Koen Kostons

10 jan 2024 10:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Koen Kostons #76
Deze zat er natuurlijk aan te komen , hing in de lucht zoals ze dat zo mooi zeggen

Ik denk dat voornamelijk het gebrek aan sportieve uitdaging bij MVV de keuze voor Koen heeft doen versnellen om te gaan
De kans dat MVV voor een play off plek speelt is nog altijd gezien het totaal plaatje gewoon klein, en een stuk kleiner dan verleden jaar.

Want het seizoen uitspelen bij MVV en dan transfervrij zijn , zou natuurlijk het aanbod van clubs gezien zijn prestatie alleen maar hebben vergroot en dus misschien zelfs een logischer keuze zijn geweest .
Alleen in voetbal is niks zeker , je vorm niet , blessure leed niet en dus handel je meer in het moment . En je kunt dan achteraf bezien of het de juiste stap was .
Er is nu belangstelling je kunt je verbeteren en sportief ligt de ambitie hoger en dan neem je t besluit om te gaan .
MVV houdt er ook nog wat aan over en Koen zal zeker ook in de transfer meedelen dan wel tekengeld krijgen , dat zijn zekerheden voor nu

Koen bedankt en succes !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2024 17:22
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Koen Kostons #77
Succes Koen! Dik en dik verdiend!

Ben wel benieuwd voor welk bedrag Koen de transfer heeft gemaakt. Zodra er een boete word uitgedeeld weten ze niet hoe snel ze het op internet moeten plaatsen, over een uitgaande transfer krijgen we zelden iets te horen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2024 18:11
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Koen Kostons #78

Vriethof18 schreef : Succes Koen! Dik en dik verdiend!

Ben wel benieuwd voor welk bedrag Koen de transfer heeft gemaakt. Zodra er een boete word uitgedeeld weten ze niet hoe snel ze het op internet moeten plaatsen, over een uitgaande transfer krijgen we zelden iets te horen...

Tja, uitgaande transfers die iets opleveren zijn ook zeer zeldzaam. En je wilt anderen natuurlijk niet wijzer maken als je een speler van hun op het oog hebt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2024 21:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Koen Kostons #79

pinobel schreef :

Vriethof18 schreef : Succes Koen! Dik en dik verdiend!

Ben wel benieuwd voor welk bedrag Koen de transfer heeft gemaakt. Zodra er een boete word uitgedeeld weten ze niet hoe snel ze het op internet moeten plaatsen, over een uitgaande transfer krijgen we zelden iets te horen...

Tja, uitgaande transfers die iets opleveren zijn ook zeer zeldzaam. En je wilt anderen natuurlijk niet wijzer maken als je een speler van hun op het oog hebt.


Toen ik las over de interesse van Servais had hij voor mij voor niks mogen vertrekken naar Paderborn….mvrgr Ampa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Vriethof18

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2024 23:02
Clermonts
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Koen Kostons #80
Ik vind het persoonlijk super geweldig voor Koen, hij heeft dit echt verdiend. Nu komt Paderborn bij de "sterretjes" te staan op Flashscore :applaus:


Waar ik zo benieuwd naar ben, is of MVV op zoek is naar een waardige vervanger?!

Iemand hier al iets gehoord?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 00:01
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Koen Kostons #81
@clermonts

Antwoord op je vraag staat in onderstaand artikel.

www.1limburg.nl/sport/2364666/vriezen-of...dperk-begint-bij-mvv
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 17:24
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Koen Kostons #82
Ik denk dat het voor beide partijen een goede zet is.
Koen kan een stuk meer gaan verdienen en MVV pakt nog wat centen voor een speler die anders over zes maanden gratis de poort uitloopt. Natuurlijk heeft Koen goeie goals gemaakt en was hij belangrijk maar het is m.i. geen onvervangbare speler. En ik verwacht toch al niet veel van de rest van dit seizoen. Ik wens hem alle goeds in Paderborn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2024 20:27 12 jan 2024 20:27 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Koen Kostons #83
De Witte vertrok ouch nao Ajax en Meijer nao PSV... us gooj speulers zulle altied weggekoch weure...
Per slot vaan reekeningk zien ze, we good en poopuulair ouch passante...:daag:
Veer zien de enige die blieve !

Wel is en waor King Koen unne feine sympatieker vent neeve unne gooje voetballer !

Suukses Koen en veer zien us ! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2024 15:26
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
Koen Kostons #84
Koen stond vandaag wederom in de basis en heeft de winnende (4-3) gescoord voor Paderborn tegen Düsseldorf. Leuk om te zien dat hij het goed doet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 feb 2024 19:48 04 feb 2024 19:49 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 595
Meer
Koen Kostons #85

ASR schreef : Koen stond vandaag wederom in de basis en heeft de winnende (4-3) gescoord voor Paderborn tegen Düsseldorf. Leuk om te zien dat hij het goed doet!



zien gool op 5:51 minuute

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, johan, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, ASR, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden