Leroy Labylle

01 sept 2013 20:04
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Leroy Labylle #31
Hierbij de link zoals gemeld in het andere transfertopic:

www.vi.nl/nieuws/heracles-laat-oog-valle...sani-en-labylle-.htm

Zo zie je maar hoe alles gaat rollen op de spelersmarkt ook nu weer met de transfer van Duarte naar Ajax. Al lijkt me Zwolle de beste papieren te hebben die hebben hem bijna 3 maanden zitten volgen en is zo goed als rond. Lijkt me sterk dat hij opeens naar Heracles gaat, maar je weet het nooit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 20:28 01 sept 2013 20:28 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Leroy Labylle #32
Hoe meer clubs interesse, hoe hoger de prijs hoop ik
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 20:35
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Leroy Labylle #33
Ze zullen toch wel 4 ton voor hem vangen; anders zou ik hem houden tot de winterstop (je moet het spelletje wel slim spelen, Utrecht heeft dus al die tijd ze tijd verkloot, dat lijkt me sterk). En dan het geld gedeeltelijk gebruiken om vanHyfte een beter contract aan te bieden voor de volgende 3 jaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 20:59
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Leroy Labylle #34
Zal de gewenste spits dan toch snel komen.

Hopelijk blijft v. Hyfte wel.
Dat zou een te groot verlies worden v. Hyfte en Labylle weg.
Maar financieel een klapper.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 22:35
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Leroy Labylle #35
Mes felicitations pour votre transfer a PEC Zwolle et je suis vraiment trop content pour toi. Ne pas oublier de souhater Noemie beaucoup des succes a Indonesie.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 00:01
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Leroy Labylle #36
Las net dit op Voetbalzone.nl

‘Ik blijf wachten bij mijn telefoon, eerst moeten de clubs eruit komen’
Zondag, 1 september 2013 om 20:22
/
Heracles Almelo is op zoek naar een vervanger van de naar Ajax vertrokken Lerin Duarte en kijkt vooral in de Jupiler League rond. Nadat bekend werd dat Iliass Bel Hassani van Sparta Rotterdam in de belangstelling van de Tukkers staat, wordt nu ook Leroy Labylle genoemd. De 22-jarige Belg van MVV Maastricht hoopt vurig op een transfer.
Labylle maakte vorig seizoen 3 doelpunten in 23 wedstrijden en was een sleutelspeler in het elftal van De Sterrendragers. De linkspoot deed in de eerste vier competitiewedstrijden van dit seizoen ook al mee, maar mogelijk komt hij nu dus niet meer in actie voor de Limburgers. Ook PEC Zwolle heeft interesse in Labylle, terwijl NEC en FC Utrecht in een eerder stadium al met hem in verband werden gebracht.
“Ik blijf wachten bij mijn telefoon”, zegt Labylle tegen Voetbal International. “Eerst moeten de clubs eruit komen en dan zien we wel verder.” De ex-speler van Racing Genk en Standard Luik heeft een aflopend contract in De Geusselt. Met Genk werd Labylle in het seizoen 2010/11 overigens landskampioen.


Om eerlijk te zijn hoop ik op een transfer voor Labylle. Hij is dan wel een hele goede speler voor MVV, maar zie liever nu geld voor hem in de plaats komen, dan een ontevreden speler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 00:10
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Leroy Labylle #37

Raffalaldo schreef : Las net dit op Voetbalzone.nl

‘Ik blijf wachten bij mijn telefoon, eerst moeten de clubs eruit komen’
Zondag, 1 september 2013 om 20:22
/
Heracles Almelo is op zoek naar een vervanger van de naar Ajax vertrokken Lerin Duarte en kijkt vooral in de Jupiler League rond. Nadat bekend werd dat Iliass Bel Hassani van Sparta Rotterdam in de belangstelling van de Tukkers staat, wordt nu ook Leroy Labylle genoemd. De 22-jarige Belg van MVV Maastricht hoopt vurig op een transfer.
Labylle maakte vorig seizoen 3 doelpunten in 23 wedstrijden en was een sleutelspeler in het elftal van De Sterrendragers. De linkspoot deed in de eerste vier competitiewedstrijden van dit seizoen ook al mee, maar mogelijk komt hij nu dus niet meer in actie voor de Limburgers. Ook PEC Zwolle heeft interesse in Labylle, terwijl NEC en FC Utrecht in een eerder stadium al met hem in verband werden gebracht.
“Ik blijf wachten bij mijn telefoon”, zegt Labylle tegen Voetbal International. “Eerst moeten de clubs eruit komen en dan zien we wel verder.” De ex-speler van Racing Genk en Standard Luik heeft een aflopend contract in De Geusselt. Met Genk werd Labylle in het seizoen 2010/11 overigens landskampioen.


Om eerlijk te zijn hoop ik op een transfer voor Labylle. Hij is dan wel een hele goede speler voor MVV, maar zie liever nu geld voor hem in de plaats komen, dan een ontevreden speler.


Mee eens, hij zit er al meer dan een half jaar tegen aan te hikken. Ik denk als hij niet verkast, dat het idd een ontevreden speler wordt. Ik gun het hem igg van harte en baal ervan dat hij weg gaat als ik de berichten hier allemaal lees. Na Rutjes mijn favoriet :thumbsup: Leroy dat je gelukkig mag worden bij de volgende club en ik hoop stiekem dat we er financieel nog een aantal keer van mogen profiteren! Champions League met Zwolle :woohoo: of vanuit Heracles opstomen naar Ajax :woohoo:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 00:39
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Leroy Labylle #38
Als Labylle inderdaad verkocht wordt, komt er hopelijk een mooi doorverkooppercentage in zijn contract te staan. Wat MVV er nu voor krijgt zal peanuts zijn in vergelijking met wat hij in de eredivisie zal gaan opleveren als hij naar een Nederlandse (sub)topclub vertrekt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 08:41
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 159
Meer
Leroy Labylle #39
Dat Leroy hier niet lang zou spelen wisten we al vanaf het moment dat hij een dik jaar geleden bijtekende. Hopelijk krijgen we een leuk bedrag voor hem zodat het spelersfonds kan worden afbetaald. Met Marco Ospitalieri heeft MVV al vooruitlopend op een transfer van Labylle een vervanger in huis gehaald. Tot nu toe doet hij het heel behoorlijk in mijn ogen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 16:31
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Leroy Labylle #40
RTV Oost:


Ook Miss België naar PEC Zwolle

Met de komst van Leroy Labylle van MVV komt ook de mooiste vrouw van België naar Zwolle. De nieuwe aanvaller van PEC heeft namelijk een relatie met Noémie Happert.
Happart werd in januari van dit jaar gekroond tot Miss België. De 20-jarige blondine is voorlopig nog niet te bewonderen in Zwolle. Ze reist dinsdag af naar Indonesië. Op 26 september dingt ze daar mee naar de titel bij de Miss World-verkiezing.


Leroy Labylle komt naar PEC Zwolle. De aanvaller komt over van MVV Maastricht, de clubs hebben inmiddels een akkoord bereikt over de overgang en ook de spelers is rond met Zwolle.
De Belg is inmiddels gepresenteerd in het IJsseldelta Stadion en tekende een contract voor drie seizoenen bij de ploeg van trainer Ron Jans.


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 16:46
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Leroy Labylle #41
Leroy succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 17:14
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Leroy Labylle #42
Sinds de transfergeruchten (toen met FC Utrecht) heeft hij eigenlijk geen enkele wedstrijd op zijn niveau gespeeld.
Dus is deze oplossing de beste, naar Zwolle.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 18:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3802
Meer
Leroy Labylle #43
Afgelopen vrijdag niet in het stadion geweest? :thinking:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 18:44
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Leroy Labylle #44
Labylle was afgelopen vrijdag weer ouderwets TOP !! Prima partij gespeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 19:19
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Leroy Labylle #45

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.286 seconden