Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u

05 nov 2024 17:08
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #61
Normaal kan ik wel goed tegen mijn verlies en snel dealen met een nederlaag, maar deze voetbalkater is wel een hele taaie :(
Heel veel is vrees ik toch te wijten aan kwaliteit. Als je ziet wat bv clubs als den haag, cambuur, helmond en graafschap op de bank hebben zitten. Daar zit een bak spelers bij die bij ons zonder enige twijfel basis zouden spelen.
Het ergste vind ik dan ook dat als je uitzoomt het grootte plaatje nog steeds niet klopt. Het spelersbudget zou een stevige impuls krijgen. Wat is de status van dit traject ?? Zijn de rijen nog gesloten of is het stevige woorden gebruiken (we lossen het zelf wel op met locale ondernemers en hebben een grote buitenlandse investeerder niet nodig) en maakt men het niet waar ?? Blijf het nog steeds vreemd vinden dat Laura door een achterdeur is verdwenen en er niks naar buiten gekomen is, toen niet, en nu ook niet . Bij de j0 12, 13 en 14 gaat het niveau misschien iets omhoog, maar de j017, jo 19 en j021 spelen op voor BVO begrippen zeer bedenkelijk niveau. Tel daar bovenop een zwaar gedateert stadion en het wordt zelfs voor de grootste optimist bijna onmogelijk licht aan het eind van de tunnel te zien.
Een nieuw stadion , veel meer financiele armslag en mensen met visie zijn essentieel en dit moet op het goeie moment samen komen anders kom je niet uit het moeras. Een veel betere jeugdafd moet dan op termijn voor aanvullende duurzaamheid zorgen. Spelers als Kostons, Steuckers, Livramento en van Bommel hebben een deel van de echte problemen tjdelijk gemaskeerd en nu we een lijst aan geblesseerden hebben en er geen toevalstreffer tussen zit blijkt de echte realiteit zeer pijnlijk. Ik heb me vorig jaar al vaak verzet tegen het wegsturen van Verberne en ook het wegsturen van Hermans lijkt me zinloos, tenzij de spelers helemaal niks met Edwin kunnen maar dat betwijfel ik. Ik hoop dat het professionaliseren van MVV heel stel gaat plaatsvinden en dat hier over gecommuniceerd wordt (geef je trouwe fans eerlijk perspectief) anders kunnen we de tent alsnog sluiten over niet al te lange tijd

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2024 10:18
dytac
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u #62
Het loopt niet.
Is het een team?

Is er zelfreflectie?

Zomaar enkele situaties uit dese wedstrijd:

In de 2e helft probeerde Braken een bal te kaatsen naar Librici. Veel te hard en te ver. Begint Braken me daar te godverren op Librici.....

Mislukte aanval nummer 327 gaan vervolgens Mmae en Braken wijzen naar teamgenoten die vrijstaande tegenstanders moeten dekken terwijl zij niemand zelf dekken en het korste in de buurt staan.

De hoge bal waaruit de corner ontstaat waar de 4-3 uit komt.
Librici staat te verdedigen als een puppil en laat de bal stuiten zonder duel aan te gaan.

Ferre Slegers die werkelijk alle ballen defensief aanneemt ipv vooruit aan te nemen en zichzelf ruimte te creëren.
Verdedigend achter zijn tegenstander aanlopen zonder de intentie te hebben ook maar de bal te willen veroveren.

Ons nieuw talent uit de jeugd (waar potentie in zit) die de gehele 1e helft tegen deze tegenstander overlopen wordt maar geen enkele rugdekking krijgt of ingegrepen word vanaf de zijkant.

Een Mmae waar alles zonder idee lijkt te gebeuren. Een Braken die werkelijk elk duel zoekt naar een overtreding ipv gerichtheid op doel.

Zomaar enkele situaties....
Het lijkt echt GEEN team.

Behalve als ze plots WEL gaan strijden! En laat het nu een (wed)strijd zijn!!

Koppen bij elkaar steken en verdomme elkaar eens de waarheid zeggen.
Eens naar je eigen functioneren kijken ipv anderen de huid vol te schelden.

In menig ander beroep had je al op kantoor kunnen komen om je te verantwoorden.
Kreeg de sollicitatiecommissie kritiek te horen of riep een directeur de teamleider op het matje....

Maar of dit bij MVV ooit zal gebeuren?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.164 seconden