Thomas Verheijdt
21 nov 2016 22:18
Ik heb Thomas tot aan het begin van het seizoen een matige tot slechte speler gevonden. Ik begin nu langzaam die bevinding bij te stellen. Waar hij eerder bijna al kopduels verloor begint hij ze nu vaak te winnen. Ook vaker gevaarlijk met doorkoppen. Ik hoop dat hij deze groeiende lijn kan doortrekken. Chapeau Thomas
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
22 nov 2016 20:16
op het gastenboek van die in het oosten eens gekeken. Daar gaat een uitgebreide discussie of en dat ze Thomas Verheijdt willen halen. Ze denken hem hier voor een appel en een ei op te kunnen pikken, zeker nadat Eric Meijer verkondigde dat Thomas de spits is die *oda node mist. Voor ons is hij een goede spits geworden, dus hoop ik van harte dat hij blijft en anders een zo hoog mogelijk bedrag vragen (heeft nog anderhalf jaar contract hier). Hij zal waarschijnlijk alleen nog maar beter worden de komende tijd.
22 nov 2016 20:29
Typisch. Lang was Verheydt 'die wat niet kan lopen' en 'geen bal kan aannemen', maar na een paar goede wedstrijden is hij opeens Eredivisiewaardig? Kom op zeg.
Dat hij naar Aken Noord gaat hoeven we in ieder geval niet bang voor te zijn, aangezien ze daar tegenwoordig eerst het kleingeld uit de koffieautomaat moeten halen voordat ze de salarissen kunnen betalen
22 nov 2016 20:43
ouwe rot
Platinum Boarder
pinobel schreef : op het gastenboek van die in het oosten eens gekeken. Daar gaat een uitgebreide discussie of en dat ze Thomas Verheijdt willen halen. Ze denken hem hier voor een appel en een ei op te kunnen pikken, zeker nadat Eric Meijer verkondigde dat Thomas de spits is die *oda node mist. Voor ons is hij een goede spits geworden, dus hoop ik van harte dat hij blijft en anders een zo hoog mogelijk bedrag vragen (heeft nog anderhalf jaar contract hier). Hij zal waarschijnlijk alleen nog maar beter worden de komende tijd.
Erik Meijer vertelde ook dat voor de ontwikkeling van thomas beter is dat hij bij Mvv blijf.(fox sport)
Bij het programma avondgasten op L1 tv zij hij Thomas gaat zeker niet naar Roda.
22 nov 2016 21:54
Roei baank
Platinum Boarder
Geen zorg. Niet te betalen voor ermoodzejjers en bovendien accepteren we geen Duitse marken meer.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Janepie
22 nov 2016 23:00
Roei baank schreef : Geen zorg. Niet te betalen voor ermoodzejjers en bovendien accepteren we geen Duitse marken meer.
Over Verheijdt maak ik me geen zorgen . Wat Labylle betreft des te meer !!
22 nov 2016 23:12
Ik neem aan dat MVV na Croux niemand meer zomaar de deur uit laat lopen. Labylle wil heus wel blijven met een goed contract. En dat kan: als er vrijdag en 1000 man meer zitten dan normaal, dan heb je toch al wat extra ruimte voor Labylle?
22 nov 2016 23:16
Roei baank
Platinum Boarder
Kump good.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Raffalaldo, Hill28, Peter Pan
23 nov 2016 08:58
23 nov 2016 08:58 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
pinobel schreef : op het gastenboek van die in het oosten eens gekeken. Daar gaat een uitgebreide discussie of en dat ze Thomas Verheijdt willen halen. Ze denken hem hier voor een appel en een ei op te kunnen pikken, zeker nadat Eric Meijer verkondigde dat Thomas de spits is die *oda node mist. Voor ons is hij een goede spits geworden, dus hoop ik van harte dat hij blijft en anders een zo hoog mogelijk bedrag vragen (heeft nog anderhalf jaar contract hier). Hij zal waarschijnlijk alleen nog maar beter worden de komende tijd.
Wij hebben zelfs een verdediger hier rond lopen die meer heeft gescoord dan de hele aanval van Roda bij elkaar
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
23 nov 2016 19:09
Us Clubke
Platinum Boarder
Ze hebben geen geld om spelers contracten af te kopen, maar dat snappen ze daar nog steeds niet.
24 nov 2016 09:33
Us Clubke schreef : Ze hebben geen geld om spelers contracten af te kopen, maar dat snappen ze daar nog steeds niet.
Dat maakt ze daar ook niks uit.
Ze gaan er gewoon vanuit dat ze het wel via de gemeente of een rijke sponsor krijgen.
24 nov 2016 13:05
Laten we ons niks wijs maken. MVV doet het goed momenteel. Dan spelen de spelers zich in de picture. Dat zal altijd zo blijven. Zoals de grote clubs van Europa spelers bij Ajax weghalen zo halen eredivisieclubs spelers bij MVV weg. Niet te voorkomen. Ik zie het als een compliment dat we op de goede weg zitten. MVV moet het spel natuurlijk wel goed spelen en zorgen dat we er geld aan overhouden (bv Croux).
Ik begrijp alleen de rol van Meijer niet die in dit geval Verheijdt in de etalege zet.
Het is toch erg raar dat een assistent trainer dit doet.
24 nov 2016 13:39
webmastersfm
Platinum Boarder
Brokamp schreef : Laten we ons niks wijs maken. MVV doet het goed momenteel. Dan spelen de spelers zich in de picture. Dat zal altijd zo blijven. Zoals de grote clubs van Europa spelers bij Ajax weghalen zo halen eredivisieclubs spelers bij MVV weg. Niet te voorkomen. Ik zie het als een compliment dat we op de goede weg zitten. MVV moet het spel natuurlijk wel goed spelen en zorgen dat we er geld aan overhouden (bv Croux).
Ik begrijp alleen de rol van Meijer niet die in dit geval Verheijdt in de etalege zet.
Het is toch erg raar dat een assistent trainer dit doet.
Waar baseer jij dat op??? Een tendentieuse kop op twitter van fox?? Als je het fragment had gezien dan had je dit niet gezegd denk ik. In deze tijden van snel nieuws en clickbaits is het best jammer om te zien dat mensen alleen lezen wat ze willen lezen of niet eens meer de moeite nemen om voorbij de kop te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Hill28, ASR
24 nov 2016 13:54
24 nov 2016 14:00 door Hill28.
Om nog even aan te vullen: ik ben Meijer heel dankbaar. Hij heeft echt vele uren in herstel- en spitsentraining gestoken aan Verheijdt. Heeft persoonlijk conditierondjes met m gerend en vertrouwen in Verheijdt gehouden, terwijl een aantal van ons dat al enigzins kwijt was. En met resultaat!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo
24 nov 2016 14:32
Ik begrijp je reactie niet goed. Wat bedoel je te zeggen ?
Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden