Thomas Verheijdt

01 okt 2015 22:32 01 okt 2015 22:33 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #76
Vandaag de week krant gehad magnifiek artikel(hele bladzijde) over onze,,held,,THOMAS...hoop dat hij zijn debuut kan maken en slaagt in ut meestreechse.
Al jaren zijn we aan het wachten op een centraal afspeelpunt in de spits,een bikkel laten we er van uit van uitgaan dat hij onze,,cult,,word...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2015 17:36
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #77
Het spijt me, maar wat ik gewoon niet kan begrijpen is dat de "beste Matties" Nick & Thomas" werkelijk 4 dagen per week te vinden zijn in een kroeg om 04:20 met een fles Bacardi.

Natuurlijk het is vrije tijd, maar echt bevordelijk voor je herstel zal het toch niet zijn.

Sportman ben je 24/7 maar dat is mijn bescheiden mening

Zonder inzet, geen waardering

07 okt 2015 17:47 07 okt 2015 17:48 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Thomas Verheijdt #78

omnisciens schreef : Het spijt me, maar wat ik gewoon niet kan begrijpen is dat de "beste Matties" Nick & Thomas" werkelijk 4 dagen per week te vinden zijn in een kroeg om 04:20 met een fles Bacardi.

Natuurlijk het is vrije tijd, maar echt bevordelijk voor je herstel zal het toch niet zijn.

Sportman ben je 24/7 maar dat is mijn bescheiden mening

En nu de grote hamvraag "Hoe weet jij dat?" en weet de vrouw des huizes dit ook? :P

Mits ze niet van de barkruk afvallen is er niks aan de hand. Ik vind het geen verwijt, zij zien nu ook op de tribune hoe achterin verdedigd wordt en de kansen worden gemist.. Dat moet ergens verwerkt worden. Het zijn ook maar mensen.

07 okt 2015 22:46
Michel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #79
Aan 't tijdstip te zien zou ik ze dan 4x per week moeten zien staan, En zou ik jou ook moeten kennen.. Niet zoveel bazelen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

08 okt 2015 01:20 08 okt 2015 01:24 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #80
Gaat het nou om of ik er sta of een prof voetballer, ik mis gewoon wat professionaliteit.
Al staat deze griekse God 7 dagen per week aan de toog, dit is in deze niet relevant.

Maar enfin. De essentie is dat ik gewoon hoop dat onze matadoren weer tijdig terug op het veld staan omdat ik ze een toegevoegde waar vind. Wat ze in hun vrijetijd uitspoken maakt me ook geen flikker uit, het zou gewoon jammer zijn als je door je vrijetijdsbesteding minder snel hersteld. Want iedereen heeft ze gewoon weer graag aan het voetballen.

Dus zie het als een indirect compliment;)

Zonder inzet, geen waardering

08 okt 2015 01:55
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #81
Laat top/prof-sporters ook lekker mensen zijn. Zolang ze de club niet in diskrediet brengen en ze zich 200% geven als ze tussen de lijnen staan, heb ik er geen problemen mee. Wij doen in onze privétijd ook dingen die onze baas niet professioneel zou vinden.
Zou er wel een probleem mee hebben als ze tot bijv. 5.00 uur in de kroeg zitten en vervolgens een gedeelte van de training/voorbereiding op een wedstrijd missen omdat ze zich verslapen hebben.
Heb liever dat ze rustig iets gaan drinken, dan dat ze met z'n 2e panna-voetbal spelen in de Grote staat.

08 okt 2015 06:47 08 okt 2015 06:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #82
Jongens kennen jullie het verhaal willy brokamp?...ok gr opa ;)

....

08 okt 2015 07:36
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #83

opadiehard schreef : Jongens kennen jullie het verhaal willy brokamp?...ok gr opa ;)

Absoluut Opa. Willy en Jean (Colombain) zaten ook geregeld tot in de late (vroege) uurtjes in de kroeg.
Vaak nog op de dag van de wedstrijd, maar ze stonden er altijd.
Dat was ze "geraaie" anders hadden ze een groot probleem met George Knobel.

Aon de géng

08 okt 2015 08:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #84
Tsja, maar tijden veranderen en een blessure herstelt minder snel met excessief alcoholgebruik en te weinig rust. Ik zou het echt een slechte zaak vinden als nu nog een speler van ons de nacht voor een wedstrijd zich lam zoop. Dat gezegd hebbende: natuurlijk moet je ook mentaal tot rust komen en voor jonge mannen (ook voor iets minder jonge mannen, of voor vrouwen, maar dat ter zijde...) hoort zo af en toe doorzakken in de kroeg daar bij. Er zijn genoeg MVVspelers wel eens na een wedstrijd in de Fees te vinden. Geen probleem. Als het echt vier keer in de week zou zijn tot half vijf in de ochtend, met liters bacardi, zou ik dat kwalijk vinden. Maar de reactie van Michel zegt genoeg. Zie ze op foto's van de Feesfebrik ook niet terugkomen. Hebben ze de fotograaf én de DJ soms omgekocht?

Dit lijkt me echt een van de nadelen van profvoetballer zijn. Één keer om half twee in een kroeg staan en via-via leeft opeens het verhaal dat je iedere nacht de stad onveilig maakt. Ik heb vorig jaar een toenmalige speler een keer de fair play op de markt uit zien stappen. Ik zag deze week nog een speler zonder helm op een scootertje voorbij rijden. Ik ga hier echt niet posten dat die eerste zwaar gokverslaafd is of dat die tweede een notoire wetsovertreder is die met zijn leven speelt. Jongens toch.

omnisciens, ik ben toch wel benieuwd, heb je ze zelf in de fees gezien? Of heb je het via-via gehoord?

Overigens is Nick vandaag jarig. Als hij dat vannacht of komende nacht viert samen met Thomas, met een fles Bacardi, in de Feesfebrik, dan gun ik hem dat van harte :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

17 okt 2015 09:01
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #85
neemt me de woorden uit de mond Opa

17 okt 2015 19:49
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #86
Ik zag hem deze week vol met de selectie mee trainen betekend dat hij?...gr opa ;)

....

17 okt 2015 20:05
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer

04 nov 2015 06:13
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #88
Afgelopen maandag heeft hij een scan laten maken,hoe heeft deze uitgepakt?
Komt hij dan eindelijk aan het voetballen tegen het ,,grote,,020...gr opa ;)

....

04 nov 2015 10:30
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #89
Laten we het hopen dat Thomas eindelijk 100% fit is want ik ben erg benieuwd naar zijn spel.

Zou hij fit zijn dan denk ik niet dat Ron hem meteen opstelt in de basis, hij zal hem rustig brengen en daarbij zal hij zich ook in de basis moeten spelen.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

04 nov 2015 16:21
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #90
Heeft 'gewoon' meegetraind met de groep vandaag en kon alles meedoen. Zit wellicht vrijdag al bij de selectie. Het einde van zijn herstel in ieder geval in zicht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Boer458, Ivinho, Frostie_999, Bung

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden