Koen Kostons

13 mei 2023 11:43 13 mei 2023 11:46 door Sjappie.
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Koen Kostons #16
Seizoen helaas voorbij inderdaad.. Sleutelbeen gebroken

Schandalige overtreding levert Koen Kostons sleutelbeenbreuk op
Zaterdag 13 mei 2023
Door een schandalige overtreding (zie foto) van doelman Ronald Koeman jr (inderdaad de zoon van.....) moest Koen Kostons tijdens het duel MVV-Telstar (2-1) vroegtijdig geblesseerd het veld verlaten. Koen greep direct naar zijn schouder waardoor toen al de vrees bestond voor een gebroken sleutelbeen. Hij verliet direct het stadion voor onderzoek in het ziekenhuis. Daar werd inderdaad een gebroken sleutelbeen vastgesteld.

Hierdoor zal Koen Kostons rond de zes weken buitenspel staan en zal hij dus de play offs moeten missen.

Scheidsrechter Nagtegaal schatte overigens het keiharde inkomen op de doorgebroken Kostons totaal verkeerd in. De belachelijk harde onbesuisde actie van de zoon van de coach van het Nederlands elftal liet de oudere generatie direct denken aan het incident op het WK van 1982 toen de Duitse doelman Toni Schumacher de Fransman Battison torpedeerde. Voor de jongere generatie, hier de link naar het incident van toen. Of klik HIER en zoek de verschillen of beter gezegd de overeenkomsten tussen de foto van toen en de foto van nu door onze clubfotograaf Frank Kerbusch.

Ook toen schatte de scheidsrechter (de Nederlander Charles Korver) de actie van de doelman niet op waarde in. Want ook nu vond de scheidsrechter het niet nodig om de rode kaart te trekken, sterker nog, zelfs geen geel!! Ook op het vervolgens tot de 90e minuut provocerende gedrag van de doelman richting de Angel Side greep de referee niet in.

www.mvv.nl/nieuws/schandalige-overtredin...-sleutelbeenbreuk-op


Misschien wel de belangrijkste speler in de hele selectie die de play-offs moet missen.. Wat een verschil gaat dat zijn.. Kostons die 19x een assist levert of een Remans/Livramento… met Koen een leuke kans op enig succes in de PO.. Zonder Koen zal dat een stuk minder zijn..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 11:49
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Koen Kostons #17

Sjappie schreef : Seizoen helaas voorbij inderdaad.. Sleutelbeen gebroken

Schandalige overtreding levert Koen Kostons sleutelbeenbreuk op
Zaterdag 13 mei 2023
Door een schandalige overtreding (zie foto) van doelman Ronald Koeman jr (inderdaad de zoon van.....) moest Koen Kostons tijdens het duel MVV-Telstar (2-1) vroegtijdig geblesseerd het veld verlaten. Koen greep direct naar zijn schouder waardoor toen al de vrees bestond voor een gebroken sleutelbeen. Hij verliet direct het stadion voor onderzoek in het ziekenhuis. Daar werd inderdaad een gebroken sleutelbeen vastgesteld.

Hierdoor zal Koen Kostons rond de zes weken buitenspel staan en zal hij dus de play offs moeten missen.

Scheidsrechter Nagtegaal schatte overigens het keiharde inkomen op de doorgebroken Kostons totaal verkeerd in. De belachelijk harde onbesuisde actie van de zoon van de coach van het Nederlands elftal liet de oudere generatie direct denken aan het incident op het WK van 1982 toen de Duitse doelman Toni Schumacher de Fransman Battison torpedeerde. Voor de jongere generatie, hier de link naar het incident van toen. Of klik HIER en zoek de verschillen of beter gezegd de overeenkomsten tussen de foto van toen en de foto van nu door onze clubfotograaf Frank Kerbusch.

Ook toen schatte de scheidsrechter (de Nederlander Charles Korver) de actie van de doelman niet op waarde in. Want ook nu vond de scheidsrechter het niet nodig om de rode kaart te trekken, sterker nog, zelfs geen geel!! Ook op het vervolgens tot de 90e minuut provocerende gedrag van de doelman richting de Angel Side greep de referee niet in.

www.mvv.nl/nieuws/schandalige-overtredin...-sleutelbeenbreuk-op


Misschien wel de belangrijkste speler in de hele selectie die de play-offs moet missen.. Wat een verschil gaat dat zijn.. Kostons die 19x een assist levert of een Remans/Livramento… met Koen een leuke kans op enig succes in de PO.. Zonder Koen zal dat een stuk minder zijn..


Helemaal mee eens.. ben hier ech pissig over. Die dikke gehaktbal junior had donkerrood moeten hebben. En dan nog. Hoeft voor mij nooit meer in de Geusselt te komen met zijn bolle kop. Sterkte Koen, je bent een topper!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 12:06 13 mei 2023 12:10 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Koen Kostons #18
Koen bedaankte veur us oondersteuning en gooj winse veur zien herstel !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 12:16
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Koen Kostons #19
www.ad.nl/nederlands-voetbal/rood-ronald...n-in-shock~a3c90ffd/
en toen deeg heer 't weer en daan de vermaorde oonsjöld oethaange... zoene smeerlap huurt neet toes op 'n voetbalveld.
doonkerroed veur dee gas!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 12:25
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Koen Kostons #20
Wat een gruwelijke overtreding op Koen! Schandalig dat de sukkel vsn een scheidsrechter daar niets aan deed. Heel erg dat het seizoen zo moet eindigen voor Koen, een van de revelaties van dit seizoen met zijn vele assists en goals, en met zijn onvermoeibare jaagacties.
Koen, heel veel sterkte! En hopelijk tot volgend seizoen!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 12:52
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
Koen Kostons #21

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 13:45 13 mei 2023 13:57 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Koen Kostons #22

ASR schreef : Hoeft voor mij nooit meer in de Geusselt te komen met zijn bolle kop.


Die kan zich beter nooit meer in de Geusselt vertonen !

Als ik MVV was zou ik een civielrechtelijke procedure starten om de kosten en het verlies aan inkomsten door de afwezigheid van Koen te verhalen op dat triest figuur vol zelfoverschatting !

Tevens aangifte doen bij de Goovie voor mishandeling:

Hoe kan je mishandeling bewijzen?
Over het algemeen wordt het bewijs van mishandeling geleverd op basis van medische gegevens of vaststelling van letsel door de politie, getuigenverklaringen en de aangifte zelf. De aangifte moet altijd ondersteund worden door een ander bewijsmiddel.

't cachot in met dee mismieter !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 17:41
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Koen Kostons #23
Zet even de MVV bril af en kijk eens objectief naar de beelden. En let op de bal en de keeper. Het lijkt er echt op dat de keeper voor de bal gaat in plaats van opzettelijk de speler probeert te raken. Was Koen daar niet schuin op ingerend dan was die bal gewoon op de wreef gekomen van de doelman die wilde ruimen. Buiten het strafschopgebied gelden helaas geen voorrangsregels.

Ik zie hier meer een onfortuinlijk ongeluk door twee spelers die zich alleen focussen op het traject van de bal. Vervelend en zuur voor Koen en ons, maar dit is wat anders dan moedwillig inspringen op een speler om hem te blesseren.

. Vanaf 2.00 min.

(Onpopulaire opinie. Ik heb de Poncho al aan.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 18:31
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
Koen Kostons #24
Tja Gunter Thiebaut was er ook niet bij in de PO, op het moment surprime…hier was ik al bang voor.
Maar dit is ook een kwaliteit, niet geblesseerd raken (we stonden nb. met 2-0 voor...als een torpedo op je afkomt ga je uit de weg lijkt me, tenzij het om de promotie gaat).

Kan El Basri (die is groot) niet in de spits spelen (bv de laatste 20 minuten bij alles of niets)?
Verder hebben we nog: Livramento, El Azrak , Noviello (die ken ik niet :-(), Vijgen en Remans.
Remans is ook niet echt een killer voor de goal (zelfde slappe schotje als Blummel).
Desalnietemin is Remans een heel klein beetje meer trefzeker als Blummel.
Livramento zal nu wel zijn kans krijgen, had hij het hele seizoen gespeeld dan was hij nu misschien wel op het nivo van Kostons?

Tja nu wreekt zich dat we te weinig spelers hebben geroteerd tijdens het seizoen. Of zijn de anderen werkelijk zoveel minder?
We hebben echter NOG STEEDS een kans om te promoveren.

De wissels kwamen gisteren trouwens weer te laat na de 2-1…..
Blummel zat helemaal niet in de wedstrijd en die had ik al veel eerder gewisseld.... waarom werd El Azrak niet gebracht voor Blummel (tegen PEK maakte hij nog de goal en kwam er die goede pas van El Basri)

Waarom zat Marco Kleinen niet op de bank?

Misschien moeten we nu wel 4-4-2 gaan spelen, Marco Kleinen op het middenveld erbij, het middenveld wordt sowieso vaak overlopen door de tegenstander, we moeten nu meer vanuit een verdedigend blok gaan spelen lijkt me. Kleinen, Souren, Steuckers en de anderen kunnen ook goals maken (alleen Blummel maakt voor een aanvaller veel te weinig goals)…als we de paar kansen niet benutten dan hebben we weinig kans.
Maar we hebben een minimale kans; hoe goed de trainer is zal nu blijken.

ps Onze belangrijkste backs: Labylle (als de tegenstander geen hardloper is) Essers of Rico Zeegers, en anders El Basri.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 19:00
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
Koen Kostons #25

houtengerard schreef : Zet even de MVV bril af en kijk eens objectief naar de beelden. En let op de bal en de keeper. Het lijkt er echt op dat de keeper voor de bal gaat in plaats van opzettelijk de speler probeert te raken. Was Koen daar niet schuin op ingerend dan was die bal gewoon op de wreef gekomen van de doelman die wilde ruimen. Buiten het strafschopgebied gelden helaas geen voorrangsregels.

Ik zie hier meer een onfortuinlijk ongeluk door twee spelers die zich alleen focussen op het traject van de bal. Vervelend en zuur voor Koen en ons, maar dit is wat anders dan moedwillig inspringen op een speler om hem te blesseren.


Mijn Mvv bril afgezet, zelfs mijn contactlenzen. Moedwillig iemand blesseren. Nee. Dat lijkt me nooit de insteek en zie je zelden. Beetje rare redenatie. Onbesuisd buiten zijn beschermde 16 meter zo hoog met je been inkomen is wel bewust een risico nemen op een blessure van een aanvallende speler. Gewoon gevaarlijk spel en hier zullen de meeste scheidsrechters gewoon voor fluiten en minimaal geel voor trekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, jovkle, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 19:04 13 mei 2023 19:05 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Koen Kostons #26
Zeer spijtig van Koen. Laatste tijd niet zozeer vanwege goals, wel werklust en assists. Tis niet anders. Marco Kleinen had last van zijn knie, maar sluit maandag waarschijnlijk weer aan. Heb het ergens anders al aangegeven. Out of the box Dzepar in de spits en Kleinen achter Souren. Livramento komt daar voor mijn gevoel tekort in play off wedstrijden. Remans gaat het absoluut niet worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 19:32
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
Koen Kostons #27
Mega sneu voor Koen om deze geweldige competitie zo af te moeten sluiten. Hij ging bij de 2-0 net zoals in de laatste minuut tegen zwolle helemaal uit zijn plaat. Prachtige stats en als iemand de gunfactor heeft is hij het wel. Kump good met m
Zijn matties kunnen m het beste steunen door nog 6 potjes in de play offs te vlammen. Zonder v Bommel hebben we in het begin van het seizoen ook veel gewonnen en zonder steuckers wonnen we in Zwolle. Uiteraard schrijft iedereen terecht dat het er zonder Koen moeilijker op wordt maar het kan !

Ik lees 4 - 4 -2 en lijkt me ook een reeele optie, al moet je wel je speelstijl helemaal omgooien.

Ik zou asrak op de plek van Bommel en van Bommel als spits ook een optie vinden. Het is al terecht geschreven in dit topic, voor de trainers een mooie challenge om te laten zien hoe goed ze zijn ! Het 750k verhaal zal terecht tot in den treure herhaald worden om maar underdog te blijven. Nog 1 Hoedini act en we zijn er

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 20:20 13 mei 2023 20:22 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Koen Kostons #28

houtengerard schreef : Zet even de MVV bril af en kijk eens objectief naar de beelden. En let op de bal en de keeper. Het lijkt er echt op dat de keeper voor de bal gaat in plaats van opzettelijk de speler probeert te raken. Was Koen daar niet schuin op ingerend dan was die bal gewoon op de wreef gekomen van de doelman die wilde ruimen. Buiten het strafschopgebied gelden helaas geen voorrangsregels.

Ik zie hier meer een onfortuinlijk ongeluk door twee spelers die zich alleen focussen op het traject van de bal. Vervelend en zuur voor Koen en ons, maar dit is wat anders dan moedwillig inspringen op een speler om hem te blesseren.

. Vanaf 2.00 min.

(Onpopulaire opinie. Ik heb de Poncho al aan.)


Kwatsj Sjraar: dao stoon twie verdeedigers bij Koen . Daan mot en huurt unne keeper in de gool te blieve.
Dat deeje Treytel, Schrijvers, mer ouch uzze Körver, Peter Gerards, Agu en num ze mer op ouch.

Dat mennekke wul ziech gewoen proofileere mer heet SFB ( shit for brains) en geit noe de twiede kier in de fout.
Nao de ierste kier had Telstar en de keeperstrainer dao al op motte lette, want daan is ‘t gewoen wagte tot un Schumacher-incedent gebäört.
Droet, metein had dee vleegevenger motte goon!
En es men beelde bekiek… in de herhaolingk de fluitist …daan waor Higler e paar jaor gelije nog heilig…!

Kort: e groete sjan en huurt neet op e voetbalveld toes ! Ouch al is heer ‘t zeunsje vaan fluisje de knooketrapper dee steeds op e treinsje wachte,
Laot häöm e karriejeir es blaosvoetballer vervolge mer noets mieop e veld de kans kriege zoe sjendaolige risikoos aon te goon !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2023 22:35
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Koen Kostons #29
Het kan verkeren zei bredero lang geleden. Mvv krijgt een fikse boete voor het gooien van een drankje tegen een speler die stond te provoceren.de doelman boeman schopt een speler uit de competitie met een doldrieste actie en krijgt niets. Vraagje wat is hierin de taak van de asssitenten en 4e man van het arbitrale kwartet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2023 09:47 14 mei 2023 09:56 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 591
Meer
Koen Kostons #30
lees net dat die Koeman jr. kroket last heeft van een ziekte: alopecia (kale plekken) .
Oplossing daartegen is behandeling met corticosteroïden.

Kan zijn dat die gast af en soms kortsluiting heeft / "slaag vaan de meule" door het gebruik van die steroïden...?
Vraag is als dat ( kortsluiting door steroïden ) zo is, of dat onder doping valt of niet en kan / mag ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.498 seconden