Koen Kostons

29 dec 2023 18:12
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 483
Meer
Koen Kostons #46

opadiehard schreef : Ik zou Koen nu ook niet verkopen voor de ,,troostprijs,,ga er ook niet van uit dat er een club komt die nu nog tonnen gaat betalen terwijl hij het einde van het seizoen gratis de deur uit loopt.

Een club die Koen wilt hebben, is dan ook een club die dreigt te degraderen uit de eredivisie. Fortuna blijft altijd een club, die het zwaard van Damocles boven het hoofd hangt. Het zijn clubs die niet kunnen wachten tot het einde van het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2023 06:47
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 140
Meer
Koen Kostons #47
NEC heeft ook interesse in koen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2023 15:27
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Koen Kostons #48

opadiehard schreef : Ik zou Koen nu ook niet verkopen voor de ,,troostprijs,,ga er ook niet van uit dat er een club komt die nu nog tonnen gaat betalen terwijl hij het einde van het seizoen gratis de deur uit loopt.
Clubs die nu geïnteresseerd zijn kunnen al een soort van mondelinge afspraak maken om hem voor komend seizoen in te lijven.
Zo anders zal het niet zijn met de eventuele verkoop van Nicky,het vertrek van onze keep Romain is een ander verhaal die heeft in april 2022 een contract getekend voor 2 jaar met een optie voor een derde jaar….ben benieuwd of ik omtrent de twee eerste ongelijk krijg…je zag toch ook tegen ADO dat de jeugd ook zijn kans grijpt dus laat ook die zijn speelminuten maken…..mvrgr Ampa.


Momenteel zijn er meerdere geïnteresseerden clubs. Ik denk dat we persoonlijk wel een bedrag kunnen krijgen van 2/3 ton. 2/3 voor een speler met deze statistieken is hoe dan ook een koopje. Er zullen vast nog wel meer clubs geïnteresseerd zijn. Laten we eerlijk zijn, waar vind je een speler voor dit bedrag met deze statistieken. Ik denk nergens. Hoe meer geïnteresseerden clubs, hoe beter. Ik denk niet dat veel clubs gaan wachten totdat die einde contract is voor dit bedrag. Want, nogmaals, dit is hoe dan ook een koopje voor de meeste clubs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2023 16:49
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
Koen Kostons #49
Vernomen dat Koen bij Fortuna heeft getekend. Geen idee in hoeverre het waar is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 dec 2023 22:13
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Koen Kostons #50
Blijft een dilemma. Als we echt nog drie ton voor hem kunnen vangen zeg ik vanuit zakelijk oogpunt, meteen doen. Maar ik heb niet de illusie dat we deze winter nog een goede vervanger weten te halen dus de hoop op de play offs krijgt wel een flinke knauw.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2023 10:18
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Koen Kostons #51
Bijzonder om te zien: Koen was gisteren in de Geusselt aan het trainen met Ruben en Thomas van Bommel, Jarne Steuckers en Michael Verrips onder leiding van Mark van Bommel. Geeft wel aan dat die elkaar vorig seizoen goed vonden. Denk ook dat Koen nog een stap kan maken met betere spelers om zich heen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2023 11:06
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Koen Kostons #52
Klasse.
Een voor beeld voor sport mensen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2023 19:11
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 186
Meer
Koen Kostons #53
Dat Mark van Bomel dan maar wat B-spelers van Antwerpen hierheen stuurt.
Ik denk dat we/MVV daar meer aan hebben?
Vreemd dit, wat je hier schrijft Brncic, als je er goed over nadenkt? Wat is de meerwaarde voor MVV ? Het beter maken van Koen? Maar die gaat ons sowieso verlaten. Ja als er een club komt die meer als 2 ton betaald dan moet je hem laten gaan.
Dan is Livramento aan de beurt (maar die maakt zijn golas tot dusver als hij de laatste 15 min. mag meespelen, dwz als zijn tegenstanders vermoeid zijn).
Als hij 90 min moet spelen wordt het natuurlijk een heel ander verhaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 dec 2023 19:13
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 707
Meer
Koen Kostons #54

FatyPapy1990 schreef : Dat Mark van Bomel dan maar wat B-spelers van Antwerpen hierheen stuurt.
Ik denk dat we/MVV daar meer aan hebben?
Vreemd dit, wat je hier schrijft Brncic, als je er goed over nadenkt? Wat is de meerwaarde voor MVV ? Het beter maken van Koen? Maar die gaat ons sowieso verlaten. Ja als er een club komt die meer als 2 ton betaald dan moet je hem laten gaan.
Dan is Livramento aan de beurt (maar die maakt zijn golas tot dusver als hij de laatste 15 min. mag meespelen, dwz als zijn tegenstanders vermoeid zijn).
Als hij 90 min moet spelen wordt het natuurlijk een heel ander verhaal.


Die jongens waren gewoon wat onderling een balletje aan het trappen. Rondootje, wat combinatievormen, afwerken op goal. Begreep dat ze MVV hebben gevraagd of dat zou kunnen. Ik vind dat alleen maar mooi. Dat ze dat samen doen en dat dat ook gewoon kan bij onze club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, daan4suz, Jacques, Tuor, De Zwarte Vogel, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 jan 2024 12:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Koen Kostons #55
Perfect voorbeeld van het hebben van een dwarse mening gewoon omdat je een dwarse mening wilt hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 jan 2024 12:48
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
Koen Kostons #56

Jacques schreef : Perfect voorbeeld van het hebben van een dwarse mening gewoon omdat je een dwarse mening wilt hebben.


waar heb jij het over Jacques?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2024 20:35 05 jan 2024 20:37 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Koen Kostons #57
Zaog häöm altied geer speule; vaan wie heer es jäögdspeuler begos in de veurbereijdingk e paar jaore geleije teege en in teege Jeekerdal.Dao waor al te zien tot heer geine braggeleer waor.

Volgde häöm wie heer tösse de Skandinaavische Koerde ziech ontwikkelde en vaan jöngske tot vent woort.

Waor blij wie heer terögk koum en met vuur in zien ouge, mets tösse zien tan draon ging...bevlooge en gif in zien prei bleef goon en kieke op dee kans op unne gool te maake. Aoch al waor 't soms neet gelökkig, meh heer ging daoveur en zien assist en goole leege neet.

Noe ... is it time to make a change, just relax and take it easy....gun iech häöm dee stap veuroet en hoeger ...wow tot heer bleef, meh veer höbbe nog get jäörkes op 't huijig nivoo veur de boeg boe heer neet op kin wachte en heer verdeent ouch mie es veer ierlik zien.

Kort: Koen geit, is al op weeg nao d'n oetgaank...
Groete MERCI Koen !
King Koen, Killer Koen; 't geit diech good en väöl suukses!

Boe eine geit, koume dao kanse veur aandere. Iech hoop tot Maho ( dee unne gooje indrök in de veurbereidingk maakte, noe good op dreef is en hiel erreg gemootiveerd is) ziene kans kreig!
Ut saamespeul met Brian waor sjoen; koste mekaar good vinde en Smeets sjikte häöm sjoen en good toen deiks de deepte in, rechtsboete . Smeets, Dailon en Maho kin get sjoens weure !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2024 09:42 06 jan 2024 09:43 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
Koen Kostons #58
In het interview na MVV-Fortuna gaf Maurice al aan dat Koen er niet bij was door transferperikelen.
Wat ik vooraf al aangegeven had verwachte ik niet dat hij of Nicky zouden vertrekken in de winterstop!
Mocht het dan toch gaan gebeuren hoop ik wel dat we een redelijk bedrag binnen krijgen voor 1 of alle twee!
Ik heb best wel vertrouwen omdat dan ook de jeugd aan het spelen komt,is het een aderlating als ze vertrekken?
Aan het eind van het seizoen lopen ze gratis de deur uit!
Wat is jullie mening moeten er nog vervangers aangetrokken worden of ballen we het seizoen uit met wat er aan spelers materiaal is?
Zou Ron een plan B hebben klaar staan of houd MVV de hand op de knip?….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2024 10:10
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 303
Meer
Koen Kostons #59
Ik gun Koen zijn transfer en MVV die paar financiële druppels op haar gloeiende plaat, maar zonder Koen (en Nicky) zijn we voorin tandenloos, met alle respect voor supersub Dailon. Je kunt niet voetballen met hem zoals met Koen. Ben bang voor de welbekende nachtkaars...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 jan 2024 11:24 06 jan 2024 11:32 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 753
Meer
Koen Kostons #60
Als Koen gaat, verwacht ik dat mvv voor een gedeelte van dat geld gaat kijken of er ergens een spits te huren is voor 5-6 maanden. Dat zullen bankzitters zijn of spelers die aan het eind vh seizoen weg mogen bij hun club. Mvv wil mag je aannemen toch voor playoffs blijven gaan. Een leeg stadion heb je ook niks aan vwb inkomsten. Livramento is geen Kostons. Ook vwb keuzemogelijkheden voorin moet er een echte spits bij, Terwingen van Patro Eijsden is blijkbaar te licht anders had die wel vaker gespeeld. Zie nog eerder Basri voorin lopen.
Mvv heeft eigenlijk het maximale gedaan vwb langere contracten of opties lichten, dat had zich na het goede seizoen letterlijk moeten uitbetalen, maar dat is dan verrassend genoeg uitgebleven. Zo zie je maar dat de voetballerij niet altijd logisch is. Beter dus geld dan gratis weg. Zeker gezien de financiële huishouding. Aan de andere kant, als de Amerikanen het tekort aanvullen ;-) Maar als dat weer ten koste gaat van de investering in het eerste team is tussentijdse verkoop enkel het juiste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden