Selectie MVV 2013-2014
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Selectie MVV 2013-2014
29 Nov 2013 18:55 - 29 Nov 2013 18:55Is toch vooral nu wel een belangrijk punt...
Niet alleen omdat er vanwege de aangezegde kostenbesparingen een aantal contracten niet verlengd kunnen en zullen worden en dus een aantal goede en waardevolle krachtentransfervrij kunnen vertrekken.
Te denken is aan bijvoorbeeld aan Bram Castro of Tom van Hyfte waarvan de kwaliteiten voor iedereen wel duidelijk zijn.
Maar ook "de Kuuper ": Nick Kuipers, die gevolgd wordt en waarvan een aantal mensen uit de voetbalwereld zelf zeggen, dat mocht hij deze opwaartse positieve trend door kunnen zetten, hij in de toekomst in de eredivisie niet zou misstaan...
En deze mensen zijn wel mensen met invloed en waarnaar geluisterd wordt bij de diverse BVO's...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
Re: Selectie MVV 2013-2014
29 Nov 2013 19:26Aflopende contracten Juni 2014:
Keeper: Castro, Derix, De Boevere
Verdediging: Verdellen, Gillis, Winkens, Stankov en Geenen
Middenveld: Van Hyfte, Secerovic (huurcontract)
Aanval: La Rosa, Schreurs en Sema(huurcontract)
Wat staat er dan nog voor seizoen 2014/2015:
Keep: /
Verdediging: Kuipers, Knops, Moustafa (evt. Ospitalieri)
Middenveld: De Jong, Rutjes, Ospitalieri, Daerden (misschien dan), Smeets
Aanval: Unal, Braken, Veldmate, Maria
Volgens transfermarkt.co.uk, weet niet of al die datums kloppen.
- Och jeh
-
- Elite Member
-
29 Nov 2013 19:48Elsen heeft nog genoeg werk te doen dus

- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2013 14:11Sema gaat terug in de winterstop.
Schreurs zou willen blijven Maastricht is zijn stad.
Secerovic gaat denk ik ook weg.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Nov 2013 19:45mvv4ever wrote: Van Hyfte word waarschijnlijk verkocht in de winterstop.
Sema gaat terug in de winterstop.
Schreurs zou willen blijven Maastricht is zijn stad.
Secerovic gaat denk ik ook weg.
En dan direct die werkeloze lange spits :daag:...gr opa

- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Nov 2013 21:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
01 Dec 2013 19:23Sjonnie wrote: De kans dat van Hyfte zijn contract verlengd is 0.0 .......het seizoen is in mijn ogen verloren , laat hem gaan .
Hopelijk hebben de MVV-spelers en technische staf een positievere instelling en beschouwt men de lopende competitie, met nog 2 periodes te gaan en nog deelname aan de bekercompetitie, niet al voor de winterstop als verloren.
Veel supporters met mij hebben een seizoenskaart gekocht voor één seizoen en niet voor een half seizoen.!
- Mie leef Mestreech
-
Topic Author
- Platinum Member
-
02 Dec 2013 13:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SoerenBusk
-
- Elite Member
-
Re: Re: Selectie MVV 2013-2014
02 Dec 2013 15:57les rouges blancs wrote: Weet iemand hoe het staat met de (aflopende) contracten eind van dit seizoen?
Is toch vooral nu wel een belangrijk punt...
Niet alleen omdat er vanwege de aangezegde kostenbesparingen een aantal contracten niet verlengd kunnen en zullen worden en dus een aantal goede en waardevolle krachtentransfervrij kunnen vertrekken.
Te denken is aan bijvoorbeeld aan Bram Castro of Tom van Hyfte waarvan de kwaliteiten voor iedereen wel duidelijk zijn.
Maar ook "de Kuuper ": Nick Kuipers, die gevolgd wordt en waarvan een aantal mensen uit de voetbalwereld zelf zeggen, dat mocht hij deze opwaartse positieve trend door kunnen zetten, hij in de toekomst in de eredivisie niet zou misstaan...
En deze mensen zijn wel mensen met invloed en waarnaar geluisterd wordt bij de diverse BVO's...
Sorry Rouge maar hier moet ik toch effe op reageren. Kuipers is nog te slecht voor de amateurs in mijn optiek (dat we de laatste 4 wedstrijden van de 5 verloren hebben is mede omdat hij in de verdediging staat; tot tegen Fortuna ging het nog goed; toen viel hij in en hadden we geluk dat FSC niet 1-1 maakte).
We zullen wel zien wie uiteindelijk gelijk heeft, want de meeste hier hebben een ziekelijke verering van Sjenge, maar iedereen zijn mening
(ps daarvoor is dit Forum toch bedoeld ? anders kunnen jullie het meteen beter helemaal opdoeken als er geen afwijkende rationele? mening wordt getolereerd). We zijn hier open over voetbal aan het discussieren
Het is dus niet slecht gesteld met mvv maar helaas ook met de voetbal kennis van haar supporters

Dat hij technisch niks bakt dat kan toch iedere blinde zien (het enigste wat hij mee heeft is zijn lengte; voor een limburger is hij groot, voor een gemiddelde hollaender niet (die mannen van Emmen waren allemaal reuzen), in de verdediging komt lengte van pas (vandaar dat van hyfte daar evtl. ook kan spelen,).
Maar de beste voetballers in de wereld zij kleine mensen (klein massatraagheidsmoment oeps) Messi, Cruyff, Maradona, Schreurs

Kuipers past in het rijtje Kerstges, Quaden, Lahay, Dijkstra (alles zeeeeer matige vetballers die hier op handen werden gedragen, daarom is mvv daar beland waar het nu staat (helaas had het liever ook anders gezien)
Kuipers in de eredivisie laat me niet lachen (Zelfs Labylle en Esajas mogen niet eens invallen bij hun clubs......)
- MVVke
-
- Platinum Member
-
02 Dec 2013 16:27Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Och jeh
-
- Elite Member
-
02 Dec 2013 16:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
02 Dec 2013 17:04Och jeh wrote: @ Mvv'ke, ik vind het nog knap dat je reageert op zijn posts...zo'n iemand kun je inderdaad niet serieus nemen.
Sorry, iech zal 't neet mie doen

Meh es 'ch nog 'ns trök lees, daan gaon 'ch m'ch nog miejer sjaggernere. NathanR heet 't d'r euver ''ziekelijke verering van sjengen''. Veriering wèl iech 't neet nùmme, meh 't is toch logisch tot de mieste lui zjus de verbondeheid veule mèt de club, door oa. de lokaole speulers? Es 't toch neet oetmaak boe de speulers vendan koume, daan is d'r veur mien geveul gein verbondeheid, en kin 'r zjus zoe good nao um 't eve wat veur aander club goon loere.
- SoerenBusk
-
- Elite Member
-
02 Dec 2013 17:49MVVke wrote:Och jeh wrote: @ Mvv'ke, ik vind het nog knap dat je reageert op zijn posts...zo'n iemand kun je inderdaad niet serieus nemen.
Sorry, iech zal 't neet mie doen
Meh es 'ch nog 'ns trök lees, daan gaon 'ch m'ch nog miejer sjaggernere. NathanR heet 't d'r euver ''ziekelijke verering van sjengen''. Veriering wèl iech 't neet nùmme, meh 't is toch logisch tot de mieste lui zjus de verbondeheid veule mèt de club, door oa. de lokaole speulers? Es 't toch neet oetmaak boe de speulers vendan koume, daan is d'r veur mien geveul gein verbondeheid, en kin 'r zjus zoe good nao um 't eve wat veur aander club goon loere.
Ik ben al blij dat 2 man (Schreurs en Smeets, en misschien later de Jong en heeeeeeeeeel misschien Braken) het goede nivo hebben om mee te kunnen doen. In een stad van 100.000 inwoners is dat relatief veel. Met 5 of 11 Sjengen zullen we er niks van bakken. Overigens kan ik net soveel sympathie opbrengen voor een speler als Sema of in weze iedere andere speler. Wat ik vooral belangrijk vind is dat ze zich sportief gedragen, en niet zoals Winkens voor opstootjes zorgen; ik kom primair naar de Geussselt om een leuke avond te hebben (kan goed tegen m'n verlees) maar zie natuurlijk liever mooi combinatie voetbal (zoals we dat bv het laatste jaar met labylle en Esajas mochten beleven toen die in het begin van het seizoen op toeren waren, langs de linker buitenflank --> dat waren ook 2 niet-Sjengen, en ik voel me net zo goed verbonden met Walen en Vlamingen).
Mvv moet puur rationaal denken (ieder euro telt), en uitzondering hierop maken bv tbv bevoordeling van lokale voetballers zal uiteindelijk tot een faillisement voeren. Dit kan zich MVV dus financieel niet meer permiteren.
Maar ik ben al relatief blij dat je normaal reageert

- MVVke
-
- Platinum Member
-
02 Dec 2013 18:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SoerenBusk
-
- Elite Member
-
02 Dec 2013 20:37