Leroy Labylle

27 juli 2013 15:01
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Leroy Labylle #1
Ik weet niet wat er met het originele Labylle topic gebeurd is... wellicht is deze per ongeluk verwijderd door een moderator.

Eigenlijk hoop ik dat er nog een transfer voor hem in zit. Je zag oa. aan Brüls wat voor effect zo'n afgeketste transfer kan hebben op een speler. Hij speelde daarna toch een stuk minder vond ik.

En MVV heeft het geld ook gewoon keihard nodig. Ik weet dat het een flinke verzwakking zou zijn voor het team, maar ik denk dat een transfer voor iedereen het beste zou zijn. Ik gun het Leroy ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2013 16:33
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Leroy Labylle #2

jeoff schreef : Ik weet niet wat er met het originele Labylle topic gebeurd is... wellicht is deze per ongeluk verwijderd door een moderator.

Eigenlijk hoop ik dat er nog een transfer voor hem in zit. Je zag oa. aan Brüls wat voor effect zo'n afgeketste transfer kan hebben op een speler. Hij speelde daarna toch een stuk minder vond ik.

En MVV heeft het geld ook gewoon keihard nodig. Ik weet dat het een flinke verzwakking zou zijn voor het team, maar ik denk dat een transfer voor iedereen het beste zou zijn. Ik gun het Leroy ook.


Het is voor beide patijen natuurlijk het beste, maar Leroy speelde de laatst wedstrijden te zwak voor in aanmerking te komen voor een transfer.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2013 23:32
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Leroy Labylle #3
Hij gaat er echt wel alles aan doen om volgend jaar wel die transfer te verdienen ;) Dan kan hij ook nog aardig wat tekengeld opstrijken.

Ik denk dat als MVV rond de winterstop rond de plaatsen 6,7 en 8 staat ze Tom en Leroy alsnog voor een klein bedrag zullen verkopen (mits ze nog een bal raken natuurlijk).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2013 00:13
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Leroy Labylle #4

pepernoot schreef : Hij gaat er echt wel alles aan doen om volgend jaar wel die transfer te verdienen ;) Dan kan hij ook nog aardig wat tekengeld opstrijken.

Ik denk dat als MVV rond de winterstop rond de plaatsen 6,7 en 8 staat ze Tom en Leroy alsnog voor een klein bedrag zullen verkopen (mits ze nog een bal raken natuurlijk).


Sissy's doen hun best, echte toppers hebben de promqueen in bed. Oh ja dat heeft ie al :woohoo:

On topic.

Ik denk ook hij er alles aan zal doen en wij op onze beurt nog een seizoen van hem mogen genieten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2013 02:05
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 786
Meer
Leroy Labylle #5
Volgens mijn bronnen was het een paar maanden geleden zo dat de transfersom plm. 450.000 euro was. Als NAC 400.000 euro biedt is er dus een duidelijk maar wel overbrugbaar verschil. Ik vrees dus dat het nog lang niet zeker is dat Leroy bij ons blijft. Ik zou het geweldig vinden als Leroy bij ons zou blijven, maar ik zou het nog fijner vinden als MVV helemaal schuldenvrij is...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2013 11:10
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Leroy Labylle #6
In hoeverre is dat waar? Waar haalt NAC 400.000 euro vandaan gezien hun financiële malaise de afgelopen jaren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2013 12:42
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Leroy Labylle #7
Ze hebben Gudelj voor 3 miljoen verkocht, dus wellicht dat ze nu wat meer ruimte hebben dan voorheen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2013 18:36
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Leroy Labylle #8
Er zou iets gebeurd zijn met de vrouw van Labylle waardoor hij niet lekker in zijn vel voelt, en dat zie je ook beetje op het veld.

Maar wie weet hiervan meer? Want ik heb dit opgevangen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2013 08:38
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Leroy Labylle #9
Wanneer je als us mvvke een speler kunt verkopen voor 400000 euries, direct doen. Als supporter ben ik hier niet blij mee, maar jongens, 400000 voor de club is echt heel veel geld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2013 08:53
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Leroy Labylle #10
Tsja aan zijn Twitter pagina te zien (te volgen via de Twitter knop bovenaan deze site) lijkt er niks aan de hand (niet dat dit veel zegt natuurlijk)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2013 13:56
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Leroy Labylle #11
Ik hoop dat Leroy zich weer zo gaat inzetten als begin voorbije seizoen, anders ben ik bang dat hij ons niet veel gaat opleveren. bedoel..wat heeft hij laten zien de afgelopen wedstrijden? Zodra hij in een aanval word betrokken is het kappen draaien kappen draaien nog eens draaien en dan pas spelen. Op dee manier zal hij m.i.z. nooit in de eredivisie terecht komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2013 16:16
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Leroy Labylle #12

Och jeh schreef : Ik hoop dat Leroy zich weer zo gaat inzetten als begin voorbije seizoen, anders ben ik bang dat hij ons niet veel gaat opleveren. bedoel..wat heeft hij laten zien de afgelopen wedstrijden? Zodra hij in een aanval word betrokken is het kappen draaien kappen draaien nog eens draaien en dan pas spelen. Op dee manier zal hij m.i.z. nooit in de eredivisie terecht komen.


Vind hem de laatste 2 wedstrijden toch beter spelen dan de laatste wedstrijden van het vorig seizoen!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2013 18:03
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Leroy Labylle #13
Leroy is non stop een van de beste mannen van het veld, maar omdat er hoge verwachtingen van hem zijn kan het vaak voor sommige mensen tegenvallen. Ik zie hem nog steeds als beste man van het veld. Hoe Leroy mensen uitkapt en passjes verstuurd zie ik niet snel nagedaan worden door een andere jupiler league speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2013 22:22
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Leroy Labylle #14
In de VI vandaag staat dat Elsen niet verwacht dat er nog iemand gaat vertrekken, ook Labylle niet: "Er is nul beweging"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2013 22:35
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Leroy Labylle #15

jeoff schreef : In de VI vandaag staat dat Elsen niet verwacht dat er nog iemand gaat vertrekken, ook Labylle niet: "Er is nul beweging"



Todat bulthuis van utreg naar hsv vertrekt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden