>
Ontvangen bedankjes 127
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
vuurbal schreef :
Mie leef Mestreech schreef : Voor de wedstrijd tegen Telstar hebben we nog een andere wedstrijd:
Burgemeesters voetballen in Maastricht
Verschillende burgemeesters uit heel Nederland spelen vrijdag 31 augustus een voetbalwedstrijd in MVV-stadion De Geusselt.
Het burgemeesterselftal neemt het op tegen een team uit het Sittardse bedrijfsleven. De burgemeesters steunen met het spelen van deze wedstrijd de Leprastichting.
De aftrap in Maastricht is om 15.15 uur.
Prima initiatief. Snap de link met het sittardse bedrijfsleven ff niet maar deze mensen zullen ongetwijfeld de wedstrijd meepikken en eens aan het buisnessmodel mogen ruiken. De entourage en hopelijk een overwinning zal misschien wel wat €€ op de lange termijn opbrengen. Slim gedaan
Graasvrete schreef : MVV supporters en non supporters effe get gans aanders.............vrijdag 20 oor MVV-Telster ........dat is neet aon 't forum wedstrijden te zien en dat vin iech sjundaolig...!
En waarom is dat zo erg? Natuurlijk, meer supporters is meer centjes, dat snap ik wel. Maar los daarvan was de sfeer tegen Oss met 4800 man toch ook prima? En dat is voor mij het belangrijkste.mvvveuraltied schreef : Ik heb het gevoel dat we vrijdag niet verder komen dan 5500 toeschouwers.
the king schreef : De wedstrijd van a,s vrijdag misschien ook een goed moment,
om duidelijk te maken tot we achter Renee staan
en laten zien dat 99,9 % van ons afstand nemen,
van de bedreigingen e,d,dus b.v bij opkomst,
de naam van Renee luidkeels te laten horen in de geusselt,
en daarna de jongens na een mooie 4_1 overwinning.
te schreeuwen!!!