Selectie MVV 2013-2014

18 juni 2013 15:19
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #16

Punker73 schreef : Het gaat om het principe ...... ik had nog tig andere voorbeelden kunnen geven van de laatste jaren.
Christian Bruls, Drazen Brncic etc. elke keer weer paniek om niks ......

De jaarlijkse terugkomende ''paniek'' om niks inderdaad. Mensen zijn kort van geheugen. Ieder jaar is er altijd een goede vervanger gehaald , of zelfs een verbetering. Dat vergeten de mensen vaak.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juni 2013 20:59
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #17
Waar is het topic van Labylle gebleven? Heb ik wat gemist..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 12:08 29 juni 2013 12:11 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #18
Gisteren op de eerste training van MVV aanwezig de volgende spelers:
Keepers: Castro, de Winter en Derix
Achterhoede: Kuipers, Gillis, Verdellen. Knops , Winkens en Moustafa
Achterhoede/middenveld: Stankov, Labylle en Marco Ospitalieri
Middenveld: van Hyfte en Rutjes
Voorhoede: Veldmate, Braken en Cem Unal
Verder aanwezig: Danny Schreurs, 1 jeugdspeler en 1 testspeler Christophe Verbist
Danny Schreurs herstellende van een zware knieblessure trainde apart.
Michael La Rosa is geopereerd aan zijn heup en moet nog een of twee maanden revalideren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 12:10
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #19
En boe is Timmermans gebleve, is dee weg?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 12:14 29 juni 2013 12:15 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #20

MVVke schreef : En boe is Timmermans gebleve, is dee weg?


Vlgs de Limburger/Limburgs Dagblad van vandaag, ik citeer: Davide Timmermans daarentegen is op de radar van MVV verdwenen. Hij speelde op amateurbasis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 12:15
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #21

MVVke schreef : En boe is Timmermans gebleve, is dee weg?


Heeft of had een amateurcontract als ik goed geïnformeerd ben.
Zou het zonde vinden als deze jongen weg zou vallen.
Is snel en sterk aan de bal, moet alleen het vertrouwen krijgen.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 12:17
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #22

MVVke schreef : En boe is Timmermans gebleve, is dee weg?

Inderdaad, vroeg ik me ook al af. Vooral voorin zijn we uitermate zwak bezet, daar moet het nodige bij. Aanvallers Timmermans(?), Borgers en Esajas weg. Aanvallers Schreurs en La Rosa voorlopig niet beschikbaar. Dat zijn 5 man in de voorhoede die weggevallen zijn. Vraag me af hoe ze dat gaan oplossen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 12:31
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Selectie MVV 2013-2014 #23
Op L1 gisteren zei Ruijs dat er misschien nog 2, 3 man erbij komen.
Vooral voorin en het middenveld moet MVV zich flink versterken. Het middenveld is maar bezet met Rutjes en Van Hyfte. Als die wegvallen met blessures of schorsingen kan Stankov of Labylle eventueel daar nog spelen, maar de spoeling is veel te weinig op het middenveld.

Schreurs zelf gaf aan dat hij pas in oktober op de bank zou beginnen en als hij echt wedstrijdfit is dan praten we inmiddels al over november/december. Timmermans zou met La Rosa en Braken voorlopig op zijn plek kunnen spelen. La Rosa is nog lang geblesseerd, Timmermans is schijnbaar weg (heel jammer, leuk voetballertje, maar wilt TE graag, TE snel, hij had wat meer tijd moeten nemen).
Er zou dus een flankspeler (die op links en rechts kan) bij moeten komen, een centrale spits (alleen Veldmate is te weinig) en 2 middenvelders.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 13:04
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #24
Koen Daerden zou ook graag zijn terugkeer willen maken in de Geusselt, maar is ook nog steeds geblesseerd en herstellende.

Bron: De Limburger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 13:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #25

Sandro schreef : Gisteren op de eerste training van MVV aanwezig de volgende spelers:
Verder aanwezig: Danny Schreurs, 1 jeugdspeler en 1 testspeler Christophe Verbist


Die jeugdspeler speelde vorig jaar nog bij de B1 van MVV, genaamd Mitchell de Jong. Is vaker uitgenodigd geweest voor de KNVB districtselectie wedstrijden dus heeft zeker wel talent. Maakte vorig jaar 3 goals voor de B1, is een middenvelder als ik het goed heb. Ook wellicht de Russische Belg Oleg Cheprassov in de gaten houden. Die was vorig jaar topscoorder van de B1 met 9 goals, eentje meer dan Cem Unal die dus nu al bij de selectie zit. Wel een goede lichting volgens mij.

Hier trouwens voor de geïnteresseerden de nieuwe spelers voor de jeugdelftallen:

jeugd.mvv.nl/IManager/Content/3601/MuYk/.../mu1372079380/mv1853

Wat betreft Daerden denk ik niet dat hij nogmaals gaat terug komen van zo'n zware blessure. Hij moest het in zijn carrière bij Genk bv. voornamelijk hebben van zijn fysiek. Echter als hij bereid is om op amateurbasis wederom te spelen dan loopt MVV geen risico's en is het te proberen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2013 15:07
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #26

Lummel schreef : Koen Daerden zou ook graag zijn terugkeer willen maken in de Geusselt, maar is ook nog steeds geblesseerd en herstellende.

Bron: De Limburger.

Iech hoop ut, achteraof waor ziene invloed op ut veld erg groet en positief. Heer kin zien ervaring euver bringe op de jong speulers.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2013 18:28
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
Selectie MVV 2013-2014 #27
Ik lees net op de Facebookpagina van David Timmermans dat hij naar Eupen gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2013 18:59
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #28

Mie leef Mestreech schreef : Op L1 gisteren zei Ruijs dat er misschien nog 2, 3 man erbij komen.
Vooral voorin en het middenveld moet MVV zich flink versterken. Het middenveld is maar bezet met Rutjes en Van Hyfte. Als die wegvallen met blessures of schorsingen kan Stankov of Labylle eventueel daar nog spelen, maar de spoeling is veel te weinig op het middenveld.

Schreurs zelf gaf aan dat hij pas in oktober op de bank zou beginnen en als hij echt wedstrijdfit is dan praten we inmiddels al over november/december. Timmermans zou met La Rosa en Braken voorlopig op zijn plek kunnen spelen. La Rosa is nog lang geblesseerd, Timmermans is schijnbaar weg (heel jammer, leuk voetballertje, maar wilt TE graag, TE snel, hij had wat meer tijd moeten nemen).
Er zou dus een flankspeler (die op links en rechts kan) bij moeten komen, een centrale spits (alleen Veldmate is te weinig) en 2 middenvelders.


Nou 2 of 3 man?
Dat vind ik nog vrij weinig je hebt al spelers die langdurig geblesseerd zijn straks krijg je weer blessures en schorsingen.
En als je bekijkt het zijn meer wedstrijden wat we krijgen dus kans op blessures neemt ook alleen maar toe.
Nog zeker 5 man moeten erbij komen in mijn ogen 2 man voor op het middeveld en 3 voor in de aanval.
Als Labylle wegvalt nog eentje erbij voor op het middeveld.

Je hebt nu Voorin Veldmate en Braken en dan ook nog de B junior de rest is weg of langdurig geblesseerd.
Of je moet 4-4-2 gaan spelen heb je nog maar 2 aanvallers erbij nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2013 21:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #29
Het ligt aan het spelersmateriaal natuurlijk, maar volgens mij is Ruijs wel een voorstander van 4-4-2. Bij Fortuna speelde Hoesen rond diepe spits Gommans toen. Dus wellicht een zelfde optie met Schreurs als die eenmaal weer terug is rond Veldmate.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2013 21:23
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #30

Anna D. schreef : Het ligt aan het spelersmateriaal natuurlijk, maar volgens mij is Ruijs wel een voorstander van 4-4-2. Bij Fortuna speelde Hoesen rond diepe spits Gommans toen. Dus wellicht een zelfde optie met Schreurs als die eenmaal weer terug is rond Veldmate.


Dit is absoluut niet waar. Onder Dusseldorp speelde Gommans in de spits en Hoesen rechtsbuiten, later is hij achter Gommans gaan spelen met Wouter Scheelen hangend op rechts.
Tini Ruijs heeft Hoesen als diepe spits geposteerd, met de aanwinsten Schreurs en Van Zaanen op de vleugels, Gommans belandde op de bank. Maar natuurlijk zal ook Ruijs zijn speelwijze van het beschikbare materiaal laten afhangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden