SC Cambuur - MVV Maastricht
- Schapendonk
-
- Banned
-
Re: Re: SC Cambuur - MVV Maastricht
27 Oct 2012 14:59Kanarie wrote: Luister maar alvast naar het radio interview van meneer de trainer.
www.omropfryslan.nl/nijs/wer-ferlies-cambuur
Sorry, maar wat hier gelult wordt klopt dus geen ene malle jota van. Alsof MVV maar 4 keer voor de goal is geweest. Was hij wel daar gister? Of alleen lichamelijk, want om ook nog te vinden dat MVV ook rood verdiende

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
27 Oct 2012 15:07Uuuuh ja kijk, het is dus zo dat uuhhjeoff wrote: Kon wel een Analyze zijn van Capa!
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
27 Oct 2012 15:15Ja echt een sukkel die trainer Cambuur was zeker niet slecht maar MVV was beter en effectiever en veel volwassener.Schapendonk wrote:Kanarie wrote: Luister maar alvast naar het radio interview van meneer de trainer.
Sorry, maar wat hier gelult wordt klopt dus geen ene malle jota van. Alsof MVV maar 4 keer voor de goal is geweest. Was hij wel daar gister? Of alleen lichamelijk, want om ook nog te vinden dat MVV ook rood verdiende: Sommige mensen kunnen de waarheid gewoon nooit onder ogen zien. En dit is een duidelijk voorbeeld. En omdat de waarheid soms pijn doet, draait hij het maar 180 graden andersom. Succes ermee, sukkel.
MVV heeft wel meer dan 4 dikke kansen gehad.
Alleen na de rode kaart van Cambuur was MVV even zoekende en ging Cambuur alles of niets spelen maar dat had MVV snel weer onder controle wist niet dat je zo makkelijk trainer kon worden tenminste als ik naar hem luister ben ik een betere trainer als hem

En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
27 Oct 2012 15:17Sjotelsplak wrote:Uuuuh ja kijk, het is dus zo dat uuhhjeoff wrote: Kon wel een Analyze zijn van Capa!
Dat moet ie vooral doen, de verwachtingen op deze manier hooghouden. Staat ie na de kerst met de kerstboom op straat.
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Oct 2012 15:22 - 27 Oct 2012 15:24Danny1983 wrote:Ja echt een sukkel die trainer Cambuur was zeker niet slecht maar MVV was beter en effectiever en veel volwassener.Schapendonk wrote:Kanarie wrote: Luister maar alvast naar het radio interview van meneer de trainer.
Sorry, maar wat hier gelult wordt klopt dus geen ene malle jota van. Alsof MVV maar 4 keer voor de goal is geweest. Was hij wel daar gister? Of alleen lichamelijk, want om ook nog te vinden dat MVV ook rood verdiende: Sommige mensen kunnen de waarheid gewoon nooit onder ogen zien. En dit is een duidelijk voorbeeld. En omdat de waarheid soms pijn doet, draait hij het maar 180 graden andersom. Succes ermee, sukkel.
Alleen na de rode kaart van Cambuur was MVV even zoekende en ging Cambuur alles of niets spelen maar dat had MVV snel weer onder controle wist niet dat je zo makkelijk trainer kon worden tenminste als ik naar hem luister ben ik een betere trainer als hem
Nogmaals. Ik kan me niet indenken dat deze beste man is daar geweest. Weet niet iemand toevallig of hij een tweelingbroer heeft, of dat hij een andere wedstrijd bedoeld, want dit commentaar hoort niet bij Cambuur-MVV. Je speelt beter, beste kansen, je kunt vrij doorlopen enz...waar heeft hij het over?
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
27 Oct 2012 15:26Ik denk dat hij dacht dat Cambuur in het Rood speelde :lachen:Schapendonk wrote:Danny1983 wrote:Ja echt een sukkel die trainer Cambuur was zeker niet slecht maar MVV was beter en effectiever en veel volwassener.Schapendonk wrote:Kanarie wrote: Luister maar alvast naar het radio interview van meneer de trainer.
Nogmaals. Ik kan me niet indenken dat deze beste man is daar geweest. Weet niet iemand toevallig of hij een tweelingbroer heeft, of dat hij een andere wedstrijd bedoeld, want dit commentaar hoort niet bij Cambuur-MVV. Je speelt beter, beste kansen, je kunt vrij doorlopen enz...waar heeft hij het over?
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Oct 2012 15:30Danny1983 wrote: Ik denk dat hij dacht dat Cambuur in het Rood speelde :lachen:
:thumbsup:
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
27 Oct 2012 17:05met interview Smeets & Trost
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
27 Oct 2012 18:04Ter vergelijking staan we nu na 6 wedstrijden al op 16 punten.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
27 Oct 2012 18:33Sjraveleer wrote: samenvatting L1 : www.l1.nl/video/mvv-al-tien-keer-ongesla...kt-2012#.UIv4CMVmJtc
met interview Smeets & Trost
Deze samenvatting is veel uitgebreider van Jupilerleage.nl ook de huilende spelers en trainer na afloop van Cambuur over dat MVV met 12 man speelde en hun met 10 :thinking:
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
27 Oct 2012 19:51Dit MVV zal nooit geen kampioen worden! de eerste 20 minuten feller als cambuur en verdiend op voorsprong, maar daarna bijna geen kans meer gezien en had het zomaar 4-2 kunnen worden alleen hebben jullie geluk dat ze er bij ons niet ingaan en een scheidsrechter in jullie voordeel fluit! Nu bewijst zo'n vent dat de arbitrage niet best is bij de kn.b
sccleeuwarden | 27 oktober 2012 19:30
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Oct 2012 20:31Als ik eerlijk ben had Cambuur wel het overwicht, maar is het gewoon uitstekend uitgecounterd na een fantastische start met die vroege goals van Schreurs en Veldmate. Na die aansluitingstreffer niet lang daarna werd het toch weer billenknijpen. Denk dat als Cambuur op 2-2 was gekomen in de 2e helft het ook helemaal verkeerd was gegaan. Was in ieder geval een hele spectaculaire wedstrijd waar alles inzat, lat, paal, rode kaart etc. heb in ieder geval genoten zeker als je dan ook nog wint. Grote chapeau aan Castro die geweldig keepte wederom. Ook van Hyfte, Rutjes en Labylle vond ik heel sterk spelen al waren er eigenlijk geen uitermate zwakke schakels te zien. Dit team gaat voor elkaar door het vuur, mooi om te zien.
De sfeer in het uitvak was maar zozo. Werd niet al teveel gezongen ondanks de gunstige tussenstand. Kwam mede ook doordat er iemand uit werd gepikt als vermeende dader voor het vuurwerk dat werd afgestoken. Was wel sfeerverhogend, als het maar niet op het veld gegooid wordt. Maar super avond gehad verder.
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Oct 2012 21:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
27 Oct 2012 21:06Schapendonk wrote: Een leuke bijkomstigheid van gister is dat MVV nu evenveel keer in Cambuur heeft gewonnen van Cambuur als Cambuur thuis van MVV. MVV heeft nu dacht ik 19 keer gewonnen in Leeuwarden en Cambuur 19 keer van MVV in Leeuwarden.
dit klopt want voor deze wedstrijd had MVV 18 x gewonnen en Cambuur 19 x