Thomas Verheijdt

05 dec 2016 12:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Thomas Verheijdt #166
Natuurlijk, en terecht ook.
Maar hij is tenminste niet zo'n zichzelf overschattende speler die nu al in de media roept dat dit een tussenstation is, dat hij toe is aan een stapje hoger en meer van dat soort onzin. Zelfs geen teksten als dat het een droom zou zijn om nog eens voor Den Haag uit te komen. Dat kan ik waarderen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2016 02:58
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #167
Kan wel naar laaggeklasseerde Eredivisie-club, maar wie zegt dat dat beter is"

In het kielzog van FC Oss-topschutter Tom Boere doet ook MVV-spits Tom Verheydt het alleraardigst in de Jupiler League. Er is dan ook interesse uit de Eredivisie voor de man die tot nu toe goed is voor negen competitiegoals dit seizoen.

"Ik hoor wel af en toe van mensen buiten de club geruchten over mogelijke geïnteresseerde clubs en dat er scouts op de tribune zaten voor mij, maar ik kan daar op dit moment weinig mee", zegt 24-jarige Verheydt, die een verleden heeft bij ADO Den Haag, Jodan Boys en IJsselmeervogels, tegen Tjerkstra Media. "Ik heb tegen mijn zaakwaarnemer gezegd dat hij mij alleen mag bellen als er concreet iets speelt, anders hoef ik het niet te weten."

"Het is natuurlijk ook de vraag, als er een club komt, of die bij mij past", vervolgt Verheydt. "Ik kan wel naar een laag geklasseerde Eredivisieclub gaan, maar wie zegt mij dat dat beter voor mij is. Dit seizoen gaat het erg lekker met MVV. We draaien een goede eerste seizoenshelft. Als er echt iets komt, waar ik geen ‘nee’ tegen kan zeggen, zal ik het niet laten, maar ik reken erop dat ik voorlopig in Maastricht blijf."

Een ADO-terugkeer is vooralsnog geen optie. "Ik ken de club, spreek veel mensen binnen die club als ik er zo nu en dan kom kijken, maar dat speelt niet”, laat Verheydt weten. "De Wang-perikelen brengen de club in een moeilijk vaarwater. Volgens mij is er ook geen geld."

Groeten oet ; Hamburg . duitsland

23 apr 2017 13:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #168
MVV er Thomas Verheijdt staat in de etalage en mag deze zomer vertrekken
Feit dat Verheijdt volgens TS niet de gewilde progressie maakt en daarbij zijn lopende contract zou MVV open staan voor een tussentijdse verkoop.

( zal niet makkelijk worden om Verheijdt te verkopen ben ik bang voor !)

23 apr 2017 14:20 23 apr 2017 14:21 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #169

Napoleon schreef : MVV er Thomas Verheijdt staat in de etalage en mag deze zomer vertrekken
Feit dat Verheijdt volgens TS niet de gewilde progressie maakt en daarbij zijn lopende contract zou MVV open staan voor een tussentijdse verkoop.

( zal niet makkelijk worden om Verheijdt te verkopen ben ik bang voor !)

Napoleon, serieuze bron?
Gratis de deur uit ook een optie? Ik weet niet wat met hem is afgesproken qua salaris in het derde jaar, want dan zal hij wellicht niet staan te springen om te vertrekken. Hij zet zichzelf nou niet bepaald in de etalage de laatste tijd...

Echt dramatisch eigelijk dat hij van Culthelt naar Brandhout lijkt te vervallen. Dan zie je dat een 3 jaar contract een zege maar ook een last kan zijn.
En ook jammer dat MVV het eens aandurft met een goalgetter uit de amateurs en dat het dan niet zo uitpakt als anderen bij Oss en Emmen. Palacios idem.

Boe is dat feeske?

26 apr 2017 23:07
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #170
Thomas is geen geniale spits. Maar Thomas is een hardwerkende en ook belangrijke speler voor dit MVV. Het eerste jaar moest hij wennen en het tweede jaar was hij heel verdienstelijk. Ik heb er respect voor hoe hij zich manifesteert. Ik hoop dat hij een derde jaar blijft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SJENG@BOSCHPOORT

07 juli 2017 07:52
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #171
Misschiens hub iech ereuver heen gelezen , excuus mer weit iemand wat die Engelse veur t Bies betaold hubbe?

07 juli 2017 11:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Thomas Verheijdt #172
Dat is nu juist wat meerdere mensen willen weten, en dat noemen ze transparantie. Het tegenover gestelde van transparantie is zakkenvullen. Dus als je niks meer hoort, dan weet je dat het laatste heeft plaatsgevonden.

07 juli 2017 11:15
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #173
Ooit al eens in je opgekomen dat wanneer MVV nu naar buiten brengt hoeveel geld ze voor Verheijdt in kas hebben gekregen, dit hun onderhandelingspositie met andere clubs en spelers verzwakt? Dan zal er tot op de laatste minuut sowieso een transfersom voor Geens gevraagd blijven worden, als bekend is dat er geld beschikbaar is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor, Lassie80, Zoewiezoe

07 juli 2017 11:40 07 juli 2017 11:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Thomas Verheijdt #174
Waarom brengen clubs die nog slechtere financiële papieren hebben dan MVV, dat dan wel meteen naar buiten. Daarnaast is er bekend dat er een transfer bedrag is betaald. Andere clubs zijn ook niet gek, en weten gerust dat dit geen 10€ is. Nee, mag ik zeggen dat ik dit weer typisch MVV vind?

07 juli 2017 12:00
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Thomas Verheijdt #175
Het komt heel regelmatig voor dat clubs geen bedragen noemen bij transfers, precies om de reden die Romadu noemt of om andere strategische redenen.

Dat je meteen begint met het beschuldigen van zakkenvullen is gewoon onbeschoft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Zoewiezoe

07 juli 2017 13:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Thomas Verheijdt #176
Waar zie je me mensen beschuldigen. Maar okee, is goed, wellicht heb ik een gevoelige snaar hier geraakt op het forum. Er mag dus niet gevraagd worden naar transparantie, anders ben je onbeschoft. Okee bedankt.

07 juli 2017 13:27
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #177

Schapendonk schreef : Waar zie je me mensen beschuldigen. Maar okee, is goed, wellicht heb ik een gevoelige snaar hier geraakt op het forum. Er mag dus niet gevraagd worden naar transparantie, anders ben je onbeschoft. Okee bedankt.

sorry hoor, maar het stond er in eerste instantie wel degelijk. Dit heb je later aangepast. Ik vond die opmerking ook niet kunnen.

07 juli 2017 13:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Thomas Verheijdt #178
Sorry hoor :lachen: nou wordt die helemaal goed. Heb echt niks aangepast hoor. Alles staat precies zo als ik het er heb neer gezet zonder aanpassingen. Weet niet wat jij gezien hebt? Heb nergens namen genoemd of wat dan ook. Enkel het verschil benoemd tussen transparantie en zakkenvullen. Met MVV zijn verleden vragen er ook mensen om transparantie. Ik vind dat dus wel kunnen.

07 juli 2017 14:03 07 juli 2017 14:08 door Romadu.
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Thomas Verheijdt #179
je wekt althans wel de suggestie dat als MVV niets naar buiten brengt het tegenovergestelde (zakkenvullen) aan de hand is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

07 juli 2017 14:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Thomas Verheijdt #180
Als er na een poos nog steeds niemand iets mag weten ( na alle transfers etc) dan (vind ik) is er iets waarom niemand iets mag weten toch? Noem mij dan eens een rijtje tactische strategische redenen waarom niemand iets mag weten. Maar zoals gezegd is dit schijnbaar een gevoelig punt.

Tijd voor maken pagina: 3.130 seconden