Selectie MVV 2013-2014

09 juli 2013 22:02
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 37
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #46
Volgens een seizoenkaarthouder van Eindhoven is Ospitalieri een prima speler die ze graag hadden behouden.Minpuntje is het aantal kaarten die hij pakt.Maria zou (net als veel psv jeugdspelers)prima kunnen voetballen maar veel te licht zijn...hij was hem desnoods op de fiets naar Maastricht komen brengen.

We zullen het zien.
Ik hoop in ieder geval nog op minimaal 1 goede flankspeler in de voorhoede.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2013 09:34
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #47
Hoe staat het er eigenlijk voor met de twee testers (Verbist en Leopold)?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2013 21:27
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #48
Leopold heeft meegedaan tegen Porto, handige speler, snel ook. Verbist heeft ook meegespeeld, ingevallen, volgens mij, speelde wat ongelukkig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2013 07:06 11 juli 2013 07:09 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #49
Eerlijk gezegd maakten beide testspelers op mij geen heel sterke indruk, vooral Verbist niet. De twee die al vastgelegd zijn, presteerden toch beter vind ik.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2013 14:17
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #50
Verbist wast vandaag al niet meer op de training,dus die zal wel weg zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2013 11:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #51

In plan-b-scenario’s wilde de trainer nog niet denken. Als Labylle gaat, kan de club dat proberen intern op te vangen. “Maar ik denk eerder dat er dan geld vrij komt om een nieuwe speler te halen. Dat zullen we dan moeten bekijken”, gaf Ruijs aan. Hij wil sowieso nog versterking. “We zouden graag een rechterspits halen en een middenvelder. We hebben nu maar drie middenvelders. Eventueel zou Marco Ospitalieri daar kunnen staan, dus dan zijn dat er vier.”


Ruijs geeft dus aan nog een rechterspits erbij te willen en een middenvelder. Kan volgens mij ook een linkerspits zijn aangezien Maria dus ook daar aan die rechterkant kan spelen. Eventueel dus testspeler Leopold Njengo alleen heeft die nog niet kunnen overtuigen. Over een paar maanden zijn Schreurs en La Rosa er weer bij dus kan een tijdelijke oplossing zijn. Hopelijk vinden ze nog een directe versterking zoals die Trossard.

Middenvelder moet er inderdaad zeker nog bijkomen aangezien we dus Van Hyfte, Rutjes en Smeets daar enkel hebben als ik ervan uit ga dat Ospitalieri de nieuwe linksback is. Mitchell de Jong voetbalt nu mee en dat is eventueel al de 4e middenvelder. Doet het leuk maar is nog te jeugdig om daar iets van te verlangen. Daerden zal pas in oktober/november pas weer kunnen trainen en fit worden.

Als Labylle vertrekt gaat elke cent van de transfersom richting het spelersfonds. Alleen het salaris dat hij momenteel opstrijkt daar kan je dan wel een nieuwe speler voor gaan halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2013 21:37
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #52
Even snel bekeken welke vleugelspelers voornamelijk voor aan de rechterkant er in België/Nederland beschikbaar zijn en transfervrij. Zijn op zich best leuke spelers bij zoals die Hoefdraad die nog tegen ons scoorde vorig seizoen.

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2013 06:12 15 juli 2013 06:13 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #53
Laat rowin van zaanen maar komen of jerge hoefdraad ...als ik mag kiezen...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2013 12:25
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #54
zeker van Zaanen, maar vind Stachnik ook geen verkeerder speler :) ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2013 17:48
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #55
Yulu-matondo mag anders ook wel komen hoor, alleen denk ik dat hij niet haalbaar is.

Rojer is ook geen slechte speler vind ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2013 18:22 15 juli 2013 18:23 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #56
MVV had Ramon Voorn gewoon moeten vastleggen voor een paar jaar. Labylle, Rutjes en Van Hyfte zijn binnen nu en volgend jaar alledrie weg bij MVV, had je tenminste nog een extra zekerheidje gehad op het middenveld.
Met een beetje pech zijn Rutjes en Labylle binnenkort al weg en kun je gaan zoeken voor adequate vervangers.
Geldt trouwens ook voor de voorhoede, Rowin van Zaanen is nog transfervrij, traint bij FSC, is al vaker geroepen, aantrekken die Van Zaanen. Tenzij Ruijs deze speler niet wil natuurlijk, dan houdt het op.
Maar anders niet te lang wachten anders tekent ie voor "een appel en ei" bij FSC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2013 18:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #57
Voorn vind ik geen verbetering. MVV zal genoeg andere -meer talentvolle en jongere- spelers op een lijstje hebben staan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2013 19:10
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #58
Ik zou ook graag naast talenten, wat extra ervaring willen zien, zie Veldmate en Rutjes, die MVV echt vooruit geholpen hebben. Voorn was zo maar een voorbeeld, heeft zich ontwikkeld tot dragende kracht/aanvoerder bij FSC. Maar een andere meer ervaren speler mag ook, is ook nodig als Labylle, Van Hyfte en/of Rutjes vertrekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2013 19:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #59
MVV heeft geen geld om zo iemand voor de bank te halen. Zo lang de spelers die jij noemt, nog bij MVV spelen, zal MVV geen ervaren middenvelder er bij halen, of het moet al een constructie als die van Daerden zijn. Het is nutteloos om nu al een voor MVV-begrippen dure speler te halen, voor het geval dat Rutjes/Labylle/Van Hyfte vertrekt. Of beter gezegd, dat is zeker niet nutteloos als je geld hebt, maar als je zoals MVV ieder dubbeltje moet omdraaien, dan kun je dat soort gokjes gewoon niet nemen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2013 19:24
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Selectie MVV 2013-2014 #60
Van Zaanen heeft geen club, heeft ervaring, als linkerspits een amateurcontract, zou hem kunnen overhalen.
En talentjes als Leopold kosten toch niets, maar blijven een nog grotere gok, enige voordeel is dat ze nog wat goedkoper zijn dan goedkoop. Ik noem b.v. Davide Timmermans, wat heeft die nou gespeeld, kostte niets, rendement was ook vrijwel nihil, ook doordat hij nauwelijk werd ingezet, was slechts een aanvulling van de selectie, niet meer en niet minder. Beter 2-3 kwalitatief ervaren spelers aangevuld met jongens uit de jeugd, dan allemaal talentjes (met nul ervaring), waarvan je maar moet afwachten of het wat is. Geef dan die Mitchel De Jong maar een kans als eigen jeugdspeler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden