Jonathan Okita

29 juli 2018 10:58 29 juli 2018 10:59 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jonathan Okita #61
Geloof er gewoon geen reet van. Okita is al een dik seizoen bij MVV en opeens kan hij niet verstaan hoe laat hij er moet zijn om de teamfoto te maken. Volgens mij gaat hij nu pas inzien dat hij verkeerd is geweest en dat hij waarschijnlijk niet naar een Italiaanse club kan omdat hij daar gewoonweg niet goed genoeg voor is!!! En wat me het meeste verbaasd is dat mensen die hem hier met de grond gelijk maken hem nu weer het voordeel van de twijfel geven en in genade aannemen!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 11:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Jonathan Okita #62

Jo70 schreef : Geloof er gewoon geen reet van. Okita is al een dik seizoen bij MVV en opeens kan hij niet verstaan hoe laat hij er moet zijn om de teamfoto te maken. Volgens mij gaat hij nu pas inzien dat hij verkeerd is geweest en dat hij waarschijnlijk niet naar een Italiaanse club kan omdat hij daar gewoonweg niet goed genoeg voor is!!! En wat me het meeste verbaasd is dat mensen die hem hier met de grond gelijk maken hem nu weer het voordeel van de twijfel geven en in genade aannemen!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER



Wat wil je dan wel? Okita geeft aan voor MVV te willen voetballen, prima toch? Intern heeft hij al een paar straftrainingen gehad en zal er nog wel wat krijgen, hoef je toch niet naar de buitenwereld te melden? Meer hoeft voor mij echt niet, al dat gebazel hier over salaris inhouden... We leven niet meer in de tijd van Regout, salaris inhouden kan niet zo maar. En: waarom zouden Okita en MVV eerlijk naar de krant moeten zijn? Wat zijn zij Lachblad de Leugeneer en de Roda-propaganda-site 1Limburg verschuldigd?

Niet dat je mij aanspreekt overigens, want ik heb hem nooit met de grond gelijk gemaakt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 11:12 29 juli 2018 11:14 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jonathan Okita #63
@Jacques, dat kan wel zo zijn Jacques dat jij hem niet de grond in geboort hebt en wij zijn zeer zeker niets verschuldigd aan de Leugeneer en Leins, maar vind het een beetje frappant dat hij nu opeens niet begrepen heeft hoe laat hij er moet zijn voor de elftalfoto. Dit vind ik erg ongeloofwaardig. Voor de rest mag hij voor mij bij MVV blijven als hij vanaf nu geen spatjes meer heeft en er een 20-tal in schiet komend seizoen!!! Dan hoor je mij ook niet klagen!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 11:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Jonathan Okita #64
Jo, ik vind het even ongeloofwaardig. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat die tijd alleen mondeling gecommuniceerd wordt en die ziekte was ook erg toevallig maar tegelijkertijd moeten we het niet groter maken dan het is, ik denk niet dat hij bewust een elftalfoto mist om de club te treiteren, ik zie daar het nut niet zo van in. Die ziekte was gewoon een smoes om een paar dagen langer vakantie te hebben, waarschijnlijk ook met de gedachte "ik ga toch weg bij MVV". Die elftalfoto zal wel van beide kanten veel te nonchalant geweest zijn. Allemaal niet netjes en zo droog als het nu in dat verslag staat, dat geloof ik ook niet.

Maar tegelijkertijd maakt me dat ook niet zo veel uit, als ik iets verpruts bij mijn baas uit nonchalance wordt die boos op mij, maar zal ook niet tegen de krant vertellen "die Jacques is een lambal!". De vuile was binnen houden vind ik in dit soort gevallen prima.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 11:25
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jonathan Okita #65
Beetje slap gelul van jouw Jo ,je leest een verhaal en reageerd niets meer en niet minder en ik ,neem Okita ook niet in genade aan maar geeft hem wel de kans om te bewijzen dat het een misverstand is geweest en weet je de wijzen kwamen uit oosten en zeker niet uit Maastricht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 11:27
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jonathan Okita #66
Helemaal gelijk in Jacques!!!

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 11:35
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jonathan Okita #67
Er moet maandag nog eerst een gesprek plaats vinden. Tot die tijd wacht ik even af. Dat het een misverstand is geloof ik ook niet zo. Ik ga mee in het verhaal van Jo/Jacques. En als Okita dan uiteindelijk toch maar voor MVV kiest (hij zal wel moeten), dan is het zoals het is. Met wéér 19 doelpunten kan hij het wellicht doen vergeten. Maar ik had het liever anders gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 12:10
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Jonathan Okita #68
Wat een spelletje wordt er toch weer gespeeld door de makelaar.

Ik had eerst de indruk dat ze het wilde gooien op een arbeidsconflict, contract ontbinden (gezien MVV dit al bij twee spelers heeft gedaan) en zelf het tekengeld ging opstrijken. Nu MVV toch niet meegaat in dit cowboyverhaal, proberen ze het via de media recht te trekken.

Ik heb een paar trainingen van hem gezien, maar als je vraagt hoe ziet het eruit ziet als iemand zich totaal niet inzet en ongeïnteresseerd is, had je hem erbij moeten zien lopen.

Nu blijkt dat er zich nog geen club officieel heeft gemeld, Okita de naam nu krijgt van een lastige jongen en simpelweg vier weken trainingsachtertand heeft waardoor hij steeds minder aantrekkelijk wordt voor een nieuwe club, komen ze met dit bericht. “Ik heb geen training gemist, miscommunicatie en doktersverklaring.” Hij loopt om half 8 ‘s ochtends wat rondjes, dat noem ik geen trainen. Toen hij zich moest bewijzen voor een contract was er nooit een miscommunicatie en ik neem aan dat de staf in het algemeen de tijden deelt. Er zijn meerdere spelers lijkt mij die engels spreken en zij begrijpen dit wel? En een doktersverklaring: hij was zonder bericht niet aanwezig. Punt, meer niet.

Voor beide is het het beste als de lucht wordt geklaard, hij mee gaat trainen en verkocht wordt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 12:37
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Jonathan Okita #69
Zeer goed nieuws dat Okita en MVV in gesprek gaan , een creatieve speler als Okita met een actie heeft dit MVV nodig kunnen leuke wedstrijden worden met Abbubakar en Gunst en Mares als centrale verdediger nog een aanvallende middenvelder er bij ( Brain Smeets ) en een spits en Knops als hij z,n niveau haalt van 2 jaar geleden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 12:50
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Jonathan Okita #70
Brian Smeets heeft net een nieuwe club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 12:53
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Jonathan Okita #71
Uiteraard een volledig ongeloofwaardig onzinverhaal. Enige winstpunt in dezen is dat Okita (lees: zijn zaakwaarnemer) heeft ingezien dat zijn pokerspel niet heeft gewerkt en nu op de conventionele manier gaat proberen bij MVV weg te komen: op het veld een transfer afdwingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 13:28
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Jonathan Okita #72
Welke ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2018 14:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Jonathan Okita #73

bokkesprongen schreef : Welke ?


Je mag hem op 17 augustus meteen in de Geusselt komen bewonderen. TOP Oss.

www.1limburg.nl/nieuwe-club-voor-maastrichtenaar-bryan-smeets

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2018 09:36
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Jonathan Okita #74
Okita loopt naast zijn schoenen, deze kwal zet de club, de supporters en zijn eigen voor schut. Mvv moet de hoofdprijs voor hem vragen en snel een strik erom heen doen!
Schandalig, hij provoceert door op zijn dooie gemak te trainen, komt te laat op de fotosessie, loopt met een lang gezicht en voelt zich te groot voor Mvv. Dat iemand hogerop wil dat is prima maar met zo'n instelling kom je niet ver. Hij had beter keihard kunnen trainen en zeggen "ik ben klaar voor een groter club".
Wat een instelling heeft die gast, deze kwal is het niet waard om een Mvv shirt aan te trekken. ik heb het helemaal gehad met die Okita!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2018 13:25
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Jonathan Okita #75
Traint Okita inmiddels weer (volledig) mee?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden