>
Ontvangen bedankjes 142
Hill28 schreef : Ik hoop alleen dat we met een betere rechtsback spelen dan tegen Almere. Verdediging zag er niet goed uit, tegen Cambuur mag er simpelweg niet zoveel ruimte weggegeven worden.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Danny1983 schreef :
Boschpoort schreef :
Tja, er zijn ook mensen die wel werken. Ik kan niet elke vrijdag vrij nemen om naar MVV te gaan kijken. Ik pik m'n wedstrijden eruit die ik kan en ik denk dat er heel veel mensen zijn zoals ik. Cambuur uit kost simpelweg teveel tijd.Danny1983 schreef : Ja mensen zo lang gewacht om een succesvol seizoen te beleven hebben we er eindelijk 1 moeten we alle pijn en moeite doen om een bus vol te krijgen gaat toch nergens over..... Kom op en kijk naar de post hierboven als je mijn post niet wil lezen
Daar heb ik ook alle begrip voor ik scheer niet iedereen over 1 kam.
Maar het valt wel op dat sommige mensen alleen de wedstrijden eruit pikken die ergens om gaan, en als er niks op het spel staat krijg je met moeite een bus gevuld
damske schreef :
Hill28 schreef : Ik hoop alleen dat we met een betere rechtsback spelen dan tegen Almere. Verdediging zag er niet goed uit, tegen Cambuur mag er simpelweg niet zoveel ruimte weggegeven worden.
Ik zou Kuipers rechtback zetten.
Tegen Cambuur kun je niet je back de hele wedstrijd laten aanvallen ( stankov)
daar komt bij dat ik Kuipers kwa verdedeging sterker vind.
Van de Cambuur site zelf er staat inderdaad Behalve Van Boxel hebben beide teams geen spelers in de gelederen dit klopt nietJacques schreef : En de hierboven genoemde Van Boxel speelt helemaal niet meer voor Cambuur maar voor Sparta. Weet niet van welke site Danny zijn praatje haalde, maar die zijn niet up to date
Sjraveleer schreef : Ja ja, vrijdag is een weer belangrijke wedstrijd.....de einduitslag geeft een beeld waar wij staan dit seizoen. Speel je gelijk, ben je titelkandidaat waardig, verlies je de wedstrijd met een klein verschil, ook nog. Verlies je met grote cijfers, zijn we dit seizoen geen titelkandidaat. Tja, en als wij "Cambuur oprollen en afschieten in eigenhuis" , mogen we echt gaan dromen van eredivisie.