thuishoren. Van de nieuwe spelers is er helaas nauwelijks een die tot op heden een verbetering is ten opzichte van vorig jaar, alleen over van Dessel is het lastig oordelen want die is constant geblesseerd, en Timas zit absoluut potentie in. Na twee jaar optimaal gepresteerd te hebben lijkt MVV er dit jaar niet in geslaagd met een beperkt budget een selectie neer te zetten die boven de mogelijkheden presteert. Dat is geen kritiek verder, het kan niet altijd feest zijn immers, maar wel een bittere en vervelende conclusie.

De hand van de trainer is vrij onzichtbaar. We zitten zoals gezegd op meer dan 1/3e van de competitie, en het voetbal de laatste weken werd de laatste weken wel wat beter, voor een belangrijk deel doordat Timas in de spits stond en Smeets daarachter speelde. Maar die laatste ontbrak vandaag en dan is het echt wel schokkend om te zien wat dat met het spel van MVV doet. Maar los van dat, in zijn algemeen is er weinig lijn en patroon in het spel van MVV te herkennen is dit seizoen. Vandaag al helemaal, maar ook de 12 wedstrijden hiervoor. Zo nu en dan wordt er acceptabel gespeeld, maar te vaak zakt dit elftal diep, diep door de ondergrens. Zoals vandaag. Spelers vonden elkaar totaal niet en leken bij momenten voor het eerst met elkaar op het veld te staan. Op zichzelf is dat echt bijzonder, aangezien MVV dit seizoen de selectie al tijdens de voorbereiding compleet had, dan zou je toch denken dat er ook langer de tijd was om op elkaar ingespeeld te geraken. Maar goed, misschien heeft eea ook te maken met de beschikbare spelerskwaliteit. Dat vroeg de selectie compleet hebben is trouwens iets waar je achteraf misschien ook wel vraagtekens bij kunt zetten. Is het niet verstandiger om in de toekomst toch wat langer te wachten, op kwalitatief betere spelers? Niet dat dit perse werkt natuurlijk, dat weten we ook wel weer uit ervaring... Maar goed dat terzijde. Hermans lijkt 't ook niet te weten. Wisselt wekelijks van basis. Nu mag Braken opeens weer spelen en zit Mmaae weer op de bank. Sleegers is opeens weer basisspeler, nadat hij wekenlang op de reserve was, terwijl Buifrahi compleet in ongenade gevallen lijkt. Er is weinig touw aan vast te knopen.

Enkele weken geleden schreef ik dat we in principe 9 punten uit de serie VVV-Excelsior-Helmond-Jong Utrecht-De Graafschap moesten halen om aansluiting te behouden. En daarvan hadden er vandaag gewoon 3 gehaald moeten worden. Vandaag had je moeten winnen. Dit was zo'n cruciale wedstrijd. En er dan op deze manier afgaan, eerst helemaal weggespeeld worden, en daarna in blessuretijd nadat je het met kunst en vliegwerk hebt omgedraaid alsnog onderuit gaan, tegen een tegenstander die al maanden geen wedstrijd meer gewonnen heeft, dit is zo'n opdonder, die zal nog wel even nadreunen. Het zou me niks verbazen als dit een sleutelmoment in het seizoen zal blijken te zijn, dat MVV deze klap niet meer te boven komt en we definitief gaan dabbelen om plek 18. Goed, enig voordeel is dat de knop snel weer om zal moeten. Vrijdag de Graafschap. Misschien, misschien werkt deze ontluisterende verliespartij als een soort wake up call. Er zijn nog 25 wedstrijden te spelen, dus er kan nog veel gebeuren. Wonderen bestaan. Maar laten we wel wezen, na deze wanprestatie en op basis van de eerste 13 wedstrijden gelooft niemand dat dat er nog in gaat zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Boschpoort, Brncic, Olzie, bokkesprongen, Buurke76, RoedWitHart

05 nov 2024 00:06
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #49

Vak G schreef : Voor de locale ondernemers was winnen heel belangrijk en de Amerikanen met diepe zakken vond men onverstandig Ik hoop dat er heel snel kwalitatief goede spelers bijkomen want de euforie en positieve vibe rondom het voortbestaan van Mvv en de betrokkenheid van invloedrijke locals smelt als sneeuw voor de zon met dit spelers materiaal. Wat een contrast frustratie en enorme teleurstelling

De club is gered dankzij het collectief, maar hoe diep zijn de zakken van het collectief daadwerkelijk? Er zou 2,1 miljoen klaarliggen voor te investeren, en er werd gesproken over een spelersfonds, maar van beide is nog niks te zien.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

05 nov 2024 00:47
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #50
wat was dat voor een start opstelling waarmee ze begonnen?

4 -2 - 4 met Kleinen en Basri als middenvelders.

Penders was dus de enige andere middenvelder op de bank ?
en Smeets was geblesseerd

Wat me opvalt bij het blokken van de schoten van de tegenstanders, is dat de MVV spelers zich omdraaien en niet naar de bal blijven kijken...(bv in de 95. min).
ze zijn te week en bang voor de bal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

05 nov 2024 07:23
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #51
Mooi dieptepunt nog na de wedstrijd:
Op de vraag waarom het na de 2-3 toch weer misgaat antwoord Braken, dat er zo veel energie in het eerste half uur na rust is gestopt, dat je dat geen drie kwartier kunt volhouden.
Mij valt even niks meer in
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Sander70, Mosae

05 nov 2024 08:17
RoedWitHart
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #52
Menig MVV -supporter zal er vannacht wakker van hebben gelegen. Ik in ieder geval wel. Zeker als je de wedstrijd gezien hebt op ESPN. Je hebt de club en diens wederopstanding in je hart gesloten, maar telkens gaat het mis. Domme pech? Dat denk ik niet. Met dit wisselvallige spel sta je op de plek waar je hoort te staan. Simpelweg: onderin.

De trainer weet ook niet hoe dit kan? Is dat geen brevet van onvermogen? Is het niet dat het geloof in eigen kunnen en een niets ontziende wil om te winnen ontbreekt? Als ik, om maar eens een naam te noemen, Sleegers verdedigend zie meelopen met een tegenstander, zonder de absolute intentie de bal te willen krijgen, keffend als een juffershondje, die nooit zal bijten, dan stemt mij dat boos, maar ook verdrietig.

De teamspirit ontbreekt. Een El Basri werkt wel hard, maar probeert in zijn eentje te voetballen. Als je medespelers dan ook niet vrijlopen, dan weet je dat die bal weer meteen wordt ingeleverd. Er is dan geen enkel spelconcept te ontdekken in dit team. Als je geen idee hebt hoe onder druk uit te voetballen en hoe je dit samen doet als team dan wordt het een pittig spelletje. Dan verlies je de bal elke keer binnen een paar seconden. Dan begint ieder voor zichzelf te voetballen, zonder zijn medespelers te zien staan.

De trainer en het team slagen er blijkbaar niet in vertrouwde spelconcepten in te slijpen, waar je op terug kunt vallen. Dat je weet hoe je als team een klus gaat klaren. Ik had gisteren de indruk dat het team geen enkel idee had hoe deze klus gezamenlijk moest worden aangepakt. Dan zakt het zelfvertrouwen bij iedereen en wordt het nog slechter.

Het is aan de trainer om in te grijpen als er niet volgens afgesproken tactiek/concept gevoetbald wordt. Niet pas na 45 minuten. Hij had al na een kwartier kunnen ingrijpen. Voetbal je niet als afgesproken, dan haal ik je als trainer eruit. Subiet.

Nooit gedacht dat ik dit zou schrijven, maar als er geen budget is, zou Ron Elsen wellicht een optie zijn? Er moet wel iets gebeuren nu. Dit is onacceptabel en MVV onwaardig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boschpoort

05 nov 2024 08:42
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #53
Ik vind het altijd makkelijk om direct naar de trainer, TD, directie moord en brand te schreeuwen en te roepen om ontslag. Dit is dezelfde organisatie waar we vorige week op de banken stonden toen we verdiend (en met goed voetbal) wonnen van Den Bosch.

Ik probeer te begrijpen hoe dit kan gebeuren. We spelen tegen de nummer laatst en dan geven we in 1,5 minuut 3 knullige hoekschoppen weg.
Hoe kan dat nu? De trainer zal echt niet in de voorbespreking gezegd hebben om rustig aan te beginnen en die mannen te laten komen.
Als toeschouwer is het onbegrijpelijk en zit je je op te vreten als je de eerste minuten ziet en we ook terecht op 2-0 achter komen. Ook nog eens binnen een minuut. Het is de wondere wereld van het voetbal.... Ik snap dat niet.

Het blijkt overigens wel maar weer hoe Bryan Smeets belangrijk voor dit MVV is. Hij zorgt voor rust, organisatie en de verdeling van het spel.

Vrijdag tegen De Graafschap wordt weer een mooi affiche. In ieder geval een goede gelegenheid voor revanche.

05 nov 2024 08:57
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #54
K W A L I T E I T... dat ontbreekt gewoon.

75% middelmaat , daar win je niets mee.
Buifrahi (ben ik weer) laat in 20 minuten meer dreiging zien dan Esajas, Kassimi en Sleegers samen.
ik blijf er bij, Kleinen, El Basri, Sleegers, Zeegers, Schenk, Coomans, Braken, Mmae allemaal prima als reservespelers maar geen basisspelers die het niveau omhoog krikken. Ze doen allemaal hun stinkende best, maar hebben gewoon te weinig kwaliteit.
Dat een trainer zo vaak wisselt is omdat hij het ook niet meer weet, wie in vorm is omdat ze dat allemaal niet zijn.

Wie is daarvoor verantwoordelijk ? Juist, de trainer. Die moet zorgen dat spelers beter worden, maar als je na 30% van de competitie geen systeem hebt, geen basis en geen strijdlust kunt overbrengen....dat moet hij maar de pionnen gaan uitzetten.

05 nov 2024 09:16 05 nov 2024 09:31 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #55

Duin schreef : Mooi dieptepunt nog na de wedstrijd:
Op de vraag waarom het na de 2-3 toch weer misgaat antwoord Braken, dat er zo veel energie in het eerste half uur na rust is gestopt, dat je dat geen drie kwartier kunt volhouden.
Mij valt even niks meer in

Dit gezegd hebbende, gaat het nog wat worden tegen Feyenoord....maar ja, men wilde Braken heh. Was er echt niemand anders te krijgen met dit salaris? Want dit zal wel de hoofdprijs zijn. Na het nieuws van het Maastrichts collectief en de verkoop van Livramento moet de interesse opeens zijn gewekt lijkt me. Het is een geval van te snel handelen en te veel symphatie en sentiment geweest. Maar nu is het langzaam duidelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

05 nov 2024 09:29
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #56
Wat mij verontrust dat Mvv zich helemaal gaat presenteren de komende jaren als ontwikkelclub!
Zo als nu gevoetbald word zie ik niet veel potentie in de spelers die straks het geld moeten opbrengen!
Voor dat het collectief instapte was het pikzwart aangaande de toekomst bij MVV maar ook nu is het nog een groot mistveld ook toekomst gericht!
Laat het mij giga mis hebben maar na gister ben ik heel somber gesteld dat het tij binnenkort of de iets langere termijn zal keren.
Als je de wedstrijd van gisteravond in ogenschouw neemt kun je toch niet echt vrolijk worden,ik zag een elftal dat als los zand over het veld zwalkt en zo voor elke tegenstander en makkelijke prooi is er is totaal geen samenhang en vechtlust!
Dit ligt ook aan de trainer vind ik elke tegenstander moet met het mes tussen de tanden aangepakt worden,stuur ze dan ook zo het veld in en pas je opstelling daar op aan dit was gewoon een slappe hap mijn club onwaardig ze moeten leren om het gras op te vreten alles gaat veel te passief ik kan mij hier vreselijk over opvreten!
Hoe is het mogelijk dat een ploeg als fcUtrecht zo makkelijk kansen creëert en die van ons verbijsterend tot niet ingrepen?
FcUtrecht kan de comp uitvoetballen want ze hebben hun overwinning binnen.
Esajas/kassimi/librici zakken op dit moment giga door de ondergrens terwijl die laatste twee toch ook kwa ontwikkelclub het geld moeten gaan opbrengen!
Ik zat vanmorgen verbijsterd nog maar eens naar de samenvatting te kijken wat een gatenkaas en dan vooral de momenten de snelle gelijkmaker en alweer het weggeven van een gelijkspel/overwinning in het laatste gedeelte!
Ik hoop dat het collectief indien mogelijk ook inziet dat het alleen toewerken naar een club op ontwikkel niveau geen optie is het moet en/en zijn maar op deze manier jaag je veel supporters weg of kunnen ze niet anders en heb ik mij rijk gerekend toen zij de zaak overnamen!
Ik vind het ook lang duren eer er een tweede investeerder in stapt of ben ik nu te negatief en moet ik meer geduld hebben?
Ik ga maar stoppen ben met een zeer negatief beeld aangaande mijn cluppie opgestaan en ik hoop dat vrijdag het tegendeel bewezen word want ja de echte diehards zitten vrijdag toch wel weer in het stadion.
Ik hoop dat achter de gesloten deuren intensief overleg gaat plaats vinden want na 24 jaar KKD staan we onderaan en hoe kunnen wij weer de blik naar boven richten.
Trainer en spelers zullen uit een ander vaatje moeten gaan tappen want op deze wijze door voetballen gaat hem echt niet worden en gaat je veel supporters kosten!…Mvrgr Opa.

....

05 nov 2024 09:34
Silverav
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #57
En dan denken sommige dat we kans maken tegen feyenoord pffffff
Tussenjaar 100099909
Kwaliteit zit amper in dit elftal en de inzet is ook ver te zoeken
Wat een drama weer

05 nov 2024 09:45
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #58
Na de wedstrijd tegen Den Bosch (en in iets mindere mate de twee wedstrijden ervoor tegen Helmond en Excelsior) gisteren weer eens met goede moed de televisie aangezet. Na 5 minuten bleek helaas al dat het een kansloze avond ging worden. Dat er dan vervolgens nog 40 minuten op exact dezelfde wijze mag worden doorgeploeterd kan ik op geen enkele manier volgen. Zelfs een minuut na de twee snelle tegendoelpunten gingen onze sterren, tegen beter weten in, nog maar weer eens proberen op te bouwen van achteruit. Wederom balverlies en bijna waren het drie tegendoelpunten in drie minuten. Deze eerste helft had vanuit MVV helemaal niets met profvoetbal te maken. Het onvermogen van zowat alle spelers op het veld om een bal naar elkaar te passen, het onvermogen om een duel te winnen, het onvermogen om in te zien dat iets niet werkt, het onvermogen om eens boos te worden op elkaar, het onvermogen om 'gewoon' alles te geven. Niks was aanwezig.

Ik ben totaal geen fan van onze trainer, maar het enige wat ik hem wel kan nageven is dat hij het niet schroomt om vroeger in een wedstrijd te wisselen dan zijn voorgangers. Met met name Mmaee en Buifrahi was er in ieder geval aan het begin van de tweede helft strijd te zien in het team.
Geen kansloos getik achterin, gewoon de bal naar voren rossen en op basis van strijd en duelkracht tot kansen proberen te komen. Dat was de enige reden dat we gisteren 4 kansen hebben gecreerd in de tweede helft. Wonder boven wonder werden uit deze 4 kansen 3 doelpunten gemaakt. Helaas daarna een snelle 3-3 waarna het alle kanten op kon. De 4-3 past wellicht in het verloop van het seizoen, maar zit wat mij betreft ook gewoon een enorme onkunde van MVV kant aan (of is die onkunde gewoon tekenend voor dit seizoen?).

Helaas was dit niet de eerste keer dat we als elftal volledig door het ijs zakten in de eerste helft dit seizoen.
- Uit bij Telstar was dramatisch en kwam geen omkeer in de tweede helft.
- Thuis tegen Oss was dramatisch en houden we aan een opleving van 5 minuten een punt over aan de wedstrijd.
- VVV thuis was niet om aan te zien.
- En de eerste helft gisteren was nog vele malen erger dan bovengenoemde wedstrijden bij elkaar.

Het lijkt erop dat de trainer er niet in slaagt om een formatie te creëren die in evenwicht is. Deels ligt dit buiten zijn schuld om natuurlijk:
- Smeets was er gisteren niet bij door een schorsing.
- Van Dessel is volgens mij (samen met Smeets) met afstand de beste speler van dit team en staat eigenlijk al het hele seizoen ernaast met een blessure.
- Veel doelpunten tegen die voortkomen uit persoonlijke fouten (Aktas/Coomans/Schenk/Zeegers volgens mij allemaal al minimaal 2 doelpunten per persoon schuld door een domme eigen fout)
- Selectie die niet in evenwicht is

Desalniettemin, zijn er naar mijn mening genoeg zaken die de trainer wel aangerekend kunnen worden:
- Blijven volharden in het opbouwen van achteruit met spelersmateriaal dat daar niet geschikt voor zijn (resulteert ook in bovengenoemde persoonlijke fouten)
- Geen fighting spirit kunnen opwekken bij het team vanaf de aftrap
- Blijven opstellen van bepaalde spelers die meermaals door de mand zijn gevallen terwijl betere/niet slechtere alternatieven op de bank zitten (Sleegers/Buifrahi)

Ik denk niet dat we iets oplossen door de trainer weg te sturen. Echter mag ik hopen dat er wel een vorm van reflectie komt en we hetgeen we gisteren hebben moeten aanschouwen niet nog eens hoeven aan te zien.

Vrijdag nieuwe ronde, nieuwe kansen. MVV zou MVV niet zijn als we vrijdag heel anders voor de dag komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u RoedWitHart

05 nov 2024 14:41
donny
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #59
Ik weet niet wat erger is:

1. Verliezen van de hekkensluiter
2. Binnen twee minuten met 2-0 achter staan
3. Alsnog 4-3 verliezen nadat je 2-3 voorstaat in de allerlaatste minuut

Het grappige is, dat ik een nederlaag verwachtte na de goede pot tegen Den Bosch. Als Utrecht in de top 5 had gestaan, wonnen we daar met 1-2. Dit is nu het echte MVVke en dat ben ik 36 jaar niet anders gewend..
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

05 nov 2024 14:52
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #60
Alles is hier eigenlijk al gezegd...
Bizarre vertoning gisteravond tegen Jong Utrecht.
De eerste helft leken wij zelf wel de jongpoeg.
Ieder duel verliezen, iedere tweede bal voor de tegenpartij.
Schijtbakken voetbal.
Als je zie dat het voetballend niet gaat dan zorg er voor dat je overal volle gas invliegt en dat je laat zien dat er niks te halen valt. Zeker tegen mennekes van jong Utrecht.

Dat het de tweede helft opeens wel kan dat bewijst gewoon dat je gewoon volledig laks aan de wedstrijd begint... Je weet als MVV zijnde dat je iedere wedstrijd 100 procent moet geven en dat je niet op halve kracht zo'n wedstrijd binnen kunt slepen.

Vervolgens kom je 2-3 voor, wat netjes is.
Maar hoe het dan weer in Gods naam mogelijk is dat je weer de hele wedstrijd weggeeft en 4-3 verliest in weer eens de laatste minuten.. Ik blijf het echt ongekend vinden.
Ik heb er gewoon om moeten lachen, en dat is misschien nog wel het ergste van alles.
Dat leedvermaakt overheerst ipv teleurstelling.
Uiteindelijk komt de teleurstelling later, maar het is ondertussen bijna traditie om in de laatste minuten het weg te geven.

We zijn echt samen met Vitesse het lachertje van het Nederlandse voetbal momenteel.
Parodie op een BVO op alle facetten behalve op support. Maar dat is ook de enige reden waarom wij nog bestaansrecht hebben.

We kunnen Hermans eruit gooien maar dat gaat echt niks veranderen. Zet hier Ancelotti, Slot of Guardiola voor de groep en ze maken er ook niks van.
Selectie is ook gewoon totaal niet in balans.

Twee spitsen die zelf werkelijk niks kunnen creeeren.
Braken tsjaa, het lijkt wel alsof die het helemaal is verleerd. Zelfs de makkelijkste ballen raakt hij kwijt.
En Mmaee kan ik het niet kwalijk nemen, die heeft het talent gewoon niet. Waaron Ronny het een goed idee vond om hem een contract aan te bieden is mij nog steeds een raadsel.

Waar ik me misschien nog wel ergste aan erger is zo'n Slegers... Wat een mietje is dat zeg, het lijkt wel een klein kind die echt ieder duel gewoon verliest of niet eens in gaat.

Smeets de man die eigenlijk altijd de meeste kritiek krijgt die mis je het hardst.
Helaas verder totaal geen aanknopingspunten voor vrijdag tegen de Graafschap.
Hopelijk blijft de Geusselt zich wel vullen... Want als het zo door blijft gaan is het in December weer voetballen voor 3000 man. (buiten de wedstrijd tegen Feyenoord.)

Maar goed, vrijdag zijn we er weer.
Het blijft toch je club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort

Tijd voor maken pagina: 0.285 seconden