>
Ontvangen bedankjes 556
Sjonnie schreef :
Danny1983 schreef :
Ben net terug geweldige avond gehad mensen van bus 1 en Ultras bedanktles rouges blancs schreef : iech gun 't die gaste in die twie bösse die noe 6 oor trök motte koume
Sjiek vaan uuch en ver höbbe uuch good gehuurt ! Merci veur eur aonwezigheid en steun aon uzze jonges oppe veld !
en aoch 't spandook waor good te zien !
MVV Speelde volwassen Cambuur als een klein kind
Wie doet ons nog wat Sparta haha Helmond haha dacht het niet MVV On top
waar woon je ergens Danny ??
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
ik begrijp je, maar de vraagstelling ( eindigen) is verkeerd...#Willy schreef : Waar gaat die eindigen ...
moeten wij ons zorgen over je maken, Schapendonk?Schapendonk schreef :
G19starify schreef : had een droom, 0-5 voor mvv zal wel niet realistische zijn
Kerel, als je nog meer van zulke dromen krijgt. Laat het me weten!!!
Mien GanseleevealMVVfan schreef : SUPER !!!!!!!!!!!!!!!
Veendam - MVV 0-2
Emmen - MVV 0-3
Cambuur - MVV 1-3
Miljaar maan.... optimale touringcar-parties dit jaor.
De vreugs diech aof in welk gezelsjap ste tegeswoordig 's nachs nog mier plezeer beleefs....
Normaal aandere sezoene waore dat bij veurbaat al verloore wedstrijden es ze daor nao boove moste.
Daan waore de bein vaan de speulers ter huugte vaan Enschede al erreger verzoert daan e pak yoghurt dat dreij maond euvercode boete de ieskas steit.
Is e good teike es "veer" volgend sezoen naor Groningen en Heerenveen motte goon.
Naor Robert Maaskantje en van Baste es dee lets genumde eikel tenminste daan nog neet ontslaage zal zien.....
Es ste soms eeve teege de zon in kieks kreigste e tiedsje vaan die gekleurde wörremkes in dien ouge.
Op zoe'n dergelijke menier steit noe dn teleteks oore laangk op mien netvlies.
Prebeer ut mer ins, wedde tot geer ut aoch höb.
Gooj nach, gaon lekker druime....
Zjus !Sjotelsplak schreef : Kom miech neet aon met ''ve zien der nog neet klaor veur''!
Kos ut neet beter verwoorde !Sjotelsplak schreef : Laote ve genete nao 12 jaor elend dat ve weer um promotie met doen.
Iech hoof neet te huure dat ve ut volgend jaor misschien weer droet ligge mochte ve promovere.
Mestreech geit op ziene kop stoon es veer zoe blieve voetballe.
Dat is miech vaol belangrieker es tot ve ut jaor denao misschien (en iech zeg misschien,want bijnao eederein geit devaanoet tot ve automatisch degradere) weer droet zowwe ligge.
Meeser schreef : Mvv verbaast iedereen dit jaar. Ik kan me niet herinneren dat Mvv ooit zoveel uitwedstrijden heeft gewonnen. Mvv speelde goed en volwassen, mooie combinaties gezien. Mvv liet zich gelukkig niet provoceren door de schoppende Cambuurspelers. Ik denk dat Mvv een titelkandidaat kan zijn voor dit seizoen.
Veel lof hier op de site dat Fortuna het goed doet, de supporters van Fortuna denken daar anders over. Zij reageren vol afgunst dat Mvv het goed doet. Raar volk daar.
mvvkeoleeke schreef : Ik lees op verschillende voetbalsite in reacties van cambuursupporters dat de MVV supporters zich niet echt hebben gedragen. lees overal dat er veel vuurwerk en fakkels zijn afgestoken en dat daardoor een vijandige sfeer is ontstaan. kan iemand die daar was dit ontkrachten of bevestigen?