>
Ontvangen bedankjes 556
Anna D. schreef : Super het verhaal gaat maar door. Was met een punt in Leeuwarden al tevreden geweest, maar de volle mep en nog steeds ongeslagen is natuurlijk nog mooier.
Als ik eerlijk ben had Cambuur wel het overwicht, maar is het gewoon uitstekend uitgecounterd na een fantastische start met die vroege goals van Schreurs en Veldmate. Na die aansluitingstreffer niet lang daarna werd het toch weer billenknijpen. Denk dat als Cambuur op 2-2 was gekomen in de 2e helft het ook helemaal verkeerd was gegaan. Was in ieder geval een hele spectaculaire wedstrijd waar alles inzat, lat, paal, rode kaart etc. heb in ieder geval genoten zeker als je dan ook nog wint. Grote chapeau aan Castro die geweldig keepte wederom. Ook van Hyfte, Rutjes en Labylle vond ik heel sterk spelen al waren er eigenlijk geen uitermate zwakke schakels te zien. Dit team gaat voor elkaar door het vuur, mooi om te zien.
De sfeer in het uitvak was maar zozo. Werd niet al teveel gezongen ondanks de gunstige tussenstand. Kwam mede ook doordat er iemand uit werd gepikt als vermeende dader voor het vuurwerk dat werd afgestoken. Was wel sfeerverhogend, als het maar niet op het veld gegooid wordt. Maar super avond gehad verder.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
peter ruiver schreef : Als je nu nog niet weet dat vuurwerk in de meeste gevallen niet getolereerd word?
αναρχος schreef :
peter ruiver schreef : Als je nu nog niet weet dat vuurwerk in de meeste gevallen niet getolereerd word?
Regels zijn er om gebroken te worden. Sfeerverhogend vuurwerk moet kunnen is mijn mening.
Schapendonk schreef : Ik kan ook niet zeggen dat Cambuur het grootste deel van de wedstrijd beter was. Integendeel. Ik vond dat MVV met uitblinker Castro het heel goed onder controle had. Natuurlijk zijn er wat gevaarlijke momentjes geweest van Cambuur, maar er waren ook wel nog gevaarlijke momentjes van MVV te tellen. En was het 2-2 geworden denk ik dat MVV misschien eerder de 2-3 had gemaakt dan Cambuur de 3-2. In ieder geval, als ik dan alles tegen elkaar afweeg, kom ik toch aan een dik verdiende overwinning uit voor MVV. Dat mag dan countervoetbal genoemd worden, ik zie dat toch anders. Bij countervoetbal krijg je dus ECHT maar 4 kansen waarvan je er 3 inschiet. Ik vind dat MVV te veel in balbezit is geweest, om het countervoetbal te noemen.
αναρχος schreef :
Regels zijn er om gebroken te worden. Sfeerverhogend vuurwerk moet kunnen is mijn mening.
Josef1982 schreef :
αναρχος schreef :
Maar dan dan ook begrip hebben wanneer er sancties zijn op het breken van de regels.....
Anna D. schreef : Countervoetbal kan ook heel mooi en bevredigend zijn.
Wij staan bovenaan!
Armand schreef : Jongens laten we nu maar eens wedstrijd voor wedstrijd bekijken wat het word dit jaar,We moeten er nog heeeeel veel om nu al over een kampioenschap te spreken is wel heel erg vroeg,We doen het nu heel erg goed maar er komt ook een tyd dat het minder gaat ik ben tervreden met een top5 plaats.