MVV - Telstar
- Armand
-
- Platinum Member
-
Re: Re: MVV - Telstar
31 Aug 2012 23:07Volgens mij menen somige echt dat mvv kamioen kan worden geloof mij maar dat gaat niet gebeuren.Vandaag was gewoon jammer er had meer ingezeten.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
31 Aug 2012 23:09 - 31 Aug 2012 23:10Het was voetballen tegen je spiegelbeeld, telstar had exact dezelfde taktiek als MVV, beiden loerden op de counter, maar als je beiden niet durft blijft het 0-0. Ik zie twee spelers in de aanval die samen zeven verdediger moeten uitspelen, dan kun je lang wachten op een doelpunt. Vooral als iedereen verleerd lijkt te zijn hoe je een bal moet plaatsen. Ik vraag me trouwens af waarom Rutjes eruitmoest? Was notabene de aanjager.
Verdient puntje, meer hadden beiden ploegen niet verdiend. Even terug op aarde als club, werd me iets te hemels zonder al die weerstand. Hopelijk pakken we die eerste periode alsnog, maar ik vrees dat Helmond Sport op stoom ligt. De graafschap wordt de echte krachtmeting hiervoor, gelukkig hebben we vandaag niets weggegeven.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
31 Aug 2012 23:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
31 Aug 2012 23:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
31 Aug 2012 23:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
31 Aug 2012 23:34 - 31 Aug 2012 23:36Hill28 wrote: . Trost bewees wederom niet het vermogen te hebben om door goed wisselbeleid een wedstrijd te keren.
PARDON?!?!? Ben je Eindhoven uit en Oss thuis vergeten???
Over de wedstrijd, MVV heeft een paar grote kansen gehad, Telstar heeft 0 keer op goal geschoten. Ik vond dat een kleine overwinning wel verdien zou zijn, maar het zat er niet in. Steeds luke het net niet. Ik vond het niet aan de inzet van de spelers liggen.
Jammer, op naar de volgende wedstrijd!
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
01 Sep 2012 00:08Waar lag het aan? Waarom lukte er weinig tot niks? Kwaliteit? Pech? Off-day? De Raket van Rinkens?
Het middenveld van Telstar , was beter als het onze. Wij wisten niet te combineren op het middenveld,
en hanteerde 8 van de 10 keer, de lange bal. Schreurs was nog degene met de meeste dreiging, en ook hij had veel pech.
Rutjes en Van Hyfte waren constant bezig met storen, en konden weinig doen in de opbouw . Na de wissel van Rutjes, wat ik absoluut niet begrijp, werd de chaos nog erger. Trost wisselt normaal Smeets voor Voorjans, maar ook dat was anders vandaag. Rutjes had geen kaart of blessure? Vreemd. De positie aanvallend mid, moet verbeterd worden, anders krijg je vaak van zulke wedstrijden te zien. Labylle en Van Hyfte zijn de enige die het niveau kunnen halen voor die plek. Gillis moet op de plek van Van Hyfte, en Van Hyfte op de plek van Lance. Leroy kan ook, maar wie wordt dan linksback? Leroy moest vandaag flink aan de bak, zijn tegenstander was snel. Veldmate werd vaak niet begrepen, of niet bereikt, de eindpass was er niet. Hij heeft hard gewerkt.
Knops en Verdellen houden de nul, en ik vond dat ze een goeie wedstrijd speelden. Leroy zat niet te lekker in de wedstrijd, maar hoorde wel bij de betere spelers. "De Kuuper" heeft gevochten voor elke bal, jammer dat hij vroeg een gele kaart pakte. Zijn tegenstander was pittig, maar hij heeft het goed gedaan. Beter Geel, dan een tegengoal

Of was MVV en Telstar, gelijk in kracht, en daarom lukte er aan beide kanten niks?
Toch moet je thuis winnen, of komen er nu 2 uitoverwinningen? En spelen we uit, beter dan thuis? :whistle:
- Belgske
-
- Platinum Member
-
01 Sep 2012 00:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Sep 2012 01:00weier...aoch....typisch e nul nul wedstrijd... zjus net neet en alles zaot teege..
wat ze aoch prebeerde...
de sjeids en die vlaggezweejer waoe 'ne ramp...
Telstar wachtend oppe kounter.. tja kinste die lui neet koelik numme..
Rap vergeete dus en vol gooje mood nao de volgende wedstrijd !
Teminste ein punt gehouwwe en veer stoon nog steeds twiede

Soms is dat de eenige wins en kin dat aon 't eind vaan 't jaor zjus 't versjil zien
(dat eine puntsje...en daan höb iech 't neet euver e draankske vaan vreuger.... )
Good waor de sfeer oppe Eenzjelsaajt boe zellef uzze börgervaajer Onno in de twiede helf op aof kaom ! :thumbsup:
Toch waor 't veur miech ondaanks d'n oetslag 'ne manjefieke aovond umtot iech mie es e paar zier sympatieke en leef lui höb maage liere kinne, die aoch hei oppe forum koumme ! Merci :applaus:
Heet Forlaajf tog geliek; veer zien ein sjoen en leef femilie :thumbsup:
Fein wiekend allemaol !
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
01 Sep 2012 01:22sober en good verdedigend in de ierste hellef, zoonder euverteijinge mer toch good de maan vast zette en aoch oetverdeedige deed en zaog heer 't heer good !
Bracht get rös in 't speul en de verdediging ! Gooje jong boe veer nog väöl plezeer vaan kinnen kriege ! :thumbsup:
- Aloy Agu
-
- Elite Member
-
01 Sep 2012 07:38 - 01 Sep 2012 07:39Alle ballen gingen hoog op rechts naar Schreurs. Telstar had dat na 10 min. door en ging op rechts met 1 man meer spelen. Waardoor Kuiper flink aan de rem moest trekken in de omschakeling.
Ook begrijp ik de wissel niet van Rutjes met Smeets. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat Rutjes geblesseerd was.
Dan had Trost er beter aan gedaan om Smeets op de plaats van Rutjes te zetten , Labyle op de positie van Voorjans en Gilles op linksback.
Ik ben van mening dat Labyle in de slotfase meer power had kunnen geven dan Voorjans.
Maar goed ik ben geen trainer, maar wel benieuwd naar de reacties.
- mestreech1966
-
- New Member
-
01 Sep 2012 08:24
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
01 Sep 2012 08:26 - 01 Sep 2012 08:38"Soms word ik afgeleid door "pocahontas" , als zij de trap op komt, heb ik storing"
Maar wat vond je van de rest van het spel?
- the king
-
- Visitor
-
01 Sep 2012 08:46 - 01 Sep 2012 08:52jeoff wrote:Hill28 wrote: . Trost bewees wederom niet het vermogen te hebben om door goed wisselbeleid een wedstrijd te keren.
PARDON?!?!? Ben je Eindhoven uit en Oss thuis vergeten???
Over de wedstrijd, MVV heeft een paar grote kansen gehad, Telstar heeft 0 keer op goal geschoten. Ik vond dat een kleine overwinning wel verdien zou zijn, maar het zat er niet in. Steeds luke het net niet. Ik vond het niet aan de inzet van de spelers liggen.
Jammer, op naar de volgende wedstrijd!
je slaat de spijker op z,n kop,
zo zie ik het ook :thumbsup:
bovendien vond ik Telstar sterk en goed verdedigen,
hebben al meer wedsrijden verrast o.a tegen exelsior,
kort om heel jammer, maar volgende week weer 3 punten
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
01 Sep 2012 08:56En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.