>
Ontvangen bedankjes 767
Brokamp schreef : Laten we ons niks wijs maken. MVV doet het goed momenteel. Dan spelen de spelers zich in de picture. Dat zal altijd zo blijven. Zoals de grote clubs van Europa spelers bij Ajax weghalen zo halen eredivisieclubs spelers bij MVV weg. Niet te voorkomen. Ik zie het als een compliment dat we op de goede weg zitten. MVV moet het spel natuurlijk wel goed spelen en zorgen dat we er geld aan overhouden (bv Croux).
Ik begrijp alleen de rol van Meijer niet die in dit geval Verheijdt in de etalege zet.
Het is toch erg raar dat een assistent trainer dit doet.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Brokamp schreef : Vriend doe eens even rustig !
Ik stel een normale vraag. namelijk of je je standpunt kunt verduidelijken. Dan kun je een normaal antwoord geven.
De presentatrice vraagt zelf aan Meijer na de wedstrijd Roda - AZ: ze zoeken scorend vermogen, ik weet dat het "not done" is om van MVV naar Roda te gaan, maar loopt er bij jou niet iemand rond? Daarop geeft Meijer aan dat Verheydt het goed en dat hij qua manier van spelen wel bij Roda past. Maar hij zegt ook heel nadrukkelijk dat hij liever heeft dat Thomas gewoon bij MVV blijft.Brokamp schreef : Vriend doe eens even rustig !
Ik stel een normale vraag. namelijk of je je standpunt kunt verduidelijken. Dan kun je een normaal antwoord geven.
Audiowaste schreef :
De presentatrice vraagt zelf aan Meijer na de wedstrijd Roda - AZ: ze zoeken scorend vermogen, ik weet dat het "not done" is om van MVV naar Roda te gaan, maar loopt er bij jou niet iemand rond? Daarop geeft Meijer aan dat Verheydt het goed en dat hij qua manier van spelen wel bij Roda past. Maar hij zegt ook heel nadrukkelijk dat hij liever heeft dat Thomas gewoon bij MVV blijft.Brokamp schreef : Vriend doe eens even rustig !
middenstip schreef : Wij waren naar een training van MVV aan het kijken, toen iemand van ons vroeg aan Thomas, jij staat in de belangstelling
van roda. Hij zij toen letterlijk, ik weet nergens van en ik kan het niet maken om van MVV naar die club te gaan.
middenstip schreef : Wij waren naar een training van MVV aan het kijken, toen iemand van ons vroeg aan Thomas, jij staat in de belangstelling
van roda. Hij zij toen letterlijk, ik weet nergens van en ik kan het niet maken om van MVV naar die club te gaan.
Als dat zo is; spitsen zijn de duurste spelers om te kopen. Mocht hij weggaan (wat ik niet hoop), denk ik dat we voor hem nog een aardig centje kunnen vangen. Wat betreft Labylle: dan snap ik MVV niet. Hij heeft toch voldoende bewezen veel toe te voegen aan het team en weer fit te zijn. Hij houdt niet voor niks Hawbir Mustafa uit het team ((over hem waren we toch ook heel tevreden). Dus MVV; geef Labylle zo spoedig mogelijk een fatsoenlijk contract svp.omnisciens schreef : Er is wel degelijk interesse vanuit andere team voor Verheydt alsmede Leroy Labylle. Met nog maar een contract voor ander half jaar zou ik niet verbaasd zijn als een van de twee in de winterstop weg gaat.
Ze zien daar nu ook eindelijk in dat Ippel gewoon een klasse beter is dan een Rutjes.Boschpoort schreef : Ze zijn daar achter de WaWa-linie als de dood voor het scenario dat hun club degradeert en wij promoveren. Op dat vermakelijke prikbord van hun wordt zelfs gesuggereerd dat ze Verheijdt moeten overnemen in de winterstop. Als Verheijdt niet goed genoeg is voor hun club (haha) is het in elk geval goed om ons te verzwakken. Win-win noemen ze dat. Wat een volk.