SC Cambuur - MVV Maastricht

27 okt 2012 21:14 27 okt 2012 21:17 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #211

Anna D. schreef : Super het verhaal gaat maar door. Was met een punt in Leeuwarden al tevreden geweest, maar de volle mep en nog steeds ongeslagen is natuurlijk nog mooier.

Als ik eerlijk ben had Cambuur wel het overwicht, maar is het gewoon uitstekend uitgecounterd na een fantastische start met die vroege goals van Schreurs en Veldmate. Na die aansluitingstreffer niet lang daarna werd het toch weer billenknijpen. Denk dat als Cambuur op 2-2 was gekomen in de 2e helft het ook helemaal verkeerd was gegaan. Was in ieder geval een hele spectaculaire wedstrijd waar alles inzat, lat, paal, rode kaart etc. heb in ieder geval genoten zeker als je dan ook nog wint. Grote chapeau aan Castro die geweldig keepte wederom. Ook van Hyfte, Rutjes en Labylle vond ik heel sterk spelen al waren er eigenlijk geen uitermate zwakke schakels te zien. Dit team gaat voor elkaar door het vuur, mooi om te zien.

De sfeer in het uitvak was maar zozo. Werd niet al teveel gezongen ondanks de gunstige tussenstand. Kwam mede ook doordat er iemand uit werd gepikt als vermeende dader voor het vuurwerk dat werd afgestoken. Was wel sfeerverhogend, als het maar niet op het veld gegooid wordt. Maar super avond gehad verder.


ben het met je eens behalve met dit
(Als ik eerlijk ben had Cambuur wel het overwicht)
Dan vind ik je niet eerlijk ;) MVV was niet de hele wedstrijd de betere ploeg maar wel het grootste gedeelte tot aan de rode kaart was MVV gewoon beter.
Daarna even van het padje af maar na de 1-3 was het hotse knotse voetbal.
Cambuur alle ballen naar voren pompen MVV alles voetballend proberen op te lossen en als dat niet lukte gewoon weg die bal.
En de sfeer was zeker weten beter geweest als er niet om iedere scheet een supporter uit het vak word gehaald.Zoals in Emmen en het opstootje in Apeldoorn (Dit was nergens voor nodig en als daarvoor iemand uit het vak word gehaald hadden ze bij Cambuur wel een heel vak weg kunnen halen) Toen ze probeerden de hekken door te breken en naar ons toe te komen.(maar nee daar lees je niks over alleen over MVV vuurwerk enzo,oh ja wat waren die van Cambuur lief zeg :blink:
Want daarna is het normaal dat de sfeer niet meer super is/was bij MVV want die word gewoon verpest door veiligheidsmensen van de politie die blijkbaar niks beters te doen hadden, of had Rinkens hier weer wat mee te maken?? Want die was ook in Leeuwarden :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 22:15 27 okt 2012 22:18 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #212
Prima, ieder zijn mening hoor. Het belangrijkste is dat we hebben gewonnen. Countervoetbal kan ook heel mooi en bevredigend zijn.

Wij staan bovenaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 22:29
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #213
Als je nu nog niet weet dat vuurwerk in de meeste gevallen niet getolereerd word? :rolleye:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 22:30
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #214
Ik kan ook niet zeggen dat Cambuur het grootste deel van de wedstrijd beter was. Integendeel. Ik vond dat MVV met uitblinker Castro het heel goed onder controle had. Natuurlijk zijn er wat gevaarlijke momentjes geweest van Cambuur, maar er waren ook wel nog gevaarlijke momentjes van MVV te tellen. En was het 2-2 geworden denk ik dat MVV misschien eerder de 2-3 had gemaakt dan Cambuur de 3-2. In ieder geval, als ik dan alles tegen elkaar afweeg, kom ik toch aan een dik verdiende overwinning uit voor MVV. Dat mag dan countervoetbal genoemd worden, ik zie dat toch anders. Bij countervoetbal krijg je dus ECHT maar 4 kansen waarvan je er 3 inschiet. Ik vind dat MVV te veel in balbezit is geweest, om het countervoetbal te noemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 22:35
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #215
Iedereen heeft het maar over dat MVV niet vol op de aanval gaat in uitwedstrijden. Noem mij eens een ploeg op die in de Geusselt aanvallend speelt ???
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 23:12
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #216

peter ruiver schreef : Als je nu nog niet weet dat vuurwerk in de meeste gevallen niet getolereerd word? :rolleye:


Regels zijn er om gebroken te worden. Sfeerverhogend vuurwerk moet kunnen is mijn mening.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 00:28
Josef1982
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 61
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #217

αναρχος schreef :

peter ruiver schreef : Als je nu nog niet weet dat vuurwerk in de meeste gevallen niet getolereerd word? :rolleye:


Regels zijn er om gebroken te worden. Sfeerverhogend vuurwerk moet kunnen is mijn mening.



Maar dan dan ook begrip hebben wanneer er sancties zijn op het breken van de regels.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 00:59
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #218

Schapendonk schreef : Ik kan ook niet zeggen dat Cambuur het grootste deel van de wedstrijd beter was. Integendeel. Ik vond dat MVV met uitblinker Castro het heel goed onder controle had. Natuurlijk zijn er wat gevaarlijke momentjes geweest van Cambuur, maar er waren ook wel nog gevaarlijke momentjes van MVV te tellen. En was het 2-2 geworden denk ik dat MVV misschien eerder de 2-3 had gemaakt dan Cambuur de 3-2. In ieder geval, als ik dan alles tegen elkaar afweeg, kom ik toch aan een dik verdiende overwinning uit voor MVV. Dat mag dan countervoetbal genoemd worden, ik zie dat toch anders. Bij countervoetbal krijg je dus ECHT maar 4 kansen waarvan je er 3 inschiet. Ik vind dat MVV te veel in balbezit is geweest, om het countervoetbal te noemen.


Ik vond MVV vooral voetballend beter, Cambuur pompte de ballen alleen maar hoog op Hemmen, deze is 2 koppen groter dan Verdellen & co en daarom moeilijk te verdedigen voor MVV. Dan maakt het dus ook niet uit of je tegen 11, 10 of 8 mensen speelt, als die ballen hoog voor komen is het altijd gevaarlijk. Om die reden was het voor mij een vreemde wedstrijd waar de echte controle van MVV ontbrak, maar dat zich wel vaak makkelijk en slim onder de druk uit voetbalde (zeker toen het nog 11 tegen 11 was) en daar lag de basis voor deze overwinning. De uitblinkers waren voor mij, naast uiteraard Castro, Rutjes (bracht controle op het middenveld), Van Hyfte (2 assists en verspeelt geen bal) en Labylle (lost alles voetballend op en natuurlijk die cruciale rush bij de 1-3). Waar ik me vooraf reeds verzoend had met een kleine nederlaag, heeft MVV me wederom verbaasd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 09:14
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #219

αναρχος schreef :

peter ruiver schreef : Als je nu nog niet weet dat vuurwerk in de meeste gevallen niet getolereerd word? :rolleye:


Regels zijn er om gebroken te worden. Sfeerverhogend vuurwerk moet kunnen is mijn mening.


en waar trek je dan de grens? Persoonlijk vind ik bengaals vuur wel sfeerverhogend maar vlinderbommen absoluut niet.
maar goed.. dat is een discussie voor een ander topic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 09:17
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #220

Josef1982 schreef :

αναρχος schreef :

peter ruiver schreef : Als je nu nog niet weet dat vuurwerk in de meeste gevallen niet getolereerd word? :rolleye:


Regels zijn er om gebroken te worden. Sfeerverhogend vuurwerk moet kunnen is mijn mening.



Maar dan dan ook begrip hebben wanneer er sancties zijn op het breken van de regels.....


Waarom zou ik daar begrip voor hebben? Als er volgende week wordt ingevoerd dat we niet meer mogen staan in het stadion, zoals in Engeland al het geval is, heb ik daar ook geen begrip voor. Is het zelfde verhaal alleen is het niet mogen afsteken van vuurwerk al algemeen geaccepteerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 09:24
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #221
Het vuurwerk in cambuur zag er wel vet uit moet ik zeggen. Leek me ook vrij onschuldig. Maar misschien kunnen we beter staken over dit klein "incidentje". Dat de Cambuur-supporters het MVV-vak proberen binnen te komen, vind ik toch wel veel ernstiger te noemen. Dalijk neemt de media dit weer over en komen ze weer met wedstrijd zonder publiek enz....Er is toch eigenlijk niks gebeurt alles behalve tot we met 1-3 hebben gewonnen? :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 09:57
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #222
Net nog eens alles terug bekeken en MVV heeft dik verdient gewonnen!
Alles zit goed bij MVV op dit moment en dat betaalt zich uit in resultaat, super gewoon!!! Cambuur was af en toe gevaarlijk en verzuimde 100% kansen te benutten. Ook vond ik ze erg geirriteerd/gefrustreerd spelen, vooral die Rose wat een eikel.
Als we ze straks thuis in de Geusselt krijgen hebben ze ook niks te vertellen en vertrekken dan ook met een nederlaag terug naar dat schaatsdorp.

MVV heeft tot nu toe alles en iedereen al verast, want denk niet dat veel mensen MVV als titelkandidaat had beschouwd, want ik mag aannemen dat we dat nu toch wel zijn, toch?
Dit MVV gaat ver komen dit seizoen, en ik hoop dat dit bekroont gaat worden met het kampioenschap, want na het winnen van de periode proeft dit naar meer!

Over dat vuurwerk gesproken vind ik dat er altijd zwaar over gesproken word. Helaas hebben zij nu eenmaal die regeltjes, maar goed.
Ook ik vond dit vuurwerk wat ook nu werd afgestoken sfeerverhogend waar je niemand kwaad mee doet.


Op naar de volgende 3 punten thuis tegen Sparta!

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 16:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #223

Anna D. schreef : Countervoetbal kan ook heel mooi en bevredigend zijn.
Wij staan bovenaan!


Ik heb de wedstrijd voor alle aardigheid nog eens terug gekeken. Volgens de Cambuur-trainer is MVV 4 keer voor de goal geweest. Ik heb de kansen van MVV eens op rij gezet. Ik beperk me nu alleen tot de eerste helft anders wordt de lijst te lang. De kansen zijn los van de 2 doelpunten:

20e minuut: Labylle heeft een kans op scoren waarbij hij nét niet met de punt van zijn schoen aan de bal komt.
21e minuut: Een paas op Scheurs van Esajas wat nét niet goed aankomt, waardoor het goed afloopt voor Cambuur.
22e minuut: Knops die afdrukt op de goal van Cambuur maar het schot wordt geblokt.
27e minuut: Gevaarlijk schot van Esajas diagonaal op doel.
33e minuut: De keeper van Cambuur gooit verkeerd uit en de bal komt in de voeten van Smeets. Hij probeert een loppertje maar dit mislukt.
43e minuut: Een klein zelfde kansje van Esajas, diagonaal schot op doel maar mist kracht.

De commentator zegt zelf ongeveer in de 30e minuut dat MVV als een mes door de boter van Cambuur gaat.

I rest my case.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 17:47
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #224
Jongens laten we nu maar eens wedstrijd voor wedstrijd bekijken wat het word dit jaar,We moeten er nog heeeeel veel om nu al over een kampioenschap te spreken is wel heel erg vroeg,We doen het nu heel erg goed maar er komt ook een tyd dat het minder gaat ik ben tervreden met een top5 plaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2012 17:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #225

Armand schreef : Jongens laten we nu maar eens wedstrijd voor wedstrijd bekijken wat het word dit jaar,We moeten er nog heeeeel veel om nu al over een kampioenschap te spreken is wel heel erg vroeg,We doen het nu heel erg goed maar er komt ook een tyd dat het minder gaat ik ben tervreden met een top5 plaats.


Maar aan wie moeten we de koppositie dan uit handen gaan geven??? Ik zou toch erg teleurgesteld zijn als dit een club als Helmond en nu ook Cambuur zou zijn. Ik ben het met je eens dat het seizoen nog lang is, maar als ze zo blijven voetballen zou ik niet weten voor wie ze bang moeten worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.432 seconden