Pieter Nys

08 dec 2016 16:35
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Pieter Nys #16

Peter Pan schreef :
Edit:
Nys trouwens Cherry Sport als spelersmakelaar. Lijkt me dus dat de onenigheid die er tussen MVV en deze makelaar aan het begin van het seizoen (althans, werd gesuggereerd dat deze er was) definitief is opgeklaard.


Inderdaad positief. Je weet natuurlijk wel niet wat de ontbindende voorwaarden zijn. Het kan net zo goed zijn dat er evenveel voor een transfer van Nys betaalt moet te worden als die symbolische versleten euro die MVV altijd omdraait. Dan stelt het contract ook niet veel voor. Hopelijk hebben ze minimaal een ton afgesproken.

Sjiek dat MVV hem wederom heeft weten vast te leggen voor langere tijd. Vorig jaar één van mijn favoriete spelers op het veld. Dit jaar helaas wat minder in zijn nieuwe rol nu danspartner Peeters ontbreekt op het middenveld. Hij maakt inderdaad veel kilometers, maar dat neusje voor de goal is helaas niet goed uitgelijnd met zijn voeten dit jaar. Hopelijk krijgt hij een betere tweede seizoenshelft, zodat die oude 'trek en duw' Nys weer op het veld staat, die de verdediging van de tegenstander uit elkaar trekt. Hij is een speler waar je je handen aan vol hebt in die rol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2016 20:50
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Pieter Nys #17
@Houten,

met alle respect voor Pieter, maar ik denk niet dat er een club ooit een transfersom zou neerleggen voor die jongen. Dus al spreken ze die euro af, of die ton, Pieter speelt lekker de komende jaren in de Geusselt.

Die makelaar was echt wel boos op MVV. Dat Pieter heeft bijgetekend moet haast wel betekenen dat de lucht geklaard is. Anders was Pieter niet meer in de Geusselt te zien geweest naar dit seizoen. Al heeft de makelaar natuurlijk niet alles voor t zeggen, als Pieter per se met MVV verder zou willen is dat natuurlijk ook een stem.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2016 08:59
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Pieter Nys #18
Mooi nieuws, al heeft hij dit seizoen nog niet de topvorm, een hardwerkende speler en een echte prof. Loopt zich de hele wedstrijd de pleuris, daar had Stef vorig jaar veel voordeel aan.

Ik meende dat hij begin van het seizoen had gezegd dat hij niet voor mei zou bijtekenen omdat hij wilde kijken of er een avontuur in het vat zat. Dat is blijkbaar niet meer aan de orde; of er is inderdaad een afspraak gemaakt over een bescheiden afkoopsom. Maar zoals Boe is dat Feeske zegt, voor een hardwerkende middenvelder van 27 zal niet snel een afkoopsom betaald worden. Die paar spelers in de jupiler league waar een transfersom betaald wordt, dat zijn vrijwel altijd aanvallers, en dan een stuk jonger dan Pieter is. Dan moet hij er in de tweede competitiehelft echt al 15 scoren of zo, wil dit eventueel aan de orde zijn.

En Houten, zelfs al is die afspraak er, dan nog is het prima dat hij na dit jaar iet gratis de deur uitloopt. Iedere euro is beter dan dat hij gratis gaat. Als dat de voorwaarde is dat hij bijtekende, prima.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 dec 2016 11:27 09 dec 2016 11:28 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Pieter Nys #19
Ik snap dat hele verhaal omtrent die makelaars niet.. Als ik graag een huis wil kopen dan moet mijn aankoopmakelaar onderhandelen met de verkoper of hij dat nou wil of niet.. anders zoek ik wel een andere makelaar.

Hoe is dat anders in deze situatie? Waarom heeft een spelersmakelaar zo veel macht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 21:31
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Pieter Nys #20
Van 1limburg vorige week

De enkelblessure van MVV-speler Pieter Nys (29) is ernstiger dan verwacht. De middenvelder raakte een maand geleden geblesseerd na een charge van een Helmond Sport-speler. Daarna heeft hij niet meer kunnen trainen.

Er zijn volgens MVV-trainer Ron Elsen twee opties: een spuit in de pijnlijke pees of, als dat niet aanslaat, een operatie.

Zeven maanden
"En volgens de geleerden is hij dan minimaal drie en maximaal zeven maanden uit de running. Als dat laatste het geval is, dan is het seizoen zo goed als over", zo laat Elsen aan L1 weten


Hopelijk werkt die spuit dan voor Pieter. Ik vermoed dat hij dan alsnog waarschijnlijk niet voor de winterstop in actie komt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 dec 2018 22:09
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Pieter Nys #21
Kan mij inderdaad niet voorstellen dat we Nys nog binnen de lijnen gaan zien voor januari. Niet goed voor de breedte van de selectie maar weer kansen voor andere jongens om zich te ontwikkelen en bewijzen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2019 10:53
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Pieter Nys #22
lopen de contracten van Nys en Ippel, dit jaar af?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2019 11:24
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Pieter Nys #23

middenstip schreef : lopen de contracten van Nys en Ippel, dit jaar af?


Volgens mij loopt het contract van Ippel deze zomer af en staat Nys nog tot zomer 2020 onder contract.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2019 11:49
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Pieter Nys #24
Correct, Nys tekende in dec 2016 voor 3 jaar bij tot de zomer van 2020.

www.mvv.nl/nieuws/mvv-middenvelder-piete...kent-voor-3-jaar-bij


Overigens, beterschap Pieter!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 15:12 08 nov 2019 15:13 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Pieter Nys #25
www.mvv.nl/nieuws/mvv-maastricht-neemt-afscheid-van-pieter-nys

MVV Maastricht en Pieter Nys zijn in gezamenlijk overleg tot de conclusie gekomen dat het ontbinden van het lopende contract de beste oplossing is voor beide partijen. Hierdoor kunnen zowel MVV als Pieter Nys hun vizier weer op de toekomst richten.

Daarbij wenst MVV Pieter veel succes toe op zowel sportief als privé vlak.


Jammer dat MVV hem niet bedankt voor zijn jarenlange inzet.
Pieter, ik was altijd fan van je, bij mij kon je niet kapot. En die haren zijn gewoon ruig. Wat er gebeurd is afgelopen maanden, wellicht kom je nog eens naar buiten met je verhaal. Bedankt voor je inzet al die jaren in ieder geval, het ga je goed.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVVke, Ster_Drager, Jacques, jesfen, Boer458, Hill28, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, M-MVV en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 18:36
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Pieter Nys #26
Helaas heeft het zo moeten lopen.
Ondanks dat hij na zijn blessure niet zijn oude vorm heeft kunnen bereiken, vind ik dat je niets kunt verwijten.
Heeft zich altijd ingezet en ging ervoor.

Pieter, bedankt voor de jaren inzet.

Ik heb begrepen dat de zin om als voetballer verder te gaan, dieper dan nul is gezakt.
Ik hoop dat je de juiste keuze zult maken.
Sterkte hiermee!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, middenstip, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 19:03
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Pieter Nys #27

jesfen schreef : vind ik dat je niets kunt verwijten.


Op muiterij na dan.. kleinigheidje
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 19:29 08 nov 2019 19:29 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Pieter Nys #28
Komt met het ontbinden van zijn contract dan ook weer een potje vrij voor eventueel scorend vermogen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 19:30
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Pieter Nys #29

jeoff schreef :

jesfen schreef : vind ik dat je niets kunt verwijten.


Op muiterij na dan.. kleinigheidje


Tsja dat is wat MVV er van maakt..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 11:17
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Pieter Nys #30

jeoff schreef :

jesfen schreef : vind ik dat je niets kunt verwijten.


Op muiterij na dan.. kleinigheidje


Heimèt suggereerste dus totste 100% zeker sjijns te weite tot de versie die M.V.V. nao boete bringk, de woere versie is.
Iech dink neet totste dat zoemer kins zègke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden