Leroy Labylle
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
Re: Re:Leroy Labylle
27 Jun 2015 10:42Leuk idee!pinobel wrote: Misschien zouden we als supporters Leroy een extra zetje richting MVV kunnen geven door duidelijk te maken hoe graag we hem hier houden. Vergis je niet, zo'n klein gebaar kan soms net dat beslissende puntje zijn om hier te blijven (zie oa de NAC-fans met Maaskant). Op welke manier weet ik zo snel niet.
Iemand suggesties op welke manier we het kunnen benaderen?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Leroy Labylle
27 Jun 2015 12:05
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Jun 2015 12:23 - 27 Jun 2015 12:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SjoSa
-
- Senior Member
-
- Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
01 Jul 2015 09:17Is d'r teege m'ch gelooge, daan leeg iech noe ouch. mer dat is wat iech gehuurd höb.
boete dat deenk 'ch dat v'r zoewiezoe nee mie op 'm hoove te rekene......helaos....
- Badjakker
-
- Elite Member
-
- Red White Dynamite
01 Jul 2015 11:00volgens Belgische teletekst. (kan het niet vinden)
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
01 Jul 2015 11:12Kunnen we hem niet massaal op Facebook een bericht sturen?SJENG@BOSCHPOORT wrote:Leuk idee!pinobel wrote: Misschien zouden we als supporters Leroy een extra zetje richting MVV kunnen geven door duidelijk te maken hoe graag we hem hier houden. Vergis je niet, zo'n klein gebaar kan soms net dat beslissende puntje zijn om hier te blijven (zie oa de NAC-fans met Maaskant). Op welke manier weet ik zo snel niet.
Stel hij krijgt een paar 100 berichtjes in de trant van "jij moet blijven", dat zal hem toch wel wat doen?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
01 Jul 2015 11:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
01 Jul 2015 11:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 12:39MVV4life wrote:Kunnen we hem niet massaal op Facebook een bericht sturen?SJENG@BOSCHPOORT wrote:Leuk idee!pinobel wrote: Misschien zouden we als supporters Leroy een extra zetje richting MVV kunnen geven door duidelijk te maken hoe graag we hem hier houden. Vergis je niet, zo'n klein gebaar kan soms net dat beslissende puntje zijn om hier te blijven (zie oa de NAC-fans met Maaskant). Op welke manier weet ik zo snel niet.
Stel hij krijgt een paar 100 berichtjes in de trant van "jij moet blijven", dat zal hem toch wel wat doen?
Op zijn minst het proberen waard. Ik wil dat wel meteen doen. Alleen..... ik vind geen facebookaccoun van hem. Wie is hier handig in en kan dat hier plaatsen?
- josoetgebrook
-
- Senior Member
-
01 Jul 2015 12:55pinobel wrote:MVV4life wrote:Kunnen we hem niet massaal op Facebook een bericht sturen?SJENG@BOSCHPOORT wrote:Leuk idee!pinobel wrote: Misschien zouden we als supporters Leroy een extra zetje richting MVV kunnen geven door duidelijk te maken hoe graag we hem hier houden. Vergis je niet, zo'n klein gebaar kan soms net dat beslissende puntje zijn om hier te blijven (zie oa de NAC-fans met Maaskant). Op welke manier weet ik zo snel niet.
Op zijn minst het proberen waard. Ik wil dat wel meteen doen. Alleen..... ik vind geen facebookaccoun van hem. Wie is hier handig in en kan dat hier plaatsen?
Zijn Facebook account: www.facebook.com/leroy.labylle
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 13:12 - 01 Jul 2015 13:14"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- pinobel
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 13:14Zo heb hem al een pb'tje gestuurd. Moeten misschien meer mensen doen.josoetgebrook wrote:pinobel wrote:MVV4life wrote:Kunnen we hem niet massaal op Facebook een bericht sturen?SJENG@BOSCHPOORT wrote:Leuk idee!pinobel wrote: Misschien zouden we als supporters Leroy een extra zetje richting MVV kunnen geven door duidelijk te maken hoe graag we hem hier houden. Vergis je niet, zo'n klein gebaar kan soms net dat beslissende puntje zijn om hier te blijven (zie oa de NAC-fans met Maaskant). Op welke manier weet ik zo snel niet.
Zijn Facebook account: www.facebook.com/leroy.labylle
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
01 Jul 2015 13:36- Ik heb hem ook een PB gestuurd op Facebook
- Kan iemand een Facebook pagina aanmaken?
- Als we weten waar hij traint, met een zo groot mogelijke groep langsgaan, vergezeld van vlaggen en vuurwerk
- En een vliegtuigje is natuurlijk ook fantastisch, maar dan is locatie en tijdstip ook belangrijk. Hij en zoveel mogelijk mensen moeten het zien
100% veur de eige club!
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2015 13:43
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
01 Jul 2015 13:46 - 01 Jul 2015 13:50Zo te zien niet meer gebruikt sinds 2013. Maar ik zal een bericht sturen.Frostie_999 wrote: Hij zit ook op twitterik heb m al eens genoemd in een bericht
100% veur de eige club!