SC Cambuur - MVV Maastricht

13 okt 2012 06:01 13 okt 2012 06:07 door SC MVV Maastricht.
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Onderwerp Auteur
SC Cambuur - MVV Maastricht #1
Op 26 oktober speelt MVV de topper in Leeuwarden tegen SC Cambuur. Helaas is deze wedstrijd door de lokale overheid aangemerkt als een risico-wedstrijd: dus verplichte buscombi. en drooglegging (dwz de Jup staat onder in de bus) op de heenreis!
Een verplichte buscombi betekent weer een eenheidsprijs van € 25 en derhalve géén korting voor leden en donateurs.
Het tijdstip van vertrek is vooralsnog op 14.30h gezet. Dat tijdstip kan nog wijzigen. Wij zullen jullie via deze website, de website van de SC en het facebook op de hoogte houden van mogelijke wijzigingen.
Je kunt deze reis weer boeken via de website van de Supportersclub MVV Maastricht

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 11:14
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3801
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #2
Iemand enig idee waarom dit een risicowedstrijd is? Ik blijf me verbazen over zulke zaken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 16:05
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #3

Jacques schreef : Iemand enig idee waarom dit een risicowedstrijd is? Ik blijf me verbazen over zulke zaken.


Ik denk tot de vorm risicowedstrijd word gevormd ivm de stand op de ranglijst. nmmr 1 tege 2. Dit word aangezien als topper waar dan veel volk op afkomt. Maar hopelijk weerhoud het niemand ervan om mee te gaan. De spelers hebben elke wedstrijd de steun nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 16:07 13 okt 2012 16:08 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #4

Jacques schreef : Iemand enig idee waarom dit een risicowedstrijd is? Ik blijf me verbazen over zulke zaken.



Ik denk het verleden... daar zijn nl toen de nodige incidenten geweest...of heb ik het mis?...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 16:38
Breur
Bezoeker
Bezoeker
SC Cambuur - MVV Maastricht #5

opadiehard schreef :

Jacques schreef : Iemand enig idee waarom dit een risicowedstrijd is? Ik blijf me verbazen over zulke zaken.



Ik denk het verleden... daar zijn nl toen de nodige incidenten geweest...of heb ik het mis?...gr opa ;).

Klopt:
www.ultrasmestreech.nl/verslagen/0910/0910cambuurmvv.php

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 19:29 13 okt 2012 19:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #6

Jacques schreef : Iemand enig idee waarom dit een risicowedstrijd is? Ik blijf me verbazen over zulke zaken.


ik vermoed dat de MVV supporters helaas een negatieve stempel hebben gekregen sinds het "Breda" incident...
En gezien de houding van het bestuur en het feit dat er zo snel SV's uitgesproken zijn, wordt hiermee schuld bekend en geïmpliceerd dat er inderdaad een gevaarlijke of agressive harde kern is...
Dan zullen de locale driehoeken van de steden waar us MVV-ke naar toe moet, eerder het zekere voor het onzekere nemen. Jammer... (vooral omdat een of andere opa al heel lang neet meer uit gaat en niet meer uit mag :lachen: ).
Ieder incidentje wordt nu uitvergroot ...

Dat was helaas vroeger ( 20 april 1976) ook zo, lees dit bericht maar:



Nou en, wat is dat beetje confetti...? zou je zeggen

Het gevolg toen was dat er werd omgeroepen dat MVV supporters het stadion diende te verlaten en voordat we het wisten, werd meteen 300 man hardhandig met knuppels en bouviers verwijderd. Door politie in uniform en burger... Kijk maar:








Als je eenmaal een "reputatie" schijnt te dragen, wordt er ( terecht of onterecht) wat overspannen op gereageerd
( kijk maar naar de recente bekerwedstrijd...die ons behoorlijk wat belastingscentjes gekost heeft )

Ik zou jullie dus willen vragen om niet op domme provocaties in te gaan en gewoon jullie ding te blijven doen, :thumbsup:

zoals jullie dat al enkele jaren doen, door te zingen en onze matadoren te steunen ! :applaus:

Gruuts op uuch en gruuts op MVV !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 23:28
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 57
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #7

SC MVV Maastricht schreef : (dwz de Jup staat onder in de bus)


Ik vind het niet erg om onder in de bus te zitten

MMP
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Breur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2012 23:47
Breur
Bezoeker
Bezoeker
SC Cambuur - MVV Maastricht #8
Mooi verhaal LRB, lees je ook wel eens post boven je ;) ?

Daarin had je kunnen lezen -via de link die ik gaf- over eerdere versies van cambuur-mvv, voordat je weer het hele mestreechter mvv encyclopedie erbij haalt.. :)

verder wel sjieke pics hoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2012 01:02
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #9
Kan me de kampioens wedstrijd in 84 uit tegen Cambuur nog goed voor de geest halen . MVV was al 4 wedstrijden voor het einde van de competitie gepromoveert ( samen met FC Twente ) . MVV had aan 1 punt genoeg om kampioen te worden . Eindstand was 1-1 . Wat ik nooit zal vergeten is dat bij de ingang van het stadion mijn blikjes fris in beslag werden genomen . Op zich niet zo gek , ware het niet dat ik mijn eigen blikjes in de rust terug kon kopen !! JA IK WEET HET ZEKER ..lol Omdat ik tijdens de 5 uur uur durende trein reis met mijn sleutel in de blikjes had zitten krassen ..lol . Wat me ook nog bij staat is dat ik op de terug reis 5 uur mijn pis op heb moeten houden omdat er in iedere coupe politie zat .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2012 01:12
Breur
Bezoeker
Bezoeker
SC Cambuur - MVV Maastricht #10
Haha sjiek Sjonnie.

Vraagje, waarom durfde je niet naar de plee vanwege de politie?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2012 01:15
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #11
We werden vriendelijk ( met harde hand ) verzocht om te blijven zitten . lol was toen een jaar of 15 , ik was nog een puber .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Breur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2012 01:17
Breur
Bezoeker
Bezoeker
SC Cambuur - MVV Maastricht #12
1984

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2012 01:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #13
We zijn toen gepromoveert uit bij NEC 0-1 . Als ik ne niet vergis scoorde Noud Jansen toen het winnende doelpunt . Het was de tijd van de hooligans , en omdat de NEC supporters aan de andere kant van het stadion zaten ging de MVV aanhang met elkaar op de vuist . Gevolg was dat er verschillende bussen zonder ruiten de 2 uur durende terug reis naar Maastricht moesten maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2012 01:36
Breur
Bezoeker
Bezoeker
SC Cambuur - MVV Maastricht #14

Sjonnie schreef : We zijn toen gepromoveert uit bij NEC 0-1 . Als ik ne niet vergis scoorde Noud Jansen toen het winnende doelpunt . Het was de tijd van de hooligans , en omdat de NEC supporters aan de andere kant van het stadion zaten ging de MVV aanhang met elkaar op de vuist . Gevolg was dat er verschillende bussen zonder ruiten de 2 uur durende terug reis naar Maastricht moesten maken.

:thumbsup:


Noud Janssen (Venray, 1956) is een voormalig Nederlands profvoetballer en tegenwoordig voetbaltrainer. Janssen speelde vanaf 1975 negen seizoenen voor MVV. Hij maakte daar voornamelijk als verdediger en middenvelder, meerdere promoties en degradaties mee. In 1984 scoorde hij in Nijmegen tegen N.E.C. de winnende treffer die promotie naar de eredivisie betekende. Andere hoogtepunten waren zijn debuut tegen Feyenoord in De Kuip en de 3-6 overwinning in Amsterdam tegen Ajax in april 1980.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2012 01:51
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #15
In dat seizoen won MVV 2 x van Twente . Zat voor de radio toen MVV uit bij Twente won met 1-2 . Een paar uur later verongelukte Theo Koomen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.264 seconden