>
Ontvangen bedankjes 71
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjraveleer schreef : @mestreech1966: Inderdaad niet gezien, hopelijk niks ernstig.
"Soms word ik afgeleid door "pocahontas" , als zij de trap op komt, heb ik storing"
Maar wat vond je van de rest van het spel?
Sjraveleer schreef : "Soms word ik afgeleid door "pocahontas" , als zij de trap op komt, heb ik storing"
mvvveuraltied schreef : Ik sluit me volledig aan bij Anna, maar wat mij ook nog opviel is dat veel mensen rond de 85ste minuut naar huis gingen. Geen flauw idee waarom je je club zo in de steek laat. Spelen ze een keertje gelijk gaan mensen in de 85ste minuut weg. Dat vond ik gister toch wel erg schokkend! Maargoed nog altijd ongeslagen, dat is wel eens anders geweest
jeoff schreef :
Hill28 schreef : . Trost bewees wederom niet het vermogen te hebben om door goed wisselbeleid een wedstrijd te keren.
PARDON?!?!? Ben je Eindhoven uit en Oss thuis vergeten???
Roeie.Sjraveleer schreef : De positie aanvallend mid, moet verbeterd worden, anders krijg je vaak van zulke wedstrijden te zien. Labylle en Van Hyfte zijn de enige die het niveau kunnen halen voor die plek. Gillis moet op de plek van Van Hyfte, en Van Hyfte op de plek van Lance. Leroy kan ook, maar wie wordt dan linksback?
Off topic; Laot Sjraveleer met rös.les rouges blancs schreef :
Sjraveleer schreef : "Soms word ik afgeleid door "pocahontas" , als zij de trap op komt, heb ik storing"
diech weurs aajt, Sjraveleer.......
hoegste tied veur 'ne bril ....!
es diech door dat plemuurwerrek vaan "pocahontas" heen kieks ...d'n oetgreuj vaan de waterstofpeeroksiede zuus...tjeh miene leeve vreund, daan blijf dao wienig euver...
Daan kins diech net zoe good Forlaajf met sjmink op in e korset duie en 'ne met tennisballe volgeduide tettejak aondoen...
en dinks diech tot dat aoch e lekker wief is...
volgende kier beter !
bek on toppik:
sjoen um te zien tot in de twiede hellef op sommige meminte de Boschpoort metdeej !
les rouges blancs schreef : positief waor aoch Stankov:
Sjraveleer schreef : @lrb: ich kin ut berieg op 2 maneer leeze, es de mieg get duudelik wuls maak, doeg ut daan inne PB.
Nogmaals, dieg kins neet beoordeile, wat ich sjoen en neet sjoen vind.
En gaank de mer vaan oet dat ut unne "ingel" woar
P.S: Ich zoep neet, hub unne hekel oan draank, meh neet oan vrouluij.
Zo, sjut in zow ich zegge.
Spakes? Is dat Ingels beer? Oui ou non?les rouges blancs schreef : Trowwens ...iech zoep aoch neet ( bin 'ne leefhöbber vaan Belsj beer mer 1 x per week hoegoet ein of twie gleeskes, veur de rest allein mer spa-kes ).