Leroy Labylle
17 aug 2015 11:09
Frostie_999
Platinum Boarder
Bovenstaand verhaal viel mij al op in de oefenwedstrijd tegen Eindhoven. Het is wel een "mannetje". Na de wedstrijd tegen Scharn dacht hij dat ie met zn auto ook ff voorrang kon pakken waar wij dat hadden.
Maar goed, als ie net zo speelt als afgelopen seizoen zul je mij niet horen klagen over sterallures of wat dan ook (mits hij zichzelf niet boven de groep plaatst)
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
17 aug 2015 11:44
Hartmans1973
Gold Boarder
Eindelijk een speler die opstaat en uit zijn plaat gaat.dat amateuristisch zomer avond voetbal hier heb ik het ook wel mee gehad. Deze selectie heeft geen leider in het veld en dat zie je wekelijks terug Leroy labylle neem die taak maar op je.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
17 aug 2015 12:06
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Leiders schreeuwen niet maar hebben macht door charisma en uitstraling. Daar is Leroy echt nog niet klaar voor hoor.
Boe is dat feeske?
17 aug 2015 12:26
Hartmans1973
Gold Boarder
Leiders schreeuwen ook als dat nodig is. Als een leider alleen maar charisma en uitstraling heeft kom je niet ver hoor een leider zorgt dat de rest hem volgt en de goede richting aan geeft voorop lopen de strijd aangaan iedereen mee krijgen. Ik zeg niet dat Leroy een leider is maar ik krijg een beetje de schijt van overal wat achter te zoeken.
17 aug 2015 13:53
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
haha keutel dweers? Lang neet geneuk? Is toch een normale discussie? Als je daar al niet tegen kunt...
Boe is dat feeske?
17 aug 2015 14:01
Ik zie in Leroy geen echt leiderstype maar tegelijkertijd vind ik dit ook allemaal wat vergezocht. Leroy liep veel vrij en werd vaak overgeslagen/genegeerd. Dat kan frustrerend werken, zeker als je onnodig staat te verliezen. Dat iemand dan eens wat dingen roept, ach, als je daar niet tegen kunt ben je ook niet geschikt voor profsport.
Als we vrijdag met 4-1 gewonnen hadden hoorde je niemand hier over. De fouten achterin lagen niet bij Leroy en dat we tot de doellijn van PSV probeerden te combineren had hij ook weinig mee te maken. Vreemd dat opeens Leroy het zwarte schaap wordt.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Janepie
17 aug 2015 14:45
MVV en wijzelf noemen MVV de 'Sterrendragers' en nu neemt Leroy de status van 'Sterspeler' op zich is het weer niet goed?
Een echte leider in het veld is nodig - die kan de coach ondersteunen-, wie anders in dit team pakt die rol van 'ster' (aanvoerder/aanjager) dan op zich? Zeker nu Smeets weg is en ik meen dat Smeets anders die rol had en in het verleden een Daemen.
Vind dat Leroy niks fout doet door die rol op te eisen en het team daarmee voort probeert te stuwen. Als een medespeler continu fouten maakt krijg je dan op je flikker, logisch.
Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, SJENG@BOSCHPOORT
17 aug 2015 15:10
Audiowaste
Platinum Boarder
Ippel is daar de aangewezen persoon voor
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
17 aug 2015 15:31
krampioen
Platinum Boarder
Het lijkt mij meer iets van: we willen iets posten maar er is niets te posten. Laten wij onze sterspeler maar eens onder vuur nemen. Wat een flauwekul. Wees blij dat zo n goede speler bij mvv wil spelen. Geniet van zijn acties, wees tevreden dat hij mindere spelers corrigeert.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
17 aug 2015 16:07
ouwe rot
Platinum Boarder
Volgens het spelersklassement waren Labylle met Pereira en rajcomar met een 5 de zwakste spelers
Peeters met 7,5 de beste.
17 aug 2015 16:38
Frank Salemans
Platinum Boarder
Haha. Ik post dit niet zomaar omdat er geen nieuws is. Ik heb dit uit een zeer betrouwbare bron. Ik wil niemand tot zwart schaap maken; ik zou niet weten waarom. En zeker niet een van mijn favoriete spelers. Het moet gewoon geen structureel gedrag worden. Zorg eerst maar eens dat je zelf goed voetbalt. Ik constateer alleen dat er iets speelt en dacht dat dit wel lezenswaardig was op het forum. Niets meer, niets minder. En inderdaad, Audiowaste, ik denk dat het vooral Ippel is met zijn overzicht en ervaring om medespelers te coachen.
30 nov 2015 23:36
Labylle zou een dubbele beenbreuk hebben...... Gvd
01 dec 2015 00:02
Iech mats mvv
Junior Boarder
Leroy in ieder geval heel veel beterschap.......
01 dec 2015 00:41
Labylle heeft zijn scheenbeen gebroken. Geen dubbele beenbreuk, maar niet veel positievers. Veel beterschap gewenst!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
01 dec 2015 01:06
01 dec 2015 01:07 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Anna D. schreef : Labylle heeft zijn scheenbeen gebroken. Geen dubbele beenbreuk, maar niet veel positievers. Veel beterschap gewenst!
Einde seizoen dus. Gemiddeld 6 maanden revalideren. Sterkte Leroy!
Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden