Jong Utrecht - MVV, ma 4-11-2024, 20:00u
03 nov 2024 22:29
04 nov 2024 02:12 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Onderwerp Auteur
Terwijl iedereen het heeft over de bekerwedstrijd MVV-Feyenoord, zouden we haast vergeten dat MVV aanstaande maandag nog even 3 punten moet gaan ophalen in Utrecht. 'Even' is natuurlijk veel te gemakkelijk uitgedrukt. Maar die drie punten moeten toch binnen te halen zijn? MVV begint namelijk de laatste wedstrijden steeds beter te voetballen, terwijl Jong FC Utrecht de nummer laatst van de KKD is met 5 punten uit 12 wedstrijden en een negatief doelsaldo van 9-23. Hopelijk bewijst MVV in deze wedstrijd via een overwinning de stijgende lijn te pakken te hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
04 nov 2024 08:49
04 nov 2024 08:50 door Jacques.
De negatieve kant van het verhaal, op maandag uit bij jong-teams heeft MVV een belabberde balans. En Jong Utrecht-uit, daar wisten we van de laatste zes wedstrijden maar twee keer te winnen en daarvan was één wedstrijd op een vrijdag tegen zo ongeveer de C-jeugd (ik overdrijf).
Maar daar stopt het eigenlijk ook. Jong Utrecht speelde dit seizoen twee keer eerder thuis op een maandag. Uitslagen? 0-3 en 0-4. Ze speelden ook op een dinsdag, laten we die dan ook maar benoemen. 0-1. Ze pakten thuis überhaupt maar 1 punt en dat was een bemazzelde 1-1 tegen Telstar met de gelijkmaker van Jong Utrecht in minuut 90+5. Ook kijkende naar de selectie dan zie ik maar één naam die er bovenuit steekt, aanvallende middenvelder El Arguioui. Let op hem, meeste gevaar zal van die kant komen.
Aaronson, Fraulo, Descotte en Rodriguez speelden allemaal gisteren (een gedeelte) mee tegen Sparta dus sommigen mogen überhaupt niet meedoen (minimaal 45 minuten gespeeld) en de anderen verwacht ik eigenlijk ook niet. Maar je weet het nooit op maandag.
Deze moet je gewoon winnen, 0-2 en niet meer over praten.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
04 nov 2024 10:12
Jacques schreef : De negatieve kant van het verhaal, op maandag uit bij jong-teams heeft MVV een belabberde balans. En Jong Utrecht-uit, daar wisten we van de laatste zes wedstrijden maar twee keer te winnen en daarvan was één wedstrijd op een vrijdag tegen zo ongeveer de C-jeugd (ik overdrijf).
Maar daar stopt het eigenlijk ook. Jong Utrecht speelde dit seizoen twee keer eerder thuis op een maandag. Uitslagen? 0-3 en 0-4. Ze speelden ook op een dinsdag, laten we die dan ook maar benoemen. 0-1. Ze pakten thuis überhaupt maar 1 punt en dat was een bemazzelde 1-1 tegen Telstar met de gelijkmaker van Jong Utrecht in minuut 90+5. Ook kijkende naar de selectie dan zie ik maar één naam die er bovenuit steekt, aanvallende middenvelder El Arguioui. Let op hem, meeste gevaar zal van die kant komen.
Aaronson, Fraulo, Descotte en Rodriguez speelden allemaal gisteren (een gedeelte) mee tegen Sparta dus sommigen mogen überhaupt niet meedoen (minimaal 45 minuten gespeeld) en de anderen verwacht ik eigenlijk ook niet. Maar je weet het nooit op maandag.
Deze moet je gewoon winnen, 0-2 en niet meer over praten.
Jong FC Utrecht is het meest nutteloze team uit de voetbalpiramide. Laatste drie seizoenen laatste. Een keer twaalfde geworden, voor de rest niet hoger dan achttiende in negen seizoenen. Bovendien speelt het eerste elftal van Utrecht nauwelijks met eigen jeugd. Waarom zou je ook als je ook jonge spelers van andere clubs kunt huren, de spits van RKC en de rechtsback van Excelsior kunt halen, of een aantal dertigers?
En over de resultaten van Jong Utrecht hoeven we het ook niet lang te hebben: 24 wedstrijden op rij niet gewonnen. Tijdens hun laatste overwinning had ik nog een kater van carnaval.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor
04 nov 2024 16:26
Voetbalfanaat
Senior Boarder
Ik denk niet dat iemand het bij Utrecht interesseert of er nu eigen jeugd instaat of niet. Die staan gewoon 3e in de eredivisie met 2 verliespunten minder dan PSV. Datzelfde geldt over je opmerking betreffende de rechtsback van Excelsior en de spits van RKC. Dat zijn toch gewoon hele logische transfers? Het is een stap omhoog voor die jongens. Dan zeg je inprincipe hetzelfde als dat PSV of Ajax geen jongens uit de subtop moet halen maar moet huren van de absolute top….
Betreffende je opmerking over Jong Utrecht, compleet mee eens
04 nov 2024 16:40
04 nov 2024 16:42 door Mosae.
Dat zegt hij niet. Hij zegt dat FC Utrecht in principe niks heeft aan het Jong-Utrecht (nutteloos) omdat ze niet spelen met hun jeugd en dat ze daarom de spits van Rkc en de back van Excelsior halen en ook gewoon kunnen halen. M.a.w. Jong Utrecht is niet goed genoeg. Enfin, dan zul je de spelers toch érgens vandaan moeten halen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek
04 nov 2024 20:29
dijkie1975
Junior Boarder
Boh, wat speelt mvv echt heeeeel erg slecht... alsof ze voor de 1e keer samenspelen
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen
04 nov 2024 20:31
wat een stelletje lamzakken .
04 nov 2024 20:31
Slap. Geen inzet. Esajas raakt niks goed. Braken wint geen duel. Slap dus.
04 nov 2024 20:32
04 nov 2024 20:41 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Schan-da-lig ! Slappe hap. Hoeveelste wedstrijd is dit al dat ze de eerste helft niet genoeg brengen. Ja het ligt aan de spelers, maar kunt me niet wijsmaken dat dit ook een trainer is die het weet over te brengen.
04 nov 2024 20:32
04 nov 2024 20:33 door ASR.
Ze moeten zich kapot schamen, zo slecht dit. Al 2-0 achter, nul inspiratie en motivatie, geen vechtlust, totaal niks. De bus in en naar huis.
04 nov 2024 20:33
Ron doeg dn trainingspak mer weer aon jong.
04 nov 2024 20:34
Gewoon één vraag: Waarom dek je met zo een kleine keeper nooit de palen bij corners, terwijl we elke zone dekking verliezen in regulier spel?
Verder zien we het wel weer.. bizar. Kijk al die hoge bal tegengoals eens terug!
04 nov 2024 20:35
Wat een ellende, er zit helemaal niets in. Ik kan beter met mijn hond gaan wandelen want dit doet pijn aan mijn ogen.
04 nov 2024 20:39
Vanaf de middenlijn hebben we enkel idee wat we moeten of willen doen.
04 nov 2024 20:40
Als de trainer totaal geen uitstraling en passie heeft, dan kan hij dit ook niet overbrengen op de spelers.
Troosteloos, amateurisme
V Bommel en v Marwijk voor de groep
Tijd voor maken pagina: 0.301 seconden