De teleurstelling na de wedstrijd was snel weg toen ik op de ranglijst keek in de ster
Blij dat we nog ongeslagen zijn en ben tevreden over het spel gister.
Als je de eerste 10 min 2-0 voor staat mag Telstar niet klagen en hadden wij de wedstrijd dik kunnen winnen.
Ik vond Malcolm Esajas heel hard werken steeds zoeken naar de combinatie, en het geweldige wat soms wel bij hem lukt zat er gister even niet in.
Dat kan gebeuren we weten hoe belangrijk hij kan zijn.
Verder vond ik Danny Schreurs heel vaak vrij staan maar kreeg dan de bal niet in de ruimte, wat erg jammer was daar hadden we nog meer uit kunnen halen.
Voorjans buiten die prachtige goal die afgekeurd werd(want dat doet hij toch heel netjes) niet echt potten kunnen breken.
De verdediging vond ik heel erg goed staan met Verdellen en Knops heerlijk duo met Knops als uitblinker!
Bram niet veel te doen gehad maar hij is gewoon goed.
Leroy Labylle heeft niet slecht gespeeld maar ook wel eens beter ondanks dat wel een dikke voldoende.
Kuipers vond ikzelf helemaal niet slecht spelen(Hij had wel al geel)
Maar goed zijn vervanger (Stankov) deed het ook zeker niet slecht.
Mark Veldmate hard gewerkt zat hem sommige momenten niet echt mee.(Vind het een hele goede spits)
Nathan Rutjes vond ik voor zijn doen wat tegenvallen,hij is normaal feller en meer aanwezig,
Tom Van Hyfte speeldee een goede voldoende,Bryan Smeets voegde jammer genoeg niet veel meer toe dan Lance!
Ik ben Trots op dit MVV en op Trost 4 wedstrijden ongeslagen 2 plaats!!
Vooraf had niemand dit verwacht(wel gehoopt maar niet echt verwacht
)
Voor de wedstrijd even gepraat met wat bekenden waaronder Opadiehard en Marke.
Verder vond ik het gezellig druk, sfeer een beetje terug houdend,
Aan mij heeft t niet gelegen heb geen stem meer over.
Na de wedstrijd leek het wel een reunie voor mij allemaal mensen die ik al een tijd niet meer gezien had,
Super gezellige avond gehad en afgesloten in mijn geboorteplaats Lummel.
Smorgens om 06.00 weer terug naar huis!!
Op naar De Graafschap waar toch nog wat aanmeldingen bij moeten zijn nog 12 plaatsen over in bus 1 als ik het goed heb gelezen.
Dat is niet genoeg..............