SC Cambuur - MVV Maastricht

27 okt 2012 14:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #196

Kanarie schreef : Luister maar alvast naar het radio interview van meneer de trainer.

www.omropfryslan.nl/nijs/wer-ferlies-cambuur


Sorry, maar wat hier gelult wordt klopt dus geen ene malle jota van. Alsof MVV maar 4 keer voor de goal is geweest. Was hij wel daar gister? Of alleen lichamelijk, want om ook nog te vinden dat MVV ook rood verdiende :?: Sommige mensen kunnen de waarheid gewoon nooit onder ogen zien. En dit is een duidelijk voorbeeld. En omdat de waarheid soms pijn doet, draait hij het maar 180 graden andersom. Succes ermee, sukkel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 15:01
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #197
Kon wel een Analyze zijn van Capa!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 15:07
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #198

jeoff schreef : Kon wel een Analyze zijn van Capa!

Uuuuh ja kijk, het is dus zo dat uuhh

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 15:15
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #199

Schapendonk schreef :

Kanarie schreef : Luister maar alvast naar het radio interview van meneer de trainer.

www.omropfryslan.nl/nijs/wer-ferlies-cambuur


Sorry, maar wat hier gelult wordt klopt dus geen ene malle jota van. Alsof MVV maar 4 keer voor de goal is geweest. Was hij wel daar gister? Of alleen lichamelijk, want om ook nog te vinden dat MVV ook rood verdiende :?: Sommige mensen kunnen de waarheid gewoon nooit onder ogen zien. En dit is een duidelijk voorbeeld. En omdat de waarheid soms pijn doet, draait hij het maar 180 graden andersom. Succes ermee, sukkel.

Ja echt een sukkel die trainer Cambuur was zeker niet slecht maar MVV was beter en effectiever en veel volwassener.
MVV heeft wel meer dan 4 dikke kansen gehad.
Alleen na de rode kaart van Cambuur was MVV even zoekende en ging Cambuur alles of niets spelen maar dat had MVV snel weer onder controle wist niet dat je zo makkelijk trainer kon worden tenminste als ik naar hem luister ben ik een betere trainer als hem :P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 15:17
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #200

Sjotelsplak schreef :

jeoff schreef : Kon wel een Analyze zijn van Capa!

Uuuuh ja kijk, het is dus zo dat uuhh


Dat moet ie vooral doen, de verwachtingen op deze manier hooghouden. Staat ie na de kerst met de kerstboom op straat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 15:22 27 okt 2012 15:24 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #201

Danny1983 schreef :

Schapendonk schreef :

Kanarie schreef : Luister maar alvast naar het radio interview van meneer de trainer.

www.omropfryslan.nl/nijs/wer-ferlies-cambuur


Sorry, maar wat hier gelult wordt klopt dus geen ene malle jota van. Alsof MVV maar 4 keer voor de goal is geweest. Was hij wel daar gister? Of alleen lichamelijk, want om ook nog te vinden dat MVV ook rood verdiende :?: Sommige mensen kunnen de waarheid gewoon nooit onder ogen zien. En dit is een duidelijk voorbeeld. En omdat de waarheid soms pijn doet, draait hij het maar 180 graden andersom. Succes ermee, sukkel.

Ja echt een sukkel die trainer Cambuur was zeker niet slecht maar MVV was beter en effectiever en veel volwassener.
MVV heeft wel meer dan 4 dikke kansen gehad.
Alleen na de rode kaart van Cambuur was MVV even zoekende en ging Cambuur alles of niets spelen maar dat had MVV snel weer onder controle wist niet dat je zo makkelijk trainer kon worden tenminste als ik naar hem luister ben ik een betere trainer als hem :P


Nogmaals. Ik kan me niet indenken dat deze beste man is daar geweest. Weet niet iemand toevallig of hij een tweelingbroer heeft, of dat hij een andere wedstrijd bedoeld, want dit commentaar hoort niet bij Cambuur-MVV. Je speelt beter, beste kansen, je kunt vrij doorlopen enz...waar heeft hij het over?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 15:26
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #202

Schapendonk schreef :

Danny1983 schreef :

Schapendonk schreef :

Kanarie schreef : Luister maar alvast naar het radio interview van meneer de trainer.

www.omropfryslan.nl/nijs/wer-ferlies-cambuur


Sorry, maar wat hier gelult wordt klopt dus geen ene malle jota van. Alsof MVV maar 4 keer voor de goal is geweest. Was hij wel daar gister? Of alleen lichamelijk, want om ook nog te vinden dat MVV ook rood verdiende :?: Sommige mensen kunnen de waarheid gewoon nooit onder ogen zien. En dit is een duidelijk voorbeeld. En omdat de waarheid soms pijn doet, draait hij het maar 180 graden andersom. Succes ermee, sukkel.

Ja echt een sukkel die trainer Cambuur was zeker niet slecht maar MVV was beter en effectiever en veel volwassener.
MVV heeft wel meer dan 4 dikke kansen gehad.
Alleen na de rode kaart van Cambuur was MVV even zoekende en ging Cambuur alles of niets spelen maar dat had MVV snel weer onder controle wist niet dat je zo makkelijk trainer kon worden tenminste als ik naar hem luister ben ik een betere trainer als hem :P


Nogmaals. Ik kan me niet indenken dat deze beste man is daar geweest. Weet niet iemand toevallig of hij een tweelingbroer heeft, of dat hij een andere wedstrijd bedoeld, want dit commentaar hoort niet bij Cambuur-MVV. Je speelt beter, beste kansen, je kunt vrij doorlopen enz...waar heeft hij het over?

Ik denk dat hij dacht dat Cambuur in het Rood speelde :lachen:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 15:30
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #203

Danny1983 schreef : Ik denk dat hij dacht dat Cambuur in het Rood speelde :lachen:


:thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 17:05
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
SC Cambuur - MVV Maastricht #204
samenvatting L1 : www.l1.nl/video/mvv-al-tien-keer-ongesla...kt-2012#.UIv4CMVmJtc

met interview Smeets & Trost

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 18:04
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #205
Vorig seizoen hebben we in alle uitwedstrijden in totaal 17 punten gehaald.
Ter vergelijking staan we nu na 6 wedstrijden al op 16 punten.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 18:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #206

Sjraveleer schreef : samenvatting L1 : www.l1.nl/video/mvv-al-tien-keer-ongesla...kt-2012#.UIv4CMVmJtc

met interview Smeets & Trost


Deze samenvatting is veel uitgebreider van Jupilerleage.nl ook de huilende spelers en trainer na afloop van Cambuur over dat MVV met 12 man speelde en hun met 10 :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 19:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #207
Een berichtje van een gefrusteerde Cambuur supporter denk dat het familie is van de trainer van Cambuur

Dit MVV zal nooit geen kampioen worden! de eerste 20 minuten feller als cambuur en verdiend op voorsprong, maar daarna bijna geen kans meer gezien en had het zomaar 4-2 kunnen worden alleen hebben jullie geluk dat ze er bij ons niet ingaan en een scheidsrechter in jullie voordeel fluit! Nu bewijst zo'n vent dat de arbitrage niet best is bij de kn.b

sccleeuwarden | 27 oktober 2012 19:30

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 20:31
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #208
Super het verhaal gaat maar door. Was met een punt in Leeuwarden al tevreden geweest, maar de volle mep en nog steeds ongeslagen is natuurlijk nog mooier.

Als ik eerlijk ben had Cambuur wel het overwicht, maar is het gewoon uitstekend uitgecounterd na een fantastische start met die vroege goals van Schreurs en Veldmate. Na die aansluitingstreffer niet lang daarna werd het toch weer billenknijpen. Denk dat als Cambuur op 2-2 was gekomen in de 2e helft het ook helemaal verkeerd was gegaan. Was in ieder geval een hele spectaculaire wedstrijd waar alles inzat, lat, paal, rode kaart etc. heb in ieder geval genoten zeker als je dan ook nog wint. Grote chapeau aan Castro die geweldig keepte wederom. Ook van Hyfte, Rutjes en Labylle vond ik heel sterk spelen al waren er eigenlijk geen uitermate zwakke schakels te zien. Dit team gaat voor elkaar door het vuur, mooi om te zien.

De sfeer in het uitvak was maar zozo. Werd niet al teveel gezongen ondanks de gunstige tussenstand. Kwam mede ook doordat er iemand uit werd gepikt als vermeende dader voor het vuurwerk dat werd afgestoken. Was wel sfeerverhogend, als het maar niet op het veld gegooid wordt. Maar super avond gehad verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 21:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #209
Een leuke bijkomstigheid van gister is dat MVV nu evenveel keer in Cambuur heeft gewonnen van Cambuur als Cambuur thuis van MVV. MVV heeft nu dacht ik 19 keer gewonnen in Leeuwarden en Cambuur 19 keer van MVV in Leeuwarden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2012 21:06
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
SC Cambuur - MVV Maastricht #210

Schapendonk schreef : Een leuke bijkomstigheid van gister is dat MVV nu evenveel keer in Cambuur heeft gewonnen van Cambuur als Cambuur thuis van MVV. MVV heeft nu dacht ik 19 keer gewonnen in Leeuwarden en Cambuur 19 keer van MVV in Leeuwarden.


dit klopt want voor deze wedstrijd had MVV 18 x gewonnen en Cambuur 19 x :P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden