Jonathan Okita

27 juli 2018 11:57
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Jonathan Okita #46
Ik vind ook dat ze zo'n speler als hij straks vaker te laat gaat komen. En echt niet kan opbrengen om te spelen voor MVV.
Hard moet gaan aanpakken. Ik zou het wel eerst aangeven bij de knvb en gewoon boetes geven en evt salaris inhouden. Als dit zomaar kan dan.
Het kan toch niet zijn dat een speler zelf alles gaat bepalen terwijl hij aan zijn contract moet houden.
Als een andere club zich meld bij MVV is MVV echt de laatste club die de clubs meteen gaat afwijzen.
Ik hoop trouwens nu dat een andere club komt zo'n speler met zo'n mentaliteit hoort niet bij MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2018 14:12
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Jonathan Okita #47
Nou ik weet dat ik zo een lul 17 augustus wel voor rot scheld

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2018 14:40
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jonathan Okita #48
Alsof okita nog een minuut voor MVV zal spelen...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2018 15:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Jonathan Okita #49
Zie het wel gebeuren dat hij 17 augustus nog geen nieuwe club heeft en zoals Croux destijds twee wedstrijdjes meehobbelt. Ik zal hem niet uitfluiten maar ja ik kijk er blijkbaar weer eens heel anders tegenaan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2018 15:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jonathan Okita #50

Jacques schreef : Zie het wel gebeuren dat hij 17 augustus nog geen nieuwe club heeft en zoals Croux destijds twee wedstrijdjes meehobbelt. Ik zal hem niet uitfluiten maar ja ik kijk er blijkbaar weer eens heel anders tegenaan.


Welk signaal geef je dan af aan de welwillende teamgenoten? Hij is echt nog geen vedette! 4 weken trainingsachterstand, enfant terrible, abubakar er hopelijk bij. Nee ik zie t niet?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2018 15:39
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Jonathan Okita #51
Welk signaal geef je af als je hem niet laat spelen? De beste speler in de selectie staat er naast omdat er een wedstrijdje "wie heeft de grootste piemel" gedaan wordt?

Ik wil de beste spelers op het veld. Ik wil een speler met leuke acties als Okita zien. Taak van de technische staf om dat te regelen. Genoeg manieren voor een andere oplossing dan hem simpelweg maar niet meer te laten spelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2018 15:41 27 juli 2018 15:42 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jonathan Okita #52
Haha ja ik wil ook de beste spelers. Maar ik denk dat Okita zelf t probleem gaat zijn in zo’n match.
Pirouettes en pingelen bedoel ik dan.
Laten we hopen van niet

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2018 19:49
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Jonathan Okita #53
De uitdaging voor MVV lijkt me vooral erin te zitten om zakelijk te blijven denken. Als supporter denk je meer emotioneel en is de eerste reactie dat hij dan maar moet oprotten. Dit is natuurlijk zowel een sportieve als een financiële tegenvaller. Het domste dat je echter nu kunt doen is zo'n speler voor een appel en een ei verkopen. Dat is precies wat hij probeert af te dwingen. Uiteindelijk zal bij hem ook wel zijn euro vallen dat hij alleen maar zichzelf benadeeld door geen wedstrijden meer te spelen voor MVV. Wat voor indruk maak je op je toekomstige werkgever als je op zo'n manier met je lopende contract omgaat. Hij ruïneert in de eerste plaats zijn eigen carrière op deze manier. Laat ons hopen dat Okita straks gewoon weer in de basis staat want we hebben hem nodig. Het zou me overigens niet verwonderen dat niet zozeer de speler dwarsligt, maar dat het de mensen om hem heen zijn die meer geld ruiken en Okita geïnstrueerd hebben om op deze manier een transfer af te dwingen. Helaas zie je steeds meer dat dit soort spelers misbruikt worden door makelaars of andere louche figuren die geld ruiken zodra een speler wat talent tentoon spreidt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2018 11:27 28 juli 2018 11:36 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jonathan Okita #54
Jacques daar ben ik het niet met je eens dezekeer Okita moet gaan trainen en laten zien dat hij een transfers verdiend,en niet als een verwend kind zich gevraagd of alles om draaid ,hij benadeeld mvv maar ook zichzelf en dat is nooit goed voor je toekomst als betaald voetballer .deze jongen moer een keertje wakker worden .en mvv moet niet toegeven.maar dit is mijn mening in deze.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2018 12:49
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Jonathan Okita #55
Een hele ongelukkige zaak voor alle partijen. Jammer dat Okita en MVV op dit moment een conflict hebben want zo kun je t stellen

Waarom wordt er vanuit MVV niet Bert van Marwijk naar voren geschoven om dit op te lossen en een beetje tussen de partijen te gaan staan en vanuit zijn rol/positie zal hij zeker een bepaald respect genieten bij Okita .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2018 19:49 28 juli 2018 20:13 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jonathan Okita #56
De CLUB MVV mag bij Okita ( of zijn zaakwaarnemer) wel wat meer respect genieten, i.p.v. Bert van Marwijk bedoel je...ik vind het een vernedering voor de club hoe Okita er mee omgaat. Na 1 seizoen 19 doelpunten te hebben gemaakt vind hij MVV al te min en moet die weg, en denkt die een superspits te zijn. En dat begint al meteen met ziekmelden op de eerste training. Zoiets noemt zich een prof.....Hij moet zich eens wat meer verdiepen in de club. Maar geschiedenis zal waarschijnlijk niet in zijn pakket hebben gezeten. Ik vind het gewoon triest. Een mooie referentie wordt dit. Ik wens hem dan ook verder geen succes bij andere clubs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 09:17
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Jonathan Okita #57
Sterspeler stomverbaasd over verbanning bij MVV
Bas Dingemanse
Geplaatst opzondag 29 juli 2018 - 9:00

Aanvaller Jonathan Okita (21) is stomverbaasd dat MVV hem heeft 'verbannen'. De sterspeler traint tijdelijk apart van het eerste elftal, omdat hij te veel met een transfer bezig zou zijn.

Okita miste tevens de eerste trainingen van het seizoen en kwam meer dan een half uur te laat voor de jaarlijkse elftalfoto.

Lees ook: MVV en spits zijn klaar met elkaar: contract ontbonden

Groot misverstand
Volgens de speler is er sprake van een groot misverstand. Hij was naar eigen zeggen wegens ziekte niet op de training en heeft daarvoor een doktersverklaring afgegeven bij MVV. Hij heeft na zijn ziekte geen training gemist, stelt hij.

Taalbarrière
Dat hij te laat kwam voor de foto, had volgens Okita te maken met de taalbarrière. Hij communiceert in haperend Engels met trainer Ron Elsen. De aanvaller verstond dat hij er om 13.50, fifty dus, moest zijn. In werkelijkheid stonden zijn ploeggenoten al om 13.15 (fifteen) klaar.

Nieuwe stap
De aanvaller, afgelopen seizoen met negentien goals topscorer van MVV, hoopt dat de lucht snel geklaard wordt. "Jonathan heeft een contract tot medio 2019 en respecteert dat", laat zijn zaakwaarnemer weten. "Natuurlijk wil hij een volgende stap maken, dat heeft hij MVV eerlijk verteld. Maar we moeten afwachten."

Italiaanse transfer
Een van de partijen met concrete interesse is een Italiaanse club uit de Serie A, het hoogste niveau aldaar. De belangenbehartiger van Okita wenst daar niet dieper op in te gaan. "Ja, er zijn clubs die hem willen hebben. Maar voor nu is hij gewoon speler van MVV."

Zakelijke afweging
MVV-directeur Paul Penders laat weten dat er maandag opnieuw met Okita wordt gesproken. "We hebben hem een boete gegeven voor het missen van de trainingen zonder afmelding en verder hopen we er met een goed gesprek uit te komen." Van een transfer is vooralsnog geen sprake. "Dan moet een club zich bij ons melden en dan maken we een zakelijke afweging."
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 10:13 29 juli 2018 10:13 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Jonathan Okita #58
Lijkt er dus op dat Okita water bij de wijn doet en dat we op zijn inzet mogen rekenen. Gelukkig.

En ik zou zeggen, nieuwe teamfoto.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 10:18
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jonathan Okita #59
Nu ik dit leest ga ik er toch anders naar kijken ,vind het van mvv kant slecht gecommuniceerd spelers moeten voor dat het seizoen wordt op gestart een goede brieffing in huis hebben in de taal die ze spreken en begrijpen.sorry dat ik zo fel gereageerd heb op vorige berichten omtrent dit voorval. En nu vol aan de bak Jonathan en laat de geusselt nog een seizoen genieten van je acties.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 10:51
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Jonathan Okita #60
Of het verhaal nu klopt of niet (waarheid zal wel ergens in het midden liggen), van beide kanten grote jongens zijn en gewoon trainen/voetballen. Wat gebeurd is vergeten, klaar. Geen gezei.... En wat dan staat te gebeuren zien we dan wel weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden