>
Ontvangen bedankjes 1691
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvv4ever schreef : Van Hyfte word waarschijnlijk verkocht in de winterstop.
Sema gaat terug in de winterstop.
Schreurs zou willen blijven Maastricht is zijn stad.
Secerovic gaat denk ik ook weg.
Sjonnie schreef : De kans dat van Hyfte zijn contract verlengd is 0.0 .......het seizoen is in mijn ogen verloren , laat hem gaan .
les rouges blancs schreef : Weet iemand hoe het staat met de (aflopende) contracten eind van dit seizoen?
Is toch vooral nu wel een belangrijk punt...
Niet alleen omdat er vanwege de aangezegde kostenbesparingen een aantal contracten niet verlengd kunnen en zullen worden en dus een aantal goede en waardevolle krachtentransfervrij kunnen vertrekken.
Te denken is aan bijvoorbeeld aan Bram Castro of Tom van Hyfte waarvan de kwaliteiten voor iedereen wel duidelijk zijn.
Maar ook "de Kuuper ": Nick Kuipers, die gevolgd wordt en waarvan een aantal mensen uit de voetbalwereld zelf zeggen, dat mocht hij deze opwaartse positieve trend door kunnen zetten, hij in de toekomst in de eredivisie niet zou misstaan...
En deze mensen zijn wel mensen met invloed en waarnaar geluisterd wordt bij de diverse BVO's...
Och jeh schreef : @ Mvv'ke, ik vind het nog knap dat je reageert op zijn posts...zo'n iemand kun je inderdaad niet serieus nemen.
MVVke schreef :
Och jeh schreef : @ Mvv'ke, ik vind het nog knap dat je reageert op zijn posts...zo'n iemand kun je inderdaad niet serieus nemen.
Sorry, iech zal 't neet mie doen
Meh es 'ch nog 'ns trök lees, daan gaon 'ch m'ch nog miejer sjaggernere. NathanR heet 't d'r euver ''ziekelijke verering van sjengen''. Veriering wèl iech 't neet nùmme, meh 't is toch logisch tot de mieste lui zjus de verbondeheid veule mèt de club, door oa. de lokaole speulers? Es 't toch neet oetmaak boe de speulers vendan koume, daan is d'r veur mien geveul gein verbondeheid, en kin 'r zjus zoe good nao um 't eve wat veur aander club goon loere.