SC Cambuur - MVV Maastricht

22 okt 2012 09:27 22 okt 2012 09:32 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #46

marke schreef : Maag toch hoope tot dat oetvak good gevuld is...VEER STOON BOOVE OAN .... Dit zien sjus de sjoenste oetwedstrijde!

Netuurlik is dit obbenuijds 'n sjoene wedstrijd. Veer stoon 5 punt los vaan uzze concurente en kinne (minstens) ein vaan dat gruupke op nog groetere aofstand zette.
Alleijn daorum verdene uzze matadoren 't dat 't oetvak, wie slech dat in Leeuwarden ouch is, good gevuld is met Sjengen.
Iech dink dat veer daor in het hoege Noorden vertrekke mèt 'n 1- 2 euverwinning.

Dat veer noe mèt 'n combi in de maog zitte hubbe veer neet aon us eige te daanke, mèr aon dee vaan Aachen-Nord, dee de boel oppe awwe oetvak tijjdens de naocompetitie twie jaor geleije verinneweerd hubbe.

Aon de géng

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2012 14:13 22 okt 2012 14:14 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #47

Nao Väöre schreef :

marke schreef : Dat veer noe mèt 'n combi in de maog zitte hubbe veer neet aon us eige te daanke, mèr aon dee vaan Aachen-Nord, dee de boel oppe awwe oetvak tijjdens de naocompetitie twie jaor geleije verinneweerd hubbe.

Dit kan ik me slecht voorstellen. Volgens mij slaan die van Aachen-Nord nog geen deuk in een pakje boter. Ik denk eerder dat het de ontevredenheid is geweest van de Cambuur-supporters en het incident in knac dat er nu een combi is. Er kunnen zich namelijk dezelfde taferelen gaan voordoen als MVV wint.

22 okt 2012 14:17
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
SC Cambuur - MVV Maastricht #48
Ja ja, vrijdag is een weer belangrijke wedstrijd.....de einduitslag geeft een beeld waar wij staan dit seizoen. Speel je gelijk, ben je titelkandidaat waardig, verlies je de wedstrijd met een klein verschil, ook nog. Verlies je met grote cijfers, zijn we dit seizoen geen titelkandidaat. Tja, en als wij "Cambuur oprollen en afschieten in eigenhuis" , mogen we echt gaan dromen van eredivisie.

Verwacht een fysiek zware wedstrijd, cambuur heeft de meeste "lengte " in de J.L. Toch zijn de vikingen te pakken, we hebben meer voetbal-kwaliteit dan hun in huis. Belangrijk is het baltempo hoog te houden, dan wordt het moeilijk voor Cambuur, vooral omdat ze minder wendbaar zijn door hun lengte. Veldmate is ideaal als aanspeelpunt, de overige spelers moeten snel bijsluiten bij een aanval. Probeer veel te combineren op het middenveld, Van Hyfte Rutjes,Smeets is de driehoek, die de achterhoede met de voorhoede verbind. Ga niet te veel van achteruit de lange bal spelen op Schreurs of Esajas, zij hebben veel kopkracht, dus dat wordt moeilijk. We hebben gelukkig genoeg scorend-vermogen in de ploeg, om te kunnen stunten in Leeuwarden

Prognose: 1-1

22 okt 2012 15:11 22 okt 2012 15:14 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #49
Wee vaan uuch is oppe / op de "sjet" weer present ?

Proemekläöske LRB meld ziech al ! :thumbsup:

Hoop op 'n euverwinning mer bin al kontent es ze hun bes doen en draon (wulle) goon !
(aoch al zow 't neet lökke.... :schamen:, daan kinne veer Danny nog altied wel de sjöld geve :lachen: )
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, opadiehard

22 okt 2012 15:58 22 okt 2012 16:02 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
SC Cambuur - MVV Maastricht #50

les rouges blancs schreef : Wee vaan uuch is oppe / op de "sjet" weer present ?

Bin sjus goen loere op de "sjet" meh de waors nörgens te bekinne?

Boe hinks de oet? "Statiegeld" trök bringe? En nuije "epo" kaope?

22 okt 2012 19:09
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
SC Cambuur - MVV Maastricht #51
Er zijn nog zat kaarten beschikbaar voor SC Cambuur - MVV Maastricht. Steun onze sterredragers in deze topper in het hoge Noorden.
Ga naar de website van de Supportersclub en boek je reis naar Leeuwarden: € 25 voor busreis en entreeticket!
Meer info: www.supportersclubmvv.com

Veer blieve druime !!!

22 okt 2012 19:20
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #52
Ja mensen zo lang gewacht om een succesvol seizoen te beleven hebben we er eindelijk 1 moeten we alle pijn en moeite doen om een bus vol te krijgen gaat toch nergens over..... Kom op en kijk naar de post hierboven als je mijn post niet wil lezen :)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

22 okt 2012 20:23
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #53

les rouges blancs schreef : Wee vaan uuch is oppe / op de "sjet" weer present ?

Hoop op 'n euverwinning mer bin al kontent es ze hun bes doen en draon (wulle) goon !
(aoch al zow 't neet lökke.... :schamen:, daan kinne veer Danny nog altied wel de sjöld geve :lachen: )

Iech bin weer debeij, kin noe al neet wachte !!! :thumbsup:

22 okt 2012 21:01
the king
Bezoeker
Bezoeker
SC Cambuur - MVV Maastricht #54
verwacht een mooie partij voetbal,maar zie kansen genoeg,
Cambuur zal toch moeten,
andere jaren zou ik zeggen misschien kan M.V.V. voor een verrassing zorgen,
maar als we bij Cambuur winnen wat zeker mogelijk is !!!
is dit met het team wat we nu hebben geen sensatie
heb heeeel veel vertrouwen in dit elftal,ze gaan er allemaal voor,
en met zo,n instelling moet het kunnen
1-2

23 okt 2012 11:42
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #55
Ik hoop alleen dat we met een betere rechtsback spelen dan tegen Almere. Verdediging zag er niet goed uit, tegen Cambuur mag er simpelweg niet zoveel ruimte weggegeven worden.

23 okt 2012 11:53
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #56
Iech dink tot veer met ruime ciefers goon winne! Met euvertuigend voetbal.

En daan nog mochte veer neet winne, daan stoon veer nog steeds bovenaon.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

23 okt 2012 12:18
Juup
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #57
ierste nedelaag vaan ut seizoen weurt dit bin ieg bang 3-1 !

Had aofgelaope vriedag al gein good geveul en ieg deenk tegen elke andere tegenstander hadde veer verloren want die kregen mieg d'r un paar 100% kansen pff

Hopen dat ieg ongeliek hub daan mer ;)

23 okt 2012 13:18 23 okt 2012 13:22 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #58
Juup, iedere koploper heeft wel eens een wedstrijd waarin het minder gaat. Laten we hopen dat dit de wedstrijd tegen Almere was.
Vergeet niet dat Cambuur moet komen willen ze het gat met ons niet groter zien worden.
Het is daarom zaak om op 1- 0 te komen en deze marge uit te breiden naar 2, liefst 3 - 0.
Hoe langer de 1- 0 (voor ons) uitblijft, des te lastiger het zal worden.
Ik denk dat niemand zit te wachten op een herhaling van de wedstrijd in Apeldoorn.
Die laatste 5 minuten waren beslist niet goed voor de "rikketik".

Helemaal gerust ben ik niet. Ik zien ons wel op 1 - 0 komen en deze voorsprong laat in de wedstrijd uit handen geven.
Prognose 1 - 1

Aon de géng

23 okt 2012 13:30
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #59

Danny1983 schreef : Ja mensen zo lang gewacht om een succesvol seizoen te beleven hebben we er eindelijk 1 moeten we alle pijn en moeite doen om een bus vol te krijgen gaat toch nergens over..... Kom op en kijk naar de post hierboven als je mijn post niet wil lezen :)

Tja, er zijn ook mensen die wel werken. Ik kan niet elke vrijdag vrij nemen om naar MVV te gaan kijken. Ik pik m'n wedstrijden eruit die ik kan en ik denk dat er heel veel mensen zijn zoals ik. Cambuur uit kost simpelweg teveel tijd.

23 okt 2012 14:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #60

Boschpoort schreef :

Danny1983 schreef : Ja mensen zo lang gewacht om een succesvol seizoen te beleven hebben we er eindelijk 1 moeten we alle pijn en moeite doen om een bus vol te krijgen gaat toch nergens over..... Kom op en kijk naar de post hierboven als je mijn post niet wil lezen :)

Tja, er zijn ook mensen die wel werken. Ik kan niet elke vrijdag vrij nemen om naar MVV te gaan kijken. Ik pik m'n wedstrijden eruit die ik kan en ik denk dat er heel veel mensen zijn zoals ik. Cambuur uit kost simpelweg teveel tijd.

Daar heb ik ook alle begrip voor ik scheer niet iedereen over 1 kam.
Maar het valt wel op dat sommige mensen alleen de wedstrijden eruit pikken die ergens om gaan, en als er niks op het spel staat krijg je met moeite een bus gevuld :(

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden