MVV - Telstar

31 aug 2012 23:07
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV - Telstar #91
Ohja jongens dit is gewoon mvv Als ze goed spelen kunnen we van iedereen winnen en als ze minder spelen kunnen we van iedereen verliezen
Volgens mij menen somige echt dat mvv kamioen kan worden geloof mij maar dat gaat niet gebeuren.Vandaag was gewoon jammer er had meer ingezeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 23:09 31 aug 2012 23:10 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Telstar #92
Ik heb de leiding op geen fout kunnen betrappen. We liepen steeds meters buitenspel, de pass kwam steeds te laat. Danny loopt zelf tegen de arm op, als je wilt winnen doe het dan sportief..

Het was voetballen tegen je spiegelbeeld, telstar had exact dezelfde taktiek als MVV, beiden loerden op de counter, maar als je beiden niet durft blijft het 0-0. Ik zie twee spelers in de aanval die samen zeven verdediger moeten uitspelen, dan kun je lang wachten op een doelpunt. Vooral als iedereen verleerd lijkt te zijn hoe je een bal moet plaatsen. Ik vraag me trouwens af waarom Rutjes eruitmoest? Was notabene de aanjager.

Verdient puntje, meer hadden beiden ploegen niet verdiend. Even terug op aarde als club, werd me iets te hemels zonder al die weerstand. Hopelijk pakken we die eerste periode alsnog, maar ik vrees dat Helmond Sport op stoom ligt. De graafschap wordt de echte krachtmeting hiervoor, gelukkig hebben we vandaag niets weggegeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 23:12
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
MVV - Telstar #93
Hoor net van mijn buurman , het is 25 wedstrijden geleden dat MVV thuis niet heeft gescoord .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 23:32
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV - Telstar #94
Jammer als sterke spelers als Esajas, Veldmate, Schreurs en Labylle hun dag niet hebben, het niks wordt. Als de constante zwakste schakel, Voorjans, dan ook nog op vertrouwd bedroevend niveau blijft spelen, wordt het moeilijk om te winnen. Trost bewees wederom niet het vermogen te hebben om door goed wisselbeleid een wedstrijd te keren. Je zág gewoon dat de goal niet ging vallen. Toch blijf ik erbij dat dit team het meeste potentie heeft sinds de laatste 12 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 23:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Telstar #95
De Graafschap verliest eerst met 2-5 van Helmond en nu met 2-1 bij AGOVV. En die hebben nu thuis iets goed te maken. Hoezo wrong place, at the wrong time. Ik ben bang dat MVV zich hier weer voor laat lenen. :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 aug 2012 23:34 31 aug 2012 23:36 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Telstar #96

Hill28 schreef : . Trost bewees wederom niet het vermogen te hebben om door goed wisselbeleid een wedstrijd te keren.


PARDON?!?!? Ben je Eindhoven uit en Oss thuis vergeten???

Over de wedstrijd, MVV heeft een paar grote kansen gehad, Telstar heeft 0 keer op goal geschoten. Ik vond dat een kleine overwinning wel verdien zou zijn, maar het zat er niet in. Steeds luke het net niet. Ik vond het niet aan de inzet van de spelers liggen.

Jammer, op naar de volgende wedstrijd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 00:08
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV - Telstar #97
2 punten verloren, jammer. Thuis MOET je winnen.

Waar lag het aan? Waarom lukte er weinig tot niks? Kwaliteit? Pech? Off-day? De Raket van Rinkens?

Het middenveld van Telstar , was beter als het onze. Wij wisten niet te combineren op het middenveld,
en hanteerde 8 van de 10 keer, de lange bal. Schreurs was nog degene met de meeste dreiging, en ook hij had veel pech.
Rutjes en Van Hyfte waren constant bezig met storen, en konden weinig doen in de opbouw . Na de wissel van Rutjes, wat ik absoluut niet begrijp, werd de chaos nog erger. Trost wisselt normaal Smeets voor Voorjans, maar ook dat was anders vandaag. Rutjes had geen kaart of blessure? Vreemd. De positie aanvallend mid, moet verbeterd worden, anders krijg je vaak van zulke wedstrijden te zien. Labylle en Van Hyfte zijn de enige die het niveau kunnen halen voor die plek. Gillis moet op de plek van Van Hyfte, en Van Hyfte op de plek van Lance. Leroy kan ook, maar wie wordt dan linksback? Leroy moest vandaag flink aan de bak, zijn tegenstander was snel. Veldmate werd vaak niet begrepen, of niet bereikt, de eindpass was er niet. Hij heeft hard gewerkt.

Knops en Verdellen houden de nul, en ik vond dat ze een goeie wedstrijd speelden. Leroy zat niet te lekker in de wedstrijd, maar hoorde wel bij de betere spelers. "De Kuuper" heeft gevochten voor elke bal, jammer dat hij vroeg een gele kaart pakte. Zijn tegenstander was pittig, maar hij heeft het goed gedaan. Beter Geel, dan een tegengoal ;) Esajas werd weinig in het spel betrokken, en de combinaties met Labylle, liepen ook niet goed, het was vandaag allemaal net niet.

Of was MVV en Telstar, gelijk in kracht, en daarom lukte er aan beide kanten niks?

Toch moet je thuis winnen, of komen er nu 2 uitoverwinningen? En spelen we uit, beter dan thuis? :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 00:12
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV - Telstar #98
Eigenlijk een ongelofelijk verschil tussen de eerste tien en de laatste tachtig minuten. Na 10' had het minstens 2-0 moeten staan. Nadien heeft MVV echter amper nog een kans bij elkaar gevoetbald. Geen enkele creativiteit op het middenveld, Voorjans speelde een dramatische partij en er werd veel te traag gevoetbald. Ik had het gevoel dat de zwakke plek bij Telstar op hun linkerkant lag, maar daar kon zowel Kuipers als na rust Stankov te weinig gebruik van maken. Labylle heb ik ook al betere wedstrijden zien spelen. Geen man over boord natuurlijk na deze seizoensstart. Volgende week zal er een enorme druk op De Graafschap liggen. Ideaal dus om als ongeslagen ploeg naartoe te trekken zonder druk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 01:00
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Telstar #99
die ierste tien minuute waore wel aordig en had dao get mie in kinne zitte...

weier...aoch....typisch e nul nul wedstrijd... zjus net neet en alles zaot teege..
wat ze aoch prebeerde...
de sjeids en die vlaggezweejer waoe 'ne ramp...
Telstar wachtend oppe kounter.. tja kinste die lui neet koelik numme..
Rap vergeete dus en vol gooje mood nao de volgende wedstrijd !
Teminste ein punt gehouwwe en veer stoon nog steeds twiede ;)
Soms is dat de eenige wins en kin dat aon 't eind vaan 't jaor zjus 't versjil zien
(dat eine puntsje...en daan höb iech 't neet euver e draankske vaan vreuger.... )

Good waor de sfeer oppe Eenzjelsaajt boe zellef uzze börgervaajer Onno in de twiede helf op aof kaom ! :thumbsup:
Toch waor 't veur miech ondaanks d'n oetslag 'ne manjefieke aovond umtot iech mie es e paar zier sympatieke en leef lui höb maage liere kinne, die aoch hei oppe forum koumme ! Merci :applaus:
Heet Forlaajf tog geliek; veer zien ein sjoen en leef femilie :thumbsup:

Fein wiekend allemaol !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 01:22
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Telstar #100
positief waor aoch Stankov:

sober en good verdedigend in de ierste hellef, zoonder euverteijinge mer toch good de maan vast zette en aoch oetverdeedige deed en zaog heer 't heer good !
Bracht get rös in 't speul en de verdediging ! Gooje jong boe veer nog väöl plezeer vaan kinnen kriege ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 07:38 01 sept 2012 07:39 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV - Telstar #101
Lance Voorjans zat totaal niet in de wedstrijd. Daardoor kwamen de ballen helemaal niet bij Veldmate. Het was zelfs zo erg dat Veldmate veel te ver terug zakte in het middenveld waardoor de linies niet aansluiten. Als echte nr 10 kwam Lance echt tekort. Zelfs een corner nemen ging hem niet goed af. Je zag tegen FC Os dat MVV veel meer druk op de bal gaf. Dat was tegen Telstar veel minder waardoor het gevaar van een tegendoelpunt zeer groot was. Waarom geen opbouw vanuit de verdediging naar het middenveld?
Alle ballen gingen hoog op rechts naar Schreurs. Telstar had dat na 10 min. door en ging op rechts met 1 man meer spelen. Waardoor Kuiper flink aan de rem moest trekken in de omschakeling.
Ook begrijp ik de wissel niet van Rutjes met Smeets. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat Rutjes geblesseerd was.
Dan had Trost er beter aan gedaan om Smeets op de plaats van Rutjes te zetten , Labyle op de positie van Voorjans en Gilles op linksback.
Ik ben van mening dat Labyle in de slotfase meer power had kunnen geven dan Voorjans.

Maar goed ik ben geen trainer, maar wel benieuwd naar de reacties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 08:24
mestreech1966
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV - Telstar #102
Over de wissel van Rutjes: de oplettende toeschouwer had gezien dat Nathan enkele minuten eerder geblesseerd was geraakt aan zijn knie. Hij heeft nog geprobeerd door te spelen, maar blijkbaar toch te veel last. Hopenlijk niks ernstigs....... :unsure:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 08:26 01 sept 2012 08:38 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV - Telstar #103
@mestreech1966: Inderdaad niet gezien, hopelijk niks ernstig.


"Soms word ik afgeleid door "pocahontas" , als zij de trap op komt, heb ik storing"



Maar wat vond je van de rest van het spel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 08:46 01 sept 2012 08:52 door the king.
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV - Telstar #104

jeoff schreef :

Hill28 schreef : . Trost bewees wederom niet het vermogen te hebben om door goed wisselbeleid een wedstrijd te keren.


PARDON?!?!? Ben je Eindhoven uit en Oss thuis vergeten???

Over de wedstrijd, MVV heeft een paar grote kansen gehad, Telstar heeft 0 keer op goal geschoten. Ik vond dat een kleine overwinning wel verdien zou zijn, maar het zat er niet in. Steeds luke het net niet. Ik vond het niet aan de inzet van de spelers liggen.

Jammer, op naar de volgende wedstrijd!


je slaat de spijker op z,n kop,
zo zie ik het ook :thumbsup:
bovendien vond ik Telstar sterk en goed verdedigen,
hebben al meer wedsrijden verrast o.a tegen exelsior,
kort om heel jammer, maar volgende week weer 3 punten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2012 08:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV - Telstar #105
Ik vond MVV veel beter en hadden dik moeten winnen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden