>
Ontvangen bedankjes 396
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Toch nog goed nieuws vandaag.Danny1983 schreef : Dat zei ik allang maar ja ik post hier niks meer na deze post .
Alles wat hier geplaatst word is oud nieuws dingen die ik allang wist
Houtengerard Jeoff of andere verwijder mijn account maar kijken of t niveau omhoog schiet hier
Roei baank schreef : De selectie zal bestaan uit 16 contractspelers (was 21) aangevuld met talentvolle spelers die gehuurd worden. Dit zullen vaak jeugdige spelers zijn van 2e elftallen zoals Standard en Genk.
Roei baank schreef : De selectie zal bestaan uit 16 contractspelers (was 21) aangevuld met talentvolle spelers die gehuurd worden. Dit zullen vaak jeugdige spelers zijn van 2e elftallen zoals Standard en Genk.
Sjonnie schreef : Opa denk je nu echt dat MVV de enige is die moet bezuinigen ??
opadiehard schreef :
Sjonnie schreef : Opa denk je nu echt dat MVV de enige is die moet bezuinigen ??
Nee sjonnie,maar lees een beetje mijn verhaal als zijnde dat ik erg ongeduldig ben en dalijk weer een stilstand zie.
Je kunt ook creatief zijn zonder,,rijk,,te zijn en dat mis ik op dit moment een beetje snappie?...gr opa
Punker73 schreef : Gaan we dat weer krijgen ....niks tegen jou Sjonnie maar elke keer is het weer hetzelfde liedje dat als er iemand weg zou gaan we volgend jaar niks meer zullen presteren. Vorige jaar het drama toen Daemen wegging idem dito .... en hebben we hem gemist dit seizoen zo erg dat het een rampen jaar geworden is? Iedereen is vervangbaar ook van Hyfte