Thomas Verheijdt
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Thomas Verheijdt
01 Oct 2015 22:32 - 01 Oct 2015 22:33Al jaren zijn we aan het wachten op een centraal afspeelpunt in de spits,een bikkel laten we er van uit van uitgaan dat hij onze,,cult,,word...gr opa

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- omnisciens
-
- Elite Member
-
07 Oct 2015 17:36Natuurlijk het is vrije tijd, maar echt bevordelijk voor je herstel zal het toch niet zijn.
Sportman ben je 24/7 maar dat is mijn bescheiden mening
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
07 Oct 2015 17:47 - 07 Oct 2015 17:48omnisciens wrote: Het spijt me, maar wat ik gewoon niet kan begrijpen is dat de "beste Matties" Nick & Thomas" werkelijk 4 dagen per week te vinden zijn in een kroeg om 04:20 met een fles Bacardi.
Natuurlijk het is vrije tijd, maar echt bevordelijk voor je herstel zal het toch niet zijn.
Sportman ben je 24/7 maar dat is mijn bescheiden mening
En nu de grote hamvraag "Hoe weet jij dat?" en weet de vrouw des huizes dit ook?

Mits ze niet van de barkruk afvallen is er niks aan de hand. Ik vind het geen verwijt, zij zien nu ook op de tribune hoe achterin verdedigd wordt en de kansen worden gemist.. Dat moet ergens verwerkt worden. Het zijn ook maar mensen.
- Michel
-
- New Member
-
07 Oct 2015 22:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- omnisciens
-
- Elite Member
-
08 Oct 2015 01:20 - 08 Oct 2015 01:24Al staat deze griekse God 7 dagen per week aan de toog, dit is in deze niet relevant.
Maar enfin. De essentie is dat ik gewoon hoop dat onze matadoren weer tijdig terug op het veld staan omdat ik ze een toegevoegde waar vind. Wat ze in hun vrijetijd uitspoken maakt me ook geen flikker uit, het zou gewoon jammer zijn als je door je vrijetijdsbesteding minder snel hersteld. Want iedereen heeft ze gewoon weer graag aan het voetballen.
Dus zie het als een indirect compliment;)
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
Re: Thomas Verheijdt
08 Oct 2015 01:55Zou er wel een probleem mee hebben als ze tot bijv. 5.00 uur in de kroeg zitten en vervolgens een gedeelte van de training/voorbereiding op een wedstrijd missen omdat ze zich verslapen hebben.
Heb liever dat ze rustig iets gaan drinken, dan dat ze met z'n 2e panna-voetbal spelen in de Grote staat.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2015 06:47 - 08 Oct 2015 06:47
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2015 07:36opadiehard wrote: Jongens kennen jullie het verhaal willy brokamp?...ok gr opa
Absoluut Opa. Willy en Jean (Colombain) zaten ook geregeld tot in de late (vroege) uurtjes in de kroeg.
Vaak nog op de dag van de wedstrijd, maar ze stonden er altijd.
Dat was ze "geraaie" anders hadden ze een groot probleem met George Knobel.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
08 Oct 2015 08:30Dit lijkt me echt een van de nadelen van profvoetballer zijn. Één keer om half twee in een kroeg staan en via-via leeft opeens het verhaal dat je iedere nacht de stad onveilig maakt. Ik heb vorig jaar een toenmalige speler een keer de fair play op de markt uit zien stappen. Ik zag deze week nog een speler zonder helm op een scootertje voorbij rijden. Ik ga hier echt niet posten dat die eerste zwaar gokverslaafd is of dat die tweede een notoire wetsovertreder is die met zijn leven speelt. Jongens toch.
omnisciens, ik ben toch wel benieuwd, heb je ze zelf in de fees gezien? Of heb je het via-via gehoord?
Overigens is Nick vandaag jarig. Als hij dat vannacht of komende nacht viert samen met Thomas, met een fles Bacardi, in de Feesfebrik, dan gun ik hem dat van harte :thumbsup:
- tcb
-
- Premium Member
-
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
17 Oct 2015 19:49
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
17 Oct 2015 20:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
04 Nov 2015 06:13Komt hij dan eindelijk aan het voetballen tegen het ,,grote,,020...gr opa

- Ivinho
-
- Elite Member
-
- Alles kwiet, behalve de kluts!
04 Nov 2015 10:30Zou hij fit zijn dan denk ik niet dat Ron hem meteen opstelt in de basis, hij zal hem rustig brengen en daarbij zal hij zich ook in de basis moeten spelen.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
04 Nov 2015 16:21Please Log in or Create an account to join the conversation.