Leroy Labylle
26 juni 2015 12:29
Sjonnie schreef : Ben ik de enige die stiekem hoopt dat Kuipers vandaag nog vertrekt voor een paar ton ?? Met een ton of 3 kan MVV een half elftal aantrekken .
Of zoals "de bok" zou zeggen "een heel elftal halven"
Mee eens Sjonnie alleen denk ik dat het geen 3ton zal opleveren.
MMP
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
26 juni 2015 15:09
Mienclub1902
Platinum Boarder
Zie 1limburg:
Labylle zegt nee tegen VVV, Fleuren toch op trainingsveld bij VVV
26 juni 2015 15:20
Le-roy, Le-roy, Le-roy!!!
26 juni 2015 15:22
Als Labylle bij MVV blijft schakel ik over van losse kaartjes naar een seizoenskaart
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973
26 juni 2015 15:31
Ik hoop natuurlijk ook dat die blijft maar vrees dat die ergens anders naartoe gaat. Er is meer intresse dan alleen vvv. Dit is toch wel de speler van wie ik het meest hoop dat die blijft, voor zo een speler ga je naar het stadion.
26 juni 2015 15:46
Die blijft niet.. Denk dat er voldoende interesse is vanuit eredivisie
26 juni 2015 16:16
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Sjappie schreef : Die blijft niet.. Denk dat er voldoende interesse is vanuit eredivisie
Zolang leroy maar niet naar die moffen gaat!
Mvv bestuur zou de opbrengst van veer zien mvv moeten gebruiken om labylle een leuk contract te bieden!
Maar zoals je al zegt als er een eredivisie ploeg is met serieuze interesse dan ben je kansloos.
Als hij toch besluit om te blijven bij mvv, zou die op handen gedragen worden door de supporters!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
26 juni 2015 16:30
Hill28 schreef : Als Labylle bij MVV blijft schakel ik over van losse kaartjes naar een seizoenskaart
Dan zijn het bij deze 2 seizoenskaarten. Ik ken iemand die er dan ook een neemt als hij blijft. Wil MVV echt voor die top-8 gaan moet Leroy blijven.
26 juni 2015 18:35
mvv4ever
Platinum Boarder
Je mag wel zeggen dat het een verschil is of Leroy blijft of niet.
Je ziet het afgelopen seizoen wel , met hem erbij begon het pas echt te lopen.
Meerdere mensen pakken alsnog een seizoenskaart als je hem behoud.
Met hem speel je gewoon top 8 dus nacompetitie = extra inkomsten.
Als je hem een 2 jarig contract aanbied of miss 3 jarig zou je hem evt nog kunnen verkopen volgend seizoen.
Voor zo´n speler mag je wel wat extra salaris insteken mocht dit zijn twijfel zijn.
26 juni 2015 19:04
26 juni 2015 19:09 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Hij staat nog onder contract bij pec, dus hiervoor moet je al betalen.Dit zou het nieuwe mvv niet meer doen. Enige andere optie is huren, maar Zwolle wil er nu dmv verkopen natuurlijk nog iets voor krijgen dus verhuur zal nu niet meer gebeuren.
De kans dat hij komt is erg klein.
26 juni 2015 22:56
Raffalaldo
Platinum Boarder
Us Clubke schreef : Hij staat nog onder contract bij pec, dus hiervoor moet je al betalen.Dit zou het nieuwe mvv niet meer doen. Enige andere optie is huren, maar Zwolle wil er nu dmv verkopen natuurlijk nog iets voor krijgen dus verhuur zal nu niet meer gebeuren.
De kans dat hij komt is erg klein.
Misschien mag hij wel transfervrij weg?
26 juni 2015 23:11
Misschien zouden we als supporters Leroy een extra zetje richting MVV kunnen geven door duidelijk te maken hoe graag we hem hier houden. Vergis je niet, zo'n klein gebaar kan soms net dat beslissende puntje zijn om hier te blijven (zie oa de NAC-fans met Maaskant). Op welke manier weet ik zo snel niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT, bokkesprongen
27 juni 2015 08:19
27 juni 2015 08:20 door Ster_Drager.
Geen slecht idee, zou ik meteen steentje aan bijdragen. Of het helpt betwijfel ik maar niet geschoten is altijd mis hè
27 juni 2015 10:10
SintServaos
Platinum Boarder
Veer höbbe in ut verleije oets aol ins ingezameld veur unne speuler te contracteere, dat zow noe weer kinne, weit geer nog? Sören Busk?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hartmans1973
27 juni 2015 10:41
SintServaos schreef : Veer höbbe in ut verleije oets aol ins ingezameld veur unne speuler te contracteere, dat zow noe weer kinne, weit geer nog? Sören Busk?
het hoeft niet perse een financiele aktie te zijn. Bij Maaskant stonden de NAC-fans bijv met een grote groep bij zijn woning te zingen dat hij moest blijven en dat heeft volgens Maaskant toch behoorlijk meegespeeld in zijn besluitvorming. Ik bedoel, het hoeft niet perse hetzelfde te zijn, of geld, maar gewoon een teken voor hem hoe graag hij hier gezien is. Leroy lijkt me een gevoelsmens en dus, wie weet?
Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden