SC Cambuur - MVV Maastricht

27 okt 2012 09:58
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #181
ik denk niet dat ik veel meer kan toevoegen..
wat is dit heerlijk wakker worden!!!

zeer fijn om te zien hoe dit team gegroeid is en zich niet liet provoceren door die boeren..

waar gaat dit eindigen???

lekker genieten!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 10:21
sjevroaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #182
Ars, boe bis te noe, " mvv middelmatige ploeg"

En Rene heet geliek gehad "we moeten de supporters van cambuur stil krijgen en alleen maar mvv horen"

Sjieke euverwinning en mvv heet toch un visitekeertje oafgegeven
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 11:10
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #183
Mien stum ligk nog steeds in 't hoge Noorde,nou ze maage ze hubbe.....wat unne aovend...

GRUUTS OP US MVV!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, wsly

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 11:12
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #184

mvvkeoleeke schreef : Ik lees op verschillende voetbalsite in reacties van cambuursupporters dat de MVV supporters zich niet echt hebben gedragen. lees overal dat er veel vuurwerk en fakkels zijn afgestoken en dat daardoor een vijandige sfeer is ontstaan. kan iemand die daar was dit ontkrachten of bevestigen?


Serke heeft het heel goed verwoord.
Die nep Ajax supporters wisten niet wat ze overkwam wij waren beter sfeervoller en kampioenswaardiger :P
En dat snappen hoe nuchter ze ook zijn niet daar in Friesland ehh of hier haaha

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 11:47
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #185

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 12:57
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #186
Een aantal foto's van - denk ik - een Cambuurfotograaf.

dijksfotografie.photoshelter.com/gallery...vv/G0000mmBa_0ANtP0/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 13:04
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #187

sjevroaje schreef : Ars, boe bis te noe, " mvv middelmatige ploeg"

En Rene heet geliek gehad "we moeten de supporters van cambuur stil krijgen en alleen maar mvv horen"

Sjieke euverwinning en mvv heet toch un visitekeertje oafgegeven


Zow gere de peersconferentie nao aofloup wèlle hure.
Veural 't comentaar vaan Ars.
Wat 'n zielig menneke.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 13:06
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #188
Luister maar alvast naar het radio interview van meneer de trainer.

www.omropfryslan.nl/nijs/wer-ferlies-cambuur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 13:14
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #189
En heij daan 't verslaag op de site vaan omroep Fryslan

Welliech dat Danny 1983 't in noraal Nederland of in ABM (algemeen beschaafd Mestreechs) kin vertaole.

Wer ferlies Cambuur


26 oktober, 2012 - 22:57
Cambuur ferlear freed de thúswedstriid tsjin koprinner MVV mei 3-1. De Ljouwerters begûnen striemin oan de wedstriid. Nei 1 minút en trije sekonden stie MVV al mei 1-0 foar troch in goal fan Schreurs. Yn de 13e minút sette Veldmate de ploech út Maastricht op in 2-0 foarsprong. Michiel Hemmen brocht Cambuur yn de 26e minút werom yn de wedstriid mei syn 9e kompetysjetreffer. Cambuur krige moaie kânsen, mar dy wienen freedtejûn net oan de oanfallers bestege. Mohammed el Makrini krige yn de 61e minút in reade kaart.

Ek mei tsien man wist Cambuur noch moaie kânsen te kreëaren, mar it siet allegear net mei. Yn de 76e minút smiet Smeets mei in moai skot de wedstriid op slot: 1-3.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 13:22 27 okt 2012 13:24 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #190

Nao Väöre schreef : En heij daan 't verslaag op de site vaan omroep Fryslan

Welliech dat Danny 1983 't in noraal Nederland of in ABM (algemeen beschaafd Mestreechs) kin vertaole.

Wer ferlies Cambuur


26 oktober, 2012 - 22:57
Cambuur ferlear freed de thúswedstriid tsjin koprinner MVV mei 3-1. De Ljouwerters begûnen striemin oan de wedstriid. Nei 1 minút en trije sekonden stie MVV al mei 1-0 foar troch in goal fan Schreurs. Yn de 13e minút sette Veldmate de ploech út Maastricht op in 2-0 foarsprong. Michiel Hemmen brocht Cambuur yn de 26e minút werom yn de wedstriid mei syn 9e kompetysjetreffer. Cambuur krige moaie kânsen, mar dy wienen freedtejûn net oan de oanfallers bestege. Mohammed el Makrini krige yn de 61e minút in reade kaart.

Ek mei tsien man wist Cambuur noch moaie kânsen te kreëaren, mar it siet allegear net mei. Yn de 76e minút smiet Smeets mei in moai skot de wedstriid op slot: 1-3.

Cambuur verliest vrijdag de thuiswedstrijd tegen koploper MVV met 3-1. De Leeuwarders begonnen erg slecht aan de wedstrijd.Na 1 minuut en 3 seconden stond al met 0-1 voor door een goal van Schreurs.In de 13 minuut zette veldmate de ploeg uit Maastricht op een 0-2 voorsprong.Michiel Hemmen Bracht Cambuur in de 26 minuut weer terug in de wedstrijd met zijn 9 competitie treffer.Cambuur kreeg mooie kansen, maar die waren vrijdagavond niet aan de aanvallers besteed.Mohammed el Makrini kreeg in de 61 minuut een rode kaart.

Ook met 10 man wist Cambuur nog mooie kansen te creeeren,maar het zat allemaal niet mee.In de 76 minuut gooide Smeets met een wereld schot de wedstrijd op slot 1-3

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 13:32
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #191
Wat unne onsportieve trainer deh arts, kin allein mer zigge tot cambuur MVV in ut zoadel heet gehollepe en dat zie de betere ploog woare. :P
Us speulers zouwe allein mer hubbe ligge keeke en kloage, en zie trapte doarin. Wat unne kwal, woar unne spectaculaire wedstrijd mit kaanse veur beide pleug mer volgens heum woar allein cambuur good en heet MVV allein gewonne door e paar foute vaan hun.

Trainer Arts, als je niet kunt inzien dat jullie na een spectaculaire wedstrijd die over en weer ging gewoon verloren hebben van een betere ploeg, en dat jullie onze spelers zo af en toe onder de grond schopte, dan zul jij nooit een fatsoenlijke trainer zijn of worden. Volgens mij worden je oren gewassen als je zegt dat de fout bij jullie zelf ligt door sommige van jullie spelers zoals rose en hemmen.
Als jullie nu gewonnen hadden kon ik het commentaar wel begrijpen, maar jullie hebben DIK verloren van een door jou inzien middelmatige ploeg. Dus stop met slap ouwehoeren en aanvaard jullie verlies als een echte kerel, en breng dit over op je eigen spelers. Misschien dat het dan nog wat word daar in het hoge noorden.

Deh dat moos eve droet !!! :sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 13:57
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #192
De cambuur supporters vinden MVV een middelmatige ploeg op basis van wat ze gisteren gezien hebben. Ze houden verder even geen rekening met het feit dat dit een van de zwaarste uitwedstrijden van MVV van het hele seizoen is en dat MVV met 0-2 voor stond en Cambuur dus een beetje kon laten komen. Natuurlijk blijft MVV niet constant pressie zetten na de voorsprong! En natuurlijk krijgt Cambuur dan wat kansen!

Maar goed, zij kijken net zo goed door een geel/groene bril als ik door een rood/witte. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 14:03
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #193
dijksfotografie.photoshelter.com/gallery...tP0/I0000SamQYjDh8k8

Op deze foto is DUIDELIJK te zien dat de overtreding van El Makrini op Rutjes een 100% rode kaart is.
Hoe is het gesteld met Rutjes, Veldmate en Verdellen? Zij kregen gisteren toch behoorlijke aanslagen te voorduren van deze 'Nigel de Jong' achtige voetballers van Cambuur.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 14:38
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #194

Lummel schreef : dijksfotografie.photoshelter.com/gallery...tP0/I0000SamQYjDh8k8

Op deze foto is DUIDELIJK te zien dat de overtreding van El Makrini op Rutjes een 100% rode kaart is.
Hoe is het gesteld met Rutjes, Veldmate en Verdellen? Zij kregen gisteren toch behoorlijke aanslagen te voorduren van deze 'Nigel de Jong' achtige voetballers van Cambuur.

Dat was gister al 100% duidelijk te zien op TV. Net zoals de aanslag op Veldmate. Maar 2x rood durfde de scheids denk ik niet aan. Want dat was exact dezelfde overtreding.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 14:48 27 okt 2012 14:49 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #195

jeoff schreef : De cambuur supporters vinden MVV een middelmatige ploeg op basis van wat ze gisteren gezien hebben.


Ik vind het juist andersom. Ik vind cambuur dit seizoen maar een middelmatige ploeg. Buiten die bijna niet te missen kans en de bal op de lat vond ik hun niet echt gevaarlijk. MVV knalt daarintegen ook op de lat, en scoort in een uit-wedstrijd een wereld-goal. Daarnaast heb ik niet echt kunnen merken dat Cambuur thuis speelde. Ik vond MVV de beter voetballende ploeg. Maar ze mogen van mij MVV gerust een middelmatige ploeg noemen. Maar ik daarintegen, denk dat de supporters stiekem wensten dat ze zelf zo'n ploeg als MVV hadden :lol: :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden