Thomas Verheijdt

24 nov 2016 16:20
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #136

Brokamp schreef : Ik begrijp je reactie niet goed. Wat bedoel je te zeggen ?

Hoe kom je erbij dat Verheidt in de etalage wordt gezet door Meijer ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2016 17:58 24 nov 2016 17:59 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #137

Brokamp schreef : Laten we ons niks wijs maken. MVV doet het goed momenteel. Dan spelen de spelers zich in de picture. Dat zal altijd zo blijven. Zoals de grote clubs van Europa spelers bij Ajax weghalen zo halen eredivisieclubs spelers bij MVV weg. Niet te voorkomen. Ik zie het als een compliment dat we op de goede weg zitten. MVV moet het spel natuurlijk wel goed spelen en zorgen dat we er geld aan overhouden (bv Croux).
Ik begrijp alleen de rol van Meijer niet die in dit geval Verheijdt in de etalege zet.
Het is toch erg raar dat een assistent trainer dit doet. :angry:

ik begrijp de kritiek op Meijer niet....
Als je ziet wat hij als speler voor ons betekend heeft...
Welk plezier hij ons gaf...

Dat hij nu voor gratis en voor niks onze spitsen traint...
Dan mogen we in onze handjes knijpen...!!!

Zeker als je zo'n naam als Brokamp kiest, verwacht ik dan meer begrip... ;)

En denkt iemand nu werkelijk dat het niet opvalt als het Bies eindelijk op dreef is en scoort...
Dat zoiets niet opvalt...zeker bij de vele clubs die op het vinkentouw zitten......
Kom op zeg, dan zet je jezelf voor schut, ook al pretendeer je geen bondscoach te zijn!

RESPECT voor Meijer
Is het enige wat geldt!

En als iemand het Bies wil...
Jammer dan...strik erom en afscheid nemen!
Is geen Messi....

Toen de Witte pleitte was, hebben we het ook overleefd...
Wel effe wachten, maar Schapendonk en Meijer stalen net zo onze harten!
Hell yeah...!

Can you hear the Angelside...

24 nov 2016 18:24
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Thomas Verheijdt #138
Ik begrijp niet hoe jij aan die naam komt ,jij lijkt meer op een azijnplasser we moeten blij zijn dat er mensen zo als Eik Meier zijn die dit belangeloos doen voor us mvvke .je bent zeker vergeten hoe Verheijdt werd af gebroken toen hij hier kwam te dik geen snelheid en noem maar op ,en dacht jij nou werkelijk dat hij nu eredivisie rijp is naar 13speelrondes .laat die jongen lekker voetballen kunnen we nog heel veel plezier aan hebben.op naar den bosch vrijdag en voor 3 punten.

24 nov 2016 20:12
Brokamp
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #139
Vriend doe eens even rustig !
Ik stel een normale vraag. namelijk of je je standpunt kunt verduidelijken. Dan kun je een normaal antwoord geven.

24 nov 2016 21:03 24 nov 2016 21:12 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #140

Brokamp schreef : Vriend doe eens even rustig !
Ik stel een normale vraag. namelijk of je je standpunt kunt verduidelijken. Dan kun je een normaal antwoord geven.

Verduidelijken....?

Brokamp heeft niks voor MVV gedaan na zijn voetbalcarrierre , zoals Meijer dat nu wel voor nop doet!

Behalve kritiek op us MVV-ke, zei hij nooit meer naar de Geusselt te komen en zat de Witte op het Vrijthof en Number One te zuipen...
Later in Kanne en Kruiken...! ;)

Overigens is daar niks mis me en zijn eigen keus, maar doorstaat hij een vergelijking met Meijer bij lange na niet !
en zijn verdachtmakingen aan Erik's adres niet alleen onterecht, maar zeker not done !

daarnaast moeten we, moett je niet schijterig doen en Calimero gedrag vertonen als een speler weggeplukt wordt..
Peters, Croux, 't Bies....? Slechts allemaal passanten..

25 nov 2016 07:54
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #141

De presentatrice vraagt zelf aan Meijer na de wedstrijd Roda - AZ: ze zoeken scorend vermogen, ik weet dat het "not done" is om van MVV naar Roda te gaan, maar loopt er bij jou niet iemand rond? Daarop geeft Meijer aan dat Verheydt het goed en dat hij qua manier van spelen wel bij Roda past. Maar hij zegt ook heel nadrukkelijk dat hij liever heeft dat Thomas gewoon bij MVV blijft.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

25 nov 2016 11:40
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #142

Audiowaste schreef :

De presentatrice vraagt zelf aan Meijer na de wedstrijd Roda - AZ: ze zoeken scorend vermogen, ik weet dat het "not done" is om van MVV naar Roda te gaan, maar loopt er bij jou niet iemand rond? Daarop geeft Meijer aan dat Verheydt het goed en dat hij qua manier van spelen wel bij Roda past. Maar hij zegt ook heel nadrukkelijk dat hij liever heeft dat Thomas gewoon bij MVV blijft.

Es Meijer slum waor gewees, had heer aander zinne gebruuk;

''Voor U een vraag, voor mij een weet''

''Wie weet''

''Zou kunnen''

Etc etc....

25 nov 2016 12:08
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #143
Wij waren naar een training van MVV aan het kijken, toen iemand van ons vroeg aan Thomas, jij staat in de belangstelling
van roda. Hij zij toen letterlijk, ik weet nergens van en ik kan het niet maken om van MVV naar die club te gaan.

25 nov 2016 12:45
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #144

middenstip schreef : Wij waren naar een training van MVV aan het kijken, toen iemand van ons vroeg aan Thomas, jij staat in de belangstelling
van roda. Hij zij toen letterlijk, ik weet nergens van en ik kan het niet maken om van MVV naar die club te gaan.

Alleen al mooi dat ie het over die club heeft

26 nov 2016 15:21
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #145

middenstip schreef : Wij waren naar een training van MVV aan het kijken, toen iemand van ons vroeg aan Thomas, jij staat in de belangstelling

Dat hebben er al meer gezegd.
Uitkomst is inmiddels al bekend.

26 nov 2016 15:45
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #146

Wat een simpele zielen zijn jullie toch, op het Roda forum oppert iemand of Verheijdt iets voor Roda zou kunnen zijn en jullie simpele driewielers maken er meteen van dat Roda interesse in Verheijdt heeft. :O :O :O
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Hill28, La Chouffe

26 nov 2016 16:05
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #147
Er is wel degelijk interesse vanuit andere team voor Verheydt alsmede Leroy Labylle. Met nog maar een contract voor ander half jaar zou ik niet verbaasd zijn als een van de twee in de winterstop weg gaat.

Zonder inzet, geen waardering

26 nov 2016 17:14
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #148

omnisciens schreef : Er is wel degelijk interesse vanuit andere team voor Verheydt alsmede Leroy Labylle. Met nog maar een contract voor ander half jaar zou ik niet verbaasd zijn als een van de twee in de winterstop weg gaat.

Als dat zo is; spitsen zijn de duurste spelers om te kopen. Mocht hij weggaan (wat ik niet hoop), denk ik dat we voor hem nog een aardig centje kunnen vangen. Wat betreft Labylle: dan snap ik MVV niet. Hij heeft toch voldoende bewezen veel toe te voegen aan het team en weer fit te zijn. Hij houdt niet voor niks Hawbir Mustafa uit het team ((over hem waren we toch ook heel tevreden). Dus MVV; geef Labylle zo spoedig mogelijk een fatsoenlijk contract svp.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Iech mats mvv

27 nov 2016 09:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Thomas Verheijdt #149
Ze zijn daar achter de WaWa-linie als de dood voor het scenario dat hun club degradeert en wij promoveren. Op dat vermakelijke prikbord van hun wordt zelfs gesuggereerd dat ze Verheijdt moeten overnemen in de winterstop. Als Verheijdt niet goed genoeg is voor hun club (haha) is het in elk geval goed om ons te verzwakken. Win-win noemen ze dat. Wat een volk.

27 nov 2016 10:47 27 nov 2016 10:48 door Audiowaste.
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #150

Boschpoort schreef : Ze zijn daar achter de WaWa-linie als de dood voor het scenario dat hun club degradeert en wij promoveren. Op dat vermakelijke prikbord van hun wordt zelfs gesuggereerd dat ze Verheijdt moeten overnemen in de winterstop. Als Verheijdt niet goed genoeg is voor hun club (haha) is het in elk geval goed om ons te verzwakken. Win-win noemen ze dat. Wat een volk.

Ze zien daar nu ook eindelijk in dat Ippel gewoon een klasse beter is dan een Rutjes.
En ook Elsen en Schroijen zien ze graag naar hun kloeb komen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden