Selectie MVV 2013-2014

29 nov 2013 18:55 29 nov 2013 18:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #61
Weet iemand hoe het staat met de (aflopende) contracten eind van dit seizoen?

Is toch vooral nu wel een belangrijk punt...

Niet alleen omdat er vanwege de aangezegde kostenbesparingen een aantal contracten niet verlengd kunnen en zullen worden en dus een aantal goede en waardevolle krachtentransfervrij kunnen vertrekken.
Te denken is aan bijvoorbeeld aan Bram Castro of Tom van Hyfte waarvan de kwaliteiten voor iedereen wel duidelijk zijn.
Maar ook "de Kuuper ": Nick Kuipers, die gevolgd wordt en waarvan een aantal mensen uit de voetbalwereld zelf zeggen, dat mocht hij deze opwaartse positieve trend door kunnen zetten, hij in de toekomst in de eredivisie niet zou misstaan...
En deze mensen zijn wel mensen met invloed en waarnaar geluisterd wordt bij de diverse BVO's...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2013 19:26
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #62
Paar weken terug gemaakt:

Aflopende contracten Juni 2014:

Keeper: Castro, Derix, De Boevere
Verdediging: Verdellen, Gillis, Winkens, Stankov en Geenen
Middenveld: Van Hyfte, Secerovic (huurcontract)
Aanval: La Rosa, Schreurs en Sema(huurcontract)

Wat staat er dan nog voor seizoen 2014/2015:
Keep: /
Verdediging: Kuipers, Knops, Moustafa (evt. Ospitalieri)
Middenveld: De Jong, Rutjes, Ospitalieri, Daerden (misschien dan), Smeets
Aanval: Unal, Braken, Veldmate, Maria


Volgens transfermarkt.co.uk, weet niet of al die datums kloppen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 nov 2013 19:48
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #63
Hopelijk kunnen ze het contract van Castro, Verdellen en Schreurs verlengen. Eventueel van Hyfte als dat nog kan, maar verder van de aflopende contracten zie ik niemand die onmisbaar is. Gillis, Winckens en La Rosa sowieso weg lijkt mij.
Elsen heeft nog genoeg werk te doen dus ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2013 14:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #64
Van Hyfte word waarschijnlijk verkocht in de winterstop.
Sema gaat terug in de winterstop.
Schreurs zou willen blijven Maastricht is zijn stad.
Secerovic gaat denk ik ook weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2013 19:45
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #65

mvv4ever schreef : Van Hyfte word waarschijnlijk verkocht in de winterstop.
Sema gaat terug in de winterstop.
Schreurs zou willen blijven Maastricht is zijn stad.
Secerovic gaat denk ik ook weg.




En dan direct die werkeloze lange spits :daag:...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2013 21:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #66
De kans dat van Hyfte zijn contract verlengd is 0.0 .......het seizoen is in mijn ogen verloren , laat hem gaan .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 dec 2013 19:23
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #67

Sjonnie schreef : De kans dat van Hyfte zijn contract verlengd is 0.0 .......het seizoen is in mijn ogen verloren , laat hem gaan .


Hopelijk hebben de MVV-spelers en technische staf een positievere instelling en beschouwt men de lopende competitie, met nog 2 periodes te gaan en nog deelname aan de bekercompetitie, niet al voor de winterstop als verloren.
Veel supporters met mij hebben een seizoenskaart gekocht voor één seizoen en niet voor een half seizoen.!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2013 13:32
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Selectie MVV 2013-2014 #68
Ik hou me vast aan het verhaal van ADO Den Haag in seizoen 2007-2008, waar ADO Den Haag nog in de winterstop ergens onderaan stond en na de winterstop bijna alles won en uiteindelijk 6e werd (2 punten minder dan MVV) en via de nacompetitie promoveerde. Waarom zou dat ook niet kunnen? MVV heeft de laatste seizoenen bewezen dat ze na de winter beter zijn dan daarvoor, op vorig seizoen na dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2013 15:57
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #69

les rouges blancs schreef : Weet iemand hoe het staat met de (aflopende) contracten eind van dit seizoen?

Is toch vooral nu wel een belangrijk punt...

Niet alleen omdat er vanwege de aangezegde kostenbesparingen een aantal contracten niet verlengd kunnen en zullen worden en dus een aantal goede en waardevolle krachtentransfervrij kunnen vertrekken.
Te denken is aan bijvoorbeeld aan Bram Castro of Tom van Hyfte waarvan de kwaliteiten voor iedereen wel duidelijk zijn.
Maar ook "de Kuuper ": Nick Kuipers, die gevolgd wordt en waarvan een aantal mensen uit de voetbalwereld zelf zeggen, dat mocht hij deze opwaartse positieve trend door kunnen zetten, hij in de toekomst in de eredivisie niet zou misstaan...
En deze mensen zijn wel mensen met invloed en waarnaar geluisterd wordt bij de diverse BVO's...


Sorry Rouge maar hier moet ik toch effe op reageren. Kuipers is nog te slecht voor de amateurs in mijn optiek (dat we de laatste 4 wedstrijden van de 5 verloren hebben is mede omdat hij in de verdediging staat; tot tegen Fortuna ging het nog goed; toen viel hij in en hadden we geluk dat FSC niet 1-1 maakte).
We zullen wel zien wie uiteindelijk gelijk heeft, want de meeste hier hebben een ziekelijke verering van Sjenge, maar iedereen zijn mening
(ps daarvoor is dit Forum toch bedoeld ? anders kunnen jullie het meteen beter helemaal opdoeken als er geen afwijkende rationele? mening wordt getolereerd). We zijn hier open over voetbal aan het discussieren

Het is dus niet slecht gesteld met mvv maar helaas ook met de voetbal kennis van haar supporters :( :( :( .
Dat hij technisch niks bakt dat kan toch iedere blinde zien (het enigste wat hij mee heeft is zijn lengte; voor een limburger is hij groot, voor een gemiddelde hollaender niet (die mannen van Emmen waren allemaal reuzen), in de verdediging komt lengte van pas (vandaar dat van hyfte daar evtl. ook kan spelen,).
Maar de beste voetballers in de wereld zij kleine mensen (klein massatraagheidsmoment oeps) Messi, Cruyff, Maradona, Schreurs :)

Kuipers past in het rijtje Kerstges, Quaden, Lahay, Dijkstra (alles zeeeeer matige vetballers die hier op handen werden gedragen, daarom is mvv daar beland waar het nu staat (helaas had het liever ook anders gezien)

Kuipers in de eredivisie laat me niet lachen (Zelfs Labylle en Esajas mogen niet eens invallen bij hun clubs......)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2013 16:27
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #70
Sorry NathanR, meh 'ch bin bij d'n ierste zin vaan dit beriech al gestop mèt leze.....Iech respecteer eeders vizie, meh es de verhajdinge qua meininge zoe oongeveer op 99 tege 1 (diech dus) ligke, daan kin 'ch eine dus ech neet serjeus nùmme...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2013 16:59
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #71
@ Mvv'ke, ik vind het nog knap dat je reageert op zijn posts...zo'n iemand kun je inderdaad niet serieus nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2013 17:04
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #72

Och jeh schreef : @ Mvv'ke, ik vind het nog knap dat je reageert op zijn posts...zo'n iemand kun je inderdaad niet serieus nemen.


Sorry, iech zal 't neet mie doen :P
Meh es 'ch nog 'ns trök lees, daan gaon 'ch m'ch nog miejer sjaggernere. NathanR heet 't d'r euver ''ziekelijke verering van sjengen''. Veriering wèl iech 't neet nùmme, meh 't is toch logisch tot de mieste lui zjus de verbondeheid veule mèt de club, door oa. de lokaole speulers? Es 't toch neet oetmaak boe de speulers vendan koume, daan is d'r veur mien geveul gein verbondeheid, en kin 'r zjus zoe good nao um 't eve wat veur aander club goon loere.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2013 17:49
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #73

MVVke schreef :

Och jeh schreef : @ Mvv'ke, ik vind het nog knap dat je reageert op zijn posts...zo'n iemand kun je inderdaad niet serieus nemen.


Sorry, iech zal 't neet mie doen :P
Meh es 'ch nog 'ns trök lees, daan gaon 'ch m'ch nog miejer sjaggernere. NathanR heet 't d'r euver ''ziekelijke verering van sjengen''. Veriering wèl iech 't neet nùmme, meh 't is toch logisch tot de mieste lui zjus de verbondeheid veule mèt de club, door oa. de lokaole speulers? Es 't toch neet oetmaak boe de speulers vendan koume, daan is d'r veur mien geveul gein verbondeheid, en kin 'r zjus zoe good nao um 't eve wat veur aander club goon loere.


Ik ben al blij dat 2 man (Schreurs en Smeets, en misschien later de Jong en heeeeeeeeeel misschien Braken) het goede nivo hebben om mee te kunnen doen. In een stad van 100.000 inwoners is dat relatief veel. Met 5 of 11 Sjengen zullen we er niks van bakken. Overigens kan ik net soveel sympathie opbrengen voor een speler als Sema of in weze iedere andere speler. Wat ik vooral belangrijk vind is dat ze zich sportief gedragen, en niet zoals Winkens voor opstootjes zorgen; ik kom primair naar de Geussselt om een leuke avond te hebben (kan goed tegen m'n verlees) maar zie natuurlijk liever mooi combinatie voetbal (zoals we dat bv het laatste jaar met labylle en Esajas mochten beleven toen die in het begin van het seizoen op toeren waren, langs de linker buitenflank --> dat waren ook 2 niet-Sjengen, en ik voel me net zo goed verbonden met Walen en Vlamingen).
Mvv moet puur rationaal denken (ieder euro telt), en uitzondering hierop maken bv tbv bevoordeling van lokale voetballers zal uiteindelijk tot een faillisement voeren. Dit kan zich MVV dus financieel niet meer permiteren.
Maar ik ben al relatief blij dat je normaal reageert :) en vooral niet sjaganere (het is maar een uit de hand gelopen hobby), Goed beleid wordt beloond slecht beleid niet, we zullen zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2013 18:17
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #74
Iech daon m'n uterste bès um normaal hei op te reagere, meh 't spit m'ch zier, meh de stapels 't eine rare verhaol op 't aandere. Wat veur opstuutsjes zörreg Sjoerd noe daan weer veur??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2013 20:37
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #75
Tje, dat is alweer de nudige weke geleihe.....vergeet ut mer. Mer vinste Labylle, Sema en vanHyfte en de hollaender Rutjes gein sympathieke jonges ? Noar die kom ich jus zoe gere kieke es naar, Smeets of Schreurs. Ich bedoel mer :). Mestreech heet ech neet 11 Sjenke van nivo (daan zow eine bei mich in stroet woene :lachen: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden