Jonathan Okita
- Jo70
-
- Platinum Member
-
Re: Jonathan Okita
29 Jul 2018 10:58 - 29 Jul 2018 10:59MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2018 11:04Jo70 wrote: Geloof er gewoon geen reet van. Okita is al een dik seizoen bij MVV en opeens kan hij niet verstaan hoe laat hij er moet zijn om de teamfoto te maken. Volgens mij gaat hij nu pas inzien dat hij verkeerd is geweest en dat hij waarschijnlijk niet naar een Italiaanse club kan omdat hij daar gewoonweg niet goed genoeg voor is!!! En wat me het meeste verbaasd is dat mensen die hem hier met de grond gelijk maken hem nu weer het voordeel van de twijfel geven en in genade aannemen!!!
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
Wat wil je dan wel? Okita geeft aan voor MVV te willen voetballen, prima toch? Intern heeft hij al een paar straftrainingen gehad en zal er nog wel wat krijgen, hoef je toch niet naar de buitenwereld te melden? Meer hoeft voor mij echt niet, al dat gebazel hier over salaris inhouden... We leven niet meer in de tijd van Regout, salaris inhouden kan niet zo maar. En: waarom zouden Okita en MVV eerlijk naar de krant moeten zijn? Wat zijn zij Lachblad de Leugeneer en de Roda-propaganda-site 1Limburg verschuldigd?
Niet dat je mij aanspreekt overigens, want ik heb hem nooit met de grond gelijk gemaakt.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2018 11:12 - 29 Jul 2018 11:14MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
- Jacques
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2018 11:24Maar tegelijkertijd maakt me dat ook niet zo veel uit, als ik iets verpruts bij mijn baas uit nonchalance wordt die boos op mij, maar zal ook niet tegen de krant vertellen "die Jacques is een lambal!". De vuile was binnen houden vind ik in dit soort gevallen prima.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
29 Jul 2018 11:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
- Schapendonk
-
- Banned
-
29 Jul 2018 11:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
29 Jul 2018 12:10Ik had eerst de indruk dat ze het wilde gooien op een arbeidsconflict, contract ontbinden (gezien MVV dit al bij twee spelers heeft gedaan) en zelf het tekengeld ging opstrijken. Nu MVV toch niet meegaat in dit cowboyverhaal, proberen ze het via de media recht te trekken.
Ik heb een paar trainingen van hem gezien, maar als je vraagt hoe ziet het eruit ziet als iemand zich totaal niet inzet en ongeïnteresseerd is, had je hem erbij moeten zien lopen.
Nu blijkt dat er zich nog geen club officieel heeft gemeld, Okita de naam nu krijgt van een lastige jongen en simpelweg vier weken trainingsachtertand heeft waardoor hij steeds minder aantrekkelijk wordt voor een nieuwe club, komen ze met dit bericht. “Ik heb geen training gemist, miscommunicatie en doktersverklaring.” Hij loopt om half 8 ‘s ochtends wat rondjes, dat noem ik geen trainen. Toen hij zich moest bewijzen voor een contract was er nooit een miscommunicatie en ik neem aan dat de staf in het algemeen de tijden deelt. Er zijn meerdere spelers lijkt mij die engels spreken en zij begrijpen dit wel? En een doktersverklaring: hij was zonder bericht niet aanwezig. Punt, meer niet.
Voor beide is het het beste als de lucht wordt geklaard, hij mee gaat trainen en verkocht wordt.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2018 12:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Willems
-
- Senior Member
-
- Larsbak
-
- Elite Member
-
29 Jul 2018 12:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
- Jacques
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2018 14:18bokkesprongen wrote: Welke ?
Je mag hem op 17 augustus meteen in de Geusselt komen bewonderen. TOP Oss.
www.1limburg.nl/nieuwe-club-voor-maastrichtenaar-bryan-smeets
- Driver
-
- Platinum Member
-
31 Jul 2018 09:36Schandalig, hij provoceert door op zijn dooie gemak te trainen, komt te laat op de fotosessie, loopt met een lang gezicht en voelt zich te groot voor Mvv. Dat iemand hogerop wil dat is prima maar met zo'n instelling kom je niet ver. Hij had beter keihard kunnen trainen en zeggen "ik ben klaar voor een groter club".
Wat een instelling heeft die gast, deze kwal is het niet waard om een Mvv shirt aan te trekken. ik heb het helemaal gehad met die Okita!
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-