Leroy Labylle

17 aug 2016 12:06
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Leroy Labylle #241
Ik snap het wel van mvv maar het is wel zijn baan.
Wie gaat er werken voor minder dan minimumloon?
Ik bedoel vaste lasten etc moeten betaald worden.
Dit kun je als speler niet serieus nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 12:30
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Leroy Labylle #242
@Napoleon ik vind het wel 'halve waarheden'. Namelijk in de zin van: Weten wij iets van verdere afspraken af? Blijkbaar niet, aangezien bij het geven van informatie men niet vaak verder komt dan 1 zinnetje. Dus de NUANCE ontbreekt weer eens!

Misschien is het wel de constructie Guvenc: Tot oktober amateur, wedstrijden spelen, fukking je best doen voor een plekje, kijken of je vorm en fitheid toont. Daarna een contract.
En zo kan ik nog wel 10 'Wie Weet' scenario's ophangen. Maar we weten het niet. Is Leroy ontevreden erover? Word ie onder druk gezet door zaakwaarnemer die graag ook meer wil verdienen?

Jij laat het voorkomen alsof het respectloos is naar de speler toe en volkomen logisch dat iemand zoiets niet accepteert. Alsof MVV ver van de realiteit zit. Laat dat soort makelaarsspelletjes aan Ron over zou ik zeggen, en laat je verrassen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 12:36
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Leroy Labylle #243

Boe is dat feeske? schreef : @Napoleon ik vind het wel 'halve waarheden'. Namelijk in de zin van: Weten wij iets van verdere afspraken af? Blijkbaar niet, aangezien bij het geven van informatie men niet vaak verder komt dan 1 zinnetje. Dus de NUANCE ontbreekt weer eens!

Misschien is het wel de constructie Guvenc: Tot oktober amateur, wedstrijden spelen, fukking je best doen voor een plekje, kijken of je vorm en fitheid toont. Daarna een contract.
En zo kan ik nog wel 10 'Wie Weet' scenario's ophangen. Maar we weten het niet. Is Leroy ontevreden erover? Word ie onder druk gezet door zaakwaarnemer die graag ook meer wil verdienen?

Jij laat het voorkomen alsof het respectloos is naar de speler toe en volkomen logisch dat iemand zoiets niet accepteert. Alsof MVV ver van de realiteit zit. Laat dat soort makelaarsspelletjes aan Ron over zou ik zeggen, en laat je verrassen.



nou ja een contract van 750 euro straalt niet veel respect uit toch , maar goed dat vind Leroy zelf ook want hij heeft nog niet getekend bij MVV, of is al toegevoegd bij de selectie dan ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 12:54 17 aug 2016 12:54 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Leroy Labylle #244
Wat ik weet is hij nog niet toegevoegd nee, wel heeft hij gister zijn eerste minuten gespeeld sinds 9 maanden! Ik vind echt de speler aan zet om MVV te overtuigen nu, niet andersom. En ik ben niet bang dat een club hem ophaalt op dit moment. Maar goed daar kun je dan over verschillen van mening, hoe langer de speler wacht, hoe sterker de positie van MVV wordt in dit spel, iedereen wilt toch graag voetballen en niet in oefenpotjes tegen Hoensbroek!

Ik ga voor het guvenc scenario.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2016 13:15 17 aug 2016 13:21 door jovkle.
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Leroy Labylle #245

Napoleon schreef :

Boe is dat feeske? schreef : @Napoleon ik vind het wel 'halve waarheden'. Namelijk in de zin van: Weten wij iets van verdere afspraken af? Blijkbaar niet, aangezien bij het geven van informatie men niet vaak verder komt dan 1 zinnetje. Dus de NUANCE ontbreekt weer eens!

Misschien is het wel de constructie Guvenc: Tot oktober amateur, wedstrijden spelen, fukking je best doen voor een plekje, kijken of je vorm en fitheid toont. Daarna een contract.
En zo kan ik nog wel 10 'Wie Weet' scenario's ophangen. Maar we weten het niet. Is Leroy ontevreden erover? Word ie onder druk gezet door zaakwaarnemer die graag ook meer wil verdienen?

Jij laat het voorkomen alsof het respectloos is naar de speler toe en volkomen logisch dat iemand zoiets niet accepteert. Alsof MVV ver van de realiteit zit. Laat dat soort makelaarsspelletjes aan Ron over zou ik zeggen, en laat je verrassen.



nou ja een contract van 750 euro straalt niet veel respect uit toch , maar goed dat vind Leroy zelf ook want hij heeft nog niet getekend bij MVV, of is al toegevoegd bij de selectie dan ??


Nu snap ik je helemaal niet meer, Napoleon! Je hebt het over een contract van 750euro en zegt vervolgens dat hij nog niks heeft getekend. Zal wel aan mij liggen............. M.i. is een onkostenvergoeding iets totaal anders dan een contract.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2016 12:02
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Leroy Labylle #246
MVV zou vanmiddag een gesprek hebben met Leroy Labylle.
Bron: Voorzitter Bert Kersten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2016 15:30
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Leroy Labylle #247
Speelt ook weer mee tijdens de wedstrijd nu tegen Jong FCE.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2016 22:30
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Leroy Labylle #248
Ergens, is het volkomen logisch dat een club dat niet veel te besteden heeft geen geld pompt in een 'groot' risico...Ondanks zijn verleden waarin hij MVV op eigen houtje na meerdere overwinningen bracht. MVV is GEEN liefdadigheidsinstelling. Hoe denigrerend het ook klinkt en wellicht voelt het ook zo in de ogen van Leroy. Ik persoonlijk zou als ik bestuurder was van MVV geen 20k-40k investeren in een speler waarvan we geeneens weten of hij nog maar in de buurt komt van zijn oude niveau..Club staat op 1..

Aan de andere kant; Een fitte Leroy kan zelfs mee met de middenmoot van de eredivisie.. voorheen dacht ik zelfs (met mijn roodwitte bril welliswaar) deze jongen kan het nationaal elftal van België halen.

MVV had waarschijnlijk weinig tot geen extra geld meer over voor hem en wie weet kwamen ze hierdoor zelfs boven het budget uit.Zodoende kreeg hij een ama contract voorgeschoteld. 750 euro komt in mijn ogen wel erg zielig over.. dat gerucht ging toen ook de rondte met schreurs.. echter was laatstgenoemde zijn maandloon wel iets hoger (had 950 gehoord)

Nu dankzij die 100K voor Croux..kunnen ze Pedro 1 tot 2 jaar vastleggen...misschien is er zelfs een klein beetje over om te investeren in een risico...En wie weet betaald dat risico zich uit in euforie!

Nogmaals een fitte (oude) Labylle is Eredivisie niveau....Een geblesseerde Labylle is kapitaalsvernietiging...
Laten we hopen dat ze nader tot mekaar komen en Labylle met een eerlijke ama contract met bv een of andere clausule/aanpassing waarin hij automatisch een mooi contract krijgt wanneer hij weer van waarde is. En als Leroy in zichzelf geloofd gaat hij hier mee akkoord :applaus: :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2016 23:05
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Leroy Labylle #249
Als je die oefenwedstrijden en de trainingen ziet dan ben ik van mening dat hij weer op niveau gaat komen ben er niet zo bang voor dat hij weer terugvalt in blessureleed. Is slachtoffer van die Dengering van Fortuna kon hij zelfs niet aan doen dat iemand z'n been breekt. Knieblessure die hij voorheen had is inderdaad een risico, maar goed van het positieve uitgaan. Zal toch wel inmiddels vanaf de bank wat minuten in het 1e kunnen maken. Gezien het feit dat hij weer opduikt bij MVV na Avellino in Italië denk ik dat hij nu wel definitief zou blijven. Las zelfs ergens dat hij heimwee zou hebben daar? Heb er in ieder geval nog vertrouwen in dat het een succes kan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 14:44
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 809
Meer
Leroy Labylle #250
mvv.nl:

Verdediger Leroy Labylle sluit weer bij de MVV-selectie aan. De 25-jarige back zag afgelopen seizoen in duigen vallen toen hij tijdens de derby tegen Fortuna Sittard (30 november 2015) een beenbreuk opliep. Nu Labylle zijn revalidatieproces achter de rug heeft en weer wedstrijdfit is, sluit hij op amateurbasis aan bij de wedstrijdselectie voor de wedstrijd van vrijdagavond 16 september tegen Jong Ajax (20.00 uur).

Leroy kwam in het seizoen 2011-2012 op huurbasis over van Standard Luik. Het jaar daarop speelde hij op contractbasis bij MVV een sterk seizoen, waarmee hij een transfer verdiende naar PEC Zwolle. Daar stond hij vervolgens twee seizoenen onder contract, maar vanwege blessureleed kwam hij weinig aan spelen toe. MVV huurde hem in het seizoen 2014-2015 weer van Zwolle en nam hem voor het seizoen 2015-2016 definitief over.

Leroy Labylle speelde tot op heden 71 officiële wedstrijden voor MVV Maastricht waarin hij vijf keer scoorde.

Leroy over zijn rentree in de selectie: “Na een lange weg van revalideren voel ik me weer fit en sterk en ben ik er helemaal klaar voor. Ik ben erg blij dat ik het team weer kan helpen en heb ontzettend veel zin om De Geusselt weer ‘warm te maken’ met mijn acties!”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 14:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Leroy Labylle #251
Volgens de wandelgangen een contract waarbij hij bij een x aantal wedstrijden/minuten qua salaris steeds een stapje omhoog maakt; van amateurcontract naar klein contract naar uiteindelijk zijn oude salaris. Prima deal wat mij betreft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 15:27
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Leroy Labylle #252
Als dat klopt Jacques, dan heeft MVV zich dat goed bekeken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2016 19:53
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Leroy Labylle #253
Mooi nieuws :applaus: Nu maar hopen dat hij zijn oude niveau weer haalt, want dan is hij voor ons echt een topspeler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 sept 2016 22:31
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Leroy Labylle #254
Op basis van de gespeelde minuten vandaag; geef deze jongen een contract !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, SJENG@BOSCHPOORT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2016 01:24
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Leroy Labylle #255
Ja kom op MVV een fatsoenlijk contract voor Labylle!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden