Leroy Labylle

04 feb 2015 12:42
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Leroy Labylle #61
Leroy is beter dan wie dan ook. Blij dat hij terug is met zijn inzet en drive. Beste positie is op het middenveld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2015 15:11 04 feb 2015 15:18 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Leroy Labylle #62

RedWhiteArmy schreef : Leroy is beter dan wie dan ook. Blij dat hij terug is met zijn inzet en drive. Beste positie is op het middenveld.

Als het team dezelfde vechtlust op de mat kan leggen als tegen *oda dan is het niet meer dan normaal dat Leroy ook moet vechten voor een plekje in de basis. wat mij betreft is de basis 11 nog steeds waar Ron mee begon tegen die moffen.

Niet te veel mee gaan schuiven zo verlies je automismen die je al een half jaar gehanteerd en op getrained hebt en waarbij je eigenlijk meer punten mee had moeten halen dan gedaan is....

Wat meer wisselmogelijkheden is natuurlijk geen overbodige luxe. Je kunt makkelijker wisselen van een verdediger naar middenvelder door Leroy in te zetten met zijn aanvallende impulsen en een sneller omschakeling hanteren in de counter.

Een beetje concurrentie in de selectie kan overigens totaal geen kwaad en is zelfs goed om iedereen weer op scherp te zetten.

Leroy, welkom terug by the way!

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 13:53
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Leroy Labylle #63
hoop ik wel dat hij mag spelen wat heb ik aan spelers halen en niet opstellen dan hoef ik ook niks te huren toch

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 15:32
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Leroy Labylle #64
Hij begint helaas op de bank volgens 1Limburg :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 17:30
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Leroy Labylle #65
Man wat is dat met die Elsen, laat goede spelers toch gewoon voetballen!

Maria mocht ook al nooit, de nieuwe spits van Heerenveen: nog nauwelijks een minuut en nu zou ie als klap op de vuurpijl Labylle op de bank houden??

En stel hij zou dat compenseren met een fatsoenlijke invalbeurt van bij voorbeeld 1 helft, maar Elsen wisselt vaak niet of erg laat en houdt goede spelers liever op de bank
Dan ben je toch niet goed snik als voetbaltrainer?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 17:31
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Leroy Labylle #66
goede trainer hebben wij he , als hij was vertrokken hadden we goed op salaris kunnen winnen en normale trainer kunnen halen dit is geen trainer wat moeten we daarmee de grootverdiener ,bij mvv 3 spelers halen voor de bank het draait ook zo lekker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 17:54 05 feb 2015 17:58 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Leroy Labylle #67

Hill28 schreef : Man wat is dat met die Elsen, laat goede spelers toch gewoon voetballen!

Maria mocht ook al nooit, de nieuwe spits van Heerenveen: nog nauwelijks een minuut en nu zou ie als klap op de vuurpijl Labylle op de bank houden??

En stel hij zou dat compenseren met een fatsoenlijke invalbeurt van bij voorbeeld 1 helft, maar Elsen wisselt vaak niet of erg laat en houdt goede spelers liever op de bank
Dan ben je toch niet goed snik als voetbaltrainer?

weet je wel dat Labylle een stressfractuur heeft gehad?En @ stef: niet tevreden met de 3-1? Ik dacht dat bij een winst op Roda het seizoen gered was. En nu is hij opeens niet goed snik. Nogmaals Leroy heeft een zware blessure gehad.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Raffalaldo, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 17:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Leroy Labylle #68
Tsjongejonge wat een gezeik om niets weer. Dat hij de derbyhelden nog eens de kans geeft, daar sta ik volledig achter. Vergeet ook niet dat die drie nieuwelingen nauwelijks gevoetbald hebben dit seizoen. En in geval Huser en Labylle ook vorig seizoen niet. Prima om ze rustig te brengen en op die manier niet meteen de ploeg die Roda verslagen heeft, uit elkaar te gooien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Us Clubke, Raffalaldo, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 18:02
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Leroy Labylle #69
Zoals ik al zei in post 62.

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 20:39
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Leroy Labylle #70
Als trainer ,bestuurder of zelfs speler kun je het nooit voor iedereen altijd goed doen bij de supporters van MVV.
Altijd wel iemand die het beter weet en vind ook al win je van de moffen moet je nog andere spelers in de selectie zetten.

Als je voor de winterstop had gezegd labylle erin had ik ja gezegd , maar de winnaars op de moffen mogen van mij ook dit keer beginnen want ze hebben zich allemaal bewezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 20:42
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Leroy Labylle #71
ben zeker blij met de winst op roda maar wil niet zeggen dat t n reden is om niet te wisselen ,in de spits zo veel kansen missen laat n ander maar eens op tijd invallen, had gewoon 4-5 -1 moeten zijn hoeveel kansen hebben ze niet gemist al dit seizoen als je dan toch n spits haalt laat j m voetballen en ja ik vind elsen geen trainer maar heb niks tegen de heer elsen maar helaas hij heeft t niet ,wisselen met 3-0 achter en bij almere uit hetzelfde lied met 3-0 achter en maar afwachten als je dan wat wilt en moet wacht je niet zo lang

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 20:42
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Leroy Labylle #72
voor sommige is het nooit goed ! .....
het is toch echt de juiste keuze om ze op de bank te laten beginnen en vanaf daar wedstrijd per wedstrijd het juiste team te gaan smeden.
voor hetzelfde geld begint de huidige basis elf nu hun vorm te vinden en dan heb je nog altijd sterke wisselspelers want ook dat is heel belangrijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 20:45
Ster_Drager
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Leroy Labylle #73
elsen haalt ze wel ff binnen die spelers daar hoor ik je niet over...
daarvoor Elsen chapeau !
en Leroy welkom terug en succes !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 feb 2015 20:58
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Leroy Labylle #74
hill volledig met je eens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2015 07:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Leroy Labylle #75
Hoorde gister dat leroy zelf gevraagd heeft om terug te mogen naar mvv,al is het maar voor half jaar(denk ik)...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden