MVV - Telstar

02 sept 2012 09:07
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
MVV - Telstar #121
Ik vond voorjans alleen de 2e helft niet goed spelen. De 1e helft ging het volgens mij prima. We hadden gewoon die kansen moeten maken dan ging het allemaal wat makkelijker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 09:40
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV - Telstar #122
Voorjans speelde inderdaad aardig de eerste helft, maar is geen speler die de bal opeist en het spel verdeelt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 09:53
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV - Telstar #123
Na de wedstrijd was ik best teleurgesteld dat we geen 3 punten hebben. Het is jammer dat we die grote kansen niet hebben benut, helaas. Dit zal beslist nog wel een keer voor komen dit seizoen, en misschien dan verliezen we de wedstrijd.
Een wedstrijd verliezen gebeurd ook nog wel, net zoals Helmond en andere hoog geklasseerde ploegen nog punten gaan laten liggen.

Er is geen man overboord, we staan nog altijd 2e en hebben de minst gepasseerde ploeg van de JL.
Laat ons maar lekker op plaats 2, 3, 4 staan zo in de verloop van de competitie, want sta je telkens op nummer 1 dan ligt de druk hoog en dat voetbalt hoe verder je in de competitie zit anders en moeilijker.
Neem als voorbeeld Zwolle, die stonden 2 seizoenen achter elkaar 16 punten en 12 punten (dacht ik) voor op nummer 2. En nog gaven ze het kampioenschap op het laatste uit handen.

MVV is zeer goed begonnen aan het seizoen.
Keump good!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Frank Salemans, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 13:20
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Telstar #124
Misschien is het wel eens goed dat MVV zo'n wedstrijd niet wint anders zou er gemakzucht komen in de spelersgroep, onderschatting. Voorin was het slordig, maar mijn complimenten aan de achterhoede. Wat een verschil met vorig seizoen! En het zijn dezelfde spelers! Chapeau!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2012 19:11
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV - Telstar #125
De teleurstelling na de wedstrijd was snel weg toen ik op de ranglijst keek in de ster ;)
Blij dat we nog ongeslagen zijn en ben tevreden over het spel gister.
Als je de eerste 10 min 2-0 voor staat mag Telstar niet klagen en hadden wij de wedstrijd dik kunnen winnen.
Ik vond Malcolm Esajas heel hard werken steeds zoeken naar de combinatie, en het geweldige wat soms wel bij hem lukt zat er gister even niet in. :(
Dat kan gebeuren we weten hoe belangrijk hij kan zijn. ;)
Verder vond ik Danny Schreurs heel vaak vrij staan maar kreeg dan de bal niet in de ruimte, wat erg jammer was daar hadden we nog meer uit kunnen halen.
Voorjans buiten die prachtige goal die afgekeurd werd(want dat doet hij toch heel netjes) niet echt potten kunnen breken.
De verdediging vond ik heel erg goed staan met Verdellen en Knops heerlijk duo met Knops als uitblinker! :applaus:
Bram niet veel te doen gehad maar hij is gewoon goed.
Leroy Labylle heeft niet slecht gespeeld maar ook wel eens beter ondanks dat wel een dikke voldoende.
Kuipers vond ikzelf helemaal niet slecht spelen(Hij had wel al geel)
Maar goed zijn vervanger (Stankov) deed het ook zeker niet slecht.
Mark Veldmate hard gewerkt zat hem sommige momenten niet echt mee.(Vind het een hele goede spits)
Nathan Rutjes vond ik voor zijn doen wat tegenvallen,hij is normaal feller en meer aanwezig,
Tom Van Hyfte speeldee een goede voldoende,Bryan Smeets voegde jammer genoeg niet veel meer toe dan Lance!
Ik ben Trots op dit MVV en op Trost 4 wedstrijden ongeslagen 2 plaats!!
Vooraf had niemand dit verwacht(wel gehoopt maar niet echt verwacht :P )
Voor de wedstrijd even gepraat met wat bekenden waaronder Opadiehard en Marke. :thumbsup:
Verder vond ik het gezellig druk, sfeer een beetje terug houdend,
Aan mij heeft t niet gelegen heb geen stem meer over.
Na de wedstrijd leek het wel een reunie voor mij allemaal mensen die ik al een tijd niet meer gezien had,
Super gezellige avond gehad en afgesloten in mijn geboorteplaats Lummel.
Smorgens om 06.00 weer terug naar huis!!
Op naar De Graafschap waar toch nog wat aanmeldingen bij moeten zijn nog 12 plaatsen over in bus 1 als ik het goed heb gelezen.
Dat is niet genoeg.............. ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2012 15:08
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV - Telstar #126
ut waor inderdaad jaomer, geine gool mer jeh.

Boe waor Borgers, geblesseerd of zuut Trost ut gewoen neet in hum zitte ? ierste sezoen kreeg heer geregeld speultiet maar onder Trost bijnao nix mie
iech zeen hum geere invalle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.245 seconden