>
Ontvangen bedankjes 2147
Schapendonk schreef : Als er na een poos nog steeds niemand iets mag weten ( na alle transfers etc) dan (vind ik) is er iets waarom niemand iets mag weten toch? Noem mij dan eens een rijtje tactische strategische redenen waarom niemand iets mag weten. Maar zoals gezegd is dit schijnbaar een gevoelig punt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jovkle schreef : @Schapendonk:
Opbouwende kritiek behoort m.i. niet tot je kwaliteiten en ik vraag me af wat jij hier op deze site (MVVfans.nl) komt doen met je geouwehoer.
jovkle schreef : @Houtengerard
Als ik u goed begrijp vindt u de opmerking van Schapendonk m.b.t. het vermeende zakkenvullen een mening.
Om in voetbaltermen te blijven vind ik dit een vorm van een balletje opgooien in de hoop dat iemand anders hem inkopt: anders gezegd: stemmingmakerij.
U neemt m.i. Schapendonk in bescherming door te refereren aan de bijdrages in het verleden van Schapendonk aan dit forum. Als ik deze "bijdrages" terug lees valt mij veelvuldig de cynische/negatieve ondertoon van Schapendonk op.
Ik heb respect voor eenieders mening maar geen respect voor mensen die zich aan stemmingmakerij schuldig maken.