>
Ontvangen bedankjes 108
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
donny schreef : weet iemand wie er op www.jupilerleaugue.nl als MITSUBATSA reageert?
Dit schijnt een MVV'er te zijn, die daar alleen maar problemen loopt te maken en onnodig loopt te provoceren.
www.jupilerleague.nl/video/1010769.php is waar ik het over heb.
Internet hooligans zul je dus blijkbaar altijd hebben...
Es iech de beriechte lees, weit iech wee dat heij op ut forum is.Jean schreef :
Als je weet wie het is ga je dan een mailtje sturen met de vraag of hij in het vervolg netjes en respectvol naar de tegenstander toe wil reageren? Geef zo'n figuur toch geen aandacht..donny schreef : weet iemand wie er op www.jupilerleaugue.nl als MITSUBATSA reageert?
Dit schijnt een MVV'er te zijn, die daar alleen maar problemen loopt te maken en onnodig loopt te provoceren.
Jean schreef :
donny schreef : weet iemand wie er op www.jupilerleaugue.nl als MITSUBATSA reageert?
Als je weet wie het is ga je dan een mailtje sturen met de vraag of hij in het vervolg netjes en respectvol naar de tegenstander toe wil reageren? Geef zo'n figuur toch geen aandacht..
Danny1983 schreef : Oh nee hoor alles wat daar staat is waar.
En daar kom ik ook gewoon voor uit vraag maar aan MVV4life
Ik ben na de wedstrijd naar het Cafe gegaan omdat de auto daar geparkeerd stond.
Ik kwam een bekende tegen toen zijn we even naar binnen gelopen het was niet zo druk en hij kon daar meerdere mensen. Toen werd mij gevraagd of ik uit het uitvak kwam omdat ik MVV kleren aanhad, ik zeg ja en vroeg of ze daar problemen mee hadden dat hadden ze niet!
Eenmaal thuis gekomen kreeg ik van een Cambuur supporter die ik ken te horen dat ik geluk ha gehad dat ik niet langer ben gebleven.
Anders had er er niet best voor me uit gezien
Vandaar die reactie je hoeft het er niet mee eens te zijn maar het is wel waar wat ik daar heb geschreven!
donny schreef :
oftewel jij loopt daar onder MITSUBATSA te reageren?
Karakter schreef :
donny schreef :
oftewel jij loopt daar onder MITSUBATSA te reageren?
ojooooj, jongens, pak de popcorn!
Donny, wie het ook is, laat hem lekker zijn gang gaan.. Altijd erg jammer dat dat soort personen niet onder zijn eigen naam post.. Sowieso, op jupilerleague.nl moeten ze reacties toevoegen eigenlijk uitschakelen. Onder ieder filmpje zit wel een fan de andere supporters uit te lokken..