Leroy Labylle

16 dec 2015 16:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #211
Mocht het inderdaad een inschattingsfout zijn geweest dan is dat jammer.
Maar het woord zegt het zelf al een schatting.

Er is geen rekensom dat een kerel van 1.80 met 70 kilo en 35 cm onderbenen en dergelijke een pin van 17.9 cm moet hebben.
Blijft natuurlijk jammer maar dat noem ik geen Fout maar gewoon pech hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2016 20:40
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #212
Leroy geeft aan bij MVV TV te hopen dat hij half maart weer op het (trainings)veld staat. Laten we het hopen :thumbsup:

21 mei 2016 09:11
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Leroy Labylle #213
Hoe gaat het met Labylle?
Zal hij een augustus hersteld zijn van zijn blessure?
Hoe ziet zijn contract er eigenlijk uit bij mvv?

21 mei 2016 10:21 21 mei 2016 10:22 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #214
Elsen vertelde dat Labylle waarschijnlijk, als er geen tegenslagen zijn, meteen vanaf de voorbereiding mee kan doen.

Echter hij heeft wel aflopend contract. Misschien suggereert dat iets, dat Elsen ervan uit gaat dat Leroy er dan nog bij is.... Laten we het hopen!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Fabrice

22 mei 2016 12:37
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Leroy Labylle #215
Ik heb begrepen dat hij voor volgend jaar een amateurcontract heeft gekregen maar nog niet heeft geaccepteerd.

22 mei 2016 12:41
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #216

Brokamp schreef : Ik heb begrepen dat hij voor volgend jaar een amateurcontract heeft gekregen maar nog niet heeft geaccepteerd.

Dat geloof je toch zelf niet. Volgens mij heb je wat veel spacecake gegeten.

22 mei 2016 12:44
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #217

krampioen schreef :

Brokamp schreef : Ik heb begrepen dat hij voor volgend jaar een amateurcontract heeft gekregen maar nog niet heeft geaccepteerd.

Ik heb dat ook gehoord maar wilde het ook niet geloven. Misschien toch waar?

22 mei 2016 12:48
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #218

pinobel schreef :

krampioen schreef :

Ik heb dat ook gehoord maar wilde het ook niet geloven. Misschien toch waar?

Het zou alleen waar kunnen zijn als er grote twijfels zijn of hij ooit nog op niveau kan spelen. Maar daar heb ik nog nooit iets over gehoord. Ik geloof er niks van.

22 mei 2016 13:13 22 mei 2016 13:14 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #219
Het kan toch zo zijn dat MVV eerst wil kijken of hij weer helemaal fit gaat worden, en via het amateurcontract hem in ieder geval alle faciliteiten beschikbaar kan stellen zodat hij per 1-7 bij de club kan blijven. Om hem, a la Guvenc, in augustus-september weer als prof te kunnen contracteren, mits fit en een bijdrage aan het elftal. En zo steekt de club toch weer een pakweg 10k in de zak.

Wellicht gokt MVV erop dat hij toch nergens anders gevraagd wordt, en dat MVV bij hem wat goodwill heeft vanwege zijn verleden.

Het blijft gissen allemaal, maar MVV moet soms ook beetje bluffen en innovatief zijn he, we zijn geen rijke club.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Sjotelsplak, Anna D.

22 mei 2016 13:16
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Leroy Labylle #220
Dat denk ik dus ook ! en spacecake eet ik niet

22 mei 2016 14:30
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #221

Brokamp schreef : Dat denk ik dus ook ! en spacecake eet ik niet

ik hoop echt dat dit niet waar is. Anders is hij weg. Er is altijd een club die hem een contract(je) zal aanbieden, meer dan een amateurcontract. Ik zou die gok niet wagen, tenzij er al een beter alternatief voorhanden is.

22 mei 2016 14:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #222

krampioen schreef : ik hoop echt dat dit niet waar is. Anders is hij weg. Er is altijd een club die hem een contract(je) zal aanbieden, meer dan een amateurcontract. Ik zou die gok niet wagen, tenzij er al een beter alternatief voorhanden is.

Ik ben bepaald niet neutraal want vind Leroy de leukste voetballer van de afgelopen 15 jaar. Maar ik ben het eens met krampioen. Er zijn denk ik genoeg clubs die wel een gokje willen durven nemen met Leroy en ik snap het niet als MVV het op deze manier speelt. Vooropgesteld dat hij op oude niveau kan terugkeren. Maar bij een beenbreuk is dat prima mogelijk normaal gezien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

22 mei 2016 15:05 22 mei 2016 15:11 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Leroy Labylle #223
Ik denk dat ze geleerd hebben van het Nick Kuipers verhaal met dit beperkt seizoensbudget. Ik denk dat men absoluut geen risico meer wilt lopen komend seizoen. Daarnaast is er geen enkele club voor Labylle die zoveel vertrouwen in hem heeft en hem de tijd gunt voor zijn revalidatie als MVV, dat komt zijn revalidatie alleen maar ten goede. Terugkomen van een blessure is al moeilijk zat, hij kan dat beter in een vertrouwde omgeving doen, dan op een vreemde bodem waar hij zich helemaal moet gaan bewijzen.

Ik weet niet hoe de sociale zekerheid is geregeld, maar ik neem aan dat hij als amateur onder de ziektewet valt. MVV kan hem waarschijnlijk beloven bij herstel weer in dienst te nemen. Het lijkt me geen verkeerd aanbod om enkele maanden aan kosten te overbruggen tot er weer een dienstverband kan worden uitgeschreven. De keuze is natuurlijk aan hem, mocht MVV daadwerkelijk voor een amateurcontract kiezen. Ik hoop dat hij geleerd heeft van zijn FC Zwolle avontuur.

Edit:
Ik moet toch eens wat vaker dat muiswieltje gaan gebruiken in die forumtopics, sorry. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, krampioen

22 mei 2016 15:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #224

houtengerard schreef : Ik weet niet hoe de sociale zekerheid is geregeld, maar ik neem aan dat hij als amateur onder de ziektewet valt.

Hier heb ik niet bij nagedacht... Sociale zekerheid of simpelweg een verzekering: wellicht krijgt Labylle zo lang hij niet 100% hersteld is en geen profcontract heeft, geld uit een andere bron. Dan is het een simpele afspraak om hem op amateurbasis te laten meedoen tot hij (voor die wet of verzekering) weer helemaal fit is. Of tot wanneer hij uitbetaald krijgt in ieder geval.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen

22 mei 2016 15:17
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Leroy Labylle #225

houtengerard schreef : Ik denk dat ze geleerd hebben van het Nick Kuipers verhaal met dit beperkt seizoensbudget. Ik denk dat men absoluut geen risico meer wilt lopen komend seizoen. Daarnaast is er geen enkele club voor Labylle die zoveel vertrouwen in hem heeft en hem de tijd gunt voor zijn revalidatie als MVV, dat komt zijn revalidatie alleen maar ten goede. Terugkomen van een blessure is al moeilijk zat, hij kan dat beter in een vertrouwde omgeving doen, dan op een vreemde bodem waar hij zich helemaal moet gaan bewijzen.

Ik weet niet hoe de sociale zekerheid is geregeld, maar ik neem aan dat hij als amateur onder de ziektewet valt. MVV kan hem waarschijnlijk beloven bij herstel weer in dienst te nemen. Het lijkt me geen verkeerd aanbod om enkele maanden aan kosten te overbruggen tot er weer een dienstverband kan worden uitgeschreven. De keuze is natuurlijk aan hem, mocht MVV daadwerkelijk voor een amateurcontract kiezen. Ik hoop dat hij geleerd heeft van zijn FC Zwolle avontuur.

Edit:
Ik moet toch eens wat vaker dat muiswieltje gaan gebruiken in die forumtopics, sorry. ;)

Ik geef je gelijk als je zegt er kunnen onderliggende afspraken zijn mbt verzekeringen e.d. Dat weten we gewoon niet. Ach, ik laat het maar aan ome Ron over. Hij weet wel wat hij doet.

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden