Leroy Labylle
01 juli 2015 13:54
Goed bezig. Zodra ik thuis kom stuur ik hem ook een pb. Ik weet niet of op dit forum iemand van de ultras zit of mee leest of iemand hier die er eentje van kent. maar dat zijn toch wel de jongens die iets moois kunnen regelen om naar zo een training van labylle te gaan en een sfeertje te bouwen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
01 juli 2015 14:03
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Ik zal hem ook een pb doen!
Maar mvv zal ook op de hoogte gebracht moeten worden want het ligt natuurlijk niet alleen bij labylle.
Mvv zal na de pb tjes en evt andere supporter acties op de hoogte gebracht moeten worden om contact op te nemen met labylle omdat we hem graag terug zien.
Nu zal mvv er het zelfde over denken als ons.
Maar je weet niet of labylle wel het type is dat zelf de telefoon pakt om te zeggen ik wil terug.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
01 juli 2015 14:26
MVV4life
Platinum Boarder
SJENG@BOSCHPOORT schreef : Ik zal hem ook een pb doen!
Maar mvv zal ook op de hoogte gebracht moeten worden want het ligt natuurlijk niet alleen bij labylle.
Mvv zal na de pb tjes en evt andere supporter acties op de hoogte gebracht moeten worden om contact op te nemen met labylle omdat we hem graag terug zien.
Nu zal mvv er het zelfde over denken als ons.
Maar je weet niet of labylle wel het type is dat zelf de telefoon pakt om te zeggen ik wil terug.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
Roei baank? Iech num aon tot dit neet nuudig is en dat MVV dat wel wèt en ouch wil?
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank
01 juli 2015 14:53
slim zijn ze bij mvv bepaald niet want vriend labylle trainde maandag wat ik weet niet mee ,
weet niet of hij nu mee traint ,je moet die jongen warm houden als staf .
01 juli 2015 14:57
01 juli 2015 15:08 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Zwolle is ook nog een partij in dit verhaal hé, misschien mag hij helemaal niet naar MVV? (Transfersom uit het verleden e.d.)
Ik denk dat hij na zijn ererondje door de Geusselt, heus wel door heeft dat de supporters hem graag willen hebben. Dat hoef je hem op facebook niet extra duidelijk te maken. Anders kwam hij niet een half jaar op eigen verzoek op huurbasis terug. Dit heeft vermoedelijk met andere factoren te maken, die misschien zelfs buiten de macht van Labylle zelf ligt.
Stel jezelf eens de vraag: Waar leidt voor hem nog een seizoen MVV heen? Hij is 24 jaar, nu is het tijd om te laten zien dat je carrière wilt maken, zoals ook Linssen dat doet. Zwolle was een tegenslag voor hem en nu blijkbaar ook afgetest door een Belgische eredivisionist. Je proeft dat die jongen nog zijn kans wilt grijpen zolang de pers zijn naam nog kent. En ik gun hem dat ook.
Lukt dat niet, dan kun je altijd nog terug naar MVV natuurlijk. Ik heb hem graag erbij komend seizoen. Maar vanuit Labylle's perspectief zou ik volkomen kunnen begrijpen dat hij dat nu niet wilt, omdat je daarmee je carrière definitief bezegelt op die leeftijd. Terug naar MVV is een pad wat je al bewandeld hebt.
01 juli 2015 14:59
Audiowaste
Platinum Boarder
Zwolle is geen partij meer in dit verhaal.
Wel De Graafschap...
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
01 juli 2015 15:04
01 juli 2015 15:06 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Audiowaste schreef : Zwolle is geen partij meer in dit verhaal.
Wel De Graafschap...
Dat hebben ze slim gezien daar in Doetinchem. Duo Smeets <=> Labylle.
"Tweet Zwolle"
PEC Zwolle @ForzaPECZwolle 1h1 hour ago
PEC Zwolle laat Leroy Labylle transfervrij gaan. De verdediger staat in de belangstelling van De Graafschap, VVV,
MVV en Helmond Sport.
MVV is(/was) gelukkig ook nog in de race. De Tweet klopt niet, want VVV heeft hij geweigerd.
01 juli 2015 15:07
VVV heeft hij geweigerd Helmond Sport zie ik ook niet gebeuren , dus de Graafschap it is .
01 juli 2015 18:36
Boredass
Platinum Boarder
Het binnenhalen van Laybille zou een kleine stunt zijn, maar denk dat hij naar de graafschap gaat als opvolger Cavlan.
01 juli 2015 20:08
Us Clubke
Platinum Boarder
houtengerard schreef :
Audiowaste schreef : Zwolle is geen partij meer in dit verhaal.
Wel De Graafschap...
Dat hebben ze slim gezien daar in Doetinchem. Duo Smeets <=> Labylle.
"Tweet Zwolle"
PEC Zwolle @ForzaPECZwolle 1h1 hour ago
PEC Zwolle laat Leroy Labylle transfervrij gaan. De verdediger staat in de belangstelling van De Graafschap, VVV, MVV en Helmond Sport.
MVV is(/was) gelukkig ook nog in de race. De Tweet klopt niet, want VVV heeft hij geweigerd.
Als dit nog de opties zijn maakt mvv een hele goede kans........hij wil kort bij huis zijn, misschien met mvv promoveren is voor hem de kortste weg omhoog. Hij is hier geliefd, tja ik zie het nog wel gebeuren. Maar dan moeten ze hem wel een contract gaan voorschotelen. Kleine toeslag uit de pot van vzm ?
01 juli 2015 20:10
Karakter
Platinum Boarder
Die 30.000 van VZM, zijn die al uitgegeven? Zo niet, zou ik ze direct voor Labylle aanwenden. Wel een meerjarig contract dan, eventueel met clausules. Zo een jongen moeten we toch winst op behalen. Heeft PEC daar trouwens een transfersom voor betaald aan MVV toentertijd? Allemaal richting het spelersfonds gegaan zeker?
01 juli 2015 22:58
MVV4life
Platinum Boarder
MVV4life schreef : Misschien moeten we dat allemaal doen.
- Ik heb hem ook een PB gestuurd op Facebook
- Kan iemand een Facebook pagina aanmaken?
- Als we weten waar hij traint, met een zo groot mogelijke groep langsgaan, vergezeld van vlaggen en vuurwerk
- En een vliegtuigje is natuurlijk ook fantastisch, maar dan is locatie en tijdstip ook belangrijk. Hij en zoveel mogelijk mensen moeten het zien
En Leroy heeft ook nog netjes geantwoord!
Hij zei: Ik weet nog niet wat ik ga doen. Maar MVV is zeker speciaal voor mij.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
02 juli 2015 02:13
Leroy labylle heeft nu ervaren dat geld (hoe belangrijk ook) niet het belangrijkste is. En ook dat hij gevoelig is voor "zich thuis voelen" en daarom heeft het geen zin om bij allerlei andere clubs te gaan proberen. Met anderen woorden denk ik dat Leroy zich bij us MVV ontzettend thuis voelt. Ten eerste dicht bij zijn Luik en ten tweede hij is op het niveau van de Jupiler legua een uitblinker!! Ik verwacht dat we hem terug zullen zien..!
02 juli 2015 05:27
Boredass
Platinum Boarder
Volgens DDL keert Laybille niet meer terug bij mvv en wordt Metaj gezien als mogelijke opvolger.
02 juli 2015 20:36
mvv4ever
Platinum Boarder
Probeert MVV wel Labylle te behouden??
Ik heb liever Labylle dan die Metaj...
Of haal ze beide. Maar Labylle moet prioriteit nr 1 zijn.
Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden