>
Ontvangen bedankjes 891
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : En daar komen de mensen binnen druppelen die opeens willen weten wat voor Verheijdt betaald is. Waar waren jullie? De vraag begon oveigens niet bij mij hoor. Maar goed, als die 45000€ waar is dan is die boete in de finale van MVV hier mee gauw weg gepoetst en kunnen we weer mooi verder. Pas op niet cynisch bedoeld dit heh. Ik heb een rood/wit hart.
Zjus!krampioen schreef :
Schapendonk schreef : En daar komen de mensen binnen druppelen die opeens willen weten wat voor Verheijdt betaald is. Waar waren jullie? De vraag begon oveigens niet bij mij hoor. Maar goed, als die 45000€ waar is dan is die boete in de finale van MVV hier mee gauw weg gepoetst en kunnen we weer mooi verder. Pas op niet cynisch bedoeld dit heh. Ik heb een rood/wit hart.
Ach, maak je niet druk. We hebben een top technische commissie die met het beschikbare geld een fraaie selectie gaat samenstellen. Wie had er al gehoord van Samy Mmaee ? Kost geen drol en laat ons de Kuuper snel vergeten. Komt allemaal goed.
Schapendonk schreef : De laatste zin van Larsbak is het geval. Verheijdt kan eigenlijk helemaal niet zo goed voetballen (ik bedoel letterlijk met de voet), maar met goede snelle vleugels + op maat bedient worden, legt hij er gerust 20 per seizoen in. (Meest met het hoofd en puur door zijn postuur). Nu zijn er misschien trainers die hem "voetballend" beter maken, maar hij heeft de juiste spelers om zich heen nodig, anders komt het er gewoonweg niet uit.
Jacques schreef : T Bies met het hoofd zwak? Bij ons scoorde hij niet veel met het hoofd, klopt. Bij Almere scoorde hij dit seizoen elf keer. Waarvan acht (8!) keer met een kopbal. Het lijkt er toch echt op dat ze hem bij Almere een stuk beter in zijn kracht weten te gebruiken.